Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fatter ikke hvor hun har hatt pengene til å kjøpe og styre så mye i huset hvis hun har vært så nedsyltet i gjeld!

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (19 minutter siden):

Nå var jeg inne å hørte på snappene om økonomi. 
Etter at hun har fortalt at hun er 38år med masse betalingsanmerkninger og dypt i gjeld sier hun at sånn er det når man er den økonomiske taperen i et samlivsbrudd.

Men de aller fleste kjøper ikke et hus til 15mill og fyller det med helt nye møbler!! Spesielt etter et samlivsbrudd hvor man skal stable seg på beina igjen økonomisk…

Og dette er problemet med Kristin. Nå er det ikke hennes skyld at hun sliter økonomisk. Det er fordi hun er den økonomiske taperen i et samlivsbrudd. Hun sier det som om at hun ikke har ansvar for noe av dette selv. Og så går hun etter samlivsbruddet og kjøper seg bolig hun ikke har råd til for 16 mill....

Hun er ikke i stand til å håndtere økonomi. Det er sannheten. Eller skatt. Derfor havner hun der hele tiden.

Og oppi dette så skal hun høste sympati fordi hun "sier sannheten og er ærlig", når hun samtidig prøver å få følgere til å tro at hun er passiv oppi dette. Nei, hun er kynisk og lurer følgerne sine. Igjen.

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (15 minutter siden):

Fatter ikke hvor hun har hatt pengene til å kjøpe og styre så mye i huset hvis hun har vært så nedsyltet i gjeld!

Hun har vel brukt pengene sine der istedet for å betale lån og regninger?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (1 time siden):

Hun har vel brukt pengene sine der istedet for å betale lån og regninger?

Hun er med i en episode på «i lomme til silje» eller noe sånt, da kan du se hvordan hun sløser.

ligger på Viaplay 

(gratis 2 mnd om du har en bruker på Leos lekeland)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen gi en kort oppdatering på hvorfor hun selger?

jeg har vært borte en stund, så mye å bla tilbake!

Er huset lagt ut nå?

jeg har ikke helt forstått hva som fikk henne til å legge ut om livets hus, livets seng, livets sofa, livets kjøkken, livets plante bla bla etc, når du ikke tør åpne opp regningene dine!

Hun er vel impulsiv og så .. mye energi til tider at jeg tenker en liten utredning er lurt, og noen som kan Styre litt økonomien!

Det er jo kjempe trist at hun ikke klarer å stable økonomien på beina, jeg antar hun har en grei inntekt.

Og det må være psykisk krevende..

ønsker henne lykke til da, og at hun kan søke litt hjelp i denne prosessen som hun står i… igjen! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bli samboer pga økonomi er jeg skeptisk til i utgangspunktet. Men med fire barn også…:overrasket:

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spade skrev (3 timer siden):

Hun er med i en episode på «i lomme til silje» eller noe sånt, da kan du se hvordan hun sløser.

ligger på Viaplay 

Det stemmer at de var med på "I lomma på Silje". Men det var lenge før bruddet.

https://www.nettavisen.no/livsstil/kristin-gjelsvik-fikk-ryddet-opp-i-konkursgjeld-na-har-hun-kjopt-drommehuset-med-forloveden/s/12-95-3423917388

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke rådgivere for å forstå at det er idiotisk å kjøpe en bolig til 15 mill hvis du har krav fra skatteetaten du ikke klarer å betale tilbake?? I mellomtiden koser Gjeldsvik seg på stranda i Thailand i allefall.

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Panda202 skrev (25 minutter siden):

https://www.tv2.no/underholdning/saksokt-av-skatteetaten-igjen/17123296/  dårlige rådgivere er det denne gangen. At andre skal skrive om det er ikke greit nei, for åpenhet.. 

Dårlige rådgivere der altså. Snakk om å kaste Silje og Tripletex under bussen.

Hun skrøyt av veiledningen hun fikk fra Silje. Er den glemt? Hun skrøyt av oversikten hun fikk med Tripletex. Var den ikke så god?

Bedrifter må passe seg for samarbeid med influensere. Spesielt Kristin. Så snart de møter motgang er hjelpen glemt og de pisser i buksa for å holde varmen.

Måten Kristin behandler andre på bør mer frem i lyset. Og det er jo aldri hennes feil. Samme såg vi med kurset og samarbeidet med Belinda.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at hun tar tak i problemene, for all del. Men for ei salig røre. I det ene øyeblikket snakker hun om gjeldsproblemer, i neste øyeblikk viser hun fram "den magiske resorten" hun er på i Thailand. Blandinga av selvhjelp og et vanvittig overforbruk er rar og ganske trist. 

Noen skrev lengre opp at hun tok opp lån i en alternativ bank. Hva slags type bank var det, og var det snakk om boliglånet eller annen gjeld?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fju skrev (2 minutter siden):

Det er bra at hun tar tak i problemene, for all del. Men for ei salig røre. I det ene øyeblikket snakker hun om gjeldsproblemer, i neste øyeblikk viser hun fram "den magiske resorten" hun er på i Thailand. Blandinga av selvhjelp og et vanvittig overforbruk er rar og ganske trist. 

Noen skrev lengre opp at hun tok opp lån i en alternativ bank. Hva slags type bank var det, og var det snakk om boliglånet eller annen gjeld?

Hun tok opp huslån i Bank2.

Problemet er at hun tar ikke tak i problemet. Hun bare later som.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg bare lurer, og her må dere gjerne svare meg;

Når man skal ta opp lån må jo banken se gjelden din, om du har anmerkninger og ikke betaler det du skal, inkasso - hvordan kan Kristin få lån hvis hun ikke "krysser av" alle disse? Det er ikke enkelt å få lån i dag, så hvordan får hun det til? Og i tillegg et såpass stort lån hvis det er belånt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMHuser skrev (7 minutter siden):

Men jeg bare lurer, og her må dere gjerne svare meg;

Når man skal ta opp lån må jo banken se gjelden din, om du har anmerkninger og ikke betaler det du skal, inkasso - hvordan kan Kristin få lån hvis hun ikke "krysser av" alle disse? Det er ikke enkelt å få lån i dag, så hvordan får hun det til? Og i tillegg et såpass stort lån hvis det er belånt?

Umulig å vite. Men Bank2 er litt spesiell da de tar seg godt betalt under hele prosessen. Og boliglån er godt sikret, og nye boliger har lav risiko. Så selv om dette (og) gikk skeis så har banken tjent mye penger på Kristin.

I tillegg har hun nok fått hjelp av et merkelig godt rykte og sikkert noe av familie/kjæreste.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fju skrev (24 minutter siden):

Hun er i Thailand for jobb, så der har hun vel ikke så store utgifter.  

Men ellers er jeg enig i at hun har gjort dårlige økonomiske disponeringer over mange år. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...