Gjest Heike72 Skrevet 27. juli 2023 #3641 Skrevet 27. juli 2023 skruf skrev (18 timer siden): Det er jaggu ikke bare på Jodel folk er fæle Enig. Det er vist noen eksempler her også. Fy så mye spekulering og antakelser noen av dere her inne serverer.
K_mb Skrevet 27. juli 2023 #3642 Skrevet 27. juli 2023 (endret) Heartgirl skrev (17 timer siden): De har et valg om og avfølge men det gjør de ikke. Unnskyldningen er at når influencere har offentlig profiler må de tåle og få kritikk. Slett ikke alt som er saklig kritikk her inne heller. Bedriften eller AS diskuteres ikke alltid som noen vil ha det til. Men generelt så kan det være vanskelig å skille mellom privatperson og bedrift når alt blandes sammen på bedriftskonto. Mange lever jo av å utlevere privatlivet. Kropp og utseende-press, umerket reklame, utlevering av ikke-samtykkekompetente barn, innhold som er grenseoverskridende eller som fokuserer på ting som kan påvirke følgere på en negativ måte er noe av det som er verdt å kritisere. Men helt enig i at av og til bikker kritikken over til det usaklige, som f.eks ved Kristin og morsrollen. Endret 27. juli 2023 av K_mb 6
Måne Rampelyset Skrevet 27. juli 2023 #3643 Skrevet 27. juli 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1
M.H85 Skrevet 29. juli 2023 #3644 Skrevet 29. juli 2023 Hjertestein skrev (På 26.7.2023 den 23.08): Min mening er at jeg ser en endring ifh bikder og det å fronte kropp og seksualisere bilder, at kropp er litt fokus. Hun sa i videoen hun la ut nå ang kritikken som har vært i det siste at hun har bare tatt bilder i "god tro". Men hun har jo selv lagt opp til posering, vinkling og kamerainnstillinger. Det er ikke slik at det er "her og nå" bilder. Når det er sagt så syntes jeg det er fantastisk med den spleisen. Tenk så mange som får hjelp, jeg håper hun fortsetter og det skulle vært en felles innsamling fra alle kjente. Veldig mange sliter, spesielt barnefamilier, og jeg vet selv hvordan det er å ha en steam økonomi. Flott tiltak❤️ Enig med det mtp bilder og "ny" tynn kropp,men så tenker jeg og faktisk at når man blir singel så vil man gjerne se best mulig ut og blomstre .... Nå har jo hun kjæreste igjen,men er noe med det etter langt forhold...plutselig skal man trene,sminke seg og spise sunt...der er hun ikke unik😅 5 1
Carabilla Skrevet 29. juli 2023 #3645 Skrevet 29. juli 2023 M.H85 skrev (3 timer siden): Enig med det mtp bilder og "ny" tynn kropp,men så tenker jeg og faktisk at når man blir singel så vil man gjerne se best mulig ut og blomstre .... Nå har jo hun kjæreste igjen,men er noe med det etter langt forhold...plutselig skal man trene,sminke seg og spise sunt...der er hun ikke unik😅 Revenge body er en helt vanlig greie etter brudd...man har ofte behov for å fornye seg selv og begynne på nytt. 7
Rockefot99 Skrevet 30. juli 2023 #3646 Skrevet 30. juli 2023 Det kan jo ikke være sånn om man er tynn så kan man ikke vise kropp, i fare for å spre thinspo. Som det ser ut i Some så trener hun, spiser normalt og er forelska! Hun oppfordrer ikke til å kutte mat eller annet usunt. 8
M.H85 Skrevet 30. juli 2023 #3647 Skrevet 30. juli 2023 Carabilla skrev (13 timer siden): Revenge body er en helt vanlig greie etter brudd...man har ofte behov for å fornye seg selv og begynne på nytt. Stemmer det 1
Janne1975 Skrevet 30. juli 2023 #3648 Skrevet 30. juli 2023 solietta skrev (På 27.7.2023 den 5.58): Når man sitt med to hus og betale så er det ikke bestandig det er lett å beregne rett skattebeløp man skal betale . . Desuten er det helt latterlig og hauset opp at dem brukt ordet saksøkt. Skatteetaten forholder seg vel til ligningen i 2022? Hun/de overtok ikke huset i Stavanger før i 2023. 1
C8H10N4O2 Skrevet 30. juli 2023 #3649 Skrevet 30. juli 2023 Janne1975 skrev (Akkurat nå): Skatteetaten forholder seg vel til ligningen i 2022? Hun/de overtok ikke huset i Stavanger før i 2023. Er det ikke de som bygde huset? Da er overtakelse at huset er ferdig, ikke et eierskifte. De har eid prosjektet fra tomta ble kjøpt. 2 2
Janne1975 Skrevet 30. juli 2023 #3650 Skrevet 30. juli 2023 C8H10N4O2 skrev (2 minutter siden): Er det ikke de som bygde huset? Da er overtakelse at huset er ferdig, ikke et eierskifte. De har eid prosjektet fra tomta ble kjøpt. Ok, min feil da. Husker bare at hun/de sendte mor til Dennis for å overta huset tidligere i år. Og i finn-annonsen så sto det «hva er denne boligen solgt for tidligere?» med prisen de ga for den. Men jeg tar selvkritikk på egen misforståelse😊 1
Gjest Heartgirl Skrevet 30. juli 2023 #3651 Skrevet 30. juli 2023 Rockefot99 skrev (7 timer siden): Det kan jo ikke være sånn om man er tynn så kan man ikke vise kropp, i fare for å spre thinspo. Som det ser ut i Some så trener hun, spiser normalt og er forelska! Hun oppfordrer ikke til å kutte mat eller annet usunt. Det er akkurat det. Hun er naturlig tynn og har alltid vært slank. Det må da være lov til at hun skal få ta vare på kroppen sin og trening. Hun oppfordrer til ingenting for hun fokuserer ikke på det hun spiser og hvor kalorier hun spiser. Jeg blir mer skremt på disse fitnessjentene som viser maten sin og hvor mye de spiser selv om de ikke opplyser om hvor mye kalorier de spiser. Når vi tar bilder av oss selv er for og dele på sosiale medier vil vi ikke se best mulig ut? Ingen av oss vil legge ut et bilde av oss hvor dobbelthaken vår vises eller andre ting vi er misfornøyde med.
Gjest NordreSving Skrevet 31. juli 2023 #3652 Skrevet 31. juli 2023 Rockefot99 skrev (22 timer siden): Det kan jo ikke være sånn om man er tynn så kan man ikke vise kropp, i fare for å spre thinspo. Som det ser ut i Some så trener hun, spiser normalt og er forelska! Hun oppfordrer ikke til å kutte mat eller annet usunt. Det handler om skifte av fokus. Tidligere fokuserte hun ikke på kropp, og hun opplevdes som en motsats til kolleger som frontet kropp. Hun skrev om det negative ved kroppspress. Nå, etter at hun har fått «ny kropp», er det mye kropp i monitor. Selvfølgelig blir mange forundret over det. Innholdet hennes nå viser en livsstil som er til forveksling lik andre perfeksjons-influencere. Reiser, luksus og kropp. For å oppsummere: Dette er ikke det innholdet hun pleide å levere, det er faktisk diametralt motsatt.
Gjest Smuldrepai Skrevet 31. juli 2023 #3653 Skrevet 31. juli 2023 NordreSving skrev (18 minutter siden): Det handler om skifte av fokus. Tidligere fokuserte hun ikke på kropp, og hun opplevdes som en motsats til kolleger som frontet kropp. Hun skrev om det negative ved kroppspress. Nå, etter at hun har fått «ny kropp», er det mye kropp i monitor. Selvfølgelig blir mange forundret over det. Innholdet hennes nå viser en livsstil som er til forveksling lik andre perfeksjons-influencere. Reiser, luksus og kropp. For å oppsummere: Dette er ikke det innholdet hun pleide å levere, det er faktisk diametralt motsatt. Det er det jeg og tenker når jeg mener hun har endret seg. Det er blitt en annen plattform. Men man utvikler seg og man går i gjennom mange endringer når man endelig klarer å løsrive seg fra er forhold, som utifra hva jeg har lest og hørt, har vært litt toxic.
Vintermåne Skrevet 31. juli 2023 #3654 Skrevet 31. juli 2023 NordreSving skrev (56 minutter siden): Det handler om skifte av fokus. Tidligere fokuserte hun ikke på kropp, og hun opplevdes som en motsats til kolleger som frontet kropp. Hun skrev om det negative ved kroppspress. Nå, etter at hun har fått «ny kropp», er det mye kropp i monitor. Selvfølgelig blir mange forundret over det. Innholdet hennes nå viser en livsstil som er til forveksling lik andre perfeksjons-influencere. Reiser, luksus og kropp. For å oppsummere: Dette er ikke det innholdet hun pleide å levere, det er faktisk diametralt motsatt. Akkuratt 👍🏼 og jeg synes det er skuffende, og litt «trist» - hun var en (av få) influencer som jeg synes hadde bein i nesa, gode verdier og som prøvde å være en motvekt til det perfeksjonistiske fasade opplegget - og det trengs virkelig!!! Derfor er det synd at hun nå ser ut som hun har blitt en av dem, som det går hundre av på dusinet…… 19 5
hippyskippy Skrevet 31. juli 2023 #3655 Skrevet 31. juli 2023 Vintermåne skrev (5 timer siden): Akkuratt 👍🏼 og jeg synes det er skuffende, og litt «trist» - hun var en (av få) influencer som jeg synes hadde bein i nesa, gode verdier og som prøvde å være en motvekt til det perfeksjonistiske fasade opplegget - og det trengs virkelig!!! Derfor er det synd at hun nå ser ut som hun har blitt en av dem, som det går hundre av på dusinet…… Det er det som er så utrolig skuffende. Jeg er så ufattelig lei av disse picture perfect-folka på Instagram, og der var hun en motvekt og et friskt pust. Nå er det bare sexy bilder, PT og ferier og det ER så kjedelig. Avfulgte i vår, hun gir meg ingenting lenger. Null brodd. 23 5
Sansa20 Skrevet 31. juli 2023 #3656 Skrevet 31. juli 2023 hippyskippy skrev (4 timer siden): Det er det som er så utrolig skuffende. Jeg er så ufattelig lei av disse picture perfect-folka på Instagram, og der var hun en motvekt og et friskt pust. Nå er det bare sexy bilder, PT og ferier og det ER så kjedelig. Avfulgte i vår, hun gir meg ingenting lenger. Null brodd. Hun deler jo hverdagslivet osv. Mye fint å se. Frivillig å følge ja..
Sansa20 Skrevet 31. juli 2023 #3657 Skrevet 31. juli 2023 Heartgirl skrev (På 30.7.2023 den 17.57): Det er akkurat det. Hun er naturlig tynn og har alltid vært slank. Det må da være lov til at hun skal få ta vare på kroppen sin og trening. Hun oppfordrer til ingenting for hun fokuserer ikke på det hun spiser og hvor kalorier hun spiser. Jeg blir mer skremt på disse fitnessjentene som viser maten sin og hvor mye de spiser selv om de ikke opplyser om hvor mye kalorier de spiser. Når vi tar bilder av oss selv er for og dele på sosiale medier vil vi ikke se best mulig ut? Ingen av oss vil legge ut et bilde av oss hvor dobbelthaken vår vises eller andre ting vi er misfornøyde med. Helt enige . 1
Janne1975 Skrevet 31. juli 2023 #3658 Skrevet 31. juli 2023 Noen som kan forklare meg hvorfor boligannonsen til huset på Ormøy er trukket tilbake? Den har ikke vært å se på over en måned, verken på finn eller eie (eiendomsmegleren).. Men hun har selv sagt at huset ikke er solgt og gitt ut tlf.nummeret til megleren på IG for privat visning. Hva er strategien? Jeg skjønner det ikke. Jeg jar sendt DM og spurt henne selv men fikk ikke svar. 1
enkefru Skrevet 31. juli 2023 #3659 Skrevet 31. juli 2023 Janne1975 skrev (4 minutter siden): Noen som kan forklare meg hvorfor boligannonsen til huset på Ormøy er trukket tilbake? Den har ikke vært å se på over en måned, verken på finn eller eie (eiendomsmegleren).. Men hun har selv sagt at huset ikke er solgt og gitt ut tlf.nummeret til megleren på IG for privat visning. Hva er strategien? Jeg skjønner det ikke. Jeg jar sendt DM og spurt henne selv men fikk ikke svar. Antagelig for å legge den ut på nytt etter skolenes sommerferie, for å komme høyere opp uten å måtte senke prisen. Er vanligvis et «rush» etter sommerferien, så ganske vanlig taktikk hvis ikke solgt i førsommer-rushet. 9 3
Sharp75! Skrevet 31. juli 2023 #3660 Skrevet 31. juli 2023 Fjugur skrev (4 minutter siden): Antagelig for å legge den ut på nytt etter skolenes sommerferie, for å komme høyere opp uten å måtte senke prisen. Er vanligvis et «rush» etter sommerferien, så ganske vanlig taktikk hvis ikke solgt i førsommer-rushet. Vi gjorde samme 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå