iansak Skrevet 10. oktober #8581 Del Skrevet 10. oktober Dette skulle jo være huset for hun og falk ingen andre skulle inn her. Eller husker jeg feil? 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 10. oktober #8582 Del Skrevet 10. oktober iansak skrev (5 minutter siden): Dette skulle jo være huset for hun og falk ingen andre skulle inn her. Eller husker jeg feil? Når det er krise økonomisk så må man tenke nytt 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 10. oktober #8583 Del Skrevet 10. oktober (endret) Klump skrev (15 timer siden): Prater om aborten hun tok i januar i fjor. Var hun ikke da sammen med denne mannen eller var det før det? Uansett, 100 prosent for selvbestemt abort, er ikke det, men er det nødvendig å greie ut om en abort når det er flere barn, noen attpåtil rimelig store så de kan få det med seg, om det så var med nåværende mann. Det kan jo være disse barna og andre involverte ikke har behov for å vite det eller at det blir brettet ut til Gud og hvermann… Litt flaut....prater om og om igjen om aborten og muskelknuter🙈 Spesielt dette med aborten,altså folk må gjøre som de vil ,men fint kunne ha noe privat...😬 Tror ikke kjæresten min hadde likt at jeg hadde "live" sending på facebook/snap om om vi hadde valgt en abort osv🙊 Ikke minst de har 4 barn til sammen også, show some class... Hva blir neste? At kjæresten får hermorider, og hun skal spille apotek ansatt og tyte ut om produkter. Endret 10. oktober av M.H85 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandiO Skrevet 10. oktober #8584 Del Skrevet 10. oktober M.H85 skrev (På 6.10.2024 den 16.25): Undrer meg mest over det å sitte i ferien på en hytte med masse kids og venner, og da forsvinne inn på soverommet for å snakke om muskel knuter og livmoren🙈 Viktig prioritering med huset fullt av folk. Hun trenger vel mynt i kassa. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 10. oktober #8585 Del Skrevet 10. oktober Har hun virkelig så tynne og lange bein som vises på Snap når hun kler på seg det svarte skjørtet? De er skremmende tynne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 10. oktober #8586 Del Skrevet 10. oktober Marihone skrev (7 minutter siden): Har hun virkelig så tynne og lange bein som vises på Snap når hun kler på seg det svarte skjørtet? De er skremmende tynne. Tenkte det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 10. oktober #8587 Del Skrevet 10. oktober Marihone skrev (19 minutter siden): Har hun virkelig så tynne og lange bein som vises på Snap når hun kler på seg det svarte skjørtet? De er skremmende tynne. Det kan jeg aldri tenke meg, med tanke på at underarmene ser større ut. Det er veldig uvanlig å ha større armer enn ben, så her er det nok noe vinkling inni bildet. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 10. oktober #8588 Del Skrevet 10. oktober (endret) Variert skydekke skrev (16 minutter siden): Det kan jeg aldri tenke meg, med tanke på at underarmene ser større ut. Det er veldig uvanlig å ha større armer enn ben, så her er det nok noe vinkling inni bildet. En venninne av meg jobber som "hobby" fotograf. Det er virkelig utrolig hva vinkling gjør. Hun tok et bilde av meg fra ned opp på en måte i naturen..., beina mine så ut som lange fyrstikker. Hun vinkler alt for å virke tynnere, noe som igjen er litt.....spesielt... Endret 10. oktober av M.H85 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 10. oktober #8589 Del Skrevet 10. oktober M.H85 skrev (2 timer siden): Litt flaut....prater om og om igjen om aborten og muskelknuter🙈 Spesielt dette med aborten,altså folk må gjøre som de vil ,men fint kunne ha noe privat...😬 Tror ikke kjæresten min hadde likt at jeg hadde "live" sending på facebook/snap om om vi hadde valgt en abort osv🙊 Ikke minst de har 4 barn til sammen også, show some class... Hva blir neste? At kjæresten får hermorider, og hun skal spille apotek ansatt og tyte ut om produkter. Og btw alle MENN som tar snipp snipp✂ får beskjed av legen at de skal ha minst 30 tror jeg det var utløsninger+ de må sjekke sæden etter dette for å sikre seg at det er no more svømmere som kan befrukte, så å sitte der å si at hun ikke visste det,pluss le litt å tøyse med å ta en graviditetestest...ærlig talt! Hun som har tatt abort og. Blåst... 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 10. oktober #8590 Del Skrevet 10. oktober Jeez… nå er hun på Dax18 og kritiserer mammapolitiet, ammepolitiet og (nå det nyeste) bærepolitiet. Ikke uenig med henne, og hun prater overraskende rolig og fattet (har stort sett bare opplevd henne som veldig høyrøstet tidligere), men hvorfor i alle dager er HUN (som representant for mødre som er lei alle «politier») der? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 10. oktober #8591 Del Skrevet 10. oktober Hvis man bygger et hus, må man ikke bo i det i 2år for ikke å måtte skatte av salgssummen? Tanta mi møtte drømmemannen med noen barn på slep i en annen landsdel. De klarte ikke vente så hun solgte før 2års grensen mener jeg og huske… kom ikke særlig godt ut av det økonomisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kakaoo Skrevet 10. oktober #8592 Del Skrevet 10. oktober iansak skrev (6 timer siden): Dette skulle jo være huset for hun og falk ingen andre skulle inn her. Eller husker jeg feil? Føler det har blitt veldig mye surr med bastante meninger og så blir det helt annerledes kort tid etterpå.. hun sa jo dette for bare max 6 mnd siden, mens hun og kjæresten har hatt et «perfekt og flammende hett» forhold i 2 år nå. Det burde ho kanskje ha streifet tankene hennes at det er litt rart å gå ut og si at dette er 100% bare vårt hjem for fremtiden ish.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 10. oktober #8593 Del Skrevet 10. oktober Eyr skrev (19 minutter siden): Hvis man bygger et hus, må man ikke bo i det i 2år for ikke å måtte skatte av salgssummen? Tanta mi møtte drømmemannen med noen barn på slep i en annen landsdel. De klarte ikke vente så hun solgte før 2års grensen mener jeg og huske… kom ikke særlig godt ut av det økonomisk. For å slippe å skatte av et eventuelt overskudd. Nå vet ikke jeg hva hun betalte for huset og hva salgssummen blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 10. oktober #8594 Del Skrevet 10. oktober Eyr skrev (35 minutter siden): Hvis man bygger et hus, må man ikke bo i det i 2år for ikke å måtte skatte av salgssummen? Tanta mi møtte drømmemannen med noen barn på slep i en annen landsdel. De klarte ikke vente så hun solgte før 2års grensen mener jeg og huske… kom ikke særlig godt ut av det økonomisk. Må ha bodd 12 mnd av de siste 24 mnd. Det må jo være krise i heimen. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 11. oktober #8595 Del Skrevet 11. oktober (endret) Det stemmer at man må ha bodd i huset 12 av de siste 24 månedene for å slippe å skatte av prisøkningen. Noe som er viktig hvis huset har steget i verdi siden man kjøpte det. Men hvis markedet har falt, slik at man har tapt penger, så kan man trekke tapet fra på skatten hvis man har bodd der mindre enn 12 måneder de siste 24 månedene. Kan det være tilfellet her? Endret 11. oktober av Hulderen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. oktober #8596 Del Skrevet 11. oktober Hulderen skrev (7 minutter siden): Det stemmer at man må ha bodd i huset 12 av de siste 24 månedene for å slippe å skatte av prisøkningen. Noe som er viktig hvis huset har stedet i verdi siden man kjøpte det. Men hvis markedet har falt, slik at man har tapt penger, så kan man trekke tapet fra på skatten hvis man har bodd der mindre enn 12 måneder de siste 24 månedene. Kan det være tilfellet her? Det kan være det. Etter min mening synes jeg det var ganske åpenbart at Kristin må ha betalt mer for boligen enn hva tilsvarer boliger i området går for - pluss at hun sparte på en del tilvalg som jeg mener er forventet på en bolig til 16+ millioner. Når en da og tenker på at det er bare et halvt år siden hun flyttet og nå må betale meglerutgifter ++ så kan hun umulig ha gått i pluss. Så mye har ikke boligen steget i verdi på det siste halve året. I alle fall ikke dette siste halve året. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 11. oktober #8597 Del Skrevet 11. oktober Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Det kan være det. Etter min mening synes jeg det var ganske åpenbart at Kristin må ha betalt mer for boligen enn hva tilsvarer boliger i området går for - pluss at hun sparte på en del tilvalg som jeg mener er forventet på en bolig til 16+ millioner. Når en da og tenker på at det er bare et halvt år siden hun flyttet og nå må betale meglerutgifter ++ så kan hun umulig ha gått i pluss. Så mye har ikke boligen steget i verdi på det siste halve året. I alle fall ikke dette siste halve året. Det er dyrt å selge boliger i den prisklassen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. oktober #8598 Del Skrevet 11. oktober Malmfrid skrev (1 minutt siden): Det er dyrt å selge boliger i den prisklassen der. Stemmer. Så en eventuell prisstigning på det halve året er uansett spist opp av kostnadene med salget. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. oktober #8599 Del Skrevet 11. oktober Jeg såg det ble diskutert noe om «kle på deg med Kristin» perioden hun har. Og at dette kunne være til inspirasjon for andre. Jeg er rimelig sikker når jeg påstår at det ikke finnes en eneste følger av henne som trenger inspirasjon til HVORDAN man kler på seg. Kombinasjon og styling av antrekk? Absolutt. Men for dette trenger man ikke å filme seg selv mens man kler på seg. Dette er etter min mening noe som gjøres kun fordi hun skal vise frem kroppen sin. Som hun er stolt av åpenbart. Dette mener jeg å ha sett tilbake til når hun brøyt med D og gikk veldig ned i vekt - og kort tid etter hadde «spis med Kristin»-katastrofen. Og jeg forstår ikke at ikke flere gjennomskuer dette thinspo opplegget hennes. Som hun selv sa når hun kritiserte Sophie Elise så er alt en influenser legger ut planlagt og med en baktanke. Kristin har vist seg å ikke være et unntak der. 26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. oktober #8600 Del Skrevet 11. oktober Malmfrid skrev (1 minutt siden): Helt enig - jeg hadde ikke solgt huset i første omgang - hadde leid det ut så jeg hadde et sted å flytte tilbake til. Det er så dyrt å selge at de skal ganske mye til for å gå i pluss etter såpass kort tid som 6 mnd (hvis det var det) Sikkert nærmere 6+ nå men de flytter vel inn i starten på året. Det som er litt spennende er å se hva boligen går for om hun får solgt i det hele tatt. Når hun viste frem byggeprosessen og resultatet i ettertid så er det åpenbart at det er spart inn på en del i byggeprosessen. En ting jeg bemerket meg tidlig var mangel på integrerte varmeløsninger. Noe som gjorde at hun viste frem vegghengte panelovner og gulvstående oljeovner kort tid etter innflytting. I en vertikaldelt tomannsbolig til 16+ mill så hadde jeg forventet som et minimum vannbåren varme i de fleste rom pluss en varmepumpe i nærheten av kjøkken/stue. I tillegg delte hun vel noe om ting hun hadde hoppet over på bad/kjøkken. Men hvem vet. Kanskje hun får solgt til høy pris bare fordi hun har bodd der i et halvt år. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå