Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Måne Rampelyset skrev (1 time siden):

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner.

Måne, admin. 

Hva i all verden var brukerdebatt ??? Hun jeg svarte , får altså ha innlegget stående ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nøytral-80 skrev (På 6.7.2024 den 22.23):

Dennis ER en sløvas. På tide at han får seg en ordentlig jobb. Har drevet dank i årevis og virker til å tro han er «for bra» til å jobbe. 

Både Kristin og Dennis hadde hatt godt av å komme seg ut i det ordentlige arbeidsliv. Å ønske seg et liv i sus og dus uten å bidra til annet en sløv realityunderholdning, det står det ikke mye respekt av.  

Dennis hadde jobb da han og Kristin var med i Bloggerne. Når de var i parterapi var et av temaene at Dennis ikke bare kunne ta seg fri fra jobben fordi at Kristin ville reise på ferie om 2 dager. Synes å huske at han sluttet i jobben for å hjelpe Kristin med bloggen, det var nok ikke særlig lurt. 

Da de var med i Bloggerne virker det som det var mye diskusjoner, krangling og barnslig oppførsel fra begge to. Et sånt forhold er ikke bra og kan bli slitsomt i lengden.

Om Dennis er lat eller ikke aner jeg ikke. Men det er ikke bra å være uten jobb i årevis og bruke dagene til å spille PlayStation. Han har vært åpen om at han var langt nede og trengte hjelp fra helsevesenet, og da kan det ta litt tid å komme seg videre.

Endret av Wiews
lagt til
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albilano skrev (1 time siden):

Det finnes en egen tråd for Dennis...

Kristin og Dennis var sammen i mange år, så da er det naturlig at begge blir omtalt i trådene til hverandre.

Endret av Wiews
endret
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøytral-80 skrev (På 6.7.2024 den 23.23):

Dennis ER en sløvas. På tide at han får seg en ordentlig jobb. Har drevet dank i årevis og virker til å tro han er «for bra» til å jobbe. 

Både Kristin og Dennis hadde hatt godt av å komme seg ut i det ordentlige arbeidsliv. Å ønske seg et liv i sus og dus uten å bidra til annet en sløv realityunderholdning, det står det ikke mye respekt av.  

Like sløvas Kristin. Enig at han burde finne seg en jobb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy_87 skrev (På 6.7.2024 den 9.16):

Kristin virker litt bitter på at Dennis virker å være i ett lykkelig forhold. Ett forhold som gjør han godt. 

Virker som han er i et godt forhold ja,hun burde vært takknemlig. Mange menn finner seg kjerringer som ikke bryr seg særlig om barna fra før,denne Helene virker som en god stemor synes jeg. Inkluderende.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nøytral-80 skrev (På 6.7.2024 den 22.23):

Dette. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (På 5.7.2024 den 19.12):

Det hun gjør er vel mellom linjene å si hvor mye bedre nye er enn tidligere kjærester. 

Det er likevel ikke det samme som å "snakke masse dritt om Dennis", slik mange påstår her. De aller fleste voksne mennesker har vært i forhold som ikke har vært helt bra for dem, og det må det være lov å si uten å bli beskyldt for å slenge dritt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (21 timer siden):

Hva i all verden var brukerdebatt ??? Hun jeg svarte , får altså ha innlegget stående ..

Velkommen til KG...

Men jo Kristin har tapt seg kraftig siste tiden har liksom bare gått en vei etter bruddet

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (På 5.7.2024 den 18.54):

Hun har ikke snakket dritt om ham, men folk her inne hauser ting opp noe jævlig, som vanlig. 

Da har vi forskjellig oppfatning av hva som er å preike dritt om andre 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker utrolig lang tid på å komme til saken/poenget, VELDIG mye tomprat på de eviglange snappene hennes, tjener hun også på at folk sveiper over 85% pga tompjatt? Det gjør det jo enda mer insane. Og apropos, hvordan er det mulig å få det høye boliglånet hennes basert på en flyktig og uforutigbar inntekt (krydret med utleggsforretninger og ubetalte skattekrav)? Jeg lurer oppriktig, det henger bare ikke på greip. Når terminbeløp er sekssifret og hun kanskje tjener en tredjedel flere mnd gjennom et år, hva er da begrunnelsen til banken for å gi et så avsindig høyt lån?

• Liker 16
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (5 timer siden):

Hun bruker utrolig lang tid på å komme til saken/poenget, VELDIG mye tomprat på de eviglange snappene hennes, tjener hun også på at folk sveiper over 85% pga tompjatt? Det gjør det jo enda mer insane. Og apropos, hvordan er det mulig å få det høye boliglånet hennes basert på en flyktig og uforutigbar inntekt (krydret med utleggsforretninger og ubetalte skattekrav)? Jeg lurer oppriktig, det henger bare ikke på greip. Når terminbeløp er sekssifret og hun kanskje tjener en tredjedel flere mnd gjennom et år, hva er da begrunnelsen til banken for å gi et så avsindig høyt lån?

Korrekt. Inntjening går på visningsminutt. Så selv om mange sveiper over mye så er det og mange som ikke gjør det.

Caching.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (20 minutter siden):

Korrekt. Inntjening går på visningsminutt. Så selv om mange sveiper over mye så er det og mange som ikke gjør det.

Caching.

Gjør det? Så hvis en trykker seg fort forbi snapper og reklame så tjener de mindre på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (8 minutter siden):

Gjør det? Så hvis en trykker seg fort forbi snapper og reklame så tjener de mindre på det? 

Nå ble jeg litt usikker. Den faktiske modellen til Snapchat holder de tett til brystet.

Men jeg kan ikke forestille meg at Snapchat vil betale noen for at jeg hopper over reklamen de putter inn i mellom snappene til noen. Det vil gi de enormt med utgifter og lite inntekt.

Men klarte ikke å finne igjen den artikkelen jeg leste som gikk litt inn på målingene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget spesielt sitte på en stein på hytta mens du er på ferie med barnet ditt,bonusbarn og kjæreste og tyte ut om sjalusi på bonus barn tema osv. Måten hun prater på,som hun prøver å skjule at hun kanskje selv synes det er noe dritt at typen har 3 små barn og hun ikke er i 100% fokus??? Hvem sitter på ferie å tar opp slike tema mens bonus/barn/kjæreste er med på tur? 

Her skal alt tas opp,helst midt i fellesferien på tur med storfamilien. Blir ikke typen lei? Nå vet hele Norge at de har tatt abort også. Lurer på hva kjæresten tenker🙈

Meget spesielt!!

Endret av M.H85
  • Liker 25
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg som er mor til disse barna så hadde jeg bedt til høyere makter at min eks partner satte grenser for Involvering av våre barn i hennes kanaler ..

Ting som legger opp til spekulering nei takk.  Og om innhold som inkluderer våre barn på død og liv må være med i hennes pengemaskin så burde % av inntjening den dagen tilhøre barna som en kompensasjon for at de ikke har bedt om å være i denne posisjonen 

• Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

duskelapp skrev (49 minutter siden):

Hadde det vært meg som er mor til disse barna så hadde jeg bedt til høyere makter at min eks partner satte grenser for Involvering av våre barn i hennes kanaler ..

Ting som legger opp til spekulering nei takk.  Og om innhold som inkluderer våre barn på død og liv må være med i hennes pengemaskin så burde % av inntjening den dagen tilhøre barna som en kompensasjon for at de ikke har bedt om å være i denne posisjonen 

Hun snakker i vei uten hverken peiling, erfaring eller noe grunnlag. Hun må virkelig passe seg litt hva som tyter ut av munnen hennes. Gjentatte ganger har hun blant annet sagt at bonusforeldre ALDRI kan erstatte mor&far aldri på noen som helst måte😅 Hørt noe mer latterlig? Det finnes så uendelig mange bonus fedre/mødre som har tatt det ansvaret en f.eks biologisk far aldri tok. Hun kan ikke sitte der å si aldri og snakke tøv, det finnes mange barn som har bonus far/mor som ser på de som sine egne og faktisk kaller dem pappa/mamma også. Snakk om uvitenhet og la hennes personlige mening trø frem,bare fordi hun garantert ALDRI ville vært mor for 3 stebarn😅Blåst🤢 Sorry altså...

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (50 minutter siden):

Hun snakker i vei uten hverken peiling, erfaring eller noe grunnlag. Hun må virkelig passe seg litt hva som tyter ut av munnen hennes. Gjentatte ganger har hun blant annet sagt at bonusforeldre ALDRI kan erstatte mor&far aldri på noen som helst måte😅 Hørt noe mer latterlig? Det finnes så uendelig mange bonus fedre/mødre som har tatt det ansvaret en f.eks biologisk far aldri tok. Hun kan ikke sitte der å si aldri og snakke tøv, det finnes mange barn som har bonus far/mor som ser på de som sine egne og faktisk kaller dem pappa/mamma også. Snakk om uvitenhet og la hennes personlige mening trø frem,bare fordi hun garantert ALDRI ville vært mor for 3 stebarn😅Blåst🤢 Sorry altså...

Dennis omtalte nettopp seg og hans nye kjæreste som foreldrene til F sist han var der.(på en snap)
oppfattet den lange ranten til Kristin du sikter til som bla et stikk til Dennis. Den nye kjæresten er bonusmor ikke mor og kan og skal ikke overta hennes (Kristins) rolle. Sånn oppfattet jeg det hun la ut i alle fall. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt at hun filmer så detaljert utenfor og inni hytten... jeg har selv familie hytte ca 20 min biltur unna, og har kjørt forbi der maaaange ganger.. hadde ikke likt at en ny svigersørster av meg hadde filmet og delt så mye fra vårt sommerhus og paradis. Jeg vet godt hvor denne hytten ligger og nå også hvordan det ser ut inni.... 

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (1 time siden):

Spesielt at hun filmer så detaljert utenfor og inni hytten... jeg har selv familie hytte ca 20 min biltur unna, og har kjørt forbi der maaaange ganger.. hadde ikke likt at en ny svigersørster av meg hadde filmet og delt så mye fra vårt sommerhus og paradis. Jeg vet godt hvor denne hytten ligger og nå også hvordan det ser ut inni.... 

Så enig! Hun eier ingen sperrer! Skjønner ikke at svigerfamilien godtar dette!😒

• Liker 10
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...