Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fjugur skrev (25 minutter siden):

Det har vært omtalt flere ganger i tråden, så bare å bla seg bakover 😅

Håpte på en rask oppklaring , men får bla meg litt bakover 😆👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Virker jo helt sprøtt å måtte selge to hus ila ett år omtrent . Hvordan i huleste fikk hun råd til det siste huset ( som nå er solgt ) å hva fikk hun for det? Noen som vet?  Får stormannsgal -vibber 

3 HUS😱

Dette hun bor i

Der hun bodde Drammen 

Og huset i Stavanger hun aldri bodde i og tapte 2 -3 millioner på mener jeg

I mine øyne usedvanlig spesielt og ustabilt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (12 minutter siden):

3 HUS😱

Dette hun bor i

Der hun bodde Drammen 

Og huset i Stavanger hun aldri bodde i og tapte 2 -3 millioner på mener jeg

I mine øyne usedvanlig spesielt og ustabilt.

Men hun må jo tydeligvis være kredittverdig som får nye lån til nye hus . Bruker jo penger som en nyrik russer, så det er jo noe som skurrer her med gjeld / forbruk . 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (23 minutter siden):

Men hun må jo tydeligvis være kredittverdig som får nye lån til nye hus . Bruker jo penger som en nyrik russer, så det er jo noe som skurrer her med gjeld / forbruk . 

Lån i Bank2 for 100 000 i md😳

Nå flytter hun til kjærestens hus og trenger ikke lån..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første bilde på instagram der hun står i kjole😱. 2 fyrstikker bein og noen enorme føtter. Bilde er vinklet/dratt ut ekstremt,enda verre enn tidigere bilder... WOW Kristin, du som hater kroppspress. 

• Liker 14
  • Nyttig 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (20 minutter siden):

Første bilde på instagram der hun står i kjole😱. 2 fyrstikker bein og noen enorme føtter. Bilde er vinklet/dratt ut ekstremt,enda verre enn tidigere bilder... WOW Kristin, du som hater kroppspress. 

Spis plukktallerken med Kristin og få to meter lange bein. Dessverre er ingrediensene så dyre at det kan hende du må selge huset ditt, men lekre og tynne bein er jo verdt endel 😅

• Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korpsnerden skrev (Akkurat nå):

Spis plukktallerken med Kristin og få to meter lange bein. Dessverre er ingrediensene så dyre at det kan hende du må selge huset ditt, men lekre og tynne bein er jo verdt endel 😅

Hun er under 170, hun har ikke så lange bein ,men måten hun står på også. Se på meg jeg vil være tynn og deilig. Hun er blitt de hun "hatet". 

Haha ja økonomisk tog krasj,men svindyre møbler og den dyreste maten er viktig🙈

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (Akkurat nå):

Hun er under 170, hun har ikke så lange bein ,men måten hun står på også. Se på meg jeg vil være tynn og deilig. Hun er blitt de hun "hatet". 

Haha ja økonomisk tog krasj,men svindyre møbler og den dyreste maten er viktig🙈

Ja, hun har blitt alt det hun kritiserte før. Og verre skal det nok bli, for hun tar ikke til seg noe når folk tar det opp. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (6 minutter siden):

Enig , pluss Det er litt rart at hun som gikk til frontalangrep på SE for å være et skummelt forbilde , nå nesten fremstår enda skumlere selv . For en ting er nå kroppspress, redigering av bilder evnt Botox .. men det med økonomi /forbruk er jo nesten verre . Angår flere mtp forbilde . Pluss det nettkurset «spis med kristin , og ikke minst åpne regninger med kristin, lyder  veldig umusikalsk . Da hun tydeligvis har store problemer med begge deler . Både kropp og økonomi . 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 8
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (3 timer siden):

Enig , pluss Det er litt rart at hun som gikk til frontalangrep på SE for å være et skummelt forbilde , nå nesten fremstår enda skumlere selv . For en ting er nå kroppspress, redigering av bilder evnt Botox .. men det med økonomi /forbruk er jo nesten verre . Angår flere mtp forbilde . Pluss det nettkurset «spis med kristin , og ikke minst åpne regninger med kristin, lyder  veldig umusikalsk . Da hun tydeligvis har store problemer med begge deler . Både kropp og økonomi . 

Enig. Her er det problemer både med selvbilde,kropp og økonomi.

Den kjolen hun hadde på julebordet i helgen. Den koster 4.600 kr (!!!!). Helt fantastisk når du har store gjeldsproblemer. Hun er et så dårlig forbilde, bruker kun det dyreste av det dyreste både i mat,klær,sminke+++. Samtidig som hun måtte selge huset for å unngå tvangssalg. Helt tragisk

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (3 timer siden):

Ja, hun har blitt alt det hun kritiserte før. Og verre skal det nok bli, for hun tar ikke til seg noe når folk tar det opp. 

Klassisk narsissistisk oppførsel det.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Enig. Her er det problemer både med selvbilde,kropp og økonomi.

Den kjolen hun hadde på julebordet i helgen. Den koster 4.600 kr (!!!!). Helt fantastisk når du har store gjeldsproblemer. Hun er et så dårlig forbilde, bruker kun det dyreste av det dyreste både i mat,klær,sminke+++. Samtidig som hun måtte selge huset for å unngå tvangssalg. Helt tragisk

Hadde jeg vært henne hadde jeg vært flau. Folk snakker i Bærum også, selv om det ikke direkte er en «liten bygd» så vet veldig mange i nærmiljøet  om dette og snakker om det. Pinlig for henne, men hun bryr seg sikkert ikke, har nok hodet for langt opp i egen ræv. Mulig kjæresten gremmes 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er all den sunne, rene maten som har gitt henne 2 meter lange ben?🤔 Bare kjedelig at man får ekstremt store føtter også, som en bivirkning.🥸

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er en av få influensere som gjør meg sint. Sophie Elise f.eks, er den hun er, kunne ikke brydd meg mindre. Men Kristin har jeg hatt sansen for tidligere, og når hun da tar en 360 og blir et helt forferdelig menneske som taler med to tunger blir jeg sur hver gang jeg ser henne på sosiale medier. Stormannsgal, flasher er helt enormt forbruk, photoshopper/vinkler seg tynn som en fyrstikk, og gjemmer seg bak engasjement for bl.a Gaza hver gang noen prøver å kritisere at hun er et problematisk forbilde. 

Æsj, bare æsj hele dama. Har blokkert henne på de fleste kanaler, men av og til trenger hun seg gjennom en eller annen mur så jeg får opp innhold fra henne, og FY som hun irriterer meg. 

• Liker 20
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (32 minutter siden):

Hadde jeg vært henne hadde jeg vært flau. Folk snakker i Bærum også, selv om det ikke direkte er en «liten bygd» så vet veldig mange i nærmiljøet  om dette og snakker om det. Pinlig for henne, men hun bryr seg sikkert ikke, har nok hodet for langt opp i egen ræv. Mulig kjæresten gremmes 

Ja hun bør være flau,men slike mennesker ser ikke det selv... Narsissistisk uten selvinnsikt.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse skrev (24 minutter siden):

Kanskje det er all den sunne, rene maten som har gitt henne 2 meter lange ben?🤔 Bare kjedelig at man får ekstremt store føtter også, som en bivirkning.🥸

😂😂😂 ja er kipt med elefant føtter gitt. Ser hun det ikke selv. Hun vinkler beina som de er 2 meter lange fyrstikker,men føttene ser jo også ut som de tilhører en kjempe. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun en stein bak huset hun kan sette seg på å gjemme seg for ungeflokken sånn som i sommer?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (1 time siden):

Hun er en av få influensere som gjør meg sint. Sophie Elise f.eks, er den hun er, kunne ikke brydd meg mindre. Men Kristin har jeg hatt sansen for tidligere, og når hun da tar en 360 og blir et helt forferdelig menneske som taler med to tunger blir jeg sur hver gang jeg ser henne på sosiale medier. Stormannsgal, flasher er helt enormt forbruk, photoshopper/vinkler seg tynn som en fyrstikk, og gjemmer seg bak engasjement for bl.a Gaza hver gang noen prøver å kritisere at hun er et problematisk forbilde. 

Æsj, bare æsj hele dama. Har blokkert henne på de fleste kanaler, men av og til trenger hun seg gjennom en eller annen mur så jeg får opp innhold fra henne, og FY som hun irriterer meg. 

Gjelsvik er et godt eksempel på hvor skadelig influenseryrket kan være. Selv de med mest integritet kan gå i den fella. Hun har blitt alt hun tidligere kritiserte andre for. Og det skyldes ene og alene jakten på penger og å holde seg relevant. Og å slippe å ta seg en vanlig jobb. 

• Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (6 timer siden):

Og hun er vel en del eldre også…

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder kroppspress er hun faktisk mye verre enn Sophie Elise. SE viser vertfall kroppen sin som den er. Joda, hun poserer, men hun viser seg faktisk som hun er selv om rumpa ikke passer kroppen.

Kristin gir vertfall meg dårligere selvtillit.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...