Moongirl Skrevet onsdag kl 19:44 #8821 Del Skrevet onsdag kl 19:44 **Marshmallow** skrev (1 time siden): Takk Ga hun 15 eller 16? 15.500.000 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet onsdag kl 21:29 #8822 Del Skrevet onsdag kl 21:29 duskelapp skrev (9 timer siden): Hun har beroliget oss med at vi skal få følge prosessen hennes, og endringene hun skal gjøre hjemme hos kjæresten også 🙄 Helt seriøst så bør hun opprette sparekonto til barna hans ev. spare i fond slik at de i det minste får kompensasjon for belastningen de nå skal gjennom At livets mann er komfortabel med dette er noe jeg stusser over. Man kan ikke velge foreldrene sine men livets mann kan velge hvem som blir barnas stemor… og strengt tatt bør det ikke være en som lever av å brette ut privatlivet sitt…. For barnas skyld. Barnas mor må jo være stille fortvilet. Jeg hadde i hvert fall vært det om det var meg. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albilano Skrevet onsdag kl 22:12 #8823 Del Skrevet onsdag kl 22:12 Vegglampe skrev (2 timer siden): 500 under takst er ikke det værste i den priskategorien det huset ligger i. Det kan lønne seg mtp renter og prisen på lånet hennes. Mener hun snakket om at hun betaler rundt 100 000kr i mnd bare i renter. Var det eneste riktige å gjøre. Håper hun kan bruke de 100.000 hun har satt av til renter hver måned til å komme seg ovenpå. Skatteetaten tar jo da noen måneder å nedbetale. Lånt "egenkapital" og.. Det vanskelige valget fremover blir jo om hun skal betale skatt eller om hun skal fortsette som før.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet onsdag kl 22:23 #8824 Del Skrevet onsdag kl 22:23 Klump skrev (49 minutter siden): At livets mann er komfortabel med dette er noe jeg stusser over. Man kan ikke velge foreldrene sine men livets mann kan velge hvem som blir barnas stemor… og strengt tatt bør det ikke være en som lever av å brette ut privatlivet sitt…. For barnas skyld. Barnas mor må jo være stille fortvilet. Jeg hadde i hvert fall vært det om det var meg. Dama tjener jo mer enn den vanlige i gata da på sosiale medier...., og mulig han ikke har så mye gjeld på huset,og hun vil jo økonomisk selvfølgelig komme 100% bedre ut av det dele bolig med en annen å betale f eks 50% av lån i måneden. Når det er sagt er jeg enig, jeg hadde aldri våget flytte sammen med en som hadde masse gjeld og krav etter seg.... Når man har barn må man sette barna og seg selv først. Dessuten skal hun jo endre det meste i boligen for å viske bort hans ekskone😅 Det er jo full baluba og texas...lite ro. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet i går, 02:08 #8825 Del Skrevet i går, 02:08 Moongirl skrev (8 timer siden): 15.475.000...litt over 500 000 kr under takst Hvordan vet du det mtp at de opererte med lukkede bud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 23 timer siden #8826 Del Skrevet 23 timer siden Å selge med tap under ett år gir jo skattefradrag, og det trenger nok Kristin i 2024 👍🏼 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21 timer siden #8827 Del Skrevet 21 timer siden Sugar&Spice skrev (2 timer siden): Å selge med tap under ett år gir jo skattefradrag, og det trenger nok Kristin i 2024 👍🏼 Godt poeng. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 17 timer siden #8828 Del Skrevet 17 timer siden Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Minner om regelpresisering vedr krenkelser Sitat Selv om du kan dokumentere dine ytringer som sannhet, kan innlegg slettes for krenkelser og injurier om ytringene anses å være til skade for omtalte part, deres omdømme og privatliv. Innlegg som omtaler Kristin eller kjærestens privatøkonomi som de ikke selv har delt er regelbrudd. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 9 timer siden #8829 Del Skrevet 9 timer siden Rant på snap om at det ikke er greit å kommentere andres kropp og sende melding til henne om at hun ser syk ut. Plutselig dukker det opp bilder på både snap og insta hvor hun viser frem en helt annen kropp enn den vi har sett i det siste. Aldri stol på en influencer... 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå