Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Hun syter om å bo seg i hjel? Og det skjønte hun altså IKKE før hun fullbelånte en enebolig til 15 mill som alenemor? Fatter og begriper ikke hvor enkel man kan bli.

• Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje jeg skal gi F i å betale skatten min så jeg kan leve luksuslivet… Kunne tenkt meg private helsetjenester, spa, julebord med underholdning og gaver til alle vennene mine, voksing av fiffi, designmøbler, ny bil etc… Det hadde vært episk og 10 av 10😉

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

I tillegg sier hun at hun har bodd seg ihjel og ikke klart betale enkelte måneder på huset hun nå bor i

Når Kristin selv går ut med at hun ikke har klart å betale "enkelte måneder" på huslånet så betyr det i praksis minst 2 måneder. Så på ca ett år har hun altså utestående betaling på minst 2 måneder.

Det er ille. Kombinert med at hun solgte nå under takst så er det ganske åpenbart at økonomien er krise.

Og det er åpenbart flaut at er kjent for alle og enhver.

Men kanskje hun nå skal slutte å lære andre opp i økonomi? Har hun ikke bevist det tydelig nok at hun ikke vet hva hun snakker om? Slutte med "åpne posten med Kristin" med vin i glasset?

Det er nok nå.

• Liker 15
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun viser jo frem et voldsomt forbruk, noe som gjør det hele ekstra pinlig. Hadde hun tatt grep og hatt fokus på å betale for seg, hadde jeg hatt mye mer sympati for situasjonen. Håper ingen av følgerne hennes tar økonomiske råd fra henne, det kan jo fort bli fatalt.

• Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men pengene fortsetter å fly ut av kontoen. Bare tenk på hva hun kommer til å bruke på rampenissen i løpet av Desember..

Endret av Irja
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (2 timer siden):

Men pengene fortsetter å fly ut av kontoen. Bare tenk hva hun kommer til å bruke på rampenissen i løpet av året..

Hun får tydeligvis penger inn på konto så da brukes det istedet for å betale regninger. 
Som voksen har jeg skjønt at det må gjøres omvendt…

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. rampenisse. Hvem er dette tøyset interessant for, egentlig? Fatter ikke alle 'influensere' som har føjetong om denne teite rampenissen hver dag. :roll: 

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (5 timer siden):

Problemet med Kristins økonomiske disposisjoner er at hun lever luksuslivet samtidig som Skatteetaten tar pant i huset hennes. Det henger ikke på greip. Hadde hun levd sparsommelig for å gjøre opp for seg så hadde det sett litt bedre ut. Skjønner at det er tøft å få dette brettet ut i media, men hun bør gå i seg selv og se hva hun selv har bidratt med overfor andre kollegaer mtp ‘uthenging’. Karma…. 

Nemlig. Hun kjøper den dyreste maten,dyreste sminken, dyreste møblene and the list goes on. Hun har faktisk aldri reklamert for noe som ikke er DYRT. De fleste influensere kan reklamere for en maskara fra maybelline til 140 kr liksom,men ikke Kristin. Bare å se på hennes "favoritter". Der er det kun parfymer til 2000 kr eller maskara til 700kr, og det henger jo ikke på greip??!

Jeg hadde kjøpt det billigste og brukt finn, loppemarked osv om skatteetaten var etter meg. Helt sykt og da stå å sutre over at noen skriver om hennes ræva økonomi. Hvor er selvinnsikten? Neida,ingenting er hennes feil..bare andres..klassisk narsissistisk oppførsel.

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det dere skriver. Det blir så lite passende med dyre kjoler og vin og masse deilige råvarer. Hadde hun faktisk fokusert på økonomi hos seg selv, og til følgerne, så kunne det vært spennende. F eks hvordan man kan kjøpe uvaska grønnsaker og fikse de selv heller enn dyre vaska blandingspakker. Og hvilken billigost som gir god fylde i omeletten osv. Hvor man finner billige, men likevel gode dadler.
Og da sagt at hun må spare, og derfor må gjøre det slik en stund. Og at hun da i samme slengen vil tipse andre. Du kan ikke åpne regninger med angst og vin annenhver fredag og så svømme i luksus resten av uka..

• Liker 21
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Enig i det dere skriver. Det blir så lite passende med dyre kjoler og vin og masse deilige råvarer. Hadde hun faktisk fokusert på økonomi hos seg selv, og til følgerne, så kunne det vært spennende. F eks hvordan man kan kjøpe uvaska grønnsaker og fikse de selv heller enn dyre vaska blandingspakker. Og hvilken billigost som gir god fylde i omeletten osv. Hvor man finner billige, men likevel gode dadler.
Og da sagt at hun må spare, og derfor må gjøre det slik en stund. Og at hun da i samme slengen vil tipse andre. Du kan ikke åpne regninger med angst og vin annenhver fredag og så svømme i luksus resten av uka..

Dette!

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (13 timer siden):

Hun syter om å bo seg i hjel? Og det skjønte hun altså IKKE før hun fullbelånte en enebolig til 15 mill som alenemor? Fatter og begriper ikke hvor enkel man kan bli.

Og i tillegg hadde 2 hus for salg hun ikke hadde solgt... Da er det kjempe lurt å kjøpe et 16 millioners hus samtidig slik at man da på det tidspunktet har ca 35 millioner i lån,og du vet ikke hvor mye du får for de 2 du skal selge en gang..... Har aldri hørt om lignende galskap mtp hus...

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (16 timer siden):

Kanskje jeg skal gi F i å betale skatten min så jeg kan leve luksuslivet… Kunne tenkt meg private helsetjenester, spa, julebord med underholdning og gaver til alle vennene mine, voksing av fiffi, designmøbler, ny bil etc… Det hadde vært episk og 10 av 10😉

Livets forbruk må til for at man skal ha livskvalitet ja 😁🍾🥂

💸  💸  💸

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke et forbilde 

Reiser til Thailand og reklamerer for turen som koster kun rundt 30.000(selv har hun nok fått den sponset) 

Lever som hun skulle være betalt av staten.

Flaut alt sammen 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siesta skrev (33 minutter siden):

Hun er ikke et forbilde 

Reiser til Thailand og reklamerer for turen som koster kun rundt 30.000(selv har hun nok fått den sponset) 

Lever som hun skulle være betalt av staten.

Flaut alt sammen 

Hun har som en  ekstra jobb som reiseleder. Som andre reiseledere får tur sponset som en del av jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (2 timer siden):

Hun har som en  ekstra jobb som reiseleder. Som andre reiseledere får tur sponset som en del av jobben. 

Joda. Men alt er fasade.

Hun tar flotte bilder fra solnedganger og solstrender fra en sydentur hun ikke har betalt ei krone for.

Tur/retur flyplassen i en nyere bil hun ikke eier.

Hjem til et 16+ millioners hus hun ikke har betalt de siste månedene med avdrag på. Et hus forøvrig skatteetaten har tatt utlegg i og vil tvangsselge.

Samtidig så sitter hun der på kvelden med stearinlys tent i bakgrunnen, vin i glasset, og skal fortelle følgerene hvordan man rydder opp i økonomien og håndterer problemene?

Jeg blir flau.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (16 timer siden):

Ang. rampenisse. Hvem er dette tøyset interessant for, egentlig? Fatter ikke alle 'influensere' som har føjetong om denne teite rampenissen hver dag. :roll: 

Mange som følger med på influensere har barn. Og mange av disse har rampenisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...