Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Sauehode skrev (På 11.10.2024 den 8.21):

Hun må jo kreve 80-100 000 kr i mnd i leieinntekter hvis hun skal kunne betjene lånet hvis hun leier ut, er jo enorme summer i sving, hun eier jo en svindyr bolig alene. Tviler på at hun finner noen som vil betale så mye i leie der. Kanskje på Tjuvholmen, men ikke der. Så hvis det brenner under føttene hennes økonomisk, er det lurt av henne å selge og flytte inn til typen (forhåpentligvis gratis) så hun får stablet seg på bena igjen. 

Ja, for å leve av typen skriker jo «sterk, independent boss lady». Det er trashy, er hva det er.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes hun virker mer og mer ustabil og vinglete i valgene sine. Skråsikker først i det ene og rett etter like skråsikker i det motsatte. 

Og veldig kunstig, påtatt og smiskete når hun sier "godmorgen fiine veenner...". Er ikke troverdig i det hele tatt spør du meg. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (5 minutter siden):

Hva er det som gjør at hun roter til økonomien hele tiden?

Hun har vel egentlig aldri ryddet helt opp…

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 time siden):

Hva er det som gjør at hun roter til økonomien hele tiden?

Postkasseangst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (1 time siden):

Hun har vel egentlig aldri ryddet helt opp…

Med innslag av stormannsgalskap.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det økonomiske er én ting. Men hvor lenge har hun vært sammen med den nye kjæresten? Lettvint å flytte sammen ja, dine og mine k skjønn harmoni. Lykke te.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin lever i sin egen drømme verden. Skulle jo tro at første pri var å betale skatt og avgifter men nei. Og ha en trygg og god økonomi for hennes og hans barn. For henne er det viktigste å lage en mastersuite og nytt bad som sikkert ingen av dem har råd til. Men de ønsker egentlig et større hus med egen etasje til barna. Det har de vel heller ikke råd til. Barna kan vel ha besøk i stuen og rommene sin også. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bygge så dyrt hus, når du ikke har råd til det 🤦🏻‍♀️

tenk om dette også går med tap. Så unødvendig. 

Hun må ha gamblet på at inntekten skulle være høyere nå ?

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (6 minutter siden):

Hvorfor bygge så dyrt hus, når du ikke har råd til det 🤦🏻‍♀️

tenk om dette også går med tap. Så unødvendig. 

Hun må ha gamblet på at inntekten skulle være høyere nå ?

Optics? Total mangel på økonomisk forståelse? Liten selvinnsikt? Dårlige rådgivere? Take your pick.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (2 minutter siden):

Optics? Total mangel på økonomisk forståelse? Liten selvinnsikt? Dårlige rådgivere? Take your pick.

Hvis hun går i pluss må hun skatte 22% + hun skylder typen penger til ek 🙈

fascinerende at hun ikke lærer av tidligere feil ..

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (9 timer siden):

Orket ikke å se hennes story, men hvem selger? 

Hun,det har hun vel hintet om og😅 Noe manisk over det der. Selge drømmehuset hun kjempet for med nebb og klør som hun sa, og så i går " det er jo bare et hus". 😬 Ustabilt synes jeg...

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna ja! 
Forstår se vil bo sammen, men hvorfor bygget hun dette huset og la så mye penger i det?

Har jo sett litt på shopping etc, må jo koste for en voksen å holde på sånn med det huset! 

at hun er impulsiv er ingen underdrivelse 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

**Marshmallow** skrev (1 time siden):

Hvis hun går i pluss må hun skatte 22% + hun skylder typen penger til ek 🙈

fascinerende at hun ikke lærer av tidligere feil ..

Hva. Har typen som hun har vært sammen med i typ 10 minutter lånt henne penger til EK? 😅

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (38 minutter siden):

Hva. Har typen som hun har vært sammen med i typ 10 minutter lånt henne penger til EK? 😅

Mhm…  så har moren solgt leiligheten hun bodde i for å dekke resten.. 

hun burde bare fortatt å bo i den leiligheten til moren, spart opp til ek/gjeld. Å flytte er ikke billig heller.. tenk om dette også blir tap prosjekt 🙈

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker som hun har mistet bakkekontakt totalt. Fremstiller det som at hun bare ikke har tålmodighet til å bli boende i huset fram til mars, hun «synes ikke det er vits» selv om hun ved å gjøre det kan gå i pluss framfor å gå i minus eller null. Det framstår så irrasjonelt at man regner med at det er en dårlig unnskyldning for å dekke over det faktum at hun ikke har råd til å bli boende lengre. Helt sykt at hun liksom ikke er brydd av situasjonen. Å flytte er på generelt grunnlag et logistikk-helvette og med tanke på hvor mye greier hun har fokusert på med innredning, maling, kjøp og salg av møbler for at de skulle passer bedre inn i nyhuset så virker det som hun bare lever totalt over evne helt til banken eller andre eksterne setter kniven mot strupen hennes. Måten hun sitter «krøllet i sofaen mens hun stryker på en kopp» og sier med pusete stemme «saaaant?» i annen hver setning gir meg skikkelig innpåsliten pyramidespill-selger. Har aldri fulgt særlig med på KG, men det jeg har sett de siste dagene gjør at hun har mistet all troverdighet i mine øyne

• Liker 33
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

**Marshmallow** skrev (36 minutter siden):

Mhm…  så har moren solgt leiligheten hun bodde i for å dekke resten.. 

hun burde bare fortatt å bo i den leiligheten til moren, spart opp til ek/gjeld. Å flytte er ikke billig heller.. tenk om dette også blir tap prosjekt 🙈

Om det er sant - Jøsses. Har man ikke penger, så skulle en tro at det gikk an å kjøpe en bolig i mer alminnelig prisklasse. Kjøpte ikke hun bolig til 12-15 mill? Liksom i et prissjikt som skriker at man har litt mer penger enn de fleste andre. Hun kunne jo lett halvert dette og fortsatt sittet i en meget bra bolig eller leilighet (de fleste steder i landet).

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (9 minutter siden):

Om det er sant - Jøsses. Har man ikke penger, så skulle en tro at det gikk an å kjøpe en bolig i mer alminnelig prisklasse. Kjøpte ikke hun bolig til 12-15 mill? Liksom i et prissjikt som skriker at man har litt mer penger enn de fleste andre. Hun kunne jo lett halvert dette og fortsatt sittet i en meget bra bolig eller leilighet (de fleste steder i landet).

Om jeg husker riktig så har hun delt denne infoen selv 😅 (gjerne korriger meg om noen husker bedre 🙈

Hun hadde ikke ek da det ble solgt med tap + skatte gjeld. 
Vil tror hun trengte mer enn 15% for å få så høyt lån, men tanke på skattegjelden (inkasso ?) 

(ja kostet ikke huset 15mil?! Derfor jeg har mine tvil hun går i pluss ..)

hva skulle hun med et hus i den prisklassen da de bare er 2.  tror hun bodde «gratis» i leiligheten til moren også. Dekket strøm osv men betalte ikke leie. Tenk å gi fra seg den muligheten 🙈

Endret av **Marshmallow**
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (44 minutter siden):

Hun virker som hun har mistet bakkekontakt totalt. Fremstiller det som at hun bare ikke har tålmodighet til å bli boende i huset fram til mars, hun «synes ikke det er vits» selv om hun ved å gjøre det kan gå i pluss framfor å gå i minus eller null. Det framstår så irrasjonelt at man regner med at det er en dårlig unnskyldning for å dekke over det faktum at hun ikke har råd til å bli boende lengre. Helt sykt at hun liksom ikke er brydd av situasjonen. Å flytte er på generelt grunnlag et logistikk-helvette og med tanke på hvor mye greier hun har fokusert på med innredning, maling, kjøp og salg av møbler for at de skulle passer bedre inn i nyhuset så virker det som hun bare lever totalt over evne helt til banken eller andre eksterne setter kniven mot strupen hennes. Måten hun sitter «krøllet i sofaen mens hun stryker på en kopp» og sier med pusete stemme «saaaant?» i annen hver setning gir meg skikkelig innpåsliten pyramidespill-selger. Har aldri fulgt særlig med på KG, men det jeg har sett de siste dagene gjør at hun har mistet all troverdighet i mine øyne

Helt absurd! Hvem selger hus før det har gått 12 mnd??  Selvfølgelig er det heftig skilsmisse,kreft eller annen elendighet ,MEN hun gidder ikke bo der til mars?😱 Det er snakk om 5-6 mnd. Hva er det som brenner? Hun har jo mistet det helt. Hun som elsker egen tid med mobilen, nå skal hun flytte inn i et hus der det bor 3 stk barn under 10 år?😅 Hun stemamma til 3 + 1? Lykke til. Hun skryter såååå mye av dette fantastiske forholdet, begynner å lure på om det er drømmen om giftemål..panikken som tar henne. Hva med sønnen? Lite emosjonelt godt for et barn flytte inn i et hus mamma sa var drømme bolig,så vipps 6 mnd etter flytte inn til en hus med 3 andre barn der de er etablerte. 

• Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...