Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
HuDer skrev (4 minutter siden):

Jeg snakker om konstruktiv kritikk! 

Ja, men det er ikke det som er hets og hate. 
Det jeg tenker på er blant annet  spekulasjoner  som dras unødvendig langt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klink skrev (56 minutter siden):

Som at hun har mye gjeld som bør betales nå? 
Jeg tror du skal feie litt for egen dør før du prøver å oppdra andre. 

• Liker 8
Skrevet
Hallepalle2 skrev (5 minutter siden):

Som at hun har mye gjeld som bør betales nå? 
Jeg tror du skal feie litt for egen dør før du prøver å oppdra andre. 

Det er sjekket opp slik jeg forsto det. At hun har gjeld i tillegg har hun nevnt dette selv i et program jeg såg på tv tror jeg. 

Hvis jeg surrer er det bare et godt eksempel på at spekulasjoner blir til sannheter veldig fort i slike tråder. 

Gjest pop up bruker
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Hvorfor skulle hun ikke gjøre det? Hun burde sikkert vært hjemme og heller betalt gjelda si, men spekulasjoner rundt hvordan hun finansierer reisene sine er å gå litt langt etter min mening. 

Er det så rart man stiller spørsmål til mange utenlandsreiser all den tid man vet at samme person og firma er i økonomiske problemer? 

Når "leserne" får innblikk i også økonomiske problemer er der vel logisk at man lurer på.hvordan reisene ka foretas - er det sponset eller ikke? Helt legetimt å lure på etter min mening. 

Skrevet
pop up bruker skrev (15 minutter siden):

Er det så rart man stiller spørsmål til mange utenlandsreiser all den tid man vet at samme person og firma er i økonomiske problemer? 

Når "leserne" får innblikk i også økonomiske problemer er der vel logisk at man lurer på.hvordan reisene ka foretas - er det sponset eller ikke? Helt legetimt å lure på etter min mening. 

Om det er spons merkes det som reklame? Hun har ingen historikk på umerket reklame? 

Skrevet
Klink skrev (13 timer siden):

Ser den og den er unødvendig. Når det er sagt så skjønner jeg nå at vi må ha kritiske øyne på hva og hvordan influensere prøver å påvirke oss forbrukere med.Og med kritiske øyne så burde influensere være de første til å imøtekomme oss forbrukere men dessverre skjer ikke det. Og der mener jeg Kristin, hun av alle kunne fulgt opp langt bedre enn hun har gjort når det gjelder det siste krumspringet fra henne!

Skrevet
HuDer skrev (2 minutter siden):

Ser den og den er unødvendig. Når det er sagt så skjønner jeg nå at vi må ha kritiske øyne på hva og hvordan influensere prøver å påvirke oss forbrukere med.Og med kritiske øyne så burde influensere være de første til å imøtekomme oss forbrukere men dessverre skjer ikke det. Og der mener jeg Kristin, hun av alle kunne fulgt opp langt bedre enn hun har gjort når det gjelder det siste krumspringet fra henne!

100%

Ingen oss, ingen dem! Dette har tydeligvis gått mange av dem hus forbi 

• Liker 4
Skrevet
Snublefot62 skrev (På 19.10.2023 den 21.16):

Jeg er ikke med men har stusset på den. Men jeg vet ikke hva som foregår i den. Men skal navnet gi noen antydning til noe så må det jo være at hun fortsatt har troen på kurset sitt og/eller Belinda.

Det har hun ikke sagt noe om i det hele tatt. 
Før kurset ble lansert snakker hun riktig nok om at de jobber med noe skikkelig fint og som hun gledet seg til å dele mer av da. 

Er som skrevet tidligere heller skeptisk til selve konseptet med den kanalen. 

Skrevet

Liker ikke at ho (eller andre) kjører og vlogger samtidig. Vil nødig kræsje med ho fordi ho er uoppmerksom i trafikken. 

Likte Kristin godt før, men nå har ho mista det fullstendig syntes jeg. 

• Liker 20
Skrevet

Mitt inntrykk er at hun er flink til å merke turene sine med spons. Den siste, er vel stort sett Danmark hun reiser til, var i alle fall merket.

Skrevet
Klink skrev (15 timer siden):

Om det er spons merkes det som reklame? Hun har ingen historikk på umerket reklame? 

Åpenbart i det siste. Hun delte flere stories fra hotellet i Køben før reklame merkingen kom. Og de siste dagene har hun kledd på seg i stories (totalt unødvendig, men kropp må jo vises frem der man kan).  Selvsagt veldig mange lurt på hvor de nydelige antrekkene er i fra og det er hun jo snill og svarer på. Dog er det plutselig reklame. Så ja, umerket reklame i alle høyeste grad.

• Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet

Til Kristin. Hvorfor klarer du ikke å merke reklameinnslag rett? Du er oppegående nok til å kunne lese lovverket og FT har lagt ut mye veiledning rundt temaet. Dette er ting du lett ville ha kritisert andre for så hvorfor ikke bare gjøre det skikkelig?

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet

Er ekstremt mye barn i monitor for tiden… Hun som nylig sa vi aldri skulle se eller høre noe til barnet i hennes sosiale medier i fremtiden… Og fokus på tynne bein og små middagsporsjoner, hun er definitivt blitt like ille som resten av røkla. 

• Liker 27
  • Nyttig 5
Skrevet
RandiO skrev (6 minutter siden):

Er ekstremt mye barn i monitor for tiden… Hun som nylig sa vi aldri skulle se eller høre noe til barnet i hennes sosiale medier i fremtiden… Og fokus på tynne bein og små middagsporsjoner, hun er definitivt blitt like ille som resten av røkla. 

Jeg vil påstå at hun er blitt verre. Og farligere.

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
RandiO skrev (13 minutter siden):

Hvor ser du dette? ☺️ det hun poster på Instagram er ikke mye barn og heller ikke små middagsporsjoner? Ligger det ute på story? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skifta klesstil og blitt posh Bærumsfrue også, gørrkjedelig. Tynn kropp, dyre klær, fjonge reiser, blabla. Finnes ikke noe mer uinteressant. 

Hun ble kjent fordi hun var en fargeklatt med meninger og som turte å være annerledes. Not so much anymore… sikkert kult med Prada og Porsche da.

• Liker 26
  • Nyttig 1
Skrevet
hippyskippy skrev (2 timer siden):

Skifta klesstil og blitt posh Bærumsfrue også, gørrkjedelig. Tynn kropp, dyre klær, fjonge reiser, blabla. Finnes ikke noe mer uinteressant. 

Hun ble kjent fordi hun var en fargeklatt med meninger og som turte å være annerledes. Not so much anymore… sikkert kult med Prada og Porsche da.

Det er vel som forventet. Dama er nærmere 40. Ting endrer seg. 

• Liker 3
Skrevet
pop up bruker skrev (9 timer siden):

Hørt det siste på "tettere på livet" og det er vel en refleks på hvordan ting er om dagen: det er meg, meg, meg

Det er kjempevigtig at man har det bra med en selv, men dette massive egosentriske fokuset kan umulig være bra 

https://www.nrk.no/ytring/meg_-meg_-meg-1.16517015

Men det er jo det hun lever av - å selge seg selv. Som hu så fint sa det selv. Helt tragisk, men ikke noe mer å forvente av en influenser…

• Liker 5
Skrevet
pop up bruker skrev (9 timer siden):

Hørt det siste på "tettere på livet" og det er vel en refleks på hvordan ting er om dagen: det er meg, meg, meg

Det er kjempevigtig at man har det bra med en selv, men dette massive egosentriske fokuset kan umulig være bra 

https://www.nrk.no/ytring/meg_-meg_-meg-1.16517015

Er frivillig å  følge og høre på .. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...