Sassya Skrevet onsdag kl 23:00 #9561 Del Skrevet onsdag kl 23:00 Skjønner ikke hvorfor hun tar opp det temaet nå. Sephorakids er old news. Er vel bare for å skape mere visninger og klikk. Dette har vært lenge på tiktok. Det kommer fra Kristin sin bransje og kolleger, nemlig influensere. Dobbelt moralens dronning der altså. Hun bidrar jo til dette selv når hun filmer sin svindyre hudpleierutine. Burde heller sitte foran livets skrivebord i livets trapp og ordnet opp i økonomi sin. Og brukt dagen til å finne ut hvem hun skylder penger og betalt regninger. Og tatt en tur ut til livets postkasse🙏 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 15 timer siden #9562 Del Skrevet 15 timer siden M.H85 skrev (22 timer siden): Allikevel ikke et "nytt" tema å ta opp fra ei som hele tiden finner på nye tema for å tjene penger, i julen var det overgrep/pedofili....det er ingen grenser hos den selvlærte professor/spesialist/lege Kristin.....Akkurat hudpleie er nytt sånnsett ja ,der var 2010 muligens feil, tenkte mest på sminke/ utseende fokus, men poenget er at noen vil da alltid være opptatt og begynne med sminke tidlig, på samme måte noen unger elsker dukker andre superhelt figurer...,man må ikke øse alt opp som om det er 3 verdenskrig. Det er forsåvidt bare tull at små barn bruker anti wrinkle cream på barneskolen, det er iallefall ikke vanlig. Jeg har 3 døtre så litt vet jeg, men for all del finnes alltid unntak. Akkurat dette har blitt diskutert mye i media bare det siste året, og jo - Det er faktisk en greie at kids på 8, 10, 12 år bruker antirynkekremer og dyr og avansert skincare beregnet på folk som er tre ganger deres alder. Influenced by TikTok! Så selv om dine tre døtre ikke bruker det, så er dette en høyst reell sak. Det er bare å Google det. Hva som er KGs poeng med å sparke inn vidåpne dører med meninger om et tema som allerede er diskutert opp og ned i mente i lang tid, forstår jeg ikke. Når hun er såpass late to the ball som dette, og heller ikke bidrar med ny informasjon eller synspunkter, så kunne hun bare droppet «engasjementet». 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 13 timer siden #9563 Del Skrevet 13 timer siden M.H85 skrev (På 6.1.2025 den 22.57): Hun er jo dronningen av selvmotsigelse vet du 😀 Det er ingen logikk i å ikke ha nok penger til å betale på lånet ditt fordi det er tomt på kontoen ( som hun jo sier),MEN du har penger til den dyreste maten, dyreste parfymen, dyreste møblene,dyreste ferieturen, dyreste klærne, taxi hit og dit and the list goes on🤔 Tryllet frem de pengene da? Kreditt...kreditt..kreditt..hun sa jo huslånet også er i en spesial bank,det må jo være et slags kreditt lån hus-bank opplegg med skyhøy rente. Det er jo helt sprøtt. Galskap eie et hus å ha lånet i en slik kreditt "bank". (…) …det kan jo være at lånet blir betalt av privat-Kristins lønn, mens mye av den andre luksusen hun viser betales av firmaet (det koster å skape content)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12 timer siden #9564 Del Skrevet 12 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt, krenkelser og avsporing. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12 timer siden #9565 Del Skrevet 12 timer siden Tripptrapp1 skrev (1 time siden): …det kan jo være at lånet blir betalt av privat-Kristins lønn, mens mye av den andre luksusen hun viser betales av firmaet (det koster å skape content)? All den tid firmaet er et ENK så har det strengt tatt lite å si om det er Kristin eller firmaet som betaler - siden dette er samme enhet. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 9 timer siden #9566 Del Skrevet 9 timer siden Xmasclovn skrev (På 8.1.2025 den 13.27): Derfor har hun mastersuiten å trekke seg tilbake i. Høres ut som hun skal flytte til kollektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 9 timer siden #9567 Del Skrevet 9 timer siden Margit777 skrev (11 minutter siden): Høres ut som hun skal flytte til kollektiv. Det er jo nettopp det det blir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 9 timer siden #9568 Del Skrevet 9 timer siden Doris Becker skrev (På 3.1.2025 den 11.07): Mulig off topic, men jeg leste i nyhetene at Alternativ Jul nektet influenser Isabel Raad å benytte deres arrangement som egenprofilering. Endelig noen som tør si fra, tenkte jeg da! Her er deres svar da hun prøvde å "straffe" dem ved å legge ut poster der hun følte seg dårlig behandlet, og var i "sjokk": "Både Isabel og hennes venner er hjertelig velkommen til å delta som vertskap hos oss. En lang rekke høyprofilerte personer og samfunnstopper har gjennom mange tiår vært vertskap hos oss, men ingen har ønsket å gjøre noe