Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Heike72
Skrevet
J.. skrev (19 minutter siden):

Syns faktisk mange i denne tråden er verre..

Det er ille at hun må «bevise» i story at pengene har blitt utbetalt. Fy søren så slemme enkelte mennesker er både her og på Jodel. Tragisk at enkelte alltid må lage gørr. Tenk hvor mange familier som har fått en bedre sommer pga denne spleisen. De som kritiserer gjør vel ikke en dritt for å hjelpe andre selv. 

Og kritisere henne som mor fordi hun lar sønnen tilbringe masse tid med fars familie nå når det er ferie er jo helt tullete. Hva feiler det folk? Hun er da ikke dårlig mor av den grunn. Hun er faktisk god mor som lar han få tilbringe tid med denne delen av familien. Nok av de merrene der ute som gjør slikt samvær vanskelig bare for å være vrange.

Å kritisere den økonomiske hjelpen hun har gitt til mange, vekt og morsrollen er tullete. Rett og slett idioti.

Hilsen alenemor

Videoannonse
Annonse
Gjest Heike72
Skrevet
solietta skrev (32 minutter siden):

Hvor slemme folk er på jodel 

Ja, det er helt tullete. At det er mulig. Hvorfor skal alltid noen lage problemer?

Skrevet
Heike72 skrev (6 minutter siden):

Det er ille at hun må «bevise» i story at pengene har blitt utbetalt. Fy søren så slemme enkelte mennesker er både her og på Jodel. Tragisk at enkelte alltid må lage gørr. Tenk hvor mange familier som har fått en bedre sommer pga denne spleisen. De som kritiserer gjør vel ikke en dritt for å hjelpe andre selv. 

Og kritisere henne som mor fordi hun lar sønnen tilbringe masse tid med fars familie nå når det er ferie er jo helt tullete. Hva feiler det folk? Hun er da ikke dårlig mor av den grunn. Hun er faktisk god mor som lar han få tilbringe tid med denne delen av familien. Nok av de merrene der ute som gjør slikt samvær vanskelig bare for å være vrange.

Å kritisere den økonomiske hjelpen hun har gitt til mange, vekt og morsrollen er tullete. Rett og slett idioti.

Hilsen alenemor

Hun viste det også på IG når Spleisen var ferdig,at x kr ble utbetalt til x personer.

Så vrøvl å påstå hun har beholdt det selv.

Stygt gjort..

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Tviler ikke ett sekund på at pengene er utbetalt, selv om eg er uenig i henne om andre ting.

• Liker 20
Skrevet

Jeg har sett siste story til Kristin og er langt på vei enig med henne. Hun virker som et godt menneske som ønsker å hjelpe andre og jeg forstår det må være vondt med slike spekulasjoner. Hun har selv fortalt om en tøff tid og det virker som hun har funnet tilbake til seg selv og har det bra nå. Synes ikke det hører noen sted hjemme å spekulere i morsrollen, kropp osv. 

Men det jeg ikke likte med innlegget var den nedrakkingen og personkarakteristikken av andre mennesker. Jodel er en sladrekanal greit nok, samtidig er hun en del av en gruppe mennesker som på enkelte plan skal og må sterkt kritiseres, det har hun jo faktisk også gjort selv flere ganger. Det er altfor lite reguleringer, lover og regler når det kommer til influensere og det skal og må påpekes. Hun burde vært mer nyansert i sin omtale mener jeg, for bransjen hun selv jobber i er virkelig direkte skadelig til tider. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Moongirl skrev (31 minutter siden):

Tviler ikke ett sekund på at pengene er utbetalt, selv om eg er uenig i henne om andre ting.

Underskriver på den. Hun har åpenbart et varmt hjerte for vanskeligstilte. MEN i det siste er jeg skuffet over hennes dreining mot altfor mye fokus på kropp, dyre reiser, «håpløse» spons og stadig alkohol i monitor. Tidligere skilte hun seg ut fra den jevne influenser mens hun nå har blitt en kopi av de samme. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Pusern3 skrev (59 minutter siden):

Underskriver på den. Hun har åpenbart et varmt hjerte for vanskeligstilte. MEN i det siste er jeg skuffet over hennes dreining mot altfor mye fokus på kropp, dyre reiser, «håpløse» spons og stadig alkohol i monitor. Tidligere skilte hun seg ut fra den jevne influenser mens hun nå har blitt en kopi av de samme. 

Det er jeg enig med deg i og synes at å diskutere hennes rolle som mor, at barnet får tilbringe mye tid med familie tar denne tråden ned til et lavt nivå. De gode innleggene drukner. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tror jeg ville utsatt ferien hvis jeg hadde skattekrav på 1,3 mill og skatteetaten har tatt utlegg i boligen. Det er spesielt å prioritere ferie da. Skatteetaten er en nådeløs kreditor og tar all inntekt over et visst beløp. Og jeg tenker det hadde vært greit og sett at alle pengene ble delt ut, ikke bare dokumentasjon på noe;-)

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Snoker45 skrev (55 minutter siden):

Jeg tror jeg ville utsatt ferien hvis jeg hadde skattekrav på 1,3 mill og skatteetaten har tatt utlegg i boligen. Det er spesielt å prioritere ferie da. Skatteetaten er en nådeløs kreditor og tar all inntekt over et visst beløp. Og jeg tenker det hadde vært greit og sett at alle pengene ble delt ut, ikke bare dokumentasjon på noe;-)

Hadde jeg vært Kristin,  hadde jeg fått et nøytralt menneske til å gå gjennom regnskapet for å renvaske meg selv...ville aldri orket å ha det hengende over meg at jeg hadde tatt penger selv.

Endret av Carabilla
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Snoker45 skrev (55 minutter siden):

Og jeg tenker det hadde vært greit og sett at alle pengene ble delt ut, ikke bare dokumentasjon på noe;-)

Det har hun vist til før,på IG.

Sjekk highligts.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Måne, admin. 

Skrevet

Jodel er bra drøy ass. Trist st folk hater sp mye at de får seg til å være så slem.

• Liker 6
Skrevet
Carabilla skrev (9 timer siden):

Hadde jeg vært Kristin,  hadde jeg fått et nøytralt menneske til å gå gjennom regnskapet for å renvaske meg selv...ville aldri orket å ha det hengende over meg at jeg hadde tatt penger selv.

Helt enig. Aner ikke hvordan spleis fungerer på utbetaling til 270 stykker og med forskjellige beløp etter behovet. Må  da være enormt tidkrevende å sjekke alle og også utbetale alle de forskjellige beløpene?

Skrevet
Justlooking skrev (12 minutter siden):

Helt enig. Aner ikke hvordan spleis fungerer på utbetaling til 270 stykker og med forskjellige beløp etter behovet. Må  da være enormt tidkrevende å sjekke alle og også utbetale alle de forskjellige beløpene?

Hun kan evt legge ut kontoutskriften på alt med dato, klokkeslett og beløp som er utbetalt, men sladder over privatinformasjon til mottaker...

Ville iallefall jeg ha gjort.

Har hatt innsamling til veldedighet selv, men i MYE mindre skala selvfølgelig...la ut alt av dokumentasjon og bilder av hele prosessen til de som ga et bidrag for at de fikk se hvordan pengene ble brukt.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Carabilla skrev (1 time siden):

Hun kan evt legge ut kontoutskriften på alt med dato, klokkeslett og beløp som er utbetalt, men sladder over privatinformasjon til mottaker...

Har hatt innsamling til veldedighet selv, men i MYE mindre skala selvfølgelig...la ut alt av dokumentasjon og bilder av hele prosessen til de som ga et bidrag for at de fikk se hvordan pengene ble brukt.

For eksempel. Som sagt kjenner ikke til hvordan spleis fungerer når det skal fordeles på flere hundre. Er det Kristin som vurderer alle søkere og også fordeler de forskjellige beløpene det søkes om fra så mange, samt selve den praktiske utbetalingen - eller får hun hjelp? Det er jo en kjempestor jobb uansett hvem som gjør det … 

Husker Anja Johansen drev med noen innsamlinger tidligere, husker ikke om det var spleis men uansett mye mindre beløp og få utbetalinger - men det ble likevel vanskelig å finne de rette ekte mottakerne som virkelig trengte penger og mye jobb rundt dette. Tror hun måtte gi seg til slutt for det ble for vanskelig og for mye styr. Imponerende om Kristin har fått til dette på en enkel måte ….

Skrevet
Carabilla skrev (2 timer siden):

Hun har lagt ut flere bevis. Både under spleisen og i går på insta. Hun ville aldri tatt noe selv herlighet. 

• Liker 8
Skrevet
solietta skrev (36 minutter siden):

Hun har lagt ut flere bevis. Både under spleisen og i går på insta. Hun ville aldri tatt noe selv herlighet. 

Jeg tror ikke hun har tatt noe selv, men om folk vil ha bevis, så gi det til dem så holder de kjeft....

• Liker 5
Skrevet
Carabilla skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke hun har tatt noe selv, men om folk vil ha bevis, så gi det til dem så holder de kjeft....

Det er folk på jodel som sikkert følger hu på instagram og er så stygge og slemme

Skrevet

Hun som skal mene så mye om det ene og det andre… Hvorfor legger hun da selv ut så mye nå som viser mye luksus og et høyt pengeforbruk? Samtidig som hun skal hjelpe andre mindre bemidlede. Kanskje det hjelper om disse influenserne toner ned både forbruk og kroppsfokus? I hvert fall sol postes. Og hvorfor legger hun ut alle disse bildene som viser så veldig mye slank kropp? Ja, hun lever av dette, men lurer på om hun har tenkt gjennom dette selv. 

• Liker 10
Skrevet
cerruti skrev (12 minutter siden):

Hun som skal mene så mye om det ene og det andre… Hvorfor legger hun da selv ut så mye nå som viser mye luksus og et høyt pengeforbruk? Samtidig som hun skal hjelpe andre mindre bemidlede. Kanskje det hjelper om disse influenserne toner ned både forbruk og kroppsfokus? I hvert fall sol postes. Og hvorfor legger hun ut alle disse bildene som viser så veldig mye slank kropp? Ja, hun lever av dette, men lurer på om hun har tenkt gjennom dette selv. 

Så om man samler inn penger til vanskeligstilte , kan man ikke selv dra på ferie eller handle noe? 

• Liker 7
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...