Sol Rampelyset Skrevet 14. oktober #8641 Del Skrevet 14. oktober Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 14. oktober #8642 Del Skrevet 14. oktober Tripptrapp1 skrev (På 3.10.2024 den 20.35): I all verden. Hva har skjedd med pannen hennes? Den ser ut som den er stram som et trommeskinn. Ingen tvil om at botox har blitt injisert. Du ser det veldig godt på suppevideon på insta når hun "beveger" på bryna mens midten av pannen er frossen. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 14. oktober #8643 Del Skrevet 14. oktober Ja ja da må hun bite i det sure eple og selge livets hus, men ingen kan ta fra henne livets bryn 🙈 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 15. oktober #8644 Del Skrevet 15. oktober **Marshmallow** skrev (20 timer siden): Hvorfor bygge så dyrt hus, når du ikke har råd til det 🤦🏻♀️ tenk om dette også går med tap. Så unødvendig. Hun må ha gamblet på at inntekten skulle være høyere nå ? Uff ja. Og en haug av unger involvert. Hadde man vært alene så hadde det ikke spilt så stor rolle. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 15. oktober #8645 Del Skrevet 15. oktober Tripptrapp1 skrev (17 timer siden): Om det er sant - Jøsses. Har man ikke penger, så skulle en tro at det gikk an å kjøpe en bolig i mer alminnelig prisklasse. Kjøpte ikke hun bolig til 12-15 mill? Liksom i et prissjikt som skriker at man har litt mer penger enn de fleste andre. Hun kunne jo lett halvert dette og fortsatt sittet i en meget bra bolig eller leilighet (de fleste steder i landet). Ja, det er der som er så sykt. Kjøpe en så dyr bolig man absolutt ikke har råd til, ser ikke ut som hun har konsekvens tenking overhode. Og drar flere med seg i fallet. Grusomt egoistisk. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 15. oktober #8646 Del Skrevet 15. oktober Kjapt googlesøk så ser man at KG vel har hatt mellom 1-3 mill. i årsinntekt over mange år. Da er det pokker meg godt gjort å ha så mye økonomisk krøll og problemer. Vitner om en person totalt uten økonomisk styring, og da er det hysterisk morsomt at samme person har gitt økonomiske råd til andre. Forkastelig rett og slett. Men sånn går det vel når man forfekter en livsstil "om å kaste seg ut i ting og følge hjertet" og kombinerer det med høyt forbruk. Mitt råd er å gjøre alt annet enn å høre på råd fra KG. 15 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 15. oktober #8647 Del Skrevet 15. oktober MissCoverdale skrev (18 timer siden): Ingen tvil om at botox har blitt injisert. Du ser det veldig godt på suppevideon på insta når hun "beveger" på bryna mens midten av pannen er frossen. 😱 Hun som var helt fra seg av disse dårlige "forbildene" som skapte fake skjønnhetsideal. Utrolig. Nå tar hun botox selv. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 15. oktober #8648 Del Skrevet 15. oktober Har nok skjedd litt av hvert i kulissene her med livets mann. Han har stilt som kausjonist og med EK med sikkerhet i egen bolig. Nå når han kanskje også har økonomisk press på seg, så blir ting annerledes. Ser jo på hele henne at dette er sårt. Fryktelig sårt. Snakker om at alt er såå fint med livets fine mann. Men tja, hvem er det hun egentlig prøver å overbevise her? Og dette her med å lage en hel etasje til voksne i et hus, som kanskje er akkurat passe stort med 4 mindre unger og hverdagen, som plaster på såret for å ikke kunne styre på som hun gjør nå som hun bor alene med denne mobilen. Lykke til sier nå jeg. Er nok ikke bare bare dette her gitt. 11 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 15. oktober #8649 Del Skrevet 15. oktober Klementine skrev (25 minutter siden): Har nok skjedd litt av hvert i kulissene her med livets mann. Han har stilt som kausjonist og med EK med sikkerhet i egen bolig. Nå når han kanskje også har økonomisk press på seg, så blir ting annerledes. Ser jo på hele henne at dette er sårt. Fryktelig sårt. Snakker om at alt er såå fint med livets fine mann. Men tja, hvem er det hun egentlig prøver å overbevise her? Og dette her med å lage en hel etasje til voksne i et hus, som kanskje er akkurat passe stort med 4 mindre unger og hverdagen, som plaster på såret for å ikke kunne styre på som hun gjør nå som hun bor alene med denne mobilen. Lykke til sier nå jeg. Er nok ikke bare bare dette her gitt. Du ser akkurat det samme som meg. Hun skjuler MYE. Prover overbevise følgerne sine om livets beste mann og livets fantastiske reise😅 ,og det er så sårt og noe som ikke stemmer,men kjemper hardt med at alt skal fremstå som fint. Falskt. Dette med å gang på gang si at endelig har jeg en mann jeg fortjener (!!?) ,hva er greia. Stikk mot eksen konstant. Altså hvis du er så happy hvorfor komme med stikk? Innser hun ikke at bitterheten lyser lang vei.... 15 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 15. oktober #8650 Del Skrevet 15. oktober Anonym90059005 skrev (2 timer siden): Kjapt googlesøk så ser man at KG vel har hatt mellom 1-3 mill. i årsinntekt over mange år. Da er det pokker meg godt gjort å ha så mye økonomisk krøll og problemer. Vitner om en person totalt uten økonomisk styring, og da er det hysterisk morsomt at samme person har gitt økonomiske råd til andre. Forkastelig rett og slett. Men sånn går det vel når man forfekter en livsstil "om å kaste seg ut i ting og følge hjertet" og kombinerer det med høyt forbruk. Mitt råd er å gjøre alt annet enn å høre på råd fra KG. «Gjør som jeg sier, men ikke som jeg gjør»? 😉 Jeg ser at det kan føles mer «ekte», eller hva man skal kalle det, når man får råd fra fra en som har «stått i det» selv. Fordi de vet hvordan det oppleves, de har kjent det på kroppen, de har kan hende gjort alle de dumme valgene slik at du skal slippe det. Du føler at de forstår deg mye bedre enn en person som aldri har vært i nærheten av et økonomisk uføre, som det her handler om. Men det forutsetter jo også at vedkommende rådgiver faktisk har kommet seg ut av klemma eller i det minste ser ut til å ha lært noe, istedenfor å gå i det samme baret gang etter gang etter gang. Jeg forstår forresten ikke hvordan en med en slik lønning ikke bare ansetter en regnskapsfører til å holde styr på tallene, siden hun tydeligvis ikke er så god til det selv. Temmelig sikker på at jeg hadde prioritert det foran PT eller coach, selv om det er mindre «instavennlig» bruk av penger. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. oktober #8651 Del Skrevet 15. oktober Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 15. oktober #8652 Del Skrevet 15. oktober Hun skjønte vel at hu skulle selge huset fra starten. Hu har vært så desperat med å fikse huset sitt. Hennes måte å få følgerne interessert. Hvem veit kanskje den musa tenker nok at siden Gudinna har bodd der, så vil folk by som idioter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. oktober #8653 Del Skrevet 15. oktober Har hun noen gang snakket om adhd? Hun har mange tegn til det.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 15. oktober #8654 Del Skrevet 15. oktober Birdo skrev (19 minutter siden): Har hun noen gang snakket om adhd? Hun har mange tegn til det.. Trenger hun å snakke om det? 😂 vi alle ser jo at hu har adhd 😂 ikke at det er noe problem 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 15. oktober #8655 Del Skrevet 15. oktober Nonish91 skrev (5 minutter siden): Trenger hun å snakke om det? 😂 vi alle ser jo at hu har adhd 😂 ikke at det er noe problem Nei akkurat det er ikke det største problemet der i gården😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet 15. oktober #8656 Del Skrevet 15. oktober Hvor er huset til kjæresten? Skal hun flytte langt? Uansett, stakkars barn. Tror fortsatt livets mann egentlig er eksen, så forstår jo at hun er bitter og desperat i å fremstå superforelsket. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 15. oktober #8657 Del Skrevet 15. oktober Anonym90059005 skrev (8 timer siden): Kjapt googlesøk så ser man at KG vel har hatt mellom 1-3 mill. i årsinntekt over mange år. Da er det pokker meg godt gjort å ha så mye økonomisk krøll og problemer. Vitner om en person totalt uten økonomisk styring, og da er det hysterisk morsomt at samme person har gitt økonomiske råd til andre. Forkastelig rett og slett. Men sånn går det vel når man forfekter en livsstil "om å kaste seg ut i ting og følge hjertet" og kombinerer det med høyt forbruk. Mitt råd er å gjøre alt annet enn å høre på råd fra KG. 1,3 mill er ikke mye mtp. utgiftene hennes. Forbruket hennes hadde gitt mer mening om hun hadde det dobbelte. De faste utgiftene hennes i mnd. er ikke småtteri, matbudsjettet hennes kunne matet en familie på 8. Vedlikehold av utseende. Opplevelser, innredning osv. + Å ha barn er ikke gratis, eie bil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 15. oktober #8658 Del Skrevet 15. oktober duskelapp skrev (25 minutter siden): 1,3 mill er ikke mye mtp. utgiftene hennes. Forbruket hennes hadde gitt mer mening om hun hadde det dobbelte. De faste utgiftene hennes i mnd. er ikke småtteri, matbudsjettet hennes kunne matet en familie på 8. Vedlikehold av utseende. Opplevelser, innredning osv. + Å ha barn er ikke gratis, eie bil Jeg skrev ikke 1,3 mill, men 1-3 mill. I 2022 tjente hun 2,3 mill f.eks. Men du underbygger jo bare poenget mitt med det du lister opp, at hun har nada kontroll på økonomi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 15. oktober #8659 Del Skrevet 15. oktober Anonym90059005 skrev (2 minutter siden): Jeg skrev ikke 1,3 mill, men 1-3 mill. I 2022 tjente hun 2,3 mill f.eks. Men du underbygger jo bare poenget mitt med det du lister opp, at hun har nada kontroll på økonomi. Ah! Da leste jeg feil gitt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 15. oktober #8660 Del Skrevet 15. oktober Stay skrev (1 time siden): Hvor er huset til kjæresten? Skal hun flytte langt? Uansett, stakkars barn. Tror fortsatt livets mann egentlig er eksen, så forstår jo at hun er bitter og desperat i å fremstå superforelsket. Flytter ikke langt. Avstand uproblematisk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå