Sansa20 Skrevet torsdag kl 16:25 #8921 Del Skrevet torsdag kl 16:25 Moongirl skrev (1 time siden): Har du kjøpt? Hvordan var de i såfall?Framstår jo ikke så brukervennlige.. Ja, veldig fine produkter 😉👍 mye fint 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet torsdag kl 16:32 #8922 Del Skrevet torsdag kl 16:32 Sansa20 skrev (2 minutter siden): Ja, veldig fine produkter 😉👍 mye fint 😉 Jeg har fortsatt ikke troen. 3D-printere har eksistert en stund allerede. At det ikke har blitt laget 3D-printet interiør i noe særlig omfang tidligere, skyldes ikke at ingen har tenkt på det og at Kristin er nyskapende- det skyldes rett og slett at de fleste synes interiør av plast, attpåtil med så tydelig struktur på de "glatte" flatene, er innmari stygt. Det er dette mange vil kalle "ræl". Designet i seg selv, samt fargene, kan jeg like. Det er materialet som er problemet her. Mulig det selger litt i starten, men aldri i verden om dette interiørmerket får noe lang levetid. 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet torsdag kl 17:54 #8923 Del Skrevet torsdag kl 17:54 Variert skydekke skrev (1 time siden): Jeg har fortsatt ikke troen. 3D-printere har eksistert en stund allerede. At det ikke har blitt laget 3D-printet interiør i noe særlig omfang tidligere, skyldes ikke at ingen har tenkt på det og at Kristin er nyskapende- det skyldes rett og slett at de fleste synes interiør av plast, attpåtil med så tydelig struktur på de "glatte" flatene, er innmari stygt. Det er dette mange vil kalle "ræl". Designet i seg selv, samt fargene, kan jeg like. Det er materialet som er problemet her. Mulig det selger litt i starten, men aldri i verden om dette interiørmerket får noe lang levetid. Men det er ikke plast skjønner du, i følge Kristin 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet torsdag kl 18:01 #8924 Del Skrevet torsdag kl 18:01 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Du kan så si. Hvem skulle trodd at vaser med hull i tetter et hull i markedet🤓 Fra nettsiden: Skålene våre er en fest for øyet og perfekte til alt fra nøkler, smykker og diverse tilbehør, til popcorn, frukt og lørdagens favorittsnacks! Skålen gjør seg like godt på kjøkkenbenken eller i gangen som midt på stuebordet, og garanterer å bli en snakkis blant gjestene. Husk, denne herligheten vil vare lenge – så lenge du holder den unna oppvaskmaskin og mikrobølgeovn! Jeg tviler ikke på at dette kan bli en snakkes, hvis man serverer mat i noe som ikke kan vaskes. Porene i 3D-printede produkter kan romme mye uhumskheter og man risikerer en ufrivillig tarmens hvis man spiser noe som oppbevares i dette. Ikke tåler de vann heller. Forøvrig, hvorfor retter de ikke opp nettsiden. Jeg får ikke scrollet ned for å lese om produktet. Jeg var interessert i å se om hun sikret seg juridisk mot matforgiftede kunder, eller om hun virkelig anbefaler folk å servere mat i dette... 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet torsdag kl 18:19 #8925 Del Skrevet torsdag kl 18:19 Felis skrev (16 minutter siden): Fra nettsiden: Skålene våre er en fest for øyet og perfekte til alt fra nøkler, smykker og diverse tilbehør, til popcorn, frukt og lørdagens favorittsnacks! Skålen gjør seg like godt på kjøkkenbenken eller i gangen som midt på stuebordet, og garanterer å bli en snakkis blant gjestene. Husk, denne herligheten vil vare lenge – så lenge du holder den unna oppvaskmaskin og mikrobølgeovn! Jeg tviler ikke på at dette kan bli en snakkes, hvis man serverer mat i noe som ikke kan vaskes. Porene i 3D-printede produkter kan romme mye uhumskheter og man risikerer en ufrivillig tarmens hvis man spiser noe som oppbevares i dette. Ikke tåler de vann heller. Forøvrig, hvorfor retter de ikke opp nettsiden. Jeg får ikke scrollet ned for å lese om produktet. Jeg var interessert i å se om hun sikret seg juridisk mot matforgiftede kunder, eller om hun virkelig anbefaler folk å servere mat i dette... De må da tåle vann?! Man må i det minste kunne vaske dem med børste og såpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet torsdag kl 19:10 #8926 Del Skrevet torsdag kl 19:10 Klump skrev (47 minutter siden): De må da tåle vann?! Man må i det minste kunne vaske dem med børste og såpe? I følge en annen nettside som selger varen, anbefales det kun å oppbevare tørre matvarer i bollene, da de er laget av maisstivelse og er 100% nedbrytbare. De tåler heller ikke sollys eller temperaturer over 50 grader. Det står riktignok at produktet kan vaskes skånsomt i vann, men jeg ville aldri servert mat i noe jeg måtte være så skånsom med. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet torsdag kl 19:13 #8927 Del Skrevet torsdag kl 19:13 Klump skrev (51 minutter siden): De må da tåle vann?! Man må i det minste kunne vaske dem med børste og såpe? Jeg ville nok ikke brukt for mye såpe. Da risikerer du at du ødelegger plasten. Og varme tåler de ikke. I hvert fall ikke temperaturer i nærheten av noe som kunne hatt en effekt. Uansett vil ikke dette være nok til å få bort bakterier og lignende da porene bakteriene legger seg i er for små til at vaskekost og lignende kommer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hahaha Skrevet torsdag kl 19:24 #8928 Del Skrevet torsdag kl 19:24 Vet ikke om det er riktig, men har en god venninne jeg stoler veldig på. I følge henne har hun alltid vært sånn, derfor de kuttet kontakt. Har bare vært bedre på skjule det tidligere. Kom opp fordi heg sa jeg fikk dårlig magefølelse av hun rett og slett. Visste ikke at hun kjente hun da, så bekrefta egt. bare at følelsene mine var nogenlunde riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hahaha Skrevet torsdag kl 19:25 #8929 Del Skrevet torsdag kl 19:25 (endret) hahaha skrev (2 minutter siden): Vet ikke om det er helt sant selvsagt, men har en god venninne jeg stoler veldig på. I følge henne har hun alltid vært sånn, derfor de kuttet kontakt. Har bare vært bedre på skjule det tidligere. Kom opp fordi heg sa jeg fikk dårlig magefølelse av hun rett og slett. Visste ikke at hun kjente hun da, så bekrefta egt. bare at følelsene mine var nogenlunde riktig. Skal legge til at hun da mente nettop det at hun er dobbelmoralsk og narsissistisk, typ 7 år siden da Endret torsdag kl 19:29 av hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet torsdag kl 20:01 #8930 Del Skrevet torsdag kl 20:01 Felis skrev (48 minutter siden): I følge en annen nettside som selger varen, anbefales det kun å oppbevare tørre matvarer i bollene, da de er laget av maisstivelse og er 100% nedbrytbare. De tåler heller ikke sollys eller temperaturer over 50 grader. Det står riktignok at produktet kan vaskes skånsomt i vann, men jeg ville aldri servert mat i noe jeg måtte være så skånsom med. Tåler ikke sollys eller temperaturer over 50 grader, kan ikke vaskes på en måte som gjør produktet trygt å servere ting i 🤡 Høres mer ut som det burde stått i ett bortgjemt hjørne på billigkroken. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet fredag kl 00:22 #8931 Del Skrevet fredag kl 00:22 Klump skrev (4 timer siden): Tåler ikke sollys eller temperaturer over 50 grader, kan ikke vaskes på en måte som gjør produktet trygt å servere ting i 🤡 Høres mer ut som det burde stått i ett bortgjemt hjørne på billigkroken. Høres ut som det er produsert av en «kreativ» influenser med er akutt behov for penger. Hmm vent nå litt…. 😂 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet fredag kl 08:48 #8932 Del Skrevet fredag kl 08:48 Djerv2020 skrev (8 timer siden): Høres ut som det er produsert av en «kreativ» influenser med er akutt behov for penger. Hmm vent nå litt…. 😂 Nettopp🫣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet fredag kl 20:08 #8933 Del Skrevet fredag kl 20:08 Sansa20 skrev (På 21.11.2024 den 17.25): Ja, veldig fine produkter 😉👍 mye fint 😉 Noen ting er fine. Jeg er bare skeptisk til materialet. Har du sett de i noen butikk eller bestillt selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoor Skrevet lørdag kl 05:58 #8934 Del Skrevet lørdag kl 05:58 Produktene er egentlig kule å se på (har dog bare sett bilder, ikke i virkeligheten). Stusser likevel på at den ene vasen kun kan ha kunstige blomster, fordi den ikke tåler vann. Det er jo helt latterlig. Hun skriver selv at businessen går bra. Hvordan kan man sjekke det, for jeg har faktisk mine tvil. Dette er for meg «dyrt ræl», og ingen av butikkene som solgte produktene var utsolgt for noe hvertfall 😅 er det igjen selvskryt av henne, med mangel på innsikt i egen økonomi eller går det faktisk så bra? I så fall er jo det bra, stusset bare litt på at ingen av butikkene var tomme for noe, til tross for at dem egentlig bare skulle lage dette ut fra etterspørsel? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet lørdag kl 06:58 #8935 Del Skrevet lørdag kl 06:58 Hønemoor skrev (56 minutter siden): Produktene er egentlig kule å se på (har dog bare sett bilder, ikke i virkeligheten). Stusser likevel på at den ene vasen kun kan ha kunstige blomster, fordi den ikke tåler vann. Det er jo helt latterlig. Hun skriver selv at businessen går bra. Hvordan kan man sjekke det, for jeg har faktisk mine tvil. Dette er for meg «dyrt ræl», og ingen av butikkene som solgte produktene var utsolgt for noe hvertfall 😅 er det igjen selvskryt av henne, med mangel på innsikt i egen økonomi eller går det faktisk så bra? I så fall er jo det bra, stusset bare litt på at ingen av butikkene var tomme for noe, til tross for at dem egentlig bare skulle lage dette ut fra etterspørsel? Det fine med aksjeselskap er at årsregnskapet skal offentliggjøres. Men de trenger bare offentliggjøre det en gang i året, eller om de gjennomfører en mellombalanse (årsregnskap frem til den datoen). Så første indikasjon på økonomi kommer rundt juni/juli neste år. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet lørdag kl 07:46 #8936 Del Skrevet lørdag kl 07:46 (endret) Hønemoor skrev (1 time siden): Produktene er egentlig kule å se på (har dog bare sett bilder, ikke i virkeligheten). Stusser likevel på at den ene vasen kun kan ha kunstige blomster, fordi den ikke tåler vann. Det er jo helt latterlig. Hun skriver selv at businessen går bra. Hvordan kan man sjekke det, for jeg har faktisk mine tvil. Dette er for meg «dyrt ræl», og ingen av butikkene som solgte produktene var utsolgt for noe hvertfall 😅 er det igjen selvskryt av henne, med mangel på innsikt i egen økonomi eller går det faktisk så bra? I så fall er jo det bra, stusset bare litt på at ingen av butikkene var tomme for noe, til tross for at dem egentlig bare skulle lage dette ut fra etterspørsel? Tenker heller at det er kanskje mer i retning av at det går bedre enn fryktet/forventet 🤔 Endret lørdag kl 07:47 av Hatsumomo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet lørdag kl 11:47 #8937 Del Skrevet lørdag kl 11:47 Hønemoor skrev (5 timer siden): (...)er det igjen selvskryt av henne, med mangel på innsikt i egen økonomi eller går det faktisk så bra? I så fall er jo det bra, stusset bare litt på at ingen av butikkene var tomme for noe, til tross for at dem egentlig bare skulle lage dette ut fra etterspørsel? Jeg tipper en del i fanskaren hennes har kjøpt produktene nå i oppstarten, i tillegg til noen interiørbutikker som håper på å tjene på å være mellomleddet. Dersom bedriften skal være levedyktig, forutsetter det at hun ofte kommer med nye produkter og at fanskaren også har råd til å kjøpe nye produkter ofte. Dette er helt urealistisk. Hun er med andre ord helt avhengig av at merket slår an hos veldig mange andre enn bare fansen i månedene og årene fremover. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet lørdag kl 15:41 #8938 Del Skrevet lørdag kl 15:41 Jeg kunne vært en perfekt kunde av vasene iom at jeg har 70% plastikk/tørket blomster i hus.. Men jeg har ikke stilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet søndag kl 08:40 #8939 Del Skrevet søndag kl 08:40 M.H85 skrev (På 17.11.2024 den 22.50): Joda folk gjør jo det,men er jo et mønster med K mtp å ikke fortelle hvordan ståa egentlig er,eller hvordan hun føler det. F.eks hus salget... Først var det 50/50 hvor skulle de bo, sa det var pga skoleavstand og nettverk det ble kjæresten sitt hus, så ETTER salg sier hun plutselig at hun ikke hadde råd te huset og det måtte selges..... 😬 Virker jo helt sprøtt å måtte selge to hus ila ett år omtrent . Hvordan i huleste fikk hun råd til det siste huset ( som nå er solgt ) å hva fikk hun for det? Noen som vet? Får stormannsgal -vibber 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet søndag kl 08:43 #8940 Del Skrevet søndag kl 08:43 NiceOrNothing skrev (3 minutter siden): Virker jo helt sprøtt å måtte selge to hus ila ett år omtrent . Hvordan i huleste fikk hun råd til det siste huset ( som nå er solgt ) å hva fikk hun for det? Noen som vet? Får stormannsgal -vibber Det har vært omtalt flere ganger i tråden, så bare å bla seg bakover 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå