Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
solietta skrev (2 timer siden):

Det er folk på jodel som sikkert følger hu på instagram og er så stygge og slemme

Link på jodelen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Albbas
Skrevet
8 hours ago, Carabilla said:

Jeg tror ikke hun har tatt noe selv, men om folk vil ha bevis, så gi det til dem så holder de kjeft....

De som har gitt penger kan gjerne be om bevis, men anonyme sladrekjerringer/gubber syns jeg bare kan holde kjeft. 

Skrevet
Orly skrev (2 timer siden):

Så om man samler inn penger til vanskeligstilte , kan man ikke selv dra på ferie eller handle noe? 

Janteloven og misunnelsen er sterkere enn kjønnsdrifta her i landet...Kristin skal helst være lutrygget og smålubben med store hettegensere og joggebukse som står å venter på isbilen...i følge noen i tråden her, for å være like troverdig som før..

Tenk å dra på luksusferie når andre ikke kan...fy faen...hvordan våger hun??? ( ironi).

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
cerruti skrev (3 timer siden):

Hun som skal mene så mye om det ene og det andre… Hvorfor legger hun da selv ut så mye nå som viser mye luksus og et høyt pengeforbruk? Samtidig som hun skal hjelpe andre mindre bemidlede. Kanskje det hjelper om disse influenserne toner ned både forbruk og kroppsfokus? I hvert fall sol postes. Og hvorfor legger hun ut alle disse bildene som viser så veldig mye slank kropp? Ja, hun lever av dette, men lurer på om hun har tenkt gjennom dette selv. 

Hun har nok endret fokus ganske radikalt. Dessverre for nå har hun blitt en kopi av «mange» vi har sett før. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Carabilla skrev (6 timer siden):

Janteloven og misunnelsen er sterkere enn kjønnsdrifta her i landet...Kristin skal helst være lutrygget og smålubben med store hettegensere og joggebukse som står å venter på isbilen...i følge noen i tråden her, for å være like troverdig som før..

Tenk å dra på luksusferie når andre ikke kan...fy faen...hvordan våger hun??? ( ironi).

For meg må hun gjerne dra på luksusferie og være tynn. Men hun kan da ikke komme og klage på andre som fremmer kroppspress med de samme bildene og vinklene hun bruker selv. Hun har blitt en av de hun var totalt motstander til. Det er det som diskuteres. Ikke misunnelse og jantelov. Hun har vært/er forbilde til mange og det er farlig! 

Misunnelse kjenner jeg ikke en plass, tynn er jeg selv, men legger ikke ut slike bilder og reiser på ferie der jeg ønsker men flasher ikke med det. 

Endret av Sharp75!
Skrivefeil
  • Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Orly skrev (8 timer siden):

Så om man samler inn penger til vanskeligstilte , kan man ikke selv dra på ferie eller handle noe? 

Jo, så klart. Men influenserne har dessverre stor makt og påvirkning, og jeg tipper mange som trenger hjelp følger henne. Da ville jeg valgt litt annerledes. Jeg ville også droppet feks bildet bakfra i badedrakt osv når jeg frontet motstand mot kroppspress. Det er mulig Dennis og hun nå virkelig vil overgå hverandre i å være lykkeligst. 

• Liker 10
Skrevet
Carabilla skrev (6 timer siden):

Det jeg mente med at jeg savnet «gamle» Kristin var at da var hun en jeg kunne identifisere meg med. For min egen selvfølelse sin del, prøver jeg i størst mulig grad å følge de som gir meg en positiv vibe. Ja, selvfølgelig er jeg misunnelig på de turene hun har mulighet til å dra på, da jeg med min normale økonomi med tilhørende utgifter ikke har råd til en tur til Granka en gang nå i disse tider. Ved å scrolle meg nedover feeden, dersom jeg følger mange influensere som fronter et luksusliv gjør at jeg da føler meg som et mindre vellykket menneske, så enkel er jeg faktisk og så lite skal til for å få meg til å trekke meg unna med halen mellom beina.

Men Kristin som person har jeg ingenting imot, hun har mye bra å komme med og virker som et hyggelig menneske. Hun fortjener all den lykke hun kan få, og jeg unner henne å ha funnet et dugende mannfolk 🥰

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (2 timer siden):

For meg må hun gjerne dra på luksusferie og være tynn. Men hun kan da ikke komme og klage på andre som fremmer kroppspress med de samme bildene og vinklene hun bruker selv. Hun har blitt en av de hun var totalt motstander til. Det er det som diskuteres. Ikke misunnelse og jantelov. Hun har vært/er forbilde til mange og det er farlig! 

Misunnelse kjenner jeg ikke en plass, tynn er jeg selv, men legger ikke ut slike bilder og reiser på ferie der jeg ønsker men flasher ikke med det. 

Helt enig. Det har tydelig skjedd en endring hos Kristin.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Lykkelinn skrev (2 timer siden):

Det jeg mente med at jeg savnet «gamle» Kristin var at da var hun en jeg kunne identifisere meg med. For min egen selvfølelse sin del, prøver jeg i størst mulig grad å følge de som gir meg en positiv vibe. Ja, selvfølgelig er jeg misunnelig på de turene hun har mulighet til å dra på, da jeg med min normale økonomi med tilhørende utgifter ikke har råd til en tur til Granka en gang nå i disse tider. Ved å scrolle meg nedover feeden, dersom jeg følger mange influensere som fronter et luksusliv gjør at jeg da føler meg som et mindre vellykket menneske, så enkel er jeg faktisk og så lite skal til for å få meg til å trekke meg unna med halen mellom beina.

Men Kristin som person har jeg ingenting imot, hun har mye bra å komme med og virker som et hyggelig menneske. Hun fortjener all den lykke hun kan få, og jeg unner henne å ha funnet et dugende mannfolk 🥰

Har et godt råd, avfølg folk som får deg til å føle deg dårlig...det har jeg gjort mange ganger, anbefales👍.

Tenker man må ta litt ansvar selv over hvem man vil bli påvirket av..

Vet hun gikk hardt ut mot normalisering av kosmetisk kirurgi, tenker hun er normal slank og har begynt å trene, noe som er veldig positivt. Hun har ikke puttet kroppen full av silikon, hun har ikke extentions og hun har normale linjer og rynker i ansiktet, naturlige tenner og ingen fillers i leppene heller.

Hun er naturlig og hun ser sunnere ut enn før...hallo, hvem vil vel ikke vise x" n en digg revenge body??? I DO...🙋‍♀️

Mener å huske at hun alltid har vært glad i å reise, brukt MYE penger på det, vært på " i lomma på Silje" pga skakkjørt økonomi, konkurser og skattesmeller i millionklassen...

Hun har vært gjennom samlivsbrudd, blitt bedratt, måtte selge TO  luksusboliger, sitter på MANGE millioner i gjeld, betaler ned på et 10 millioners hus i Stavanger hun ikke bor i og heller ikke fått solgt, misunner henne ikke en dritt av det, hadde fått magesår av mindre.

Endret av Carabilla
  • Liker 25
  • Nyttig 5
Skrevet
Carabilla skrev (1 time siden):

Har et godt råd, avfølg folk som får deg til å føle deg dårlig...det har jeg gjort mange ganger, anbefales👍.

Tenker man må ta litt ansvar selv over hvem man vil bli påvirket av..

Vet hun gikk hardt ut mot normalisering av kosmetisk kirurgi, tenker hun er normal slank og har begynt å trene, noe som er veldig positivt. Hun har ikke puttet kroppen full av silikon, hun har ikke extentions og hun har normale linjer og rynker i ansiktet, naturlige tenner og ingen fillers i leppene heller.

Hun er naturlig og hun ser sunnere ut enn før...hallo, hvem vil vel ikke vise x" n en digg revenge body??? I DO...🙋‍♀️

Mener å huske at hun alltid har vært glad i å reise, brukt MYE penger på det, vært på " i lomma på Silje" pga skakkjørt økonomi, konkurser og skattesmeller i millionklassen...

Hun har vært gjennom samlivsbrudd, blitt bedratt, måtte selge TO  luksusboliger, sitter på MANGE millioner i gjeld, betaler ned på et 10 millioners hus i Stavanger hun ikke bor i og heller ikke fått solgt, misunner henne ikke en dritt av det, hadde fått magesår av mindre.

Ja, hun gikk hardt ut mot normalisering av plastisk kirurgi, men allerede i den første singel-podcasten sin (da hun ikke var singel, og allerede der utviste dobbeltmoral) så inviterte hun selveste Erlend Elias. Mer plastic skal man lete lenge etter i dette landet. Men hvis man er skeiv så er det greit? Fordi hun er pride-friendly eller noe, så da kan man bare operere seg så mye man vil. Dobbeltmoral.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Janne1975 skrev (8 minutter siden):

Ja, hun gikk hardt ut mot normalisering av plastisk kirurgi, men allerede i den første singel-podcasten sin (da hun ikke var singel, og allerede der utviste dobbeltmoral) så inviterte hun selveste Erlend Elias. Mer plastic skal man lete lenge etter i dette landet. Men hvis man er skeiv så er det greit? Fordi hun er pride-friendly eller noe, så da kan man bare operere seg så mye man vil. Dobbeltmoral.

Avfølg hu hvis du ikke liker k   

• Liker 3
Skrevet (endret)
Janne1975 skrev (16 minutter siden):

Men omgås du kun folk som har samme meningene og standard som deg selv?

Eller kan man bare være enig i å være uenig og omgås allikevel uten å være dobbelmoralsk...

🧐🧐

Hadde hun dermed begynt å operere seg, lagt  inn siliko og brasilian butt så hadde hun vært dobbelmoralsk...

Endret av Carabilla
  • Liker 23
Skrevet
solietta skrev (3 minutter siden):

Avfølg hu hvis du ikke liker k   

Nei. Man kan ikke bare holde for øynene med alle man er uenige med

• Liker 3
Skrevet (endret)
Carabilla skrev (7 minutter siden):

Men omgås du kun folk som har samme meningene og standard som deg selv?

Eller kan man bare være enig i å være uenig og omgås allikevel uten å være dobbelmoralsk...

🧐🧐

Skjønner poenget ditt, og selvfølgelig ikke. Men man må kunne påpeke dobbeltmoral mot en som skriker høyt om plastisk kirurgi når det gjelder ett menneske, som Sofie Elise, for så å omfavne et annet som er minst like plastic fantastic

Endret av Janne1975
  • Liker 5
Skrevet
Janne1975 skrev (2 minutter siden):

Skjønner poenget ditt, og selvfølgelig ikke. Men man må kunne påpeke en dobbeltmoral mot en som skriker høyt om plastisk kirurgi når det gjelder ett menneske, som Sofie Elise, for så å omfavne et annet som er minst like plastic fantastic

Ja,  om hun selv begynner operere seg og fronter det så er hun dobbelmoralsk.

• Liker 3
Skrevet
Carabilla skrev (2 minutter siden):

Ok, kanskje hun bare har selektiv moral da

• Liker 2
Skrevet
Carabilla skrev (5 minutter siden):

Hun sablet ned et menneske og kalte henne norges farligste forbilde, høylytt, eller egentlig flere - hun gjøv jo løs på Isabel Raad av samme grunn, for så å fronte en annen like botox- og restylan og kirurgisk manipulert person fordi det passet henne der og da. Hun er ikke konsekvent, kall det selektiv moral eller dobbeltmoral.

• Liker 10
Skrevet
Janne1975 skrev (16 minutter siden):

Hun sablet ned et menneske og kalte henne norges farligste forbilde, høylytt, eller egentlig flere - hun gjøv jo løs på Isabel Raad av samme grunn, for så å fronte en annen like botox- og restylan og kirurgisk manipulert person fordi det passet henne der og da. Hun er ikke konsekvent, kall det selektiv moral eller dobbeltmoral.

Klarer desverre ikke se så svart/ hvitt på det....

Erlend Elias har jo også vært åpen om alvorlige depresjon og overvekt, om han ikke tok grep ville ham mest sannsynlig dø innen noen år, samme har Else kåss F gjort og mange andre som er med på livstilendring og treningsprogram på tv.

Sofie E og Isabelle har jo gjort helt sinnsyke inngrep på utseende sitt og lever av å vise frem kroppen sin..også vist frem og normalisert og fremsnakka operasjon på tv...mener det er noe HELT annet. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Carabilla skrev (3 minutter siden):

Klarer desverre ikke se så svart/ hvitt på det....

Erlend Elias har jo også vært åpen om alvorlige depresjon og overvekt, om han ikke tok grep ville ham mest sannsynlig dø innen noen år, samme har Else kåss F gjort og mange andre som er med på livstilendring og treningsprogram på tv.

Sofie E og Isabelle har jo gjort helt sinnsyke inngrep på utseende sitt og lever av å vise frem kroppen sin..også vist frem og normalisert og fremsnakka operasjon på tv...mener det er noe HELT annet. 

Han ville ikke dødd om noen år om han ikke tok fettsuging. Så feit var han ikke. Og hvorfor all botoxen og fillersene da, livreddende behandling det også? Han fremsnakka fettsugingen på camp kulinaris, i beste sendetid, han også.. Uansett. Jeg tror du har misforstått poenget mitt. Er ikke ute etter Erlend Elias. Ser bare en inkonsekvens i hvem man latterliggjør høylytt og hvem man henger med og fremsnakker som driver med akkurat samme kosmetiske greiene.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...