Birdo Skrevet 1. juli #7821 Del Skrevet 1. juli Snublefot62 skrev (41 minutter siden): Hun har nok et ubetalt skattekrav. Ingen mediehus har skrevet om det enda og nå har hun sørget for at ingen gjør det heller. For hvem vil vel sparke henne når hun later som om hun ligger nede? Jeg spurte om hvor? Altså, hvor har du denne informasjonen fra. Legg den gjerne ut her, hvis ikke er dette spekulasjoner. Det lønner seg aldri å bare stole blindt på folk her inne, for det er ganske ofte overdrivelser. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Globus Skrevet 1. juli #7822 Del Skrevet 1. juli Greia med den «muskelknuten» var vel at media var interessert i en kommentar rundt skattesaken, men hun ville ikke uttale seg fordi hun var på vei til operasjon. Jeg kan jo forstå at hun ikke hadde så lyst til å dele med alle der og da at hun skulle ta abort…. Men fra det ene til det andre - hun driver jo med de listene sine nå, og skriver på ark. Noen som har lagt merke til hvor grådig lange og smale de arkene ser ut? Den linsa hun bruker når hun filmer må jo gjøre underverker. Kommer «vi» gjennom to-do listen i dag, «vi» må male eller legge fliser på kjøkkenet. At folk går på det flokk-greiene der! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 1. juli #7823 Del Skrevet 1. juli 23 minutter siden, Unodostrez said: Hun melker jo hele denne Snapchat - squaden for alt det er verdt nå. Abort for klikk. Det nye nå (i alle fall for min del) er dette «vi» greiene. Klarer «vi» å komme oss gjennom dagens to do liste? Syns også det er merkelig at hun har melka denne økonomiske situasjonen såpass, samtidig som hun kjører på med nye møbler. Salg av hus var et tapsprosjekt? Ser ikke sånn ut. Squaden og «vi» greiene er det ikke bare Kristin som seiler på. Se på Isabell R. Det er nok den nye greia i SoMe. Jeg og syns det er veldig rart. Jeg sitter med et inntrykk av at Kristin forsøker å normalisere mange aspekter ved livet; abort, barnefri, økonomi, angst for postkassen, vennskap, utenforskap, mobbing, kjærlighet osv, men effekten blir noe ala Martine Halvorsen med «elsk deg selv», «ingen skal nekte seg god mat». Kristin drar opp tema som alle kan på en eller annen måte relatere til, og melker det for alt det er verdt. Kristin er en influensaer som klamrer seg fast, men egentlig vet at hennes tid i rampelyset er straks forbi. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauehode Skrevet 1. juli #7824 Del Skrevet 1. juli Birdo skrev (5 minutter siden): Jeg spurte om hvor? Altså, hvor har du denne informasjonen fra. Legg den gjerne ut her, hvis ikke er dette spekulasjoner. Det lønner seg aldri å bare stole blindt på folk her inne, for det er ganske ofte overdrivelser. kartverket 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1. juli #7825 Del Skrevet 1. juli Birdo skrev (Akkurat nå): Jeg spurte om hvor? Altså, hvor har du denne informasjonen fra. Legg den gjerne ut her, hvis ikke er dette spekulasjoner. Det lønner seg aldri å bare stole blindt på folk her inne, for det er ganske ofte overdrivelser. Det er lagt ut her. Men det blir slettet. Sjekk grunnboken for det nye huset. Det er tatt utlegg der. Offentlig info. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 1. juli #7826 Del Skrevet 1. juli Denne abort-historien er nyttig på så mange nivåer. Hun avverger spørsmål om skattekrav, hun har innhold til kanalene sine og hun har en historie hun kan melke for sympati i lang tid fremover. Denne "jeg mister samarbeid fordi jeg støtter Gaza" begynner å bli litt oppbrukt, For det første virker ikke påstanden troverdig, når hun og Sophie Elise er de eneste influencerne som merker noe til det. Andre influencere støtter også Gaza, uten å merke det på lommeboken. Gaza har ganske bred støtte i Norge, det er ikke spesielt kontroversielt å være imot folkemord. Så folk flest skjønner at inntektsfallet skyldes helt andre faktorer Men abort er faktisk kontroversielt. Folk flest støtter fritt valg, men mange har likevel en mening om det valget innerst inne. Dette kan hun melke lenge. "Jeg mister samarbeid fordi jeg var åpen om å ha tatt abort" kan faktisk fungere. Ikke minst fordi mange kvinner er livredde for at det skal bli amerikanske tilstander og at vi skal miste den rettigheten våre mødre og bestemødre kjempet så hardt for. Da er det lett å skape leirbålfølelse ved å stå frem. Og leirbålfølelse skaper klingende mynt i kassa. Det er utrolig kynisk, men et veldig smart trekk av Kristin. Det viser hvor dyktig hun er som influenser. 15 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1. juli #7827 Del Skrevet 1. juli Ble hun gravid og tok abort med kjæresten som hun har nå? Som allerede har 3 barn? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 1. juli #7828 Del Skrevet 1. juli 10 minutter siden, Moongirl said: Ble hun gravid og tok abort med kjæresten som hun har nå? Som allerede har 3 barn? Ja, aktuell partner 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. juli #7829 Del Skrevet 1. juli Moongirl skrev (10 minutter siden): Ble hun gravid og tok abort med kjæresten som hun har nå? Som allerede har 3 barn? Jepp. Var visst rundt desember hun oppdaget det. De vil ikke ha felles barn, da mister man barnefri uke. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1. juli #7830 Del Skrevet 1. juli (endret) Irja skrev (10 minutter siden): Jepp. Var visst rundt desember hun oppdaget det. De vil ikke ha felles barn, da mister man barnefri uke. Det var en klok avgjørelse når de har den innstillingen. Men, fravær av prevensjon i nytt forhold når man er så voksen, har mange barn og ikke ønsker flere?🙄 Og dele dette med alle? 🙄 Men, skjønner at hun må lage drama for å tjene penger til dyr livsstil når man heller ikke er voksen nok til å betale det man skal som en voksen. De rundt henne som har hjulpet hennes såå masse må være skuffet!! Fint skal det være selv om halve rævva henger utenfor sies det jo... Endret 1. juli av Moongirl 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1. juli #7831 Del Skrevet 1. juli (endret) Moongirl skrev (1 minutt siden): Kom 2 ganger 🤪 Endret 1. juli av Moongirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 1. juli #7832 Del Skrevet 1. juli Just now, Moongirl said: Det var en klok avgjørelse når de har den innstillingen. Men, fravær av prevensjon i nytt forhold når man er så voksen, har mange barn og ikke ønsker flere?🙄 Og dele dette med alle? 🙄 Men, skjønner at hun må lage drama for å tjene penger til dyr livsstil når man heller ikke er voksen nok til å betale det man skal som en voksen. De rundt henne som har hjulpet hennes såå masse må være skuffet!! Fint skal det være selv om halve ræva henger utenfor sies det jo... Jeg forstod det slik at det ikke var fravær av prevensjon. Kristin sa hun brukte p piller. Hennes hypotese er at graviditeten skyldes bytte mellom p pille merkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 1. juli #7833 Del Skrevet 1. juli (endret) Gakkepus skrev (1 time siden): Squaden og «vi» greiene er det ikke bare Kristin som seiler på. Se på Isabell R. Det er nok den nye greia i SoMe. Ja - og folk går på det... https://www.nrk.no/trondelag/parasosiale-relasjoner_-influensere-kan-bety-mer-for-deg-enn-kolleger-og-medelever-1.16916422 Endret 1. juli av baldrian 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 1. juli #7834 Del Skrevet 1. juli 4 minutter siden, baldrian said: Ja https://www.nrk.no/trondelag/parasosiale-relasjoner_-influensere-kan-bety-mer-for-deg-enn-kolleger-og-medelever-1.16916422 «Når du føler deg ensom midt på natten, kan du bare ta opp Snapchat og få selskap av for eksempel Isabel Raad.» huffameg 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1. juli #7835 Del Skrevet 1. juli Gakkepus skrev (4 minutter siden): Jeg forstod det slik at det ikke var fravær av prevensjon. Kristin sa hun brukte p piller. Hennes hypotese er at graviditeten skyldes bytte mellom p pille merkene Da er det jo lurt å bruke kondom i overgangen der...dette er det jo lurt å sette seg inn i når man bytter sånn!🙄 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. juli #7836 Del Skrevet 1. juli At Kristin tok abort er ikke problemet her. Men hvorfor deles det så lenge etterpå? Ikke tilfeldig. 13 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1. juli #7837 Del Skrevet 1. juli Irja skrev (40 minutter siden): At Kristin tok abort er ikke problemet her. Men hvorfor deles det så lenge etterpå? Ikke tilfeldig. Nope..nå skal det sankes sympati og penger... At typen vil at hun skal dele så mye privat?🙉 Og visste han hvor håpløs hun var med penger? Han må være en raus og tålmodig type.... 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. juli #7838 Del Skrevet 1. juli Moongirl skrev (12 minutter siden): Nope..nå skal det sankes sympati og penger... At typen vil at hun skal dele så mye privat?🙉 Og visste han hvor håpløs hun var med penger? Han må være en raus og tålmodig type.... Noe sier meg at hun ikke har spurt han om hva han tenker om den delingen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1. juli #7839 Del Skrevet 1. juli Irja skrev (5 minutter siden): Noe sier meg at hun ikke har spurt han om hva han tenker om den delingen Det er i såfall krise 😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 1. juli #7840 Del Skrevet 1. juli (endret) 32 minutter siden, Irja said: Noe sier meg at hun ikke har spurt han om hva han tenker om den delingen Det hadde isåfall vært veldig merkelig. Jeg tror han samtykket til delingen, det er jo tross alt ganske privat å uttale i SoMe at man ble «smelt på tjukka», eller? 🥵 Dessuten innledet hun veldig elegant med å dele fantasien om et felles «kjærlighetsbarn», og hvor «deilig» det hadde vært. Det er vel ikke info man deler uten samtykke? Det når jo til «alle»! Men, hva vet nå jeg. 🤷♀️ Endret 1. juli av Gakkepus Merkelig formulert setning 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå