Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Jenzen skrev (1 minutt siden):

Syns det er på høy tid at hun forteller om stormen hun sto i da det ble slutt med exen som var notorisk utro,pluss huset i Stavanger hun måtte selge med stort tap. Og sto oppi…alene!! For en styrke det er i dama der!!🦾 

exen har jeg blokkert på some,klarer ikke trynet hans etter all ansvarsfraskrivelse osv,osv….! Så jævlig påtatt blid,virker fake hele fyren!!🤮

Dette bruddet har hun da melket hele veien, ikke ett langt dybdeintervju, men masse hint og tårer og snørr og halv- og helkvedede viser….

Jeg har verken sans for henne eller exen. Hun var mer spiselig før, det skal hun ha.

• Liker 27
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andrea59 skrev (1 minutt siden):

Dette bruddet har hun da melket hele veien, ikke ett langt dybdeintervju, men masse hint og tårer og snørr og halv- og helkvedede viser….

Jeg har verken sans for henne eller exen. Hun var mer spiselig før, det skal hun ha.

Hun har aldri fortalt noe rundt d,hun har holdt kjeft. Ja,hun har grått sine modige tårer,men ALDRI fortalt hvorfor det ble som det ble. Hu sa på snap for noen dager siden at hun kommer til og dele dette en dag,og at hun har omtrent blitt kneblet til og holde kjeft om dette. Sa også at hun sliter den dag i dag pga alt som skjedde.. det gjorde selvfølgelig noe med henne. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenzen skrev (10 minutter siden):

Syns det er på høy tid at hun forteller om stormen hun sto i da det ble slutt med exen som var notorisk utro,pluss huset i Stavanger hun måtte selge med stort tap. Og sto oppi…alene!! For en styrke det er i dama der!!🦾 

exen har jeg blokkert på some,klarer ikke trynet hans etter all ansvarsfraskrivelse osv,osv….! Så jævlig påtatt blid,virker fake hele fyren!!🤮

Han virker ta seg mer av sønnen sin enn Kristin så må du roe deg litt😅 A mor kristin bruker dagene på snapping,mens Dennis har MYE kvalitrtstid med sønnen. 

I tillegg melker hun det meste av tema åpenlyst på snap😱 Det gjør IKKE eksen!!

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerv2020 skrev (2 timer siden):

Dampende sex..? Hæ

Det var snap etter snap om den enorme seksuelle kjemien og hånd på lår og råklining og overnatting. Ble litt mye:hæ:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (6 timer siden):

Jeg tenkte også, dette er noe ungene kunne ha kommet hjem med fra barneskolen 😄

Oi så fin, ha på bordet i 14 dager og så mystisk forsvinne langt inni et skap 🤪

Er glad jeg har stort hus og noen hytter, da får en plass til alle kunstverkene barna lager

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (9 timer siden):

Er glad jeg har stort hus og noen hytter, da får en plass til alle kunstverkene barna lager

Ja, og stuga i Sverige. Nok av skap plass 😊

Endret av Margit777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (På 14.9.2024 den 9.59):

Den gangen hun drev med dop deler hun på Snap nå. Har hun ingen filter? Vi har vel alle en fortid og har gjort ting vi ikke er stolt av, men som mor til gutter som begynner å forstå det meste nå så holder jeg ting mye mer privat enn det jeg gjorde som ung student. Jeg ser ingen grunn til at hverken mine barn, min mann eller mine venner trenger å få info om hele min livshistorie. Jeg hyller åpenhet, men Kristin evner ikke å tenke langsiktig og konsekvenser. Hun tror kanskje hun hjelper folk med sine stories, men i blant slår det litt tilbake på henne. F.eks det kurset med Belinda. Hvorfor ha stories om narkotika og rus? Jeg kjenner veldig få som har tatt dop, så på hvilken måte er det relevant for hennes følgere?

Som vanlig tar hun opp TEMA der hun tror hun er psykologspesialist eller annen spesialist på temaet hun ranter ut om. Denne gangen RUS. Hun har ingen,absolutt ingen erfaring nok snakke om dette temaet ,men det gjør hun.. Hun snakker om temaet som hun har vært en tung rusmisbruker som nesten ikke overlevde😬🙈 Når sannheten er at hun var 14 år ca og prøvde rus en periode!? Hun var ikke voksen,hun har da ingen relevant erfaring. Sønnen hennes er 5 år , skulle ikke sagt noe om han var 15 år,slet med rus og hun hadde fortalt om hvordan man kan støtte sine barn. Neida,hun er jo spesialisten uten erfaring hun😂 Hadde jeg selv hatt ungdommer med rusproblemer hadde jeg blitt rimelig irritert der hun sitter i godstolen med kaffekoppen og nærmest erklærer seg som ekspert på rus mens hun selv har et barn i barnehagen. 

Mange tester ut ting eller gjør dumme valg som fjortis +, men her skal det melkes som spruten står om tema for å virke som den kloke eksperten kun for the 💵💲

Endret av M.H85
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig folk som GIDDER å høre seg gjennom alt det pjattet der?😂

• Liker 28
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing og Brukerdebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og kikket på Gjelsvik sin IG i dag og antall følgere hadde endret seg fra 215K til 217K iløpet av timer (eller kanskje minutter??). Hvordan er det mulig? 🤔 Kjøper hun følgere mon tro? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag snakker Kristin om at gode svigermødre ikke vokser på trær, og at hun sørger over at "Nina sprell levende" ikke ble hennes svigermor for alltid.

Hun sier også at hun har et fint forhold til sin nåværende svigermor, men at det ikke er i nærheten av det forholdet hun hadde/har med Nina.

Hadde jeg vært moren til hennes nåværende kjæreste, hadde jeg blitt litt lei meg, for det er ikke alt man bør si offentlig.

Da jeg ble sammen med min eks hadde hans mor problemer med at han hadde fått ny kjæreste, fordi hun likte så godt hans forrige kjæreste.

I ett år etter at vi hadde blitt sammen, hadde hans mor fremdeles bilde av sønnen og exdama hengende på stueveggen, og til slutt måtte min ex ta ned bildet fordi moren ikke ønsket å gjøre det.

Selv om jeg prøvde å være hyggelig, så ble det jo ikke akkurat noe topp forhold når jeg visste at svigermor savnet sin sønns ex og målte meg opp mot henne.

Endret av Tough cookie
  • Liker 30
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pwy90 skrev (38 minutter siden):

Kan noen sende meg link til ny Discord?😊

Gjerne til meg også ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun snakker om at hun har en muskelknute på størrelse med en tennisball på den ene eggstokken. Det har jeg aldri hørt om. Tror Kristin blander cyster og muskelknuter her. Det er vanlig å ha cyster på eggstokkene og livmoren.  Og muskelknuter i livmoren. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun og den kaffekoppen i hånda hver gang hun skal snakke om noe og være dyp. Blitt symbolisk for henne😅

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns hun har blitt fryktelig utleverende! Skjønner ikke at slikt som den sms’en mellom henne og kjæresten ikke kan forbli noe privat?  Fy fader så kleint jeg hadde syntes det var dersom min kjæreste hadde lagt ut slik i all offentlighet! 🙈

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
Minombre skrev (27 minutter siden):

Jeg syns hun har blitt fryktelig utleverende! Skjønner ikke at slikt som den sms’en mellom henne og kjæresten ikke kan forbli noe privat?  Fy fader så kleint jeg hadde syntes det var dersom min kjæreste hadde lagt ut slik i all offentlighet! 🙈

Har ikke sett det selv - men selvsagt er det penger det går på. De er utspekulerte som bare f ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (1 time siden):

Hva handlet den sms’en om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (1 time siden):

Hun og den kaffekoppen i hånda hver gang hun skal snakke om noe og være dyp. Blitt symbolisk for henne😅

Det er så utrolig kleint. Og så sier hun: " Hei mine fine venner". Venner? Tror ikke det. Det er kun en inntektskilde det. Og nå har hun innsett at hun begynner å få postkassefobi. Det skjønner jeg godt. Hadde jeg hatt null økonomisk styring som hun har hadde jeg sikkert hatt det også. Det må da være bedre å betale regningene sine og gå i postkassen uten å bekymre seg enn å ha et dyrt gulvteppe? Sånt skjønner ikke jeg.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...