heavyheart Skrevet 6 timer siden #9901 Del Skrevet 6 timer siden Stjertmeis skrev (1 time siden): Det tør jeg ikke 🙈 Sist gang jeg konfronterte en kjent influenser med brudd på lover (da var det faktisk lovbrudd), resulterte det i at influenseren engasjerte advokat, som så kontaktet min arbeidsgiver for å prøve å få det til å få konsekvenser for mitt arbeidsforhold (hvilket det naturligvis ikke gjorde, men det var jo ubehagelig). Særdeles useriøs fremgangsmåte fra denne advokaten. Hadde rapportert vedkommende til advokattilsynet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 6 timer siden #9902 Del Skrevet 6 timer siden heavyheart skrev (5 minutter siden): Særdeles useriøs fremgangsmåte fra denne advokaten. Hadde rapportert vedkommende til advokattilsynet Det skulle jeg ha gjort, ja. Men er for seint nå dessverre (er rundt 5-6 år siden). Reagerte jo på at advokaten tok på seg et slikt oppdrag, og jeg tenkte jo også mitt om han og hans mangel på profesjonell integritet. Men men, finnes desperate folk overalt 🤭 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5 timer siden #9903 Del Skrevet 5 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 1 time siden #9904 Del Skrevet 1 time siden Norlevo skrev (På 5.2.2025 den 16.44): Jeg er lurer på hvor alt som de hadde på badet har fått plass. Det hadde vært intr siden jeg bare har ett familie bad med begrenset plass til tingene våre. Skulle gjerne også pyntet men det varer ikke/blir bare til rot. Det er jo bare for show. Alt er nok satt tilbake. De er tross alt to voksne og 4 barn i relativt liten bolig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 42 minutter siden #9905 Del Skrevet 42 minutter siden Stjertmeis skrev (5 timer siden): Det skulle jeg ha gjort, ja. Men er for seint nå dessverre (er rundt 5-6 år siden). Reagerte jo på at advokaten tok på seg et slikt oppdrag, og jeg tenkte jo også mitt om han og hans mangel på profesjonell integritet. Men men, finnes desperate folk overalt 🤭 Det må ha vært Elden 😆😆😆😆 Eller Tony Veskebærer som jobbet der den tiden 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå