Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
PistolStar skrev (16 timer siden):

Jeg føler på meg at det er på tide for meg å trykke avfølg på KG sin Instagram nå.

Jeg synes Kristin har hatt mye bra å komme med og jeg har fulgt henne for hennes gode poeng og sterke meninger. Men nå går det stort sett i masse bilder av tynn kropp og luksusferier. 

Jeg er helt enig i at Kristin må få bruke pengene sine som hun vil, og jeg unner henne absolutt å være lykkelig (det mener jeg oppriktig). Men personlig så gir kontoen hennes meg bare en konstant dårlig følelse nå, der den før var inspirerende og interessant. 

Jeg, og veldig mange andre, kjenner pris- og renteøkningene på kroppen. Jeg sitter hjemme i sommer og merker at hver gang jeg titter innom Instagram, så er det "bilder fra de 7 siste dagene"; av mager kropp, vinglass, nydelig utsikt, tynne lår på strand, luksushotell osv. osv. 

Dette er vanskelig å formidle i tekst uten å høres veldig bitter ut, men jeg håper noen forstår hva jeg prøver å si. Jeg er stort sett fornøyd med meg selv og eget liv, altså. Kristin sin konto har rett og slett blitt noe annet enn hva jeg opprinnelig fulgte henne for. Jeg er ikke interessert i glam, luksus og det "perfekte" liv i feeden min. Sånt legger jo alle middelmådige influencere ut allerede. 

Jeg heier fortsatt på mye av det Kristin gjør, men for min egen del så setter jeg strek her.

Sååå enig!! 

Det er kun et tomt luksusliv på repeat..

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er på livets sommerferie sier hun...og det betyr at det er noen som ikke passer inn...😪

Heldigvis får han ferieopplevelser med andre nære og kjære! 

• Liker 18
  • Hjerte 3
Skrevet
Moongirl skrev (9 minutter siden):

Hun er på livets sommerferie sier hun...og det betyr at det er noen som ikke passer inn...😪

Hun skal da på sommerferie med han lille også senere 😄

• Liker 1
Skrevet
Moongirl skrev (8 minutter siden):

Ja, kjempetrist.. Men det er fantastisk å se hvor fin besteforeldrene gjør denne sommerferien for ham.

• Liker 13
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har på følelsen at hun har funnet seg en skikkelig riking. 

• Liker 22
Skrevet
Lykkelinn skrev (3 timer siden):

Jeg har på følelsen at hun har funnet seg en skikkelig riking. 

Det var jo en skikkelig riking som ble singel i vinter, som har en lang historikk med influencerdamer.. 😅

• Liker 10
Skrevet
solietta skrev (4 timer siden):

Hun skal da på sommerferie med han lille også senere 😄

Både Dennis og Kristin må ta seg sammen. Slutte å kun tenke på seg selv og sine nye kjærester. Dette kommer de til å angre på.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Irja skrev (Akkurat nå):

Både Dennis og Kristin må ta seg sammen. Slutte å kun tenke på seg selv og sine nye kjærester. Dette kommer de til å angre på.

Kunne ikke vært mer enig.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
PistolStar skrev (21 timer siden):

Jeg føler på meg at det er på tide for meg å trykke avfølg på KG sin Instagram nå.

Jeg synes Kristin har hatt mye bra å komme med og jeg har fulgt henne for hennes gode poeng og sterke meninger. Men nå går det stort sett i masse bilder av tynn kropp og luksusferier. 

Jeg er helt enig i at Kristin må få bruke pengene sine som hun vil, og jeg unner henne absolutt å være lykkelig (det mener jeg oppriktig). Men personlig så gir kontoen hennes meg bare en konstant dårlig følelse nå, der den før var inspirerende og interessant. 

Jeg, og veldig mange andre, kjenner pris- og renteøkningene på kroppen. Jeg sitter hjemme i sommer og merker at hver gang jeg titter innom Instagram, så er det "bilder fra de 7 siste dagene"; av mager kropp, vinglass, nydelig utsikt, tynne lår på strand, luksushotell osv. osv. 

Dette er vanskelig å formidle i tekst uten å høres veldig bitter ut, men jeg håper noen forstår hva jeg prøver å si. Jeg er stort sett fornøyd med meg selv og eget liv, altså. Kristin sin konto har rett og slett blitt noe annet enn hva jeg opprinnelig fulgte henne for. Jeg er ikke interessert i glam, luksus og det "perfekte" liv i feeden min. Sånt legger jo alle middelmådige influencere ut allerede. 

Jeg heier fortsatt på mye av det Kristin gjør, men for min egen del så setter jeg strek her.

Enig med deg. Jeg har selv avfulgt Kristin nå. Får thinspo-vibber av kontoen hennes, og denslags ønsker jeg ikke å støtte opp om. 

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet
Korpsnerden skrev (1 time siden):

Det var jo en skikkelig riking som ble singel i vinter, som har en lang historikk med influencerdamer.. 😅

Hadde tatt seg ut om det var ham🙈

• Liker 4
Skrevet
Janne1975 skrev (18 minutter siden):

Hadde tatt seg ut om det var ham🙈

Hvem?

• Liker 1
Skrevet (endret)
BuffyTheVampire skrev (21 minutter siden):

Hvem?

Eksen til Alexandra Joner. Tror jeg i hvert fall at vedkommende mente

Endret av Janne1975
  • Liker 6
Skrevet
Janne1975 skrev (1 minutt siden):

Eksen til Alexandra Joner. Tror jeg i hvert fall😅

Var ikke han sammen med en yngre enn henne?

Skrevet
Carabilla skrev (21 timer siden):

Hadde folk enda sluttet å kjøpe alt de reklamerer for og ikke spurt hvor de har kjøpt ditt og datt så hadde denne bransjen  dødd ut etterhvert.

Er det ikke mye bedre å lage sin egen stil enn å kopiere andre?

Alle klesbutikker tar som regel inn det som er siste skrik innen mote og om det er blomstrete kjoler eller skinnjakker som er in, så får man kjøpt det flere steder..lite googlesøk så får man opp ALT, både best pris og ulike leverandører...ved å bruke " rabattkoder" fra influensere så forer man bare monsteret og de tjener millioner på det...ikke vær en del av saueflokken Å SLUTT MED DET!

Ofte finnes akkurat samme produktet eller noe som ligner billigere et annet sted, kjøp brukt eller sy selv👍

Helt enig. Kjøper ikke noe gjennom influencere ei heller klikker jeg meg inn på lenkene de "frister" med. Følger man med rundt omkring, eller melder seg inn i kundeklubber kan man finne masse produkter og klær på salg uten å fore influencere med enda mere penger.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Janne1975 skrev (11 minutter siden):

Eksen til Alexandra Joner. Tror jeg i hvert fall at vedkommende mente

Det er ikke han. Gjelsvik er uansett for gammel for han...🙄

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
PistolStar skrev (22 timer siden):

Forstår hva du mener.

Kontoen har endret seg mye, og det kan nok bli litt for mye luksus trykt oppi ansiktet på folk, en luksus de fleste bare kan drømme om. Hun bruker pengene sine som hun vil, helt klart, men kontrastene er store til hennes spleis-prosjekt (som er vel og bra) for de "fattige", mens de samme fattige sliter like fullt til tross for et par tusenlapper fra spleisen. Blir en liten kræsj for meg, da selv folk som tidligere hadde romslig økonomi nå sliter av renteøkning og prisøkningen. Har alltid heiet på KG og det hun står for, men nå blir det litt vel mye fokus på det perfekte luksusliv. Alt trenger ikke å briefes med når man x-antall følgere og anser seg selv som et forbilde.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg savner «vente på isbilen med hoodie og dårlig holdning»- Kristin 😳

• Liker 34
  • Hjerte 4
Skrevet
Lykkelinn skrev (16 minutter siden):

Ja, blitt lik alle de andre glansa influenserne..kjeedelig...

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Moongirl skrev (1 time siden):

Det er ikke han. Gjelsvik er uansett for gammel for han...🙄

For en creepy fyr…

• Liker 2
Skrevet (endret)
Lykkelinn skrev (1 time siden):

Jepp. KG har vært en kontrast og en slags motstemme mot den typiske influencer som flasher et perfekt og ofte redigert utseende kombinert med luksus. Nesten litt trist å se denne endringen, for nå blir hun snart som en hvilken som helst influencer som gjør hva som helst for å tjene penger og å vise et liv de fleste aldri kan oppnå med sine ærlige 7-9 timers arbeidsdager.

Hun hadde denne spleisen for folk med lite penger, men strengt talt betalte vel alle mulige folk inn for å gi andre en opplevelse de ikke hadde råd til. Vil ikke si så mye om KG sine motiver, men føler vel litt på at hun kanskje ønsker feedback som en god samaritan og oppmerksomheten det medfører, mens hun selv lever i sus og dus som etter alle solemerker må vises frem. Synd for hun har vært en av influencerne jeg virkelig har satt pris på og sett på som et frisk pust i denne stort sett gjennområtne bransjen. 

Endret av K_mb
  • Liker 24
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...