Sol Rampelyset Skrevet 24. oktober #8741 Del Skrevet 24. oktober Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albilano Skrevet 24. oktober #8742 Del Skrevet 24. oktober (endret) Fotballfluen skrev (5 timer siden): Stuen og de fleste rommene ser mindre ut i annonsen enn på hennes sosiale medier. Selv om slike bilder vanligvis også lyver på størrelsen og får alt til å se større ut. Jeg fikk ikke med meg at forsidebildet var digitalt stylet, de kan få seg en real (negativ) overraskelse på visning. Ikke bare forsidebildet som er digitalt stylet... Bildene som viser realiteten viser en helt annen standard på "hagen".. Et eksempel er bilde 57 og 62 som er samme bilde med og uten digital styling.. Endret 24. oktober av Albilano 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 24. oktober #8743 Del Skrevet 24. oktober Albilano skrev (2 timer siden): Ikke bare forsidebildet som er digitalt stylet... Bildene som viser realiteten viser en helt annen standard på "hagen".. Et eksempel er bilde 57 og 62 som er samme bilde med og uten digital styling.. Hagen er ikke en hage med gress, det er en flekk med jord ispede kraftig ugress. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 24. oktober #8744 Del Skrevet 24. oktober Fotballfluen skrev (9 timer siden): Stuen og de fleste rommene ser mindre ut i annonsen enn på hennes sosiale medier. Selv om slike bilder vanligvis også lyver på størrelsen og får alt til å se større ut. Jeg fikk ikke med meg at forsidebildet var digitalt stylet, de kan få seg en real (negativ) overraskelse på visning. Første jeg tenkte var «dette er jo nabohuset hennes, hun har jo ikke opparbeidet hage». Så lot være å åpne annonsen. Men så ser jeg likevel nærmere på den og leser at det en illustrasjon... Sett slikt i andre annonser også og synes det er svært misvisende å bruke slike falske bilder som forsidebilder osv. Burde vært regler mot det. Grenser jo til falsk markedsføring! Mener at alt uekte bør ligge klart og tydelig for seg selv i slutten av bildene i så tilfelle - og tydelig markert på forhånd og underveis, gjerne med en «forside» som forteller dette før bildene vises… 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 25. oktober #8745 Del Skrevet 25. oktober Fullrulle skrev (På 22.10.2024 den 20.55): Hun har ikke tatt Botox. Hadde hun hatt Botox hadde den gigantiske bretten i pannen vært gone 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 25. oktober #8746 Del Skrevet 25. oktober (endret) baremeg007 skrev (2 timer siden): Hadde hun hatt Botox hadde den gigantiske bretten i pannen vært gone Denne botox-debatten, som hun også tar opp selv på snap: Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor fokuset er på akkurat botox, det er åpenbart noe juks inni bildet, det er der fokuset bør være. Snapchat har filter, til og med når man ikke velger filter. De linjene jeg ser på meg selv i speilet forsvinner helt på Snapchat. Det mangler en del konturer osv også, som bør være en klar pekepinn på at denne huden ikke gjenspeiler virkeligheten. Bruker man i tillegg et filter (åpenbart ikke et av dem som tydelig er et filter med masse dilldall på) så blir man enda mer airbrushed. Det er derfor helt umulig å si om noen har fikset på utseendet eller ikke basert på hvordan de ser ut på snapchat. Kun de som har sett Kristin i virkeligheten vet svaret. Endret 25. oktober av Variert skydekke Skrivefeil 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 25. oktober #8747 Del Skrevet 25. oktober baremeg007 skrev (14 timer siden): Hadde hun hatt Botox hadde den gigantiske bretten i pannen vært gone Hvorfor det?😅 Vennligst forklar🤔 Jeg har botox i sinnarynken og litt over øynene (medisinsk) ,men har mimikk midt i pannen jeg som beveger seg. Så du tar feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 25. oktober #8748 Del Skrevet 25. oktober (endret) Birdo skrev (På 20.10.2024 den 21.43): Det gjelder vel alle med boliglån😅 Vet det skulle være morsomt, men høres hyggelig ut han der du🙃 Skjønner ikke at voksne klarer å høre gnålet heller, ærlig talt 😄 Endret 25. oktober av Margit777 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 25. oktober #8749 Del Skrevet 25. oktober Nå inviterer hun til julefeiring hjemme hos seg selv…. Men har hun noe hjem da, mon tro? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 25. oktober #8750 Del Skrevet 25. oktober Fjugur skrev (2 timer siden): Nå inviterer hun til julefeiring hjemme hos seg selv…. Men har hun noe hjem da, mon tro? Akkurat det er jo en hyggelig ting,men ville jo anta hun feiret med samboeren sin.. Men for all del, det er jo hyggelig å gjøre det. Men skal hun ha selskap midt blant flytteesker🤔 Er jo kaos rundt henne...1000 baller i lufta. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet lørdag kl 08:27 #8751 Del Skrevet lørdag kl 08:27 Marihone skrev (På 20.10.2024 den 20.34): Jeg så på Kristin sin story med mine to gutter i går... "Nei, jeg vil ikke se på henne. Ta bort!" Hvorfor ikke spurte jeg så.. "Jeg liker henne ikke. Jeg får vondt i ørene og jeg skjønner ikke hva hun sier." 🤣 Klar tale fra han på 6. Du ser på story av influensere sammen med små barn? Og du lar barna snakke slik om andre? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Globus Skrevet søndag kl 22:05 #8752 Del Skrevet søndag kl 22:05 Hun skal ha for sin åpenhet på snap nå om hvorfor hun selger huset. Synes hun fremstår ydmyk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet søndag kl 22:26 #8753 Del Skrevet søndag kl 22:26 Er det bare på snap hun har annonsert salget? På insta virker det ikke som det er noe som skal selges (jeg har bare insta) Jeg er seint til festen, men skjønner virkelig ikke at hun kjøpte en bolig til 15 mill når hun allerede hadde økonomiske probelmer/krøll. 15 mill er sykt mye, og i hvert fall for et rekkehus? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet søndag kl 22:59 #8754 Del Skrevet søndag kl 22:59 Frøken Globus skrev (52 minutter siden): Hun skal ha for sin åpenhet på snap nå om hvorfor hun selger huset. Synes hun fremstår ydmyk! Kan du utdype litt? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet mandag kl 02:23 #8755 Del Skrevet mandag kl 02:23 Da sa hun det rett ut i det minste. Hun selger fordi hun ikke har råd til å beholde huset. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet mandag kl 06:29 #8756 Del Skrevet mandag kl 06:29 Frøken Globus skrev (8 timer siden): Hun skal ha for sin åpenhet på snap nå om hvorfor hun selger huset. Synes hun fremstår ydmyk! Ikke la deg lure. Hun sier det kun fordi alle forstår hvorfor, og å skjule det blir for dumt. Da kan hun i stede sanke noen følgerpoeng med å være «åpen og ydmyk». At den voksne dama der ikke forstod at hun ikke hadde råd til å beholde huset før nå er ikke mindre enn flaut og avslørende. De fleste andre i tråden her forstod jo dette lenge før hun flyttet inn der. Nå dukker det snart opp nye innlegg hvor vanskelig økonomi er for henne, hun gjør så godt hun kan og sannsynligvis er samarbeid eller to med Tripletex. 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Globus Skrevet mandag kl 07:30 #8757 Del Skrevet mandag kl 07:30 Ja hun sier jo også selv at det var dumt å kjøpe det huset. Jeg synes det var fint at hun sa det, selv om mange her inne har skjønt det tidligere. Men ja, godt mulig hun gjør det for å sanke sympati! Men mener å huske at flere her inne har sagt at det er teit at hun ikke bare kan være ærlig på at det er derfor hun selger og flytter inn med kjæresten, og nå gjør hun jo delvis det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet mandag kl 07:32 #8758 Del Skrevet mandag kl 07:32 Snublefot62 skrev (59 minutter siden): Ikke la deg lure. Hun sier det kun fordi alle forstår hvorfor, og å skjule det blir for dumt. Da kan hun i stede sanke noen følgerpoeng med å være «åpen og ydmyk». At den voksne dama der ikke forstod at hun ikke hadde råd til å beholde huset før nå er ikke mindre enn flaut og avslørende. De fleste andre i tråden her forstod jo dette lenge før hun flyttet inn der. Nå dukker det snart opp nye innlegg hvor vanskelig økonomi er for henne, hun gjør så godt hun kan og sannsynligvis er samarbeid eller to med Tripletex. Tja, så vidt jeg forstod henne så har hun skjønt det for lenge siden, at det var for dyrt, men da var det for sent å snu fordi hun allerede hadde betalt 1.5 mill i depositum for huset. Hun ville derfor vente med å selge til hun faktisk hadde overtatt huset. Det var jo galskap og risikabelt i utgangspunktet å kjøpe det prosjektet der. Hun fikk ikke lån i vanlig bank så hun tok boliglån i en alternativ bank?? 🤯 Hun mente altså i 2022 at hun visste bedre om sin økonomiske situasjon enn ordinære banker gjorde. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet mandag kl 07:34 #8759 Del Skrevet mandag kl 07:34 Snublefot62 skrev (1 time siden): Ikke la deg lure. Hun sier det kun fordi alle forstår hvorfor, og å skjule det blir for dumt. Da kan hun i stede sanke noen følgerpoeng med å være «åpen og ydmyk». At den voksne dama der ikke forstod at hun ikke hadde råd til å beholde huset før nå er ikke mindre enn flaut og avslørende. De fleste andre i tråden her forstod jo dette lenge før hun flyttet inn der. Nå dukker det snart opp nye innlegg hvor vanskelig økonomi er for henne, hun gjør så godt hun kan og sannsynligvis er samarbeid eller to med Tripletex. Hun må da ha oppdaget tidligere at hun ikke har råd til det, men likevell handlet og byttet møbler til den store gullmedaljen. Måtehold hadde vært fint å sette fokus på for influenserne… 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet mandag kl 08:02 #8760 Del Skrevet mandag kl 08:02 (endret) Frøken Globus skrev (11 timer siden): Hun skal ha for sin åpenhet på snap nå om hvorfor hun selger huset. Synes hun fremstår ydmyk! Jeg har sluttet å følge henne, men leser her innimellom og er enig med deg i at det er bra hun er åpen om det. Det jeg synes er kritikkverdig er at hun skal lære bort og støtte andre i noe hun hverken har kompetanse på og tydelig heller ikke klarer selv. Jeg sitter med følelsen av at hun ikke har bearbeidet det hun selv har vært igjennom. Jeg håper inderlig jeg tar feil når hun nå skal bli samboer og skal ha deltidsansvar for flere barn i tillegg til sitt eget. Det er mange som tror at vonde opplevelser kan fortrenges og at det ikke påvirker deg, men det innhenter en alltid på en eller annen måte, på ett eller annet tidspunkt. Også håper jeg hun nå prioriterer og betale skatten sin og ikke fortsetter å gi råd til andre før hun selv har orden. Endret mandag kl 09:09 av Jobbermedbarn 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå