Gjest Heartgirl Skrevet 29. juni #7781 Del Skrevet 29. juni Disney Adult skrev (7 minutter siden): Sluttet å følge henne etter 17. mai. Greit nok at det er fint å ha noen som snakker ut om viktige saker, men jeg følte til slutt at hele kontoen hennes handlet om krigen. Det ble litt for politisk etter min smak. Det reagerte ikke jeg på for jeg hadde ikke sett at det var palestinaskjerf en gang. Jeg syntes det var et fint forkle til bunaden. Jeg reagerer mye mere på fargede bunadsskjorter. Det er ikke pent, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkel Skrevet 29. juni #7782 Del Skrevet 29. juni Snublefot62 skrev (4 timer siden): Jeg må le. Kom over boka hennes i dag. Jeg hadde ikke store forventninger men fader så mye disse influensere slipper unna med. Ca 146 sider som dette. Flere av de blanke. Mange med mindre tekst. Hva f? Betaler folk virkelig 300 kr for noe sånt? Lasta den ned på bibliotek appen for å se om den var så dårlig som du sa og du hadde helt rett😅 Holdt å bruke to min på å bla igjennom for å konstatere at lista for yrkes stolthet ikke ligger høyt hos denne influenseren heller. 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 29. juni #7783 Del Skrevet 29. juni Heartgirl skrev (10 minutter siden): Det reagerte ikke jeg på for jeg hadde ikke sett at det var palestinaskjerf en gang. Jeg syntes det var et fint forkle til bunaden. Jeg reagerer mye mere på fargede bunadsskjorter. Det er ikke pent, Det var ikke det ene og alene som var grunnen, det var bare det som veltet over. Det hadde vært spam av politiske saker i flere mnd, så når det innlegget kom i tillegg så orket jeg ikke mer. Jeg er ikke veldig politisk engasjert, så syns det ble for mye. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 29. juni #7784 Del Skrevet 29. juni Disney Adult skrev (13 minutter siden): Det var ikke det ene og alene som var grunnen, det var bare det som veltet over. Det hadde vært spam av politiske saker i flere mnd, så når det innlegget kom i tillegg så orket jeg ikke mer. Jeg er ikke veldig politisk engasjert, så syns det ble for mye. Er ikke politisk engasjert jeg heller. Blar fort forbi politiske snapper for jeg bryr meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 29. juni #7785 Del Skrevet 29. juni Snublefot62 skrev (5 timer siden): Jeg må le. Kom over boka hennes i dag. Jeg hadde ikke store forventninger men fader så mye disse influensere slipper unna med. Ca 146 sider som dette. Flere av de blanke. Mange med mindre tekst. Hva f? Har HUN!! skrevet bok om rydding? Hun viser jo stadig et voldsomt rotete hjem 😅 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orgel Skrevet 29. juni #7786 Del Skrevet 29. juni (endret) gladidag skrev (1 minutt siden): Har HUN!! skrevet bok om rydding? Hun viser jo stadig et voldsomt rotete hjem 😅 Ja. og omslaget på boken kan fremprovosere akutt sjøsyke. Endret 29. juni av Orgel 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 29. juni #7787 Del Skrevet 29. juni gladidag skrev (12 minutter siden): Har HUN!! skrevet bok om rydding? Hun viser jo stadig et voldsomt rotete hjem 😅 Korrekt. Og omslaget er så ironisk som det kan bli. «Harmoni». 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 29. juni #7788 Del Skrevet 29. juni Albilano skrev (2 timer siden): Kristin har enda et par kort hun kan spille ut før hun blir helt uten relevans: trekke seg ifra "rampelyset" pga berettiget kritikk (hos henne og sekten hennes kalt ondsinnet hets) for så å komme tilbake etter noen måneder med bred dekning av hvorfor hun ble utbrent . Det spørs. Hun er nå som hvilken som helst forutsigbar påvirker. Hun skiller seg ikke lengre ut på en positiv måte, og hun har mistet troverdighet på stort sett alt hun velger å sette fokus på nå. Jeg kunne for eksempel godt hatt en mening om palestinaskjerf til bunad, men det interesserer meg ikke hva KG mener om det. Jeg bryr meg ikke om hva hun skriker ut. Jeg finner ingenting hun gjør eller sier imponerende eller inspirerende, noe som kunne skje tidligere. Så hvis flere har det som meg, så ser ikke jeg hvilke kort som gjenstår å bruke. 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 29. juni #7789 Del Skrevet 29. juni Nooni skrev (9 minutter siden): Så hvis flere har det som meg, så ser ikke jeg hvilke kort som gjenstår å bruke. Hun kan jo alltids ta med følgerne sine på vinkveld og åpne inkassovarsler. 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 29. juni #7790 Del Skrevet 29. juni Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Hun kan jo alltids ta med følgerne sine på vinkveld og åpne inkassovarsler. Det er vel et velbrukt og utslitt kort? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 29. juni #7791 Del Skrevet 29. juni Nooni skrev (4 minutter siden): Det er vel et velbrukt og utslitt kort? Kredittkortene hennes ja? 😅 14 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. juni #7792 Del Skrevet 29. juni Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 29. juni #7793 Del Skrevet 29. juni Heartgirl skrev (4 timer siden): Det reagerte ikke jeg på for jeg hadde ikke sett at det var palestinaskjerf en gang. Jeg syntes det var et fint forkle til bunaden. Jeg reagerer mye mere på fargede bunadsskjorter. Det er ikke pent, En rosa bluse er fader meg så mye finere enn et Palestinaskjerf! (Uten å blande inn politikk i det hele) 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 29. juni #7794 Del Skrevet 29. juni Snublefot62 skrev (9 timer siden): Jeg må le. Kom over boka hennes i dag. Jeg hadde ikke store forventninger men fader så mye disse influensere slipper unna med. Ca 146 sider som dette. Flere av de blanke. Mange med mindre tekst. Hva f? He, he, he. Utrolig hvor innovative disse influenserne er. Tusen takk for førstehjelp i hjemmet, jeg ble født i går! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 29. juni #7795 Del Skrevet 29. juni (endret) . Endret 3. september av Diosa Feil 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. juni #7796 Del Skrevet 30. juni gladidag skrev (14 timer siden): Har HUN!! skrevet bok om rydding? Hun viser jo stadig et voldsomt rotete hjem 😅 Bytt ut dørmatten om den ikke fungerer optimalt🤪 Mind blowing🙈 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 30. juni #7797 Del Skrevet 30. juni Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Bytt ut dørmatten om den ikke fungerer optimalt🤪 Mind blowing🙈 Ikke glem å tørke støv. Revolusjonerende. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. juni #7798 Del Skrevet 30. juni Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Ikke glem å tørke støv. Revolusjonerende. 😂 Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg kommer heller ikke over at skittent speil er listet opp som en utfordring! Da er livet ganske enkelt altså.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 30. juni #7799 Del Skrevet 30. juni Det er rett og slett trist. Desse venninnene/følgerne som oppriktig tror at de er squad’en. Ser meldingene hun deler, de svarer henne ang kjøleskap, gir henne tips om to do-listene, og hun bruker konsekvent vi og oss når hun prater. Antageligvis sårbare mennesker som er ensomme som går på dette…. For en kynisk bransje…. Reagerer de ikke på alt hun kjøper og på livet hun lever? Hvordan kan de tenke at det er gjenkjennbart for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 30. juni #7800 Del Skrevet 30. juni Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå