Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Nå også vise frem magen Kristin i topp og stram bukse. Hun liker å vise sin tynne kropp, dama som HATET slike...er blitt slik selv. Flaut.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tigerfrue skrev (22 timer siden):

Må ikke glemme klesrommet og det mystiske og sexy badet da 😅

Ja altså...🙉🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetutta skrev (8 minutter siden):

Oppfører seg som 14...

Flytter om 1-2 uker🤔 Ville begynt pakke ned jeg,ikke rydde og pynte. Det er helt sært

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (17 minutter siden):

Flytter om 1-2 uker🤔 Ville begynt pakke ned jeg,ikke rydde og pynte. Det er helt sært

Ja jeg vurderte å skrive det til henne tidligere i dag. Begynn å pakk og kast!🙉 Men nei nå skal det ommøbleres i 14 dager...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (48 minutter siden):

er vel i fornektelse over at hun faktisk skal flytte inn til i hennes øyne en lavere standard som enda ikke er oppgradert godt nok. 

Er ikke uten grunn at "suiten" mm skal males i tilsvarende farge som nåværende hus. Følgerne skal ikke merke den store forskjellen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klementine skrev (1 time siden):

er vel i fornektelse over at hun faktisk skal flytte inn til i hennes øyne en lavere standard som enda ikke er oppgradert godt nok. 

Er ikke uten grunn at "suiten" mm skal males i tilsvarende farge som nåværende hus. Følgerne skal ikke merke den store forskjellen. 

100% at hun lyver til følgerne som alltid  med å late som alt er livets magi. Tror ikke hun vil flytte fra et stort hus med masse egentid , og masse plass til sine ting til et mindre hus med mann og en haug med kids 😅 De fleste som skal flytte pleier ikke si at " de skal nyte noen magiske uker" før de flytter. De fleste hadde brukt dagene på full nedpakking  og nedtelling. Det er så mye som skurrer her.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Livets»-ditt og «Livets»-datt …

Siden så mange i tråden stadig skriver «livets» ett eller annet i tråden, så skjønner jeg at det må være et uttrykk som Kristin har brukt. Men har hun brukt det bare en gang, eller er det noe hun stadig gjentar om flere ting? For det er ærlig talt temmelig irriterende å lese brukt så ofte her inne. Så håper noen gidder å forklare meg bakgrunnen for ordet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (7 minutter siden):

«Livets»-ditt og «Livets»-datt …

Siden så mange i tråden stadig skriver «livets» ett eller annet i tråden, så skjønner jeg at det må være et uttrykk som Kristin har brukt. Men har hun brukt det bare en gang, eller er det noe hun stadig gjentar om flere ting? For det er ærlig talt temmelig irriterende å lese brukt så ofte her inne. Så håper noen gidder å forklare meg bakgrunnen for ordet.

Hun har brukt ordet.

Men grunnen til at det blir brukt så mye her er å sette luftslottene hennes på spissen.

Alt skal være så stort. Alt skal være det viktigste i livet. Fineste i livet. Største i livet. Osv.

Og når alt er så stort, så er egentlig ingenting det.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (19 minutter siden):

Hun har brukt ordet.

Men grunnen til at det blir brukt så mye her er å sette luftslottene hennes på spissen.

Alt skal være så stort. Alt skal være det viktigste i livet. Fineste i livet. Største i livet. Osv.

Takk for god forklaring! ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Hun har brukt ordet.

Nå minnet du meg om en linje fra The Incredibles: 

"Everyone's special, Dash" sier Elastigirl. 

"Which is another way of saying no-one is." svarer Dash. 

Bare sånn apropos, helt OT :fnise:

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Hun har brukt ordet.

Hun har vel brukt det ganske mye, om både mann og hus og mascara etc…?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (2 timer siden):

Hun har vel brukt det ganske mye, om både mann og hus og mascara etc…?

Og 3d printede vaser. Og fargen på veggen. Og pannekaker. Og plukktallerken. Og div klesplagg. Og div møbler. Listen er utømmelig.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GhostHug skrev (2 minutter siden):

Og 3d printede vaser. Og fargen på veggen. Og pannekaker. Og plukktallerken. Og div klesplagg. Og div møbler. Listen er utømmelig.

Vaser som ikke tåler vann.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GhostHug skrev (1 time siden):

Klassisk for mennesker som er opptatt av holde fasaden,og som er pr-kåte ( sosiale  media kåte oppmerksomhetsyke kall det hva du vil) for at alt skal fremstå som større,bedre, penere ja alt enn det det egentlig er....

Latterlig irriterende utrykk. Er du 20 år er du litt unnskyldt,ung og håpefull...,men Kristin er snart  40 år.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (20 timer siden):

Akkurat det har jeg blitt meg merke i også. På Instagram tok det veldig lang tid før hun nevnte at hun skulle flytte. Nå har hun i et rekalmeinnlegg nevnt i en bisetning at hun skal flytte, men ikke hvorfor eller hvor så vidt jeg kan se. Så tror absolutt som du sier at hun ikke ønsker at følgere skal legge særlig merke til det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klementine skrev (20 timer siden):

Mon tro om det også handler om spons? Mye er jo sponsa av møbler osv der hun bor nå, kanskje avtalen med firmaene er over et visst antall måneder og at hun har vist fram ting for kort tid? Og dermed må vise det samme i «nytt» hus? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (18 minutter siden):

Mon tro om det også handler om spons? Mye er jo sponsa av møbler osv der hun bor nå, kanskje avtalen med firmaene er over et visst antall måneder og at hun har vist fram ting for kort tid? Og dermed må vise det samme i «nytt» hus? 

Det kan det godt være, for de aller fleste innlegg på instagram er annonse, og hvis hun har inngått avtaler om så og så mange måneder med annonser så er jo det en avtale som må holdes. Hvis ikke kan hun kanskje bli erstatningspliktig / måtte tilbakebetale tapte inntekter for firmaet. 

Endret av pop up bruker
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...