Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Stjertmeis skrev (1 time siden):

Det tør jeg ikke 🙈

Sist gang jeg konfronterte en kjent influenser med brudd på lover (da var det faktisk lovbrudd), resulterte det i at influenseren engasjerte advokat, som så kontaktet min arbeidsgiver for å prøve å få det til å få konsekvenser for mitt arbeidsforhold (hvilket det naturligvis ikke gjorde, men det var jo ubehagelig).

Særdeles useriøs fremgangsmåte fra denne advokaten. Hadde rapportert vedkommende til advokattilsynet

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heavyheart skrev (5 minutter siden):

Særdeles useriøs fremgangsmåte fra denne advokaten. Hadde rapportert vedkommende til advokattilsynet

Det skulle jeg ha gjort, ja. Men er for seint nå dessverre (er rundt 5-6 år siden).

Reagerte jo på at advokaten tok på seg et slikt oppdrag, og jeg tenkte jo også mitt om han og hans mangel på profesjonell integritet. Men men, finnes desperate folk overalt 🤭

• Liker 7
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norlevo skrev (På 5.2.2025 den 16.44):

Jeg er lurer på hvor alt som de hadde på badet har fått plass. Det hadde vært intr siden jeg bare har ett familie bad med begrenset plass til tingene våre. Skulle gjerne også pyntet men det varer ikke/blir bare til rot. 

Det er jo bare for show. Alt er nok satt tilbake. De er tross alt to voksne og 4 barn i relativt liten bolig

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (5 timer siden):

Det skulle jeg ha gjort, ja. Men er for seint nå dessverre (er rundt 5-6 år siden).

Reagerte jo på at advokaten tok på seg et slikt oppdrag, og jeg tenkte jo også mitt om han og hans mangel på profesjonell integritet. Men men, finnes desperate folk overalt 🤭

Det må ha vært Elden 😆😆😆😆 Eller Tony Veskebærer som jobbet der den tiden 😆

• Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker så manisk at det er helt slitsomt å bevitne. Hvordan er det mulig å være manisk så og si 365 dager i året?

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan det går med henne og Hedda? Får virkelig håpe det ikke bare var et blaff fra Kristin sin side. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (25 minutter siden):

Lurer på hvordan det går med henne og Hedda? Får virkelig håpe det ikke bare var et blaff fra Kristin sin side. 

Hun sa jo tidligere at de skulle være sammen rundt valentines, så vi får se om det blir noe av?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud - ALT er SÅ FANTASTISK - så nydelig, så flott, 10/10 

🙄 

Når man føler et behov for å påpeke i annahver setning hvor mye du koser deg med å lage matpakker/middag/syltetøy, hvor utrolig koselig og fantastisk alt er, hvor utrolig fantastisk det har gått fra å bo 2 sammen- til 6 personer - hvor utrolig fantastisk det er å rydde et kjøkken/ omorganisere et kjøleskap osv osv 🥵🥵 da virker det ganske fishy og litt mot sin hensikt 🙊

• Liker 32
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på ingen måte at den dama er ærlig om hvordan hun har det sånn egentlig.

Og legg merke til hvor tynn hun har blitt. Hun er nok mye sulten i alle fall

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (37 minutter siden):

Herregud - ALT er SÅ FANTASTISK - så nydelig, så flott, 10/10 

🙄

Når man føler et behov for å påpeke i annahver setning hvor mye du koser deg med å lage matpakker/middag/syltetøy, hvor utrolig koselig og fantastisk alt er, hvor utrolig fantastisk det har gått fra å bo 2 sammen- til 6 personer - hvor utrolig fantastisk det er å rydde et kjøkken/ omorganisere et kjøleskap osv osv 🥵🥵 da virker det ganske fishy og litt mot sin hensikt 🙊

Har tenkt tanken flere ganger selv. Usikker på hvem hun prøver å overbevise mest, følgerne eller seg selv? Det fremstår som lite genuint, når man må gjenta det 20 ganger hver eneste dag.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Togkrasj waiting to happend. I full modus kl2 på natten for å lage matmuffin og snakke til snap. 

Det er noe med ro i huset på natten - ro avler ro - aktivitet avler aktivitet, og enda har det ikke gått en hel uke... 

Synes oppriktig synd på henne for hun må leve et liv fullstendig fri for bakkekontakt. 

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livets mann sa det jo selv i går, litt oppgitt; "Det er bare du som står og lager muffins kl ett om natta før en arbeidsdag" 🙈 Og så er hun alltid live på snap i tillegg. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun endrer jo helt karakter når den der gubben entrer rommet. Snakker og ter seg på en helt annen måte og virker veldig brydd med en gang han er der, og ofte litt klein og. Flere som har merket det?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snublefot62 skrev (På 17.1.2025 den 7.39):

Hun har brukt ordet.

Men grunnen til at det blir brukt så mye her er å sette luftslottene hennes på spissen.

Alt skal være så stort. Alt skal være det viktigste i livet. Fineste i livet. Største i livet. Osv.

Og når alt er så stort, så er egentlig ingenting det.

Folk må lese seg litt opp tenker jeg . Dess mer folk rosemaler tilværelsen , sin dess verre er den. Folk som er genuint lykkelige og tilfredse bruker ikke tid på å overbevise andre . Det bare lyser lang vei at de ER lykkelig . 

• Liker 13
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerka skrev (9 timer siden):

Livets mann sa det jo selv i går, litt oppgitt; "Det er bare du som står og lager muffins kl ett om natta før en arbeidsdag" 🙈 Og så er hun alltid live på snap i tillegg. 

Det kan jo hende livets mann får litt nok av livets kvinne hvis hun driver å baker midt på natten når andre skal sove . 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (10 timer siden):

Hun virker ikke frisk.

Enig . Hun virker absolutt ikke frisk . Virker manisk . 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (2 minutter siden):

Folk må lese seg litt opp tenker jeg . Dess mer folk rosemaler tilværelsen , sin dess verre er den. Folk som er genuint lykkelige og tilfredse bruker ikke tid på å overbevise andre . Det bare lyser lang vei at de ER lykkelig . 

Nettopp. Og det er oftere lettere å overbevise andre så derfor prøver en der først.

I tillegg er en del av selvfølelsen hennes tydelig knyttet til andres oppfattelse av henne. Og inntekten er knyttet til at folk tror hun kan ting.

Så da blir det ekstra viktig å få andre til å tro dette, så en kan føle seg viktig og likt.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...