Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marihone skrev (1 time siden):

IMG_2829.thumb.png.3ebcb785b28dcfa89604cbec1a88d52b.png

Er dette tull eller hva er greia?

Kilde: H sin offentlige instagram.

Et kroneksempel på hvor intenst og seriøst der er fra Hs side, som heller ikke er uventet med personer som er såpass relajonsskadet. Det er veldig mye KG ikke har tatt med i beregningen da hun stiftet dette impulsive vennskapet 

• Liker 32
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (6 timer siden):

Er det den nye moderne storfamilien?🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (6 timer siden):

😳 Dette bør være en dårlig spøk, men jeg frykter det ligger mer bak.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 timer siden):

😳 Dette bør være en dårlig spøk, men jeg frykter det ligger mer bak.

Hvem er denne H ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frk nysgjerrig skrev (24 minutter siden):

Hvem er denne H ?

Hedda heter hun. Har vært igjennom helt umneneksleige lidelser. Kristin deler navnet på kontoen hennes i ene innlegget sitt. Hun har allerede en mange følgere, og skrevet tre bøker. Tøff dame, men fy fanken for et hardt og vondt liv. Anbefaler at du går inn å leser hva hun har vært utsatt for. Helt forferdelig. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktnxbye skrev (10 timer siden):

Ja

Det i seg selv sier faktisk urovekkende mye, er jeg alene om å tenke det?

Parallelt med å stadig se at Unni lindell, Trygve skaug og andre kommenterer og tiltaler H som at de er oppriktige venner…

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk nysgjerrig skrev (På 28.12.2024 den 17.16):

KG melker det hun kan for klikk og penger . Følger henne ikke men er innom av og til via utforsk og følger med her og andre media. Mitt ønske for 2025 er at Snapchat snurper pengesekken til disse influenserne. 

Snap har annonsert store økninger til profesjonelle snappere i 2025 i følge Isabel R. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (9 minutter siden):

Snap har annonsert store økninger til profesjonelle snappere i 2025 i følge Isabel R. 

Men hvor strekker de grensen for profesjonelle snappere blir spørsmålet.

Er det enhver voksen person med puls som klarer å karre til seg x antall følgere og visningsminutt pr dag, eller må det være en kvalitet og profesjonalisme over innholdet over tid?

Jeg tipper Snapchat taper en del penger i dag på annonsører som ikke får valuta for pengene når uføre "Gudrunn" på 52 år snakker nok en gang om hverdagen sin som omhandler frokost, tur til postkassen, hviletid, middagsplanlegging, lekser med ungene, tusen uferdige DIY prosjekter og så avsluttes det med tankefulle ettermiddager om fremtiden. Folk gidder i mindre og mindre grad å se på dette, og reklamen som Snapchat tjener penger på som er imellom disse dørgene kjedelige snappene får ikke den eksponeringen de engang gjorde.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (2 timer siden):

Og det er jo rart, med tanke på at Snap går i underskudd.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (45 minutter siden):

Og det er jo rart, med tanke på at Snap går i underskudd.

Går snap med underskudd?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Posten fra H’s side må vel være en inside joke - ikke at det er noe H faktisk mener/tror? Siden hun skriver at hun gleder seg til den tlf hun nå straks skal få fra K («hahahah»)?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager dere , men jeg syns Kristin gjør en stor jobb med det hun har gjort i julen! Hva hun gjør ellers har jeg ikke satt meg inn …

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk frøken skrev (4 timer siden):

Beklager dere , men jeg syns Kristin gjør en stor jobb med det hun har gjort i julen! Hva hun gjør ellers har jeg ikke satt meg inn …

Hva har hun gjort i julen?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på storyen hennes nå. Når hun ser rett frem er hun helt glatt i fjeset, når hun beveger hodet dukker det opp linjer og rynker både i pakke, under øynene, på siden av øynene, mellom nesa og kinnene osv. Det er tydelig at dette er filter og at det ikke fungerer optimalt når hodet er i bevegelse. 

Dette er ikke kritikk av utseendet til Kristin. I virkeligheten ser hun nok både flott ut og har helt normal hud for alderen. Men, jeg er veldig kritisk til denne utviklingen med at omtrent ingen influensere viser naturlige ansikter. Kristin er også en av dem som gir inntrykk av å være naturlig og jordnær, i motsetning til f.eks Sophie Elise. Det er slike folk som henne som gjør at folk tyr til botox o.l

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...