nummer av sin egen deltakelse eller innsats, sier han. Isabel har en rolle som næringsdrivende, og vi er på vår side meget takknemlige for alle de bidrag vi gjennom over 50 år har fått fra en lang rekke næringsdrifter. De aller fleste av disse gjør det med grunnlag i å bidra til en god sak, og uten noe ønske om egenprofilering." Link: https://www.dagbladet.no/kjendis/ut-mot-alternativ-jul-oppriktig-lei-meg/82427132 Wow! Så utrolig bra at de ikke lar seg kjøpe av influensere! Og så utrolig teit å legge ut innlegg hvor hun føler seg dårlig behandlet 😅 Som hovedregel syns jeg det er bra om veldedighet kan være veldedighet, også skjønner jeg at man man må få noen penger for å gi penger, men kanskje de kan innhentes på andre måter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 3 timer siden #9569 Del Skrevet 3 timer siden (endret) pop up bruker skrev (7 timer siden): Wow! Så utrolig bra at de ikke lar seg kjøpe av influensere! Og så utrolig teit å legge ut innlegg hvor hun føler seg dårlig behandlet 😅 Som hovedregel syns jeg det er bra om veldedighet kan være veldedighet, også skjønner jeg at man man må få noen penger for å gi penger, men kanskje de kan innhentes på andre måter. Jeg synes 10% av overskudd fra egne inntekter er en fin ting (det kan de skrive av på skatten også), uten å bravere med store arrangement og/eller kraftig egenprofilering på egne og andres mediekanaler. Hjertesaker de har kan nevnes, uten at det benyttes som heftig content. Da er de i samme gate som Trump. Leste at han nylig inviterte hjemløse på gratis lunch, tok bilder av dem med Maga-capsene på. Endret 2 timer siden av Doris Becker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkpashion Skrevet 2 timer siden #9570 Del Skrevet 2 timer siden Kristin snakker om ting hun ikke har peiling på, og ja, jeg lar meg provosere på bakgrunn av egne erfaringer. Jeg kom tidlig i pubertet, fikk kviser i 4.klasse og det eneste vi fikk da var Clearasil, som tørket ut huden og gjorde ting verre. Jeg skulle virkelig ønske at det var mer kunnskap og produkter retter mot hormonell og pubertal barnehud da, så hadde jeg kanskje ikke lidd meg gjennom akne fra 10-årsalder og til langt inn i tenårene. Min 12-åring bruker gode hudprodukter, tilpasset hennes ungdomshud. Det handler ikke om at lek er erstattet med timesvis foran speil med sheetmask og rens, men at hudpleien inngår som en naturlig del av stell morgen og kveld fordi hun tross alt er en ungdom med hormoner som herjer i kroppen og akkurat nå har hun sannsynligvis større utfordringer med sin hud enn jeg har med min (33 år gammel). Hva vil Kristin med dette? Tror hun virkelig at hudpleie erstatter lek med Barbie i alle hjem? Hun snakker om utseende-press hos unge, men problemhud rammer i større grad ungdommer enn det rammer voksne. Skal hun skremme foreldre fra å gi sine pree-teens hudpleie? Alt er ikke svart-hvitt. Hun har tilsynelatende pen hud. Vet hun i det hele tatt hvordan det er å ha akne i 11-årsalderen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 24 minutter siden #9571 Del Skrevet 24 minutter siden Pinkpashion skrev (1 time siden): Kristin snakker om ting hun ikke har peiling på, og ja, jeg lar meg provosere på bakgrunn av egne erfaringer. Jeg kom tidlig i pubertet, fikk kviser i 4.klasse og det eneste vi fikk da var Clearasil, som tørket ut huden og gjorde ting verre. Jeg skulle virkelig ønske at det var mer kunnskap og produkter retter mot hormonell og pubertal barnehud da, så hadde jeg kanskje ikke lidd meg gjennom akne fra 10-årsalder og til langt inn i tenårene. Min 12-åring bruker gode hudprodukter, tilpasset hennes ungdomshud. Det handler ikke om at lek er erstattet med timesvis foran speil med sheetmask og rens, men at hudpleien inngår som en naturlig del av stell morgen og kveld fordi hun tross alt er en ungdom med hormoner som herjer i kroppen og akkurat nå har hun sannsynligvis større utfordringer med sin hud enn jeg har med min (33 år gammel). Hva vil Kristin med dette? Tror hun virkelig at hudpleie erstatter lek med Barbie i alle hjem? Hun snakker om utseende-press hos unge, men problemhud rammer i større grad ungdommer enn det rammer voksne. Skal hun skremme foreldre fra å gi sine pree-teens hudpleie? Alt er ikke svart-hvitt. Hun har tilsynelatende pen hud. Vet hun i det hele tatt hvordan det er å ha akne i 11-årsalderen? Jeg tror hun til stadighet er ute etter content fordi hun er desperat etter penger. Bare se på de rantene med H. Det virker ikke gjennomtenkt i det hele tatt. Jeg klarer faktisk ikke å ta henne seriøst. Det hele startet med ‘spis m Kristin’. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå