M.H85 Skrevet fredag kl 22:40 #9041 Del Skrevet fredag kl 22:40 (endret) Albilano skrev (9 timer siden): Det er narrativet Kristin ønsker at alle skal tro på. Hun er desverre helt uten økonomiske evner og hun skylder på andre: dårlige rådgivere, dårlig ex osv. Sannheten er at hun kjøpte alt for dyrt hus uten egen egenkapital (egenkapital lånt hos private) og med låneopptak i bank som tør gi lån til personer uten betalingsevne (til høy rente). Gjør et lånekalkulatortest på hva lån på slike summer blir pr mnd). Hun har god inntekt men trenger skatte beløpet til å fronte livsstil som vellykket Bærumskjæreste. Hun kommer derfor bakpå hver måned og må til slutt hasteselge for å unngå tvangssalg. Hun er notorisk til å fremstille bildet av henne slik hun selv ønsker å se seg selv (ikke ulikt narsissistisk oppførsel). Alle feil hun gjentar er utenfor hennes kontroll. Hun er bare søt og snill og opptatt av alle følgerne som hun elsker og Gaza. Selvfølgelig er det hennes engasjement for Gaza som gjør henne usalgbar hos annonsører. Det har heldigvis ingenting med at hun er tvers igjennom falsk og at hun gjør alt for klikk og penger 😉 Klassisk veldig narsissistisk der ja.. "De" er også ekstremt opptatt av fasade,skyr ingen midler... Er liksom det som skurrer så meget med K. Hun er så ekstremt overfladisk,og bryr seg ikke et øre om å lyve litt for å si det slik.. Det er alltid stakkars henne, det er alltid den "fæle" eksen sin feil for hus tap osv. Eier ikke skam.. Ikke så lenge siden hun kjeftet på følgere heller som påsto hun hadde så mye barnefri. Da gikk nebbet i full kjør der hun påpekte seg igjen som den stakkars alenemoren (!?), og påsto faren hadde barnet annenhver langhelg😅 Vel..eksen snapper hver dag han har barnet,og han har hatt barnet mye mer enn 50% og mye mer enn hun i det siste, allikevel lyver hun, påstår hun har barnet mer.😅 Masse slike ting. Først var skolekrets grunnen til at hun solgte sitt nåværende hus,men så kom det frem at neida hun måtte selge det,hvis ikke hadde det blitt tvangssalg....🙄 Og ellers er hun helt "ruset" intens når hun snakker om hvor magisk nydelig deilig, ikke sant veeeel? Det må man ikke glemme,nei halloen det går ikke? Åååå er det ikke magisk?! Vanlige strofer fra Kristin. Det er så ekstremt påtatt. Og det kaoset hun lever i, kjøpe hus,innrede og BÆRE seg ihjel,kjøpe,kjøpe,kjøpe..for å så selge 6 mnd senere??😅 Enda driver hun ommøblere å styrer på. Ehh? På tide begynne pakke ned heller? Huset ditt er solgt...Så blir det påan igjen bære flytte...for et kaos av en på snart 40 år(!) Endret fredag kl 22:42 av M.H85 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet lørdag kl 07:57 #9042 Del Skrevet lørdag kl 07:57 (endret) Bloggleseren skrev (22 timer siden): Jeg trenger å forstå hvorfor Kristin Gjelsvik gjør de samme feilene igjen og igjen og igjen mht. skatt og bolig. Hva skjer? 🧐 https://www.seher.no/kjendis/solgte-huset-etter-skatte-sjokk/82302655 Ikke sant? Når hun gjør de samme feilene og er like overrasket over utfallet for n’te gang på rad, så ville i alle fall min vurdering vært at det er på høy tid å ansette noen som kan ta seg av regnskapsføringen for meg. Har ikke hun forresten hatt et reklameopplegg for Fiken eller et av de der andre DIY regnskapsprogrammene? Hahaha, hun må jo være den verste representanten de kunne valgt som går i to sko. Av alle influensere på markedet, så valgte de å frontes av den som nærmest på fast basis er under oppfølging av Skatteetaten for manglende innbetalinger. Kjempereklame! Endret lørdag kl 08:19 av Tripptrapp1 Leif 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet lørdag kl 08:13 #9043 Del Skrevet lørdag kl 08:13 Tripptrapp1 skrev (14 minutter siden): Ikke sant? Når hun gjør de samme feilene og er like overrasket over utfallet for n’te gang på rad, så ville i alle fall min vurdering vært at det er på høy tid å ansette noen som kan ta seg av regnskapsføringen for meg. Har ikke hun forresten hatt et reklameopplegg for Fiken eller et av de der andre DIY regnskapsprogrammene? Hahaha, hun må jo være den verste representanten du kunne valgt som går i to sko. Av alle influensere på markedet, så valgte de å frontes av den som nærmest på fast basis er under oppfølging av Skatteetaten for manglende innbetalinger. Kjempereklame! Stemmer. Hun frontet Tripletex. Skrøyt av hvor lett det var å endelig ha kontroll. Kjempereklame. Håper omsider bedriftene lærer å faktisk sette seg inn i historikken til influensere de bruker. Jeg valgte bevisst å ikke gå for Tripletex nylig. At de samarbeidet med KG var en del av det. 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5 timer siden #9044 Del Skrevet 5 timer siden Skriker i vei på snap om fæle media som har laget et innlegg om at skatteetaten har saksøkt henne.🙈 Andre som leser mellom linjene her? Hun prøver å trøste seg selv med at mange har innkasso gjeld og annen gjeld, vel Kristin... De fleste blir ikke saksøkt av skatteetaten altså, ei heller opplever at det blir tatt pant i bolig.. Hun mener også media skal skrive om annet viktigere, hallo slik er media...De skriver om alt fra krig og elendighet, til at Paradise hotel "Ole" skal bli pappa...Skylder også indirekte på tidligere dårlige rådgivere🙄 Det er alltid alle andres feil hos Kristin. Er det ikke den...., er det den, eller eksen osv. Null seivinnsikt. Snart 40 år. Vært økonomisk crazy siden hun hadde eget foretak,er vel 20 år siden?😱 Levd slik 20 år med kaos, kjøpte fremdeles et hus til 16 millioner som du selger rett etterpå... Ja,det er crazy... 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 5 timer siden #9045 Del Skrevet 5 timer siden M.H85 skrev (1 minutt siden): Skriker i vei på snap om fæle media som har laget et innlegg om at skatteetaten har saksøkt henne.🙈 Andre som leser mellom linjene her? Hun prøver å trøste seg selv med at mange har innkasso gjeld og annen gjeld, vel Kristin... De fleste blir ikke saksøkt av skatteetaten altså, ei heller opplever at det blir tatt pant i bolig.. Hun mener også media skal skrive om annet viktigere, hallo slik er media...De skriver om alt fra krig og elendighet, til at Paradise hotel "Ole" skal bli pappa...Skylder også indirekte på tidligere dårlige rådgivere🙄 Det er alltid alle andres feil hos Kristin. Er det ikke den...., er det den, eller eksen osv. Null seivinnsikt. Snart 40 år. Vært økonomisk crazy siden hun hadde eget foretak,er vel 20 år siden?😱 Levd slik 20 år med kaos, kjøpte fremdeles et hus til 16 millioner som du selger rett etterpå... Ja,det er crazy... Hvis det stemmer at Skatteetaten har saksøkt henne så tenker jeg det er bra. Har ingenting til overs for folk som lever over evne, benytter seg av fellesgoder, men ikke betaler skatt. Hun lever jo av å utlevere seg selv da må hun faktisk tåle at det er noen som påpeker at bildet hun selv har gitt, ikke stemmer. Får som fortjent mener jeg. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 5 timer siden #9046 Del Skrevet 5 timer siden Jobbermedbarn skrev (12 minutter siden): Hvis det stemmer at Skatteetaten har saksøkt henne så tenker jeg det er bra. Har ingenting til overs for folk som lever over evne, benytter seg av fellesgoder, men ikke betaler skatt. Hun lever jo av å utlevere seg selv da må hun faktisk tåle at det er noen som påpeker at bildet hun selv har gitt, ikke stemmer. Får som fortjent mener jeg. Kanskje se snappen før du uttaler deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 3 timer siden #9047 Del Skrevet 3 timer siden Her er jeg faktisk enig med Gjelsvik.. Å drive rovdrift av folk sin mentale helse er så kvalmt. At avisene gjentar seg til det kjedsommelige på bekostning av personer som bare er mennesker. Det spiller liten rolle om noen er offentlige. Ingen er fritt villt uansett. Ingen.. Ingen skal tåle og tåle og tåle... Syns faktisk det er bra hun forteller så dyptgående om hvordan disse ræva dårlige (mine ord) bare skal mate på artikler som gnæver om samma skiten. Og hva det faktisk gjør med en... Journalisme nå til dags er kjedelig og lavmål...Og ikke minst drevet av populisme og ikke av yrkesstolthet.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaisyD Skrevet 3 timer siden #9048 Del Skrevet 3 timer siden cHg skrev (5 minutter siden): Her er jeg faktisk enig med Gjelsvik.. Å drive rovdrift av folk sin mentale helse er så kvalmt. At avisene gjentar seg til det kjedsommelige på bekostning av personer som bare er mennesker. Det spiller liten rolle om noen er offentlige. Ingen er fritt villt uansett. Ingen.. Ingen skal tåle og tåle og tåle... Syns faktisk det er bra hun forteller så dyptgående om hvordan disse ræva dårlige (mine ord) bare skal mate på artikler som gnæver om samma skiten. Og hva det faktisk gjør med en... Journalisme nå til dags er kjedelig og lavmål...Og ikke minst drevet av populisme og ikke av yrkesstolthet.. Det er helt vanlig at media publiserer artikler om kjente personer som skylder penger til skatteetaten. Jeg synes det er kjempebra. Vi må alle bidra med vår del til fellesskapet - ingen kan bare høste godene uten å bidra selv. Og enda verre er det når kjente personer med store inntekter tror de kan slippe unna. BRA at det kommer fram i lyset. 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3 timer siden #9049 Del Skrevet 3 timer siden Står om Nitter i dag og. Og det er vanlig ja, når man er i rampelyset. En del av gamet. Betal skatten som man skal, så slipper man sånt!! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 2 timer siden #9050 Del Skrevet 2 timer siden cHg skrev (56 minutter siden): Her er jeg faktisk enig med Gjelsvik.. Å drive rovdrift av folk sin mentale helse er så kvalmt. At avisene gjentar seg til det kjedsommelige på bekostning av personer som bare er mennesker. Det spiller liten rolle om noen er offentlige. Ingen er fritt villt uansett. Ingen.. Ingen skal tåle og tåle og tåle... Syns faktisk det er bra hun forteller så dyptgående om hvordan disse ræva dårlige (mine ord) bare skal mate på artikler som gnæver om samma skiten. Og hva det faktisk gjør med en... Journalisme nå til dags er kjedelig og lavmål...Og ikke minst drevet av populisme og ikke av yrkesstolthet.. Men dette er jo media? Velger du være en offentlig person må du faktisk tåle slike stormer. Untak er personangrep og at det går utover barna dine direkte,og det styrer jo også media unna heldigvis. Det blir litt old school kalle journalister lavmål, for det er slik de tjener penger. Det er jo en kjent sak 🙈 Uansett om de er drøye av og te, noe jeg ikke mener her egentlig. Mentale helse? Hadde vært noe annet om de skrev KRISTIN diagnosert med adhd og borderline liksom...,altså skjønner poenget samtidig ikke.... Kristin er også en av de som IKKE er redd kjefte på andre når hun mener noe. Hyler ut. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 2 timer siden #9051 Del Skrevet 2 timer siden Moongirl skrev (33 minutter siden): Står om Nitter i dag og. Og det er vanlig ja, når man er i rampelyset. En del av gamet. Betal skatten som man skal, så slipper man sånt!! Ja, og det er stor forskjell på restskatt og på det å bli saksøkt av Skatteetaten. Det siste er veldig lett å unngå hvis man har orden i sysakene. Når det i tillegg skjer flere ganger med samme person er det faktisk litt spesielt og man kan forstå at det blir omtalt. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 2 timer siden #9052 Del Skrevet 2 timer siden Moongirl skrev (38 minutter siden): Står om Nitter i dag og. Og det er vanlig ja, når man er i rampelyset. En del av gamet. Betal skatten som man skal, så slipper man sånt!! Ja betal skatten, og i tillegg ikke kjøp 3 stk hus i løpet av få år til sikkert 25 millioner til sammen 😬 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1 time siden #9053 Del Skrevet 1 time siden Journalister lever av å skrive om andre og temaer som opptar folk. Influensere lever av å brette ut privatlivet sitt for følgere, og sørge for at det er de som opptar folk. Så det er rimelig kunnskapsløst og noe skivebom av at en influenser syter over at private ting hun tjener penger på, blir skrevet om. Betal skatten din så slipper du at det skrives om at du skylder skatt. Synes du det er vanskelig å bli skrevet om? Ja da er kanskje ikke offentligheten det rette for deg. Jeg hadde ikke taklet å være offentlig. Så jeg prøver det heller ikke. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå