Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Centimeteren skrev (2 minutter siden):

Er ungen alene hjemme??

Spør om noe som er litt mer sannsynlig da vel, når du først skal skrive noe😅

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

solietta skrev (13 timer siden):

Nei dem har ikke gått fra hverandre. Dem skal flytte sammen til Stavanger i August.  Har bare vært opptatt på hver sin kant , og måtte ha levd litt avstand forhold.  

Dennis er observert flere ganger med andre damer i Stavanger denne våren/sommeren..

Så enten har de åpent forhold eller har avsluttet forholdet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (Akkurat nå):

Dennis er observert flere ganger med andre damer i Stavanger denne våren/sommeren..

Så enten har de åpent forhold eller har avsluttet forholdet.

Dem har ikke åpent forhold og ikke avsluttet forhold.  Dem har sine planer fremover 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt mye festing de siste ukene. Lever som hun er både singel og barnløs. Kanskje like greit de går fra hverandre, så kan de feste på hver sin kant annenhver uke 🤔 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (6 timer siden):

Ekstremt mye festing de siste ukene. Lever som hun er både singel og barnløs. Kanskje like greit de går fra hverandre, så kan de feste på hver sin kant annenhver uke 🤔 

Hun har hatt  mye jobb i det siste, og Dennis har nettop startet ny jobb / egen bar. Derfor har lille vært hos farmor og farfar en stund. Dem har et fint forhold så ikke snakk om at det er slutt 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (På 19.6.2022 den 23.41):

Blir ikke så veldig overbevist over den artikkelen dessverre. Håper selvfølgelig jeg har feil. Er jo bare trist vist det er slutt. 

Herregud, de har snakket om å flytte til Stavanger lenge. Dennis er jo derfra og virker som han er veldig glad i hjembyen sin. Tviler dessuten STERKT på at Kristin hadde bygget hus i Stavanger om det hadde blitt slutt med Dennis.

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (6 timer siden):

Ekstremt mye festing de siste ukene. Lever som hun er både singel og barnløs. Kanskje like greit de går fra hverandre, så kan de feste på hver sin kant annenhver uke 🤔 

Lols….

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (4 timer siden):

Herregud, de har snakket om å flytte til Stavanger lenge. Dennis er jo derfra og virker som han er veldig glad i hjembyen sin. Tviler dessuten STERKT på at Kristin hadde bygget hus i Stavanger om det hadde blitt slutt med Dennis.

Jeg tviler sterkt på at Kristin hadde blitt igjen i Drammen selv om det er slutt.  Hvorfor skulle hun det ? Hun har ikke familie der, jobben kan hun gjøre hvor som helst å det et mye mere praktisk å være der sønnen, Dennis og familien til Dennis er. Virker som hun har ett veldig bra forhold til familie til Dennis også. Som for så vidt er de eneste hun nevner når hun snakker om Stavanger.  Dennis blir ikke nevnt annet en at de har slit mye med forholdet etter korona. Så at forholde dems er så fint og flott som folk skriver her stemmer jo ikke. Det har hun bekreftet selv flere ganger at det ikke er.  Mulig at det ikke var slutt når de kjøpte tomta heller. Men tror nok det er det nå. De få gangene de har vært sammen de siste mnd som vel er 2-3 ganger bare, ser vi dem jo ikke sammen en gang. De filmer hver sine storys å ingen parr bilder eller noe. Hun prioritere heller ikke å dra til Stavanger. Hver eneste helg går til festing å en del av det har heller ikke vært jobb. Så om de fortsatt er sammen så har de hvertfall ikke ett topp forhold for tiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger ett intervju med henne på VG der hun forteller hva som har vært og hva de skal. Hun forteller også at de gleder seg til å flytte inn i huset i august og få tid til å ta vare på forholdet.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (43 minutter siden):

Det ligger ett intervju med henne på VG der hun forteller hva som har vært og hva de skal. Hun forteller også at de gleder seg til å flytte inn i huset i august og få tid til å ta vare på forholdet.

Vet. Men som sakt, kjøper det ikke. Tror de bare ønsker å utsette det medie styret det blir med brudd så lenge som mulig.  Så vi får bare å vente å se om de begge flytter inn i det nye huset tenker jeg. Eller om Dennis forblir i leiligheten han leier. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (12 timer siden):

Vet. Men som sakt, kjøper det ikke. Tror de bare ønsker å utsette det medie styret det blir med brudd så lenge som mulig.  Så vi får bare å vente å se om de begge flytter inn i det nye huset tenker jeg. Eller om Dennis forblir i leiligheten han leier. 

Begge skal flytte inn i det nye huset.  De skal senere i sommer til Spania. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (15 timer siden):

Vet. Men som sakt, kjøper det ikke. Tror de bare ønsker å utsette det medie styret det blir med brudd så lenge som mulig.  Så vi får bare å vente å se om de begge flytter inn i det nye huset tenker jeg. Eller om Dennis forblir i leiligheten han leier. 

Virker så noen ønsker at det skal være slutt, spekuleres i øst og vest om de er sammen eller ikke. Alle par har opp og nedturer i forholdet uten at man går fra hverandre 😊

  • Liker 11
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (8 timer siden):

Virker så noen ønsker at det skal være slutt, spekuleres i øst og vest om de er sammen eller ikke. Alle par har opp og nedturer i forholdet uten at man går fra hverandre 😊

Enig, dette er spekulasjoner og ryktespredning så det holder. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri orka at min mann starta et utested midt i småbarnsfasen. Skal hun sitte med babycallen hver kveld mens han står og shower i baren? 
Han virker veldig umoden. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde aldri orka at min mann starta et utested midt i småbarnsfasen. Skal hun sitte med babycallen hver kveld mens han står og shower i baren? 
Han virker veldig umoden. 

Ja,  tydeligvis..  Men det er hun som blir kritisert for å ha mye egentid i det siste , ikke Dennis... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (6 timer siden):

Jeg hadde aldri orka at min mann starta et utested midt i småbarnsfasen. Skal hun sitte med babycallen hver kveld mens han står og shower i baren? 
Han virker veldig umoden. 

Hun gjennomfører hennes drømmen, selv som småbarnsmor, så hvorfor skal ikke han få lov til det samme? Regner med dette er noe de har snakket om. Selv om han eier baren er det neppe slik at han være der 24/7.

Det er nok mange som ikke hadde orket, men det vil ikke si at det gjelder alle :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hippyskippy skrev (12 timer siden):

Jeg hadde aldri orka at min mann starta et utested midt i småbarnsfasen. Skal hun sitte med babycallen hver kveld mens han står og shower i baren? 
Han virker veldig umoden. 

Nå har vel han levd etter hennes influencer-pipe i flere år, så er kanskje ikke så rart at han ønsker noe på egenhånd? Og de siste 1-2mnd er det vel stort sett hun som har flashet et liv med fest og moro uten i ett sett.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (På 5.7.2022 den 23.32):

Jeg hadde aldri orka at min mann starta et utested midt i småbarnsfasen. Skal hun sitte med babycallen hver kveld mens han står og shower i baren? 
Han virker veldig umoden. 

Hun er jo ikke i Stavanger en gang.  Så dette orker hun fint. Er Dennis som har ungen på dagtid. Å farmor på kveld/natt når han er i baren.  Kristin flyr jo bare rundt i Oslo fra fest til fest. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (55 minutter siden):

Hun er jo ikke i Stavanger en gang.  Så dette orker hun fint. Er Dennis som har ungen på dagtid. Å farmor på kveld/natt når han er i baren.  Kristin flyr jo bare rundt i Oslo fra fest til fest. 

Det stemmer ikke det siste , hun har hatt en del jobb og litt barnefri  de siste månedene, og derfor har hun hatt  egentid noen uker i  juni . I starten av august flytter jo hun og den lille etter til Stavanger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå Kristin og Dennis få ha forholdet sitt i fred💛

De er begge voksne nok til å avgjøre fremtiden sin selv. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...