Djerv2020 Skrevet 5 timer siden #8901 Del Skrevet 5 timer siden Sauehode skrev (3 timer siden): artig coincidense at hun nå har et brennende engasjement mot skjermbruk og hvor skadelig det er, samtidig som hun sitter og babler i timesvis daglig som følgerne da bruker enormt mye av tiden sin på, se i skjermen, på henne. Hun trenger vel noen nye kampsaker, nå som kampen mot andre influensere og deres kroppspress er over. Hun slår som vanlig inn åpne dører med store og høylytte boksehansker. Er det virkelig noen som tar henne seriøst? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 5 timer siden #8902 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er ikke vanligvis den som irriterer meg over bergensdialekten, men kjære vene! Får migrene av den stemmen. Noen som vet hvilken del av bergen hun er fra? Får Veldig Flaktveit-vibb. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5 timer siden #8903 Del Skrevet 5 timer siden Djerv2020 skrev (7 minutter siden): Jeg er ikke vanligvis den som irriterer meg over bergensdialekten, men kjære vene! Får migrene av den stemmen. Noen som vet hvilken del av bergen hun er fra? Får Veldig Flaktveit-vibb. Ja, ufattelig slitsom!! Og hun overdriver og gjør seg til veldig i tillegg Skjønner ikke at folk klarer å høre på henne i timesvis! (eg er selv fra bergenstraktene..) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 5 timer siden #8904 Del Skrevet 5 timer siden Djerv2020 skrev (27 minutter siden): Jeg er ikke vanligvis den som irriterer meg over bergensdialekten, men kjære vene! Får migrene av den stemmen. Noen som vet hvilken del av bergen hun er fra? Får Veldig Flaktveit-vibb. La være å høre og følge med på hu da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 58 minutter siden #8905 Del Skrevet 58 minutter siden Djerv2020 skrev (20 timer siden): Spot on! Det ironiske er at Kristin er blitt verre enn sin nemesis, sophie elise. Sophie er et forferdelig dårlig forbilde, men hun er i alle fall ærlig om at hun er operert/leppepåfylt/botoxinjisert. Kristin fremstår som om hun er så frisk og sunn og har gode verdier, samtidig som det thinposeres over en lav sko. Hun burde skamme seg! Håper hun mister sponsorer! Sophie er jo en plastikk dukke,men alltid vært ærlig samt aldri vært hverken naturlig eller prøvd være det. Så ja Kristin bør faktisk skamme seg,hun er så dobbeltmoralsk og uærlig som bare det! Hvorfor later hun alltid som at alt som skjer er jo ok, altså denne fjerning av livmor.... Hun nærmest ler om at hvem trenger livmor,er ferdig med barn hun,og alltid det samme om at SÅ MANGE er i lik situasjon!? For å trøste seg selv for det egentlig er bitte litt sårt,men det skal hun ikke vise🙈 For NEI det er IKKE såååååååå mange kvinner som fjerner livmoren pga sykdom,noen ja men Kristin snakker som det er vanlig,det er det ikke. Og jeg vet ikke med andre,men selv om jeg er ferdig med barn hadde det vært litt sårt/rart ikke hatt en livmor som kvinne,selv om jeg selvfølgelig hadde fjernet om jeg måtte. Nei ,hun er så uekte den dama. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 19 minutter siden #8906 Del Skrevet 19 minutter siden Iso1 skrev (På 15.11.2024 den 8.10): Hvorfor bry seg? Det er da man blir påvirket. Eh, nei. Om man blir påvirket eller ikke har fint lite å gjøre med «om man bryr seg». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 10 minutter siden #8907 Del Skrevet 10 minutter siden M.H85 skrev (46 minutter siden): Sophie er jo en plastikk dukke,men alltid vært ærlig samt aldri vært hverken naturlig eller prøvd være det. Så ja Kristin bør faktisk skamme seg,hun er så dobbeltmoralsk og uærlig som bare det! Hvorfor later hun alltid som at alt som skjer er jo ok, altså denne fjerning av livmor.... Hun nærmest ler om at hvem trenger livmor,er ferdig med barn hun,og alltid det samme om at SÅ MANGE er i lik situasjon!? For å trøste seg selv for det egentlig er bitte litt sårt,men det skal hun ikke vise🙈 For NEI det er IKKE såååååååå mange kvinner som fjerner livmoren pga sykdom,noen ja men Kristin snakker som det er vanlig,det er det ikke. Og jeg vet ikke med andre,men selv om jeg er ferdig med barn hadde det vært litt sårt/rart ikke hatt en livmor som kvinne,selv om jeg selvfølgelig hadde fjernet om jeg måtte. Nei ,hun er så uekte den dama. Tja, folk reagerer forskjellig. Men enig i det andre du skriver:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå