Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (27 minutter siden):

Jeg bryr meg svært lite om interiør osv så ikke særlig opptatt av slikt ,men disse lysestakene skal de liksom være pene? Eller er det bare meg? Ser veldig billige/knalske ut,som en bunt med rognebær.. Minner litt om fargene/maten barna hadde på sitt leke kjøkken..

Enig, synes alle produktene jun har vist frem ser billig og falske ut, kunne ikke falt meg inn å kjøpe🙈 Men det er smak og behag da.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lysestaker som ikke tåler varme og vaser som ikke tåler vann, hvem vil vel ikke ha det? 😅

• Liker 24
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viola712 skrev (46 minutter siden):

Enig, synes alle produktene jun har vist frem ser billig og falske ut, kunne ikke falt meg inn å kjøpe🙈 Men det er smak og behag da.

Tenker de er litt "hippie" .... Det er ei på snap,ei som har rosa hus,Barbie møbler, 2 barn med en afrikaner... Husker ikke navnet,men hun hadde nok likt de.. Er noen ,men ikke mange som liker så mye farger. Alt med måte....men det er meg,jeg er nok litt kjedelig der. Kan bare ikke skjønne at hun skal selge masse av det der og tjene mye🤷

Endret av M.H85
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktene er kule men ikke helt min smak. Synes de ser ut som dyre designprodukter samtidig som de ser ut som billig ræl på en måte. Rart. Tenker at det ikke blir solgt ekstremt mye, men at enkelte sikkert liker sånt

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (3 timer siden):

Produktene er kule men ikke helt min smak. Synes de ser ut som dyre designprodukter samtidig som de ser ut som billig ræl på en måte. Rart. Tenker at det ikke blir solgt ekstremt mye, men at enkelte sikkert liker sånt

Har sett produktene i butikk og de gir ikke  mye dyre designer vibber, heller kjøpt på temu følelse, bortsett fra prisen da. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (13 timer siden):

Media skriver desverre aldri om hva påvirkere egentlig holder på med. De har vel skrevet om konkurs og gjeldsproblematikk, men at hun fortsetter i samme sporet nevner de ikke -  og heller ikke at det ikke er økonomisk sans å spore der. 

Influencere er fredet i media desverre. Det eneste som skrives om dem er hentet direkte fra influencerkontoene deres, eller direkte sitert fra noe offerprat og bortforklaringer fra influenceren selv.  

Enig, dette kunne vært en interessant sak å lage en stor artikkel ut av fordi den har så mange interessante og akuelle problemstillinger ved seg. Nesten rart at media lar det går forbi, men må vel være at de syns det er for privat eller noe sånt? Hvilket ikke henger på greip ettersom influensere lever av å offentligjøre sitt privstliv, også Kristin. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (10 timer siden):

Nå har hun lansert lysestaker printet med PLA.

Og jeg lurer på en ting. Hun gjør det veldig tydelig at disse lysestakene er utelukkende beregnet for LED-lys og ikke levende lys. Det står og at plastikken kan smelte ved bruk av levende lys. Men de selges ikke med LED-lys - det må kunden ha fra før eller kjøpe utenom.

Er dette vanlig? Altså å selge lysestaker som kan smelte?

Jeg synes det er ekstremt risikabelt nå å selge lysestaker som kan medføre såpass stor risiko om de brukes feil, selv om det er brukerfeil.

Jeg har aldri sett det, og hvis det er tilfelle må det stå i klartekst tenker jeg. Hvis ikke blir tingen ødelagt, og kanskje det kan oppstå farlige situasjoner.

Uansett trist å lage ubrukelige ting i plast, det er det siste vi trengee i den verden vi lever i nå 😔

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sillion snaps om at hun ennå står for vixen-talen sin, så tar hun jammen meg og leser den opp på ny også:hæ: Synd man ikke kan lage personlig utvikling i de 3D-printerne..

• Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merry skrev (4 timer siden):

Lysestaker som ikke tåler varme og vaser som ikke tåler vann, hvem vil vel ikke ha det? 😅

😂

Nå venter jeg bare på bordskånerne som ikke tåler varme🤭

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yummymummy hadde bestilt fra Gjelsvik, og fått bonusting på kjøpet. Hadde vært interessant å høre hennes erfaring ette noen uker, særlig siden mye av hennes kanal handler om å være påskrudd forbruker. Hun var aktiv i egen tråd her inne. Går kanskje an å tagge henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (12 timer siden):

En sillion snaps om at hun ennå står for vixen-talen sin, så tar hun jammen meg og leser den opp på ny også:hæ: Synd man ikke kan lage personlig utvikling i de 3D-printerne..

😂😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge Kristin har gjevnlig og store inntekter fra bla snap og sponsorer pluss nettbutikk nå så vil hun alltid kunne leve som hun gjør.  Skattepengene ordner hun lett med salg av huset og inntekter dere gir henne. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merry skrev (17 timer siden):

Å selge disse produktene inn som «miljøvennlige» kunne hun i alle fall ha spart seg for. Det hun driver med er åpenbar grønnvasking. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heim123 skrev (2 minutter siden):

Så lenge Kristin har gjevnlig og store inntekter fra bla snap og sponsorer pluss nettbutikk nå så vil hun alltid kunne leve som hun gjør.  Skattepengene ordner hun lett med salg av huset og inntekter dere gir henne. 

Nei det vil hun ikke. Og konsekvensene lever hun allerede med. Og verre vil det bli.

Om kort tid eier hun ikke lenger noe hus. Og bilen eier hun heller ikke. Firmaet eier hun knappe 30% av og har ingen reell styring av det. Og reisene hennes er betalt av andre.

Alt hun viser frem er luftslott noen andre betaler for. Ikke akkurat noe å trakte etter. Eller?

Og ser man på skattelistene for fjoråret så er det lett å se at det ikke blir noe nytt huskjøp med det første.

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Er de vasene osv 3D-printet? 

Jupp.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snublefot62 skrev (10 minutter siden):

Nei det vil hun ikke. Og konsekvensene lever hun allerede med. Og verre vil det bli.

Om kort tid eier hun ikke lenger noe hus. Og bilen eier hun heller ikke. Firmaet eier hun knappe 30% av og har ingen reell styring av det. Og reisene hennes er betalt av andre.

Alt hun viser frem er luftslott noen andre betaler for. Ikke akkurat noe å trakte etter. Eller?

Og ser man på skattelistene for fjoråret så er det lett å se at det ikke blir noe nytt huskjøp med det første.

Skattelisten for i fjor må jo være feil….at hun ikke har betalt skatt og latet som hun tjener så lite til Skatteetaten nettopp for å slippe å betale skatt. Er ikke hennes reelle inntekt som står der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mizzy skrev (3 minutter siden):

Skattelisten for i fjor må jo være feil….at hun ikke har betalt skatt og latet som hun tjener så lite til Skatteetaten nettopp for å slippe å betale skatt. Er ikke hennes reelle inntekt som står der 

Vanskelig å vite helt sikkert. Men med så mye gjeld og tap som Kristin har hatt de siste årene får hun og store fradrag. Det som står i skattelistene er etter fradrag - som varierer fra person til person.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bildet av annonsen jeg skrev om tidligere. Dette handler om at folk kan vinne nedbetaling av gjelden sin. Vilkåret? Jo, at de ber om refinansiering hos denne banken. Kanskje ender de opp med mye høyere rente. Hun snakker om at andre er influensere er dårlige forbilder, mens hun selv reklamerer for dette, i tillegg til at hun absolutt ikke fronter en naturlig kropp selv. Når du bruker vidvinkel for å se ut som du er 220cm og bruker xxxxs, så kaster du vel egentlig en giiigantisk stein i glasshus?

IMG_0431.jpeg

• Liker 10
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemoor skrev (4 timer siden):

Her er bildet av annonsen jeg skrev om tidligere. Dette handler om at folk kan vinne nedbetaling av gjelden sin. Vilkåret? Jo, at de ber om refinansiering hos denne banken. Kanskje ender de opp med mye høyere rente. Hun snakker om at andre er influensere er dårlige forbilder, mens hun selv reklamerer for dette, i tillegg til at hun absolutt ikke fronter en naturlig kropp selv. Når du bruker vidvinkel for å se ut som du er 220cm og bruker xxxxs, så kaster du vel egentlig en giiigantisk stein i glasshus?

IMG_0431.jpeg

Og selvfølgelig ikke merket som annonse.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...