Sparkel Skrevet 22. desember 2024 #9341 Del Skrevet 22. desember 2024 M.H85 skrev (3 timer siden): Og ikke minst hva det vil koste å få mat levert hjem på julaften til en hel gjeng. Mangfoldige tusen. Det har hun råd til🤔 Normalt sett tror jeg hver og en gjest hadde fint ønsket og tatt med 1 rett hver. Kaster jo penger rundt seg. Hun får vel alt av mat sponset på julaften. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2024 #9342 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) Sparkel skrev (28 minutter siden): Hun får vel alt av mat sponset på julaften. Hvis ikke får vi julekveld-spleise henne med Isabel Raad som har ubrukt juleveldedighetskapasitet😁 Endret 22. desember 2024 av Frøkenfryden 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 22. desember 2024 #9343 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) Tough cookie skrev (5 timer siden): Hvorfor har hun ALLTID dårlig tid? Noe hun faktisk deler med mange influencere, som klager over at de har dårlig tid og kommer for sent. Det er et klassisk ADHD-issue (erfaringsmessig). Det at hun er så klumsete og roter bort ordrene til kunder/feilpakker gjentatte ganger osv, er jo egentlig også et sterk tegn på sådan. Egentlig veldig mye ved henne er det, helt ærlig tror jeg hele kvinnemennesket hadde vært laaaaangt mer bedagelig om hun fikk kjørt i seg litt Aduvanz (på resept). Endret 22. desember 2024 av baremeg007 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 22. desember 2024 #9344 Del Skrevet 22. desember 2024 Klump skrev (På 21.12.2024 den 17.29): Hun filmer det aller meste gjennom døgnet. Hadde hun vært masse sammen med dem og derav vært fraværende på snap hadde hun fortalt bestisene, dvs følgerne sine, at hun har tatt valget om å ikke snappe mens hun er der og at det derfor vil være stille perioder fra henne fremover. Det har hun ikke gjort. Huff, ikke vær så desp etter å lage kvalme og være blærete og ovenpå. Hun filmer ikke det aller meste gjennom dagen. Hun filmer til tider mye sammenhengende. Typ 2 minutter, så kan det ganges med 1-3, alt etter hvor aktiv hun er den dagen. Det er hverken mye, eller fortellende om den daglige hverdagen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 22. desember 2024 #9345 Del Skrevet 22. desember 2024 nøtta skrev (46 minutter siden): Huff, ikke vær så desp etter å lage kvalme og være blærete og ovenpå. Hun filmer ikke det aller meste gjennom dagen. Hun filmer til tider mye sammenhengende. Typ 2 minutter, så kan det ganges med 1-3, alt etter hvor aktiv hun er den dagen. Det er hverken mye, eller fortellende om den daglige hverdagen. Deg om det. Vi får håpe vi tar feil og at hun er hos kjæresten og barna titt og ofte så alle venner seg gradvis til den nye situasjonen om noen uker. Ingenting hadde vært bedre! 😃 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 22. desember 2024 #9346 Del Skrevet 22. desember 2024 baremeg007 skrev (2 timer siden): Det er et klassisk ADHD-issue (erfaringsmessig). Det at hun er så klumsete og roter bort ordrene til kunder/feilpakker gjentatte ganger osv, er jo egentlig også et sterk tegn på sådan. Egentlig veldig mye ved henne er det, helt ærlig tror jeg hele kvinnemennesket hadde vært laaaaangt mer bedagelig om hun fikk kjørt i seg litt Aduvanz (på resept). Det har jeg tenkt mange ganger også. Hun må ha en udiagnosert adhd. Hun får sikkert tiggd til seg spons på adhd utredning hos Aleris. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 22. desember 2024 #9347 Del Skrevet 22. desember 2024 Sassya skrev (2 minutter siden): Det har jeg tenkt mange ganger også. Hun må ha en udiagnosert adhd. Hun får sikkert tiggd til seg spons på adhd utredning hos Aleris. Så stygt å skrive 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjerka Skrevet 23. desember 2024 #9348 Del Skrevet 23. desember 2024 baremeg007 skrev (4 timer siden): Det er et klassisk ADHD-issue (erfaringsmessig). Det at hun er så klumsete og roter bort ordrene til kunder/feilpakker gjentatte ganger osv, er jo egentlig også et sterk tegn på sådan. Egentlig veldig mye ved henne er det, helt ærlig tror jeg hele kvinnemennesket hadde vært laaaaangt mer bedagelig om hun fikk kjørt i seg litt Aduvanz (på resept). Enig. Kanskje det også forklarer hvordan hun orker å stri med flytt, dytt, slep, pes og løft av blytunge tepper og møbler i timesvis før hun setter i gang med veggmaling etterpå og milelange to do lister for dagen. De fleste andre hadde vel blitt utslitt lenge før henne. Ikke rart at hun er tynn 😳 Hun hadde trengt hjelp til å roe ned og fokusere. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 23. desember 2024 #9349 Del Skrevet 23. desember 2024 Hun har mistet all tillit på alle måter. Godt hun ikke lenger samler inn penger til seg selv på veldedighet 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 23. desember 2024 #9350 Del Skrevet 23. desember 2024 Bjerka skrev (10 timer siden): Enig. Kanskje det også forklarer hvordan hun orker å stri med flytt, dytt, slep, pes og løft av blytunge tepper og møbler i timesvis før hun setter i gang med veggmaling etterpå og milelange to do lister for dagen. De fleste andre hadde vel blitt utslitt lenge før henne. Ikke rart at hun er tynn 😳 Hun hadde trengt hjelp til å roe ned og fokusere. Ja slik hun stresser blir det fort et hjerteinfarkt nesten, bare det at hun spyr når hun drakk alkohol å måtte rett hjem i taxi ,typisk tegn på at kroppen er utslitt,men hun fortsetter.. Nå skal hun fly til Nord Norge straks også,en flybillett dit koster flesk i jula, her har man god råd samt herregud for et evig jag og stress... stakkars kroppen hennes. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 23. desember 2024 #9351 Del Skrevet 23. desember 2024 M.H85 skrev (1 time siden): Ja slik hun stresser blir det fort et hjerteinfarkt nesten, bare det at hun spyr når hun drakk alkohol å måtte rett hjem i taxi ,typisk tegn på at kroppen er utslitt,men hun fortsetter.. Nå skal hun fly til Nord Norge straks også,en flybillett dit koster flesk i jula, her har man god råd samt herregud for et evig jag og stress... stakkars kroppen hennes. Hun stiller opp virkelig for andre ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. desember 2024 #9352 Del Skrevet 23. desember 2024 Tråden er ryddet for persondebatt. Kristin sin kjæreste/samboers barn skal ikke diskuteres på forumet da disse ikke er en del av offentligheten og heller ikke er Kristin sine. Hennes omsorgsrolle ovenfor disse barna er ikke tillatt å diskutere på forumet God jul! Sol, admin. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 24. desember 2024 #9353 Del Skrevet 24. desember 2024 M.H85 skrev (13 timer siden): Nå skal hun fly til Nord Norge straks også,en flybillett dit koster flesk i jula, her har man god råd samt herregud for et evig jag og stress... stakkars kroppen hennes. Mens siste liten-gavene til «de viktigste» ble kjøpt i hui og hast på 40% på Norli, her ser man prioriteringene klart og tydelig i alle fall. for øvrig reagerer jeg på dette opplegget med den såkalte «nye venninnen». Hun dropper ut det ene fæle «hintet» om vedkommendes skjebne etter det andre på repeat, men sier aldri B. Plutselig kaster hun ut fornavnet og man kan finne personen på nøyaktig 5 sekunder. At hun utvikler relasjoner, faktisk talt venninnerelasjoner (som hun selv kaller det) med følgere hun ikke engang har møtt på denne måten synes jeg er oppsiktsvekkende. Ja, tanken og initiativet er utelukkende godt, men hun er i en posisjon hvor dette fort kan bli veldig feil og usunt. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 24. desember 2024 #9354 Del Skrevet 24. desember 2024 baremeg007 skrev (8 timer siden): Mens siste liten-gavene til «de viktigste» ble kjøpt i hui og hast på 40% på Norli, her ser man prioriteringene klart og tydelig i alle fall. for øvrig reagerer jeg på dette opplegget med den såkalte «nye venninnen». Hun dropper ut det ene fæle «hintet» om vedkommendes skjebne etter det andre på repeat, men sier aldri B. Plutselig kaster hun ut fornavnet og man kan finne personen på nøyaktig 5 sekunder. At hun utvikler relasjoner, faktisk talt venninnerelasjoner (som hun selv kaller det) med følgere hun ikke engang har møtt på denne måten synes jeg er oppsiktsvekkende. Ja, tanken og initiativet er utelukkende godt, men hun er i en posisjon hvor dette fort kan bli veldig feil og usunt. Jeg er enig med deg samtidig er det nok litt fy fy snakke om i denne tråden fordi det garantert er et menneske som har hatt mye lidelse,det er jo fælt..allikevel er det noe spesielt å gjenta gang på gang hvor fælt liv dette menneske har hatt,samtidig som hun også sier at personen er åpen å vil fortelle litt selv om sin historie. Jeg mener iallefall at det er litt skummelt det der, at K som privatperson går der på en måte... Noen ting er det faktisk psykologen man sjal dele ting til, og K med sin store følges gjeng er gjerne ikke rette plassen drive å legge ut traumatiske livshistorier på.... Kristin vil nok denne personen bare godt men hun har ikke møtt henne før som du sier, samt at Kristin elsker jo å fremstå som en slags "reddende" engel på en måte,der hun plutselig skal tilbringe jul og romjul med en person hun aldri har møtt før... Det er så mange løse tråder, så mye kaos osv. F.eks hennes egen mor som hun skryter så mye av, hvorfor er hun så lite med hun og den familien da i julen ,ikke en dag en gang? Altså hun styrer sånn på.. alt er så kaos og impulsivt på en måte, og når hun straks blir en del av en storfamilie må hun jo prioritere helt annerledes å leve et mer a4 liv, noe jeg ikke helt klarer å se for meg utifra hennes valg og den impulsive måten hun lever på🙈 14 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 26. desember 2024 #9355 Del Skrevet 26. desember 2024 La meg først si at denne historien er grusom, og K har nok gode hensikter ved å dele. Det blir likevel helt feil for meg. Hun kunne delt i damens egen kanal. Nå blottlegger hun en lærer som vedkommende hadde på barneskolen. Hvor grusom er ikke denne læreren? Nå når vi kjenner historien er det lett å se lærerens feil, men da dette skjedde skal det godt gjøre å koble dette til det som faktisk skjedde. Det er enkelt å finne instagramkontoen til vedkommende. Jeg håper av hele mitt hjerte at K fortsetter kontakten med henne selv etter at flomlyset har lagt seg. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 26. desember 2024 #9356 Del Skrevet 26. desember 2024 Kønn skrev (1 time siden): La meg først si at denne historien er grusom, og K har nok gode hensikter ved å dele. Det blir likevel helt feil for meg. Hun kunne delt i damens egen kanal. Nå blottlegger hun en lærer som vedkommende hadde på barneskolen. Hvor grusom er ikke denne læreren? Nå når vi kjenner historien er det lett å se lærerens feil, men da dette skjedde skal det godt gjøre å koble dette til det som faktisk skjedde. Det er enkelt å finne instagramkontoen til vedkommende. Jeg håper av hele mitt hjerte at K fortsetter kontakten med henne selv etter at flomlyset har lagt seg. Enig. Jeg tenker i tillegg at historien til et sårbart menneske som har hatt traumatiske opplevelser nå bidrar til at KG drar inn mye penger. Etisk langt over grensen etter mitt syn. Hun driver også med å gi "råd" og oppfordringer til bla.a barneverntjenesten, skolehelsetjenesten og lærere, og det er svært tydelig at hun ikke har noe kunnskap om lovverk og retningslinjer det offentlige jobber under. Syns hun fremstår naiv og noe kunnskapsløs, men med et stort hjerte og engasjement. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. desember 2024 #9357 Del Skrevet 26. desember 2024 Det er vel såpass enkelt at denne historien ikke er Kristin sin til å dele. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 26. desember 2024 #9358 Del Skrevet 26. desember 2024 Kan noen oppsummere denne historien? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 26. desember 2024 #9359 Del Skrevet 26. desember 2024 Katten89 skrev (1 time siden): Kan noen oppsummere denne historien? Du får vite alt ved å sjekke ut @he.dda. Dette er Kristins nye venninne, men hun har vært på SoMe lenge. Jeg synes også det er noe uetisk over det hele, selv om tanken er god. Jeg støtter selv organisasjoner som jobber mot overgrep mot barn og blir dårlig av å lese om tematikken. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. desember 2024 #9360 Del Skrevet 26. desember 2024 Katten89 skrev (1 time siden): Kan noen oppsummere denne historien? Tror vi må være litt forsiktig kommentere om denne nye venninna. Jeg kjenner iallefall av respekt for et stakkars menneske med en forferdelig historie bøyer meg i støvet for at damen lever å har valgt seg et liv der hun vil fortelle sin historie, hjelpe andre,være en stemme ❤️ Hun ligger med brukernavn på K sin Instagram så hun ønsker nok være offentlig, MEN jeg synes det er spesielt at K deler hennes historie på sine kanaler,en dame hun har møtt en gang. Det er jo jentas historie, ikke K sin. Jeg hadde iallefall vært veldig forsiktig der hadde det vært meg ,men igjen sett bortifra K...all respekt og kjærlighet til denne jenta 🙏❤️. Virkelig. Sterkt. 5 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå