Eyr Skrevet onsdag kl 10:12 #9281 Del Skrevet onsdag kl 10:12 Kanskje være hjemme, spare penger og betale skatten din?! Fytti ass. 6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet onsdag kl 10:56 #9282 Del Skrevet onsdag kl 10:56 Eyr skrev (40 minutter siden): Kanskje være hjemme, spare penger og betale skatten din?! Fytti ass. Ja, hun lever jo luksusliv. Dyre kjoler, hudprodukter, frisørbesøk, vokser musa, hytteturer og reiser. Vi er to voksne og to barn og vi har kun råd til en ukes ferie på sommeren. Ellers er vi på hytta til mine besteforeldre om sommeren. Hvorfor ikke kjøpe en barberhøvel fra Normal om man vil ha lite hår på musa? Hvorfor ikke feire nyttår hjemme? Hvorfor farge håret hele tiden når hun har en flott naturlig farge? Hun har blitt influenced av andre i bransjen virker det som. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet onsdag kl 11:03 #9283 Del Skrevet onsdag kl 11:03 Marihone skrev (4 minutter siden): Ja, hun lever jo luksusliv. Dyre kjoler, hudprodukter, frisørbesøk, vokser musa, hytteturer og reiser. Vi er to voksne og to barn og vi har kun råd til en ukes ferie på sommeren. Ellers er vi på hytta til mine besteforeldre om sommeren. Hvorfor ikke kjøpe en barberhøvel fra Normal om man vil ha lite hår på musa? Hvorfor ikke feire nyttår hjemme? Hvorfor farge håret hele tiden når hun har en flott naturlig farge? Hun har blitt influenced av andre i bransjen virker det som. Hvorfor dele om egen intimbarbering? 4 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet onsdag kl 11:03 #9284 Del Skrevet onsdag kl 11:03 (endret) . Endret onsdag kl 11:04 av ~ Ada ~ Dobbelposting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haloman Skrevet onsdag kl 12:08 #9285 Del Skrevet onsdag kl 12:08 Og hvorfor kjøpe 7 rampenisser for å lage én rampestrek 🙄 (Drittlei rampenissen generelt, både hos influencere og kolleger og andre... 🤬) 16 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet onsdag kl 13:13 #9286 Del Skrevet onsdag kl 13:13 ~ Ada ~ skrev (2 timer siden): Hvorfor dele om egen intimbarbering? Kan det være betalt reklame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjerka Skrevet onsdag kl 14:11 #9287 Del Skrevet onsdag kl 14:11 Hva hadde hun i badekaret...? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet onsdag kl 14:35 #9288 Del Skrevet onsdag kl 14:35 Eyr skrev (4 timer siden): Kanskje være hjemme, spare penger og betale skatten din?! Fytti ass. Hun lever som en rik russer vet du😉 Nå skal hun ha barnefri til Januar,viktig å reise da🙈 Det henger ikke på greip... Her har huset ditt nesten blitt tvangssolgt,og hun sier at hun vil reise,helst til Thailand,men de rekker ikke det...Altså poenget, økonomisk... 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet onsdag kl 14:50 #9289 Del Skrevet onsdag kl 14:50 (endret) Jeg så bilde på utforsk nettopp med orange hår og gigantiske svarte øyenbryn. Jeg trodde hun var midt i en fargeprosess av begge deler, men det skal være sånn? Endret onsdag kl 14:54 av loffen 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heim123 Skrevet onsdag kl 15:01 #9290 Del Skrevet onsdag kl 15:01 GUD så mye sjaluuuuusiii. Hun lever et KONGE liv. Hun har mer penger og muligheter enn dere kan drømme om . Bli infuencere dere og vel. Hun har tross alt disse inntektene og dette livet av en grunn. Jeg låver dere. Hun LER av forumet her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet onsdag kl 15:05 #9291 Del Skrevet onsdag kl 15:05 (endret) heim123 skrev (3 minutter siden): GUD så mye sjaluuuuusiii. Hun lever et KONGE liv. Hun har mer penger og muligheter enn dere kan drømme om . Bli infuencere dere og vel. Hun har tross alt disse inntektene og dette livet av en grunn. Jeg låver dere. Hun LER av forumet her inne. 🤔 Jeg kan garantere deg at sjalu er det siste jeg er på akkurat henne😅 Og jeg tror det gjelder 99% i denne tråden. Har både hus,bil og grei økonomi selv. Ikke har jeg forbruks gjeld eller skatteetaten etter meg heller. Utifra språket ditt så antar jeg du fremdeles er på videregående kanskje,men nei få som er sjaaaaaluuuuuu på Kristin gitt. Endret onsdag kl 15:05 av M.H85 36 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet onsdag kl 15:05 #9292 Del Skrevet onsdag kl 15:05 heim123 skrev (2 minutter siden): GUD så mye sjaluuuuusiii. Hun lever et KONGE liv. Hun har mer penger og muligheter enn dere kan drømme om . Bli infuencere dere og vel. Hun har tross alt disse inntektene og dette livet av en grunn. Jeg låver dere. Hun LER av forumet her inne. 😂😂😂 Jeg betaler regningene mine og skatten min FØRST så lever jeg et konge liv på resten av lønna mi. 👌🏼 Slipper jeg å være redd for at media skal henge meg ut som en dårlig betaler også😇 Bør prøves. Ganske digg faktisk! 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet onsdag kl 15:10 #9293 Del Skrevet onsdag kl 15:10 DaisyD skrev (1 time siden): Kan det være betalt reklame? Jeg følger ikke med og har ikke sett dette, men vil tro det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heim123 Skrevet onsdag kl 15:23 #9294 Del Skrevet onsdag kl 15:23 Kristin lider ingen nød. Med di enorme summene som hun har seilende inn på kontoen. Over 100 tusen følgere på snap. Og en instagram med masse følgere. Nettbutikken og sponsorer. Uansett hvor dritt kvalitet varene hennes er så kjøper folk det Uansett. Hun har faktisk di som liker henne og. Noen hundre i skattesmell er piece of cake for henne. Sikkert det hun har tenkt også når hun har unngått og betale skatt ,og der og da heller er fristet til og bruke alt hun har. Husk jo mer inntekt man har så er det sure høye skattesummer som skal ut og. Hun vil heller betale tilbake når smellen kommer. Økonomisk sans har dama overhodet ikke. Men penger det er hun dyktig på og tjene. Og di kommer lett til henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet onsdag kl 15:38 #9295 Del Skrevet onsdag kl 15:38 heim123 skrev (13 minutter siden): Kristin lider ingen nød. Med di enorme summene som hun har seilende inn på kontoen. Over 100 tusen følgere på snap. Og en instagram med masse følgere. Nettbutikken og sponsorer. Uansett hvor dritt kvalitet varene hennes er så kjøper folk det Uansett. Hun har faktisk di som liker henne og. Noen hundre i skattesmell er piece of cake for henne. Sikkert det hun har tenkt også når hun har unngått og betale skatt ,og der og da heller er fristet til og bruke alt hun har. Husk jo mer inntekt man har så er det sure høye skattesummer som skal ut og. Hun vil heller betale tilbake når smellen kommer. Økonomisk sans har dama overhodet ikke. Men penger det er hun dyktig på og tjene. Og di kommer lett til henne Det nytter ikke være flink tjene penger når du ikke eier økonomisk sans og alt er kaos 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 16:05 #9296 Del Skrevet onsdag kl 16:05 heim123 skrev (40 minutter siden): Kristin lider ingen nød. Med di enorme summene som hun har seilende inn på kontoen. Over 100 tusen følgere på snap. Og en instagram med masse følgere. Nettbutikken og sponsorer. Uansett hvor dritt kvalitet varene hennes er så kjøper folk det Uansett. Hun har faktisk di som liker henne og. Noen hundre i skattesmell er piece of cake for henne. Sikkert det hun har tenkt også når hun har unngått og betale skatt ,og der og da heller er fristet til og bruke alt hun har. Husk jo mer inntekt man har så er det sure høye skattesummer som skal ut og. Hun vil heller betale tilbake når smellen kommer. Økonomisk sans har dama overhodet ikke. Men penger det er hun dyktig på og tjene. Og di kommer lett til henne Så hvorfor eier hun ikke sitt eget hus eller bil lenger? 🤔 17 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heim123 Skrevet onsdag kl 16:11 #9297 Del Skrevet onsdag kl 16:11 Hun eier bil? Hvor har du det fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet onsdag kl 16:14 #9298 Del Skrevet onsdag kl 16:14 heim123 skrev (1 time siden): GUD så mye sjaluuuuusiii. Hun lever et KONGE liv. Hun har mer penger og muligheter enn dere kan drømme om . Bli infuencere dere og vel. Hun har tross alt disse inntektene og dette livet av en grunn. Jeg låver dere. Hun LER av forumet her inne. På låven sitter 🎅🏼🎶 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet onsdag kl 16:15 #9299 Del Skrevet onsdag kl 16:15 Marihone skrev (19 timer siden): Livets frisør ja…. Prøver hun å bli blond som eksen til typen? Den fargen synes jeg ikke kledde henne pga. hennes mørke øynebryn, men det er bare min mening. Da må hun virkelig i gang med massiv bleking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heim123 Skrevet onsdag kl 16:16 #9300 Del Skrevet onsdag kl 16:16 Mr G har to biler. Kristin har over 200 tusen følgere på Instagram og over hundre på snap. Folk liker henne . Just face it 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå