Janne1975 Skrevet 25. juli 2023 #3621 Skrevet 25. juli 2023 (endret) M.H85 skrev (16 minutter siden): Aha ikke fått med meg det. Antar Kristin har sansen for han. Men Sophie er dessverre i en litt annen makt posisjon og meget mer drøyere på alle måter...og uttalelser. Joda, men det er dobbeltmoralsk okke som. Endret 25. juli 2023 av Janne1975 3 2
Gjest Albbas Skrevet 26. juli 2023 #3623 Skrevet 26. juli 2023 8 hours ago, Janne1975 said: Det var meg det. Skrev ikke stygt, skrev bare at det er dobbeltmoralsk å fordømme normaliseringen av plastisk kirurgi hos enkelte influencere samtidig som man teamer opp med andre, i dette tilfellet Erlend Elias på singelpodden, som jo er full av kosmetiske inngrep. Du må gjerne være uenig idette, men stygt skrevet var det ikke. Det er da for søren ikke dobbeltmoral bare fordi man ikke forkaster mennesker som har tatt valg du er uenig i??? Man kan jo fordømme en handling uten å fordømme hele mennesket. For et forkastelig menneskesyn du har da. SE og EE har helt forskjellige målgrupper og opptrer svært forskjellig i SoMe. KG kritiserer hvordan SE spiller på sine operasjoner/behandlinger. Det betyr ikke at hun ikke vil eller kan snakke med mennesker som oppfører seg slik. Dobbeltmoral er når du selv gjør noe du har kritisert andre for å gjøre. Du har verken forstått kritikken eller dobbeltmoral.
Stargaze Skrevet 26. juli 2023 #3624 Skrevet 26. juli 2023 Eneste rare med den innsamlingen hennes er at så mange, over 4 mange spleiser, gir så mye penger rett til henne. De har lov å be om bevis om hvor pengene går. Det er lov å samle inn penger så lenge pengene tilfaller det tiltenkte formål, hvis ikke er det bedrageri. Hun har i løpet av det soste halvannet året samlet inn ca. 1.8 mill gjennom Spleis. Til sin egen konto. Uten noe særlig god oversikt over hvor pengene havner. Da er det ikke rart folk lurer. Anbefaler alle som vil bidra til vanskeligstilte å gjøre det gjennom en seriøs organisasjon hvor pengene ikke går til en privat konto. 14 4
Sansa20 Skrevet 26. juli 2023 #3625 Skrevet 26. juli 2023 Stargaze skrev (27 minutter siden): Eneste rare med den innsamlingen hennes er at så mange, over 4 mange spleiser, gir så mye penger rett til henne. De har lov å be om bevis om hvor pengene går. Det er lov å samle inn penger så lenge pengene tilfaller det tiltenkte formål, hvis ikke er det bedrageri. Hun har i løpet av det soste halvannet året samlet inn ca. 1.8 mill gjennom Spleis. Til sin egen konto. Uten noe særlig god oversikt over hvor pengene havner. Da er det ikke rart folk lurer. Anbefaler alle som vil bidra til vanskeligstilte å gjøre det gjennom en seriøs organisasjon hvor pengene ikke går til en privat konto. Hun har lagt ut bevis mange ganger . Ingen grunn til å mistenke noe . 8 2
M.H85 Skrevet 26. juli 2023 #3626 Skrevet 26. juli 2023 Stargaze skrev (36 minutter siden): Eneste rare med den innsamlingen hennes er at så mange, over 4 mange spleiser, gir så mye penger rett til henne. De har lov å be om bevis om hvor pengene går. Det er lov å samle inn penger så lenge pengene tilfaller det tiltenkte formål, hvis ikke er det bedrageri. Hun har i løpet av det soste halvannet året samlet inn ca. 1.8 mill gjennom Spleis. Til sin egen konto. Uten noe særlig god oversikt over hvor pengene havner. Da er det ikke rart folk lurer. Anbefaler alle som vil bidra til vanskeligstilte å gjøre det gjennom en seriøs organisasjon hvor pengene ikke går til en privat konto. Er 100% sikker på de pengene går der de skal. Kristin er ikke ei dame som svindler folk. Det hører man. Direkte ufint å gå der å spekulære. Hun er offentlig person og det å ta sjansen på svindel på spleis kunne nok kostet anmeldelser og fengsel. Så en plass går grensen tenker jeg. 15 2
Gjest diam0nd Skrevet 26. juli 2023 #3627 Skrevet 26. juli 2023 Jeg forstår de som oppretter spleis engang til en som feks har kreft, at det da brukes en privat konto, men dette har blitt en halvårlig greie for Kristin. Hun samler inn hver sommer og hver jul, og har gjort dette i flere år og skal sikkert gjøre det i mange år til, er det ikke da på tide å anskaffe seg en profesjonell konto? organisasjon eller hva man nå bruker? Så blir det gjort ordentlig, og hun slipper kritikk? Tror svært få eller ingen faktisk tror at hun svindler til seg penger, men folk kan da ha en liten mening om bruken sin egne private konto?
Sawyer Skrevet 26. juli 2023 #3628 Skrevet 26. juli 2023 M.H85 skrev (4 timer siden): Er 100% sikker på de pengene går der de skal. Kristin er ikke ei dame som svindler folk. Det hører man. Direkte ufint å gå der å spekulære. Hun er offentlig person og det å ta sjansen på svindel på spleis kunne nok kostet anmeldelser og fengsel. Så en plass går grensen tenker jeg. Kristin er samtidig en person som tidligere har blitt slått konkurs pga økonomisk rot, hvor bostyrer mener 6 forhold var av strafferettslig art. Hun er så sent som i år saksøkt av Skatteetaten for 1,6 mill. Så forstår godt at folk vil ha innsyn, selv om de nødvendigvis ikke anklager hun for å ha stjålet. 15 11
Sansa20 Skrevet 26. juli 2023 #3629 Skrevet 26. juli 2023 Sawyer skrev (22 minutter siden): Kristin er samtidig en person som tidligere har blitt slått konkurs pga økonomisk rot, hvor bostyrer mener 6 forhold var av strafferettslig art. Hun er så sent som i år saksøkt av Skatteetaten for 1,6 mill. Så forstår godt at folk vil ha innsyn, selv om de nødvendigvis ikke anklager hun for å ha stjålet. Hun har lagt ut flere bevis av vipps overføringer . Alle kan være uheldig med skatteetaten 3 1
Gjest Heartgirl Skrevet 26. juli 2023 #3630 Skrevet 26. juli 2023 M.H85 skrev (7 timer siden): Er 100% sikker på de pengene går der de skal. Kristin er ikke ei dame som svindler folk. Det hører man. Direkte ufint å gå der å spekulære. Hun er offentlig person og det å ta sjansen på svindel på spleis kunne nok kostet anmeldelser og fengsel. Så en plass går grensen tenker jeg. Det er jeg helt enig og det er direkte stygg spekulering. Fatter ikke hvorfor folk må lage seg noe og spekulere i.
M.H85 Skrevet 26. juli 2023 #3631 Skrevet 26. juli 2023 Sawyer skrev (4 timer siden): Kristin er samtidig en person som tidligere har blitt slått konkurs pga økonomisk rot, hvor bostyrer mener 6 forhold var av strafferettslig art. Hun er så sent som i år saksøkt av Skatteetaten for 1,6 mill. Så forstår godt at folk vil ha innsyn, selv om de nødvendigvis ikke anklager hun for å ha stjålet. Stor forskjell på det du skriver og svindle uskyldige mennesker som trenger penger til ferie! Enorm moralsk forskjell kontra det å "jukse" på skatten/svindel den type..
skruf Skrevet 26. juli 2023 #3632 Skrevet 26. juli 2023 Det er jaggu ikke bare på Jodel folk er fæle 10 1 1
Sansa20 Skrevet 26. juli 2023 #3633 Skrevet 26. juli 2023 skruf skrev (18 minutter siden): Det er jaggu ikke bare på Jodel folk er fæle Enig, flere stygge meldinger her også 3 1
Gjest Heartgirl Skrevet 26. juli 2023 #3634 Skrevet 26. juli 2023 Heartgirl skrev (4 timer siden): Det er jeg helt enig og det er direkte stygg spekulering. Fatter ikke hvorfor folk må lage seg noe og spekulere i. De har et valg om og avfølge men det gjør de ikke. Unnskyldningen er at når influencere har offentlig profiler må de tåle og få kritikk. Slett ikke alt som er saklig kritikk her inne heller. Bedriften eller AS diskuteres ikke alltid som noen vil ha det til.
Gjest Heartgirl Skrevet 26. juli 2023 #3635 Skrevet 26. juli 2023 solietta skrev (1 time siden): Enig, flere stygge meldinger her også Skriver meg på enig her.
Janne1975 Skrevet 26. juli 2023 #3636 Skrevet 26. juli 2023 Heartgirl skrev (39 minutter siden): De har et valg om og avfølge men det gjør de ikke. Unnskyldningen er at når influencere har offentlig profiler må de tåle og få kritikk. Slett ikke alt som er saklig kritikk her inne heller. Bedriften eller AS diskuteres ikke alltid som noen vil ha det til. Lurer på hvilken bedrift du mener bør diskuteres? Lenge siden StyleConnection gikk konkurs. Er det extra tyggis- og samsung-reklamene mm som er Kristins «bedrifter»? 2
Hjertestein Skrevet 26. juli 2023 #3637 Skrevet 26. juli 2023 Min mening er at jeg ser en endring ifh bikder og det å fronte kropp og seksualisere bilder, at kropp er litt fokus. Hun sa i videoen hun la ut nå ang kritikken som har vært i det siste at hun har bare tatt bilder i "god tro". Men hun har jo selv lagt opp til posering, vinkling og kamerainnstillinger. Det er ikke slik at det er "her og nå" bilder. Når det er sagt så syntes jeg det er fantastisk med den spleisen. Tenk så mange som får hjelp, jeg håper hun fortsetter og det skulle vært en felles innsamling fra alle kjente. Veldig mange sliter, spesielt barnefamilier, og jeg vet selv hvordan det er å ha en steam økonomi. Flott tiltak❤️ 8
Janne1975 Skrevet 26. juli 2023 #3638 Skrevet 26. juli 2023 solietta skrev (7 timer siden): Hun har lagt ut flere bevis av vipps overføringer . Alle kan være uheldig med skatteetaten «Alle kan være uheldig med skatteetaten»?? En skal jammen ha litt uflaks for å bli saksøkt for 1,3 millioner og bli tatt pant i egen bolig gitt. Men hvis skatteetaten ikke har noe pent å si om Kristin så kan de jo bare slutte å følge henne😉 25
Måne Rampelyset Skrevet 26. juli 2023 #3639 Skrevet 26. juli 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Sansa20 Skrevet 27. juli 2023 #3640 Skrevet 27. juli 2023 (endret) Janne1975 skrev (7 timer siden): «Alle kan være uheldig med skatteetaten»?? En skal jammen ha litt uflaks for å bli saksøkt for 1,3 millioner og bli tatt pant i egen bolig gitt. Men hvis skatteetaten ikke har noe pent å si om Kristin så kan de jo bare slutte å følge henne😉 Når man sitt med to hus og betale så er det ikke bestandig det er lett å beregne rett skattebeløp man skal betale . . Desuten er det helt latterlig og hauset opp at dem brukt ordet saksøkt. Endret 27. juli 2023 av solietta 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå