Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Klink skrev (8 minutter siden):

Du vet da ikke hvor mye hun er sammen med de barna kanskje hun bare ikke snakker om det?  Om hun ikke sier at hun gleder seg så kan det jo hende hun gjør det, men velger å ikke snakke om den delen fordi de ikke vil bli eksponert??  

Hun filmer det aller meste gjennom døgnet. Hadde hun vært masse sammen med dem og derav vært fraværende på snap hadde hun fortalt bestisene, dvs følgerne sine, at hun har tatt valget om å ikke snappe mens hun er der og at det derfor vil være stille perioder fra henne fremover. Det har hun ikke gjort. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djerv2020 skrev (17 timer siden):

Shit er et sentralt ord her. Hver gang jeg ser disse boblete 3d-printede skålene får jeg vibes til drit. Av typen hund med hard mage, der det kommer ut i en lang remse små klumper. 

Mer «dassrull og ubetalte lån» enn «dazzle and dawn». 

Dassrull & lån! 😂😂😂

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Du vet da ikke hvor mye hun er sammen med de barna kanskje hun bare ikke snakker om det?  Om hun ikke sier at hun gleder seg så kan det jo hende hun gjør det, men velger å ikke snakke om den delen fordi de ikke vil bli eksponert??  

Så mye hun deler blant annet dagsplaner , hva hun gjør med hvem om det er sønnen eller venner osv så skal det godt gjøres for hun snakker jo nemlig om alt..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er ganske hårreisende at hun skal på turer hit og dit og handler masse ræl til rampenissen. Med skattekrav på nakken. Tar seg så dårlig ut!! Hun lurte på tips til hvor hun kunne dra til nyttår, men måtte ta hensyn til… her lurte jeg på om hun skulle si økonomi, men neida, var bare at hun måtte ta hensyn til at de hadde få dager til rådighet..🙄

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Jeg syns det er ganske hårreisende at hun skal på turer hit og dit og handler masse ræl til rampenissen. Med skattekrav på nakken. Tar seg så dårlig ut!! Hun lurte på tips til hvor hun kunne dra til nyttår, men måtte ta hensyn til… her lurte jeg på om hun skulle si økonomi, men neida, var bare at hun måtte ta hensyn til at de hadde få dager til rådighet..🙄

Enig. Samme som en annen influenser: Hedda skoug. Hun er på masse reiser, mens hun har elendig økonomi. Fatter ikke hvor de tar pengene fra. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (14 timer siden):

Hva med å ta hensyn til at man skylder masse penger, og holde deg hjemme?! Det er ikke en menneskerett å reise på ferietur i forbindelse med nyttår.

Jeg har ikke skattekrav på nakken, men kan ikke prioritere mange tusen på en weekend i forbindelse med nyttår. Det er faktisk ingen menneskerett. 

Hold deg hjemme du, Kristin.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (10 minutter siden):

Hva med å ta hensyn til at man skylder masse penger, og holde deg hjemme?! Det er ikke en menneskerett å reise på ferietur i forbindelse med nyttår.

Jeg har ikke skattekrav på nakken, men kan ikke prioritere mange tusen på en weekend i forbindelse med nyttår. Det er faktisk ingen menneskerett. 

Hold deg hjemme du, Kristin.

Enig. Det er en veldig «entitled» holdning blant rosablogg-inrluenserne. De virker å gi f i klimautfordringene for eksempel, så lenge de får dra på 10 turer i året og ha temu-haul annen hver uke. At ingen snart stiler de til veggs! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært Kristin så hadde jeg værr såååå flau over å dra på dyre ferier når jeg vet at Namsmannen har tatt pant i huset🙈 Det er virkelig umoden oppførsel. Vokse folk tar ansvar for økonomien og sørger for at barna har et trygt hjem hvor man ikke må flytte to ganger i året. 

• Liker 16
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun ALLTID dårlig tid?

Noe hun faktisk deler med mange influencere, som klager over at de har dårlig tid og kommer for sent.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (4 timer siden):

Hadde jeg vært Kristin så hadde jeg værr såååå flau over å dra på dyre ferier når jeg vet at Namsmannen har tatt pant i huset🙈 Det er virkelig umoden oppførsel. Vokse folk tar ansvar for økonomien og sørger for at barna har et trygt hjem hvor man ikke må flytte to ganger i året. 

Og ikke minst hva det vil koste å få mat levert hjem på julaften til en hel gjeng. Mangfoldige tusen. Det har hun råd til🤔 Normalt sett tror jeg hver og en gjest hadde fint ønsket og tatt med 1 rett hver. Kaster jo penger rundt seg.

Endret av M.H85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der reklamen/samarbeidet med scooper(?). Omg sier jeg bare…. Blir så flau. «Viktig å få oversikt over gjelden din og hva du betaler i renter». Vel, Kristin, det var vel noe du ga blanke f… i. Lukket bare øynene og lot vær å betale. Så dobbeltmoral at det er til å bli flau av. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 timer siden):

Og ikke minst hva det vil koste å få mat levert hjem på julaften til en hel gjeng. Mangfoldige tusen. Det har hun råd til🤔 Normalt sett tror jeg hver og en gjest hadde fint ønsket og tatt med 1 rett hver. Kaster jo penger rundt seg.

Hun får vel alt av mat sponset på julaften.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkel skrev (28 minutter siden):

Hun får vel alt av mat sponset på julaften.

Hvis ikke får vi julekveld-spleise henne med Isabel Raad som har ubrukt juleveldedighetskapasitet😁

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (5 timer siden):

Hvorfor har hun ALLTID dårlig tid?

Noe hun faktisk deler med mange influencere, som klager over at de har dårlig tid og kommer for sent.

Det er et klassisk ADHD-issue (erfaringsmessig).

Det at hun er så klumsete og roter bort ordrene til kunder/feilpakker gjentatte ganger osv, er jo egentlig også et sterk tegn på sådan. Egentlig veldig mye ved henne er det, helt ærlig tror jeg hele kvinnemennesket hadde vært laaaaangt mer bedagelig om hun fikk kjørt i seg litt Aduvanz (på resept).

Endret av baremeg007
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (På 21.12.2024 den 17.29):

Hun filmer det aller meste gjennom døgnet. Hadde hun vært masse sammen med dem og derav vært fraværende på snap hadde hun fortalt bestisene, dvs følgerne sine, at hun har tatt valget om å ikke snappe mens hun er der og at det derfor vil være stille perioder fra henne fremover. Det har hun ikke gjort. 

Huff, ikke vær så desp etter å lage kvalme og være blærete og ovenpå.

Hun filmer ikke det aller meste gjennom dagen. Hun filmer til tider mye sammenhengende. Typ 2 minutter, så kan det ganges med 1-3, alt etter hvor aktiv hun er den dagen. Det er hverken mye, eller fortellende om den daglige hverdagen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (46 minutter siden):

Huff, ikke vær så desp etter å lage kvalme og være blærete og ovenpå.

Hun filmer ikke det aller meste gjennom dagen. Hun filmer til tider mye sammenhengende. Typ 2 minutter, så kan det ganges med 1-3, alt etter hvor aktiv hun er den dagen. Det er hverken mye, eller fortellende om den daglige hverdagen. 

Deg om det. Vi får håpe vi tar feil og at hun er hos kjæresten og barna titt og ofte så alle venner seg gradvis til den nye situasjonen om noen uker. Ingenting hadde vært bedre! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
baremeg007 skrev (2 timer siden):

Det er et klassisk ADHD-issue (erfaringsmessig).

Det at hun er så klumsete og roter bort ordrene til kunder/feilpakker gjentatte ganger osv, er jo egentlig også et sterk tegn på sådan. Egentlig veldig mye ved henne er det, helt ærlig tror jeg hele kvinnemennesket hadde vært laaaaangt mer bedagelig om hun fikk kjørt i seg litt Aduvanz (på resept).

Det har jeg tenkt mange ganger også. Hun må ha en udiagnosert adhd. Hun får sikkert tiggd til seg spons på adhd utredning hos Aleris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (2 minutter siden):

Det har jeg tenkt mange ganger også. Hun må ha en udiagnosert adhd. Hun får sikkert tiggd til seg spons på adhd utredning hos Aleris.

Så stygt å skrive 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...