cHg Skrevet 6. mars 2024 #6301 Del Skrevet 6. mars 2024 Sophie Elise ble spurt i sin story om hun skulle på vixen. Hun svarte "Jeg ønsker ikke å delta på et arrangement hvor det er lov å gå løs på folk foran alle uten at noen griper inn" Hun fortalte om hvor jævlig Hun hadde det der hun satt å hørte på at et visst menneske fikk full overtenning av å regelrett hetse et annet menneske. MED mikrofon og publikum En vennlig påminnelse om dette varme kjærlige og rause menneske 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6302 Del Skrevet 6. mars 2024 Justlooking skrev (Akkurat nå): Andres suksess? KG har gått konkurs og fått alvorlig refs fra Skatteetaten om flere grove brudd tidligere. Noen år senere må skatteetaten igjen på banen og tar utlegg/pant i et usolgt hus pga ubetalt skatt i millionklassen. Hva er det å være sjalu på? Det er mange som har gått konkurs og som har reist seg igjen og det har KG bevist. KG-kritikerne er sjalu fordi KG har klart og skape suksess. Dem unner henne ikke og reise seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6303 Del Skrevet 6. mars 2024 cHg skrev (Akkurat nå): Sophie Elise ble spurt i sin story om hun skulle på vixen. Hun svarte "Jeg ønsker ikke å delta på et arrangement hvor det er lov å gå løs på folk foran alle uten at noen griper inn" Hun fortalte om hvor jævlig Hun hadde det der hun satt å hørte på at et visst menneske fikk full overtenning av å regelrett hetse et annet menneske. MED mikrofon og publikum En vennlig påminnelse om dette varme kjærlige og rause menneske KG hadde jo rett jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 6. mars 2024 #6304 Del Skrevet 6. mars 2024 (endret) . Endret 8. mars 2024 av Wald86 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. mars 2024 #6305 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (49 minutter siden): Skjønner nå at KG-haterne (også kritikerne) har store vanskeligheter med og akseptere og respektere valget om at vi er MANGE som synes KG er flink! Altså, ting blir ikke mer sant av at du bruker store bokstaver og gjentar i det uendelige. Det er sikkert mange som synes hun er flink og liker henne, men heldigvis er de fleste av oss mer nyanserte. Og av alle de «MANGE» som utelukkende kun er positiv er du den eneste her tydeligvis, så selv om du gjentar og gjentar vil du ikke få gehør. Anbefaler deg heller en gruppe for likesinnede for der kan dere være «MANGE». 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6306 Del Skrevet 6. mars 2024 Xmasclovn skrev (9 minutter siden): Jeg har flere ganger snakket positiv om KG her inne og aldri blitt halshugget. Det er ikke positivitet du blir tatt på, hvis det er slik at du føler deg halshugget, for å si det sånn. Det er fordi KG-kritikere ikke tåler at vi som følger KG støtter henne og synes at hun er en flott og ærlig influencer ❤️ Det aksepteres ikke. Janteloven er dessverre den som styrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 6. mars 2024 #6307 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (Akkurat nå): KG hadde jo rett jo. Hun hetset et annet menneske I fullstendig feil setting og med null impulskontroll Så du mener da at det er lov til å gå beinhardt ut mot noen utvalgte? Er det opp til Kristin & crew å avgjøre hvem som fortjener å være utrygg i sosiale settinger som opprinnelig skal være en hyggelig fest? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6308 Del Skrevet 6. mars 2024 Wald86 skrev (1 minutt siden): Det har vært flere som har skrevet om hvordan de skades, her inne. Feks av hennes fokus på slank figur, vinklingen som ga ekstra lange tynne ben mm, og nå nylig med tanke på vin & inkassokrav-scenariet. Kvinner som før fulgte henne grunnet hennes engasjement mot kropsspress, kunne fortelle om skuffelsen de følte da Glow-up kom, og at de da måtte avfølge, fordi de ble påvirket med negativt. Hvis noen tar skade av KG sin slanke kroppsfigur sier det mye mer om dem enn om KG og da bør de logge av fra some. Når hun åpner disse regningene er det med på og gjøre økonomiske problemer mindre tabubelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6309 Del Skrevet 6. mars 2024 cHg skrev (3 minutter siden): Hun hetset et annet menneske I fullstendig feil setting og med null impulskontroll Så du mener da at det er lov til å gå beinhardt ut mot noen utvalgte? Er det opp til Kristin & crew å avgjøre hvem som fortjener å være utrygg i sosiale settinger som opprinnelig skal være en hyggelig fest? Hun sa bare sannheten om SE den gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. mars 2024 #6310 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (51 minutter siden): Takk skal du ha for at du ser hva som skjer på tråden. Vi er mange som ser hvordan KG-kritikere og haterne holder på både mot KG og hennes følgere. Rett og slett og rakke ned og dømme. Jeg er glad jeg har lært noe viktig i min oppvekst som jeg har videreført til mine barn og det er og aldri dømme og rakke stygt ned på mennesker man IKKE kjenner. Ok så hvis det er slik å forstå så mener du at hvis man er kritisk er det ikke ok, siden man ikke kjenner mennesket? Men når du roser henne som hjertevarm og omsorgsfull, uten å kjenne henne, så er det greit? Du som ikke kjenner henne kan da ikke vite slikt. Logisk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 6. mars 2024 #6311 Del Skrevet 6. mars 2024 Xmasclovn skrev (5 minutter siden): Altså, ting blir ikke mer sant av at du bruker store bokstaver og gjentar i det uendelige. Det er sikkert mange som synes hun er flink og liker henne, men heldigvis er de fleste av oss mer nyanserte. Og av alle de «MANGE» som utelukkende kun er positiv er du den eneste her tydeligvis, så selv om du gjentar og gjentar vil du ikke få gehør. Anbefaler deg heller en gruppe for likesinnede for der kan dere være «MANGE». Heartgirl skrev (8 minutter siden): Nå går du alt for langt i og rakke ned på KG sine følgere og de som faktisk vil være med på denne turen av FRI vilje uten tvang. Hæ? Bare å gi opp her folkens😅 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 6. mars 2024 #6312 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (Akkurat nå): Hun sa bare sannheten om SE den gangen. Wow! Så du er minst like dobbeltmoralsk som Kristin 🙃 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 6. mars 2024 #6313 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (2 minutter siden): Hun sa bare sannheten om SE den gangen. Så det er greit at kg er kritisk mot andre, men ikke at andre er kritiske mot kg? 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. mars 2024 #6314 Del Skrevet 6. mars 2024 (endret) Heartgirl skrev (5 minutter siden): Hun sa bare sannheten om SE den gangen. Sånn i tilfelle du har glemt hva talen var om. Nå har situasjonen snudd og det er HUN som har rolle som påvirker ovenfor unge mennesker. Og utnytter situasjonen like mye som SE. Og jeg vil mest av alt dra fokus mot hennes første setning. Endret 6. mars 2024 av Snublefot62 6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. mars 2024 #6315 Del Skrevet 6. mars 2024 K_mb skrev (39 minutter siden): Hun har tipset om det! Har selv sett video hvor hun skal tipse og vise hvordan man kan gå gjennom inkassokrav med en "hyggelig" atmosfære rundt seg med noe godt i glasset = rødvin og levende lys. Signerer denne for det samme har jeg sett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6316 Del Skrevet 6. mars 2024 Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Sånn i tilfelle du har glemt hva talen var om. Nå har situasjonen snudd og det er HUN som har rolle som påvirker ovenfor unge mennesker. Og utnytter situasjonen like mye som SE. Og jeg vil mest av alt dra fokus mot hennes første setning. Jeg husker godt denne talen og støtter den 100%. Sannhet med stor S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 6. mars 2024 #6317 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (12 minutter siden): KG-kritikerne er sjalu fordi KG har klart og skape suksess Det er et så typisk argument når noen får kritikk og de som forsvarer den som får kritikk at de som kritiserer er enten sjalu eller misunnelige, og det er vel i 99% av tilfellene helt på jordet 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6318 Del Skrevet 6. mars 2024 Skrottefar skrev (Akkurat nå): Det er et så typisk argument når noen får kritikk og de som forsvarer den som får kritikk at de som kritiserer er enten sjalu eller misunnelige, og det er vel i 99% av tilfellene helt på jordet Det er jo sannhet med stor S at noen av KG-kritikerne er sjalu og ikke unner KG suksess og reise seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 6. mars 2024 #6319 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (9 minutter siden): Hvis noen tar skade av KG sin slanke kroppsfigur sier det mye mer om dem enn om KG og da bør de logge av fra some. Samme råd har jeg til den/de (?) som blir fysisk dårlig av å lese her inne… Logg av! 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6320 Del Skrevet 6. mars 2024 Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Signerer denne for det samme har jeg sett. Den videoen så jeg også og jeg heiet på henne for jeg vet det er mange som sliter økonomisk og som ikke tørr og prate om problemene sine. Så heia KG ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå