Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hennes siste instapost var gull verdt å se på 🥰 Hun er så flink! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sjeldent jeg kommenterer her inne, men kjente litt behovet for det nå. Jeg er nok en av de som har støttet Kristin veldig, og hatt sansen for hennes samfunnsansvar. Men nå begynner jeg seriøst å stusse litt. Hun har en lang tirade i story om hvor ufine folk er og drar opp denne spleisen sin. Så er det rett på annonse i storyen. Hun vet hva som skaper engasjement, og bruker dette aktivt til å øke sin egen inntekt.

Derfor Jar jeg begynt å lure på om hennes samfunnsengasjement egentlig er noe hun bruker for å få flere følgere, og større reklameinntekter. Stusser også over dobbeltmoralen i å samle inn penger til de som er økonomisk vanskeligstilt, for så å trykke dem ned i monitor ved å vise hvor godt økonomisk stilt hun selv er med diverse luksusferier 🤷‍♀️

Og når det gjelder sønnen er jeg ikke tvil om at hun elsker han. Men rart å skrive «livets ferie» når han ikke er inkludert. Hun fronter ofte det å være borte fra barnet som noe bra, og der er det jo (av og til) Men hvorfor skrive det såå ofte? Det er nok ikke meningen fra hennes side, men får av og til følelsen av at hun helst ikke ville vært i denne situasjonen med å ha ansvar for barn.

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
Hønemoor skrev (58 minutter siden):

Det er sjeldent jeg kommenterer her inne, men kjente litt behovet for det nå. Jeg er nok en av de som har støttet Kristin veldig, og hatt sansen for hennes samfunnsansvar. Men nå begynner jeg seriøst å stusse litt. Hun har en lang tirade i story om hvor ufine folk er og drar opp denne spleisen sin. Så er det rett på annonse i storyen. Hun vet hva som skaper engasjement, og bruker dette aktivt til å øke sin egen inntekt.

Derfor Jar jeg begynt å lure på om hennes samfunnsengasjement egentlig er noe hun bruker for å få flere følgere, og større reklameinntekter. Stusser også over dobbeltmoralen i å samle inn penger til de som er økonomisk vanskeligstilt, for så å trykke dem ned i monitor ved å vise hvor godt økonomisk stilt hun selv er med diverse luksusferier 🤷‍♀️

Og når det gjelder sønnen er jeg ikke tvil om at hun elsker han. Men rart å skrive «livets ferie» når han ikke er inkludert. Hun fronter ofte det å være borte fra barnet som noe bra, og der er det jo (av og til) Men hvorfor skrive det såå ofte? Det er nok ikke meningen fra hennes side, men får av og til følelsen av at hun helst ikke ville vært i denne situasjonen med å ha ansvar for barn.

Hvis du leser en av  gårsdagens innlegg på hennes insta svarer hun på det du lurer på i kommentarfeltet 

Endret av solietta
Gjest Heike72
Skrevet (endret)

At Kristin har endret seg ang stil og andre ting kan jo ha noe med at hun er blitt mer voksen. Vi mennesker utvikler oss opp igjennom årene vi lever. At hun, som 36 år, har gått litt mer vekk fra store hoodies og caps m.m. er da ganske normalt. Jeg går ikke kledt slik jeg gjorde i 20-åra lenger jeg heller (jeg er godt over 40). Er dere missfornøyde med det og hvordan hun er på SoMe så avfølg da.

At hun blåser ut mot hjernedøde folk på Jodel og sikkert her inne er helt på sin plass. Folk mobber sønnen hennes. Folk sprer rykter om at hun er kriminell, dårlig mor, at hun har anoreksi m.m. Folk er jo helt syke i hode. Hva feiler det folk? Fikk de ikke noe fra spleisen selv og hevner seg, har de selv et miserabelt liv eller sliter  psykisk?. Det er jo f… meg ikke normalt når folk er så drøye og går så langt.

Endret av Heike72
Skrevet
Heike72 skrev (9 minutter siden):

At Kristin har endret seg ang stil og andre ting kan jo ha noe med at hun er blitt mer voksen. Vi mennesker utvikler oss opp igjennom årene vi lever. At hun, som 36 år, har gått litt mer vekk fra store hoodies og caps m.m. er da ganske normalt. Jeg går ikke kledt slik jeg gjorde i 20-åra lenger jeg heller (jeg er godt over 40). Er dere missfornøyde med det og hvordan hun er på SoMe så avfølg da.

At hun blåser ut mot hjernedøde folk på Jodel og sikkert her inne er helt på sin plass. Folk mobber sønnen hennes. Folk sprer rykter om at hun er kriminell, dårlig mor, at hun har anoreksi m.m. Folk er jo helt syke i hode. Hva feiler det folk? Fikk de ikke noe fra spleisen selv og hevner seg, har de selv et miserabelt liv eller sliter  psykisk?. Det er jo f… meg ikke normalt når folk er så drøye og går så langt.

Enig, enkelte folk er så stygge og så drøy. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jodelfolka er stygge og jeg tror virkelig hun mener godt med den spleisen. Men at folk synes det er litt rart å leve som om man ikke har barn og ikke tilbringe ferie med ungen skjønner jeg. Og ja, hun er avmagret. Hva det skyldes og om det er sunt er bare spekulasjoner. 

• Liker 12
Gjest Heartgirl
Skrevet (endret)
Katten89 skrev (19 minutter siden):

Jodelfolka er stygge og jeg tror virkelig hun mener godt med den spleisen. Men at folk synes det er litt rart å leve som om man ikke har barn og ikke tilbringe ferie med ungen skjønner jeg. Og ja, hun er avmagret. Hva det skyldes og om det er sunt er bare spekulasjoner. 

Det er slett ikke noe rart at man kobler helt av når man har barnefri i feriene og det er godt 😊 Som alenemor er det godt med friuker og kun tenke på seg selv. De gangene mine barn var til sin far i feriene så var det fritid for meg. Jeg benyttet friukene mine til og reise til syden med venner, dra på pub og dra ut med vennner.

Kan ikke folk her inne slutte og diskutere kroppen til Kristin. Det er en uting og sitte og diskutere utseendet hennes. Hun har alltid vært en flott og slank jente. 

Hvor mange er det ikke som går igjennom en livsstilsendring og begynner og tenke på kost og trening. 

Her inne kan også brukerne være ufine. 

Endret av Heartgirl
Skrevet
Heartgirl skrev (7 minutter siden):

Det er slett ikke noe rart at man kobler helt av når man har barnefri i feriene og det er godt 😊 Som alenemor er det godt med friuker og kun tenke på seg selv. De gangene mine barn var til sin far i feriene så var det fritid for meg. Jeg benyttet friukene mine til og reise til syden med venner, dra på pub og dra ut med vennner.

Kan ikke folk her inne slutte og diskutere kroppen til Kristin. Det er en uting og sitte og diskutere utseendet hennes. Hun har alltid vært en flott og slank jente. 

Hvor mange er det ikke som går igjennom en livsstilsendring og begynner og tenke på kost og trening. 

Her inne kan også brukerne være ufine. 

Ja er flere her som er Utrolig stygge . Hvorfor kan ikke folk som ikke har noe pent å si holde munn eller bare avfølg. 

Skrevet
Heike72 skrev (2 timer siden):

For min del handler det hvertfall ikke om klesstil- kunne ikke brydd meg mindre faktisk- om hva slags klær hun går med…… det er influencer/påvirker/ personlighets-stilen jeg mener har endret seg….. likte at hun var et friskt pust med gode verdier, tøffe meninger, motstander av kroppshysteri osv - nå fremstår hun bare som en av de hun kritiserte todligere… Kjedelig influencer som viser et «perfekt» ytre, «perfekt» liv - masse bilder av kropp hvor poseringen ikke akk er tilfelFeldig 🙄🙄 JEG liker ikke denne influencer- stilen - og jeg synesdet er kjempedumt at hun har blitt «en av dem» - faktisk skikkelig skuffende…… 

har ikke fått med meg at noen mobber sønnen hennes?  Her?? 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Gjest Heartgirl
Skrevet
solietta skrev (1 time siden):

Ja er flere her som er Utrolig stygge . Hvorfor kan ikke folk som ikke har noe pent å si holde munn eller bare avfølg. 

Jeg er enig. 

Avfølg? Nå nei du. De mener at alle de som har offentlige profiler på sosiale medier må tåle og få kritikk. Samtidig er det noen som er veldig opptatt av at det er bedriften som skal diskuteres.

Synes diskusjonen om Kristin har gått helt ut av konsept. Det har lite med bedrift å gjøre og diskutere kroppen/utseendet til Kristin. 

Det og diskutere rollen til Kristi som mamma er ufint på så mange måter. 

Skrevet
Vintermåne skrev (14 minutter siden):

...

På Jodel. Harselerer med navnet hans.

• Liker 1
Skrevet
Hønemoor skrev (14 timer siden):

Enig. Sønnen er veldig liten (barnehage alder) og hun er mange uker borte fra han!🙈 Det er faktisk ikke helt vanlig når de er så små... skilt eller ei...Da minste min var så liten hadde faren hun 1-2 uker om sommeren. Mer klarte ikke jeg pga savn.😌 Så ble det 2-3 uker hos far senere på sommeren da hun ble litt eldre. 

Hun har jo vært i utlandet og har fremdeles ikke sønnen...Merkelig prioritering mens man selv samler inn penger der barn og foreldre skal få oppleve ting sammen🤷

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Carabilla skrev (På 24.7.2023 den 13.25):

Janteloven og misunnelsen er sterkere enn kjønnsdrifta her i landet...Kristin skal helst være lutrygget og smålubben med store hettegensere og joggebukse som står å venter på isbilen...i følge noen i tråden her, for å være like troverdig som før..

Tenk å dra på luksusferie når andre ikke kan...fy faen...hvordan våger hun??? ( ironi).

Tenker du alle er sjalu🤔 Har selv vært på ferie på Bahamas i fjor uten barn, 2uker. Uten barn. Skolealder barn. Jeg var allikevel veldig ivrig hente de fortsett mulig med hjemkomst. Jeg står heller ikke i hettegenser og venter på isbilen🤔 Skjønte ikke helt den...sammenligning at folk er sjalu nødvendigvis?

• Liker 6
Gjest Heike72
Skrevet
Vintermåne skrev (49 minutter siden):

For min del handler det hvertfall ikke om klesstil- kunne ikke brydd meg mindre faktisk- om hva slags klær hun går med…… det er influencer/påvirker/ personlighets-stilen jeg mener har endret seg….. likte at hun var et friskt pust med gode verdier, tøffe meninger, motstander av kroppshysteri osv - nå fremstår hun bare som en av de hun kritiserte todligere… Kjedelig influencer som viser et «perfekt» ytre, «perfekt» liv - masse bilder av kropp hvor poseringen ikke akk er tilfelFeldig 🙄🙄 JEG liker ikke denne influencer- stilen - og jeg synesdet er kjempedumt at hun har blitt «en av dem» - faktisk skikkelig skuffende…… 

Å gjøre så mye narr av navnet han har, som det har blitt gjort på bl.a. Jodel er rett og slett mobbing. Voksne mennesker som gjør narr av en fireårings navn, vrenger og vrir på det og bruker andre fuglenavn på pur jævelskap er helt tragisk.

Skrevet
M.H85 skrev (1 minutt siden):

Erlend Elias er jo full av inngrep i ansiktet. Dessverre ikke den eneste. Flotte forbilder hele gjengen 😌

Nettopp. Han har tatt fettsuging og har fake tenner, vipper, hår, lepper - you name it. Men det er greit fordi hun synes han er kul. Sofie Elise derimot…

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Vintermåne skrev (5 timer siden):

Hvis du ikke liker hun lenger, så kan du avfølg hun  heller

Skrevet
solietta skrev (6 minutter siden):

Hvis du ikke liker hun lenger, så kan du avfølg hun  heller

Hvorfor sier du det til alle som retter et kritisk søkelys på Kristin?? Alle kan følge akkurat hvem de vil, uten at du har noe som helst med hvem de følger og hvorfor. «Har man ikke noe pent å si kan man holde munn eller avfølge…», for noe vås. Hadde ikke folk hatt noe kritisk å si så hadde ikke dette vært et diskusjonsforum. Det er ikke sånn at man skal digge alle man diskuterer her inne blindt heller.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Janne1975 skrev (1 time siden):

Nettopp. Han har tatt fettsuging og har fake tenner, vipper, hår, lepper - you name it. Men det er greit fordi hun synes han er kul. Sofie Elise derimot…

Aha ikke fått med meg det. Antar Kristin har sansen for han. Men Sophie er dessverre i en litt annen makt posisjon og meget mer drøyere på alle måter...og uttalelser.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...