Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

heim123 skrev (1 minutt siden):

Mr G har to biler. Kristin har over 200 tusen følgere på Instagram og over hundre på snap. Folk liker henne . Just face it 🙂

Jøss har han det? Gjemt bil Nr 2 godt han da

Har det falt deg inn at folk følger influensere både på snap og Instagram uten å nødvendigvis LIKE dem? 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant. Men det hjelper på inntekten og ha en tilhengerskare. Kristin er så godt likt av noen at di betaler henne høye summer for og få dra på ferie med henne. Der kommer det også penger inn på konto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (1 time siden):

GUD så mye sjaluuuuusiii. Hun lever et KONGE liv. Hun har mer penger og muligheter enn dere kan drømme om . Bli infuencere dere og vel. Hun har tross alt disse inntektene og dette livet av en grunn. Jeg låver dere. Hun LER av forumet her inne. 

Det spiller da ingen rolle hvem hun ler av. Det er ikke farlig eller smertefullt å bli ledd av. Men om hun ler, så gjør ikke det valgene hennes noe bedre.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (19 minutter siden):

Hun eier bil? Hvor har du det fra

Hvilken bil er det hun eier da? Den hun kjører rundt i daglig leases av et familiemedlem.

Så om hun eier en annen bil er det jysla merkelig. Og eier ikke lenger hus heller.

Rart å ikke eie nåla i veggen når hun har så mye penger som du sier.

• Liker 11
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (1 time siden):

Hun eier bil? Hvor har du det fra

Eier ikke bil. Den er leaset i morens navn.

• Liker 7
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle hvem som eier bilen. Moren kjører ikke. Da er det vel like greit Kristin kjører den. Hun kjøpte seg hus, tror hun kan kjøpe seg bil og da om hun vil. Men det trenger hun ikke tydeligvis 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så latterlig… med ujevne mellomrom kommer det «nye» deltagere i tråden som forteller oss andre «fastboende» at vi bare er misunnelige og (sikkert både) feite og fattige…osv osv. Det slår liksom ikke feil 😂🙈

Det er faktisk veldig lite som er verdt å misunne Kristin på.

• Liker 32
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (2 timer siden):

GUD så mye sjaluuuuusiii. Hun lever et KONGE liv. Hun har mer penger og muligheter enn dere kan drømme om . Bli infuencere dere og vel. Hun har tross alt disse inntektene og dette livet av en grunn. Jeg låver dere. Hun LER av forumet her inne. 

heim123 skrev (10 minutter siden):

Spiller ingen rolle hvem som eier bilen. Moren kjører ikke. Da er det vel like greit Kristin kjører den. Hun kjøpte seg hus, tror hun kan kjøpe seg bil og da om hun vil. Men det trenger hun ikke tydeligvis 😉

Sorry, men... :hoho: 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (15 minutter siden):

😂😂 Her har vi ei som prøver skape litt motstrøm i tråden. Ingen er sjalu på Kristin, og hvem bryr seg om MR G (😂) har 2 biler. Nå er jeg alene så klarer meg med en bil,men så og si alle gifte ektepar i mitt nabolag har 2 biler,helt normalt. Det er ingen som misunner Kristin. Fordi kaos er ingenting å misunne. Du får fortsette prøve skape morro i tråden,litt morsomt er det😅

• Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (17 minutter siden):

Hun kjøpte seg hus (igjen), som hun holdt på å miste på tvangssalg (igjen) før hun solgte med tap (igjen).

Og for meg betyr det ingenting om hun eier bil eller ikke. Men du påstår hun tjener så mye penger og har masse å rutte med - samtidig som vi ser noe helt annet i realiteten i det hun sier og deler.

Så hvordan vet du at hun har så mye penger som du påstår? Hvor har du det fra?

• Liker 11
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i hvert fall ikke sjalu på Kristin. Jeg ønsker ikke å bli influencer. Det er for mye styr og stress. Men det er interessant å diskutere deres valg og atferd for det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sikkert litt flisespikkeri, men dette uttrykket livets ditt og datt, det er jo helt meningsløst uten at man legger til et adjektiv i tillegg? Irriterer meg noe voldsomt! Jaja, er vel egentlig bare sjalu 🤷🏼‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så på noen stories av Kristin der hun viste frem D&D. Reklamen mellom disse var fra Temu 🤣 Jeg har aldri handlet der, men litt morsomt at denne reklamen kom etter hun viste fram sine produkter. Jeg synes de ser billige ut, men jeg har ikke sett de live da.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (5 timer siden):

Det å ha økonomiske problemer og at skatteetaten har tatt utlegg i huset er lite å være misunnelig på gitt😅

• Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (4 timer siden):

Det er sant. Men det hjelper på inntekten og ha en tilhengerskare. Kristin er så godt likt av noen at di betaler henne høye summer for og få dra på ferie med henne. Der kommer det også penger inn på konto

Hahaha, dagens beste😂😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kanskje dårlig råd og helseplager og er snart ufør, men jeg er ytterst glad for at jeg ikke er Kristin! Livet mitt er utrolig mer fredelig enn hennes, jeg kan betale regningene mine og ha mat på bordet hver måned og blir sliten bare av å se på den tornadoen av prosjekter og halvferdige planer hun sjonglerer til enhver tid! 

☁️

• Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerka skrev (25 minutter siden):

Jeg har kanskje dårlig råd og helseplager og er snart ufør, men jeg er ytterst glad for at jeg ikke er Kristin! Livet mitt er utrolig mer fredelig enn hennes, jeg kan betale regningene mine og ha mat på bordet hver måned og blir sliten bare av å se på den tornadoen av prosjekter og halvferdige planer hun sjonglerer til enhver tid! 

☁️

Spot on💗 Flytter hver 6mnd omtrent, kaos,inn,ut, snart flytte inn til 4 nye mennesker, ommøblere,pusse opp,kaos, legger seg jo langt ut på natt, økonomisk rot,hele livet hennes er litt sånn at man blir andpusten av. Hun nærmer seg 40, vi på rundt ca samme alder setter pris på trygghet,ro og fred. De fleste iallefall

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker som om hun er hyper og helt uten ro i sjelen. Må skje noe hele tiden. Blir spennende å se når hverdagen med 4 barn treffer med et smell.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (15 timer siden):

Hun virker som om hun er hyper og helt uten ro i sjelen. Må skje noe hele tiden. Blir spennende å se når hverdagen med 4 barn treffer med et smell.

Det blir jo totalt krasj. Hun med 4 barn i hus🙉 Hun har mer enn nok med 1 unge 50%. Lurer på hva barna i det andre huset vil tenke når det kommer en dame å skal renovere og pusse opp huset slik hun ønsker det. Det er jo det hun er mest opptatt av🙈 Burde heller fokusert på å bruke tid bare bo sammen med 4 nye mennesker å den enorme omveltningen det er.... Neida,pusse opp å styre på ...kaos. Fin tanke invitere ensomme til jul,men burde vel heller feiret med mannen og barna da det er det som blir hennes hverdag fremover,en storfamilie med mange ulike behov...

Vi er alle ulike,men jeg hadde følt det var noe "off" noe overfladisk feire med henne om jeg var ensom...For hun inviterer til julekveld,samtidig som huset er solgt pga økonomiske problemer,samtidig som hun lever i sus og DUS med luksus vaner... Hadde følt det ble litt uekte for min del... Men det er meg da,tanken fin..men...

Endret av M.H85
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...