Gjest Vårtegnet Skrevet 1. juni #7701 Del Skrevet 1. juni Snublefot62 skrev (21 minutter siden): Eller kanskje bare inntekten er et resultat av hennes egne valg og mageplask.. Får helt,vondt , kjenner ikke Kristin igjen i det hele tatt😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1. juni #7702 Del Skrevet 1. juni Vårtegnet skrev (5 minutter siden): Får helt,vondt , kjenner ikke Kristin igjen i det hele tatt😢 Nei hun har endret seg. Og det er derfor jeg kaller henne norges farligste influenser. Hun har vært på den kritiske siden i mange år og samtidig jobbet i bransjen. Hun har fulgt de største influensere i norge i lang tid fra første rad, og hun har kritisert mange av de for de åpenbare tingene de gjør for å få trofaste følgere som kan utnyttes til egen fordel. Nå har hun snudd. Hun har/hadde stor tillit hos mange og hun kjenner til ALLE triksene i boka. Nå har hun selv begynt å bruke nettopp de samme triksene som hun har kritisert andre for - nettopp for egen vinning. Og derfor er hun nå norges farligste influenser. 19 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 1. juni #7703 Del Skrevet 1. juni Snublefot62 skrev (1 time siden): Eller kanskje bare inntekten er et resultat av hennes egne valg og mageplask.. Ja, det var ironi fra min side. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 1. juni #7704 Del Skrevet 1. juni Jeg har begynt å legge merke til et skille mellom gamle influensere som fortsatt har suksess, og dem som ikke har det. For meg virker det som om dem som fortsatt har suksess faktisk har tilegnet seg noen ferdigheter utover det å være pen/kul/sjokkerende. Emilie Neregn tok en utdanning, sånn at hun kan uttale seg om kosthold og faktisk vite hva hun snakker om. Jenny Skavlan driver med søm og redesign. Linnea Myhre har skrevet bøker (selv), har en morsom brusblogg og har laget underholdende podcaster. Ingen av disse gnåler om hvor mye de jobber, hvor slitsomt de har det osv. Og de gidder å legge ned en innsats. Det koster mye mer enn å tilby råd om ting man ikke har fagkunnskap om, slik Gjelsvik tilsynelatende prøvde med sin "Glow up"-fadese. Selvføgelig sier man ikke hvem som har avsluttet sanarbeidet "på grunn av" engasjementet for folkemordet, for sånt må man jo dokumentere. Og da kan jo de gå ut og si at "nei, vi sluttet å samarbeide av helt andre grunner...". Når hun ikke sier det, kan tilhengerne selv slutte seg til hvem det gjelder, og slik sett kan en influencer straffe bedrifter som avslutter samarbeid med dem, uten å nevne navn. Veldig lurt! 24 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 1. juni #7705 Del Skrevet 1. juni On 5/31/2024 at 12:02 AM, Janne1975 said: At Russland invaderte Ukraina kan vel ikke akkurat kalles en «konflikt»? Mente å skrive krigen. Det gikk bare litt fort i svingene. Multitasker når jeg sitter på KG ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 1. juni #7706 Del Skrevet 1. juni «Jeg har sluttet å se på TV. Jeg må heller se dagens episode med Kristin.» Har det klikket for folk? Hvilke mennesker er det som følger Kristin egentlig? Om folk har så lite å gjøre i livet sitt, så er det på tide å logge av telefonen og bryte ut av avhengigheten - som influencere skaper. 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 1. juni #7707 Del Skrevet 1. juni Marihone skrev (5 minutter siden): «Jeg har sluttet å se på TV. Jeg må heller se dagens episode med Kristin.» Har det klikket for folk? Hvilke mennesker er det som følger Kristin egentlig? Om folk har så lite å gjøre i livet sitt, så er det på tide å logge av telefonen og bryte ut av avhengigheten - som influencere skaper. Hehe.. Vet ikke hvem de er, men mange her på forumet er overraskende oppdatert på influenceres daglige gjøren og laden. Dette til tross for at de syns de samme influencerne er ubrukelige. Dette er et interessant paradoks, i og med at for influencerne så er et klikk et klikk, og desto flere klikk, jo bedre er det for butikken. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 1. juni #7708 Del Skrevet 1. juni Rart dette. Ble kjent med en dame på min alder over tre dager forrige helg og vi kom innpå temaet influencere. Hun digget og forsvarte (meget entusiastisk) Isabell Raad med; «men når du ser på storyen hennes, så føles det som om hun er en venninne som snakker til deg» og jeg bare, WTF. WTF!!! They are not our friends. We are their consumers and livelihood. 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 1. juni #7709 Del Skrevet 1. juni Insert whatever.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 1. juni #7710 Del Skrevet 1. juni Marihone skrev (1 time siden): «Jeg har sluttet å se på TV. Jeg må heller se dagens episode med Kristin.» Har det klikket for folk? Hvilke mennesker er det som følger Kristin egentlig? Om folk har så lite å gjøre i livet sitt, så er det på tide å logge av telefonen og bryte ut av avhengigheten - som influencere skaper. Kristin er livets person Hun gir oss livets hverdag , livets mat, livets interiør, livets hage, livets råd, livets følelser, livets gleder, livets nødvendighet Hun er og har svaret på livet - selvfølgelig slår man av tv'n da 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 1. juni #7711 Del Skrevet 1. juni baremeg007 skrev (På 31.5.2024 den 2.46): Det er veldig merkelig om hun må låne i det hele tatt i slike situasjoner; HVORFOR setter hun ikke av penger fra de «gode månedene» nettopp til slike tider? Det er man jo faktisk nødt til i en jobb med totalt uforutsigbar inntekt! For dama må spise, shoppe og betale regninger.. peanøttsmør til 70 spenn er livets peanøttsmør, og det skulle tatt seg ut om hun måtte stoppe å spise livets mat i en periode, og dekorere livets hus. Livets liv skal koste, koste hva det koster 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 1. juni #7712 Del Skrevet 1. juni Marihone skrev (2 timer siden): «Jeg har sluttet å se på TV. Jeg må heller se dagens episode med Kristin.» Har det klikket for folk? Hvilke mennesker er det som følger Kristin egentlig? Om folk har så lite å gjøre i livet sitt, så er det på tide å logge av telefonen og bryte ut av avhengigheten - som influencere skaper. Det er helt hårreisende😱 Hei Kristin. Jeg har sluttet se film,høre podcast,se serie ja nesten sluttet med alt bare fordi " Kristin sine snap episoder" er alt jeg trenger i mitt liv😍 Og Kristin svarer " åhhhh elsker at du elsker det" ??? Unnskyld meg,men om jeg snappet offentlig og mennesker skrev slikt til meg hadde jeg blitt bekymret og svart at det er viktig at du faktisk lever livet ditt også,ikke bare følger meg på en snap kanal🙈 Hun er ikke sann.. 23 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 5. juni #7713 Del Skrevet 5. juni Nå skal Kristin være de overvektige sin venn også, mens hun selv er tynnere enn gjennomsnittet, har tid og mulighet til å lage plukketallerken hver dag og kjøper dyre matvarer på Meny. Jeg tror Kristin bevisst tar opp temaer hun vet vil engasjere/provosere etter press fra management. Hun har blitt en blanding av Pilotfrue, Sophie Elise og CBE i sine yngre dager. Kristin har virkelig begynt å tro hun er noe. En brautende Bergenser med en mening om alt. Kjæresten må være meget tålmodig 😄 Jeg har med barna titt og ofte på butikken jeg og de maser aldri etter godteri. De vet hvilke regler som som gjelder, og verken jeg eller far spiser mye godteri. Det blir til spesielle anledninger. Selv har jeg også selvkontroll. Men jeg er forsåvidt enig at snop ikke bør stå ved kassa. Det er en uting, men det er butikkens måte å skape mersalg på. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 5. juni #7714 Del Skrevet 5. juni Marihone skrev (46 minutter siden): Nå skal Kristin være de overvektige sin venn også, mens hun selv er tynnere enn gjennomsnittet, har tid og mulighet til å lage plukketallerken hver dag og kjøper dyre matvarer på Meny. Jeg tror Kristin bevisst tar opp temaer hun vet vil engasjere/provosere etter press fra management. Hun har blitt en blanding av Pilotfrue, Sophie Elise og CBE i sine yngre dager. Kristin har virkelig begynt å tro hun er noe. En brautende Bergenser med en mening om alt. Kjæresten må være meget tålmodig 😄 Jeg har med barna titt og ofte på butikken jeg og de maser aldri etter godteri. De vet hvilke regler som som gjelder, og verken jeg eller far spiser mye godteri. Det blir til spesielle anledninger. Selv har jeg også selvkontroll. Men jeg er forsåvidt enig at snop ikke bør stå ved kassa. Det er en uting, men det er butikkens måte å skape mersalg på. Om hun ikke før nå i 2024 har oppdaget at snop står ved kassa, og at dette ikke er heldig for helsen til folk, så er hun mer enn litt sent ute til ballet. Dette har jo ernæringsfysiologer, leger, interesseorganisasjoner for overvektige og diabetes messet om til alle tider. De har også adressert hvordan snop og drittmat konstant pushes ut til store rabatter av dagligvarehandelen. Ethvert samfunnsansvar er ofret på alteret til profitt. Men fint at hun har oppdaget dette nå, da. Håper bare at hun engasjerer seg mer enn noen ranter i some. Altså at hun engasjerer seg litt på ekte. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 6. juni #7715 Del Skrevet 6. juni (endret) Kiwi har i hvertfall sluttet med å ha godteri ved kassen!!👍👍👍 https://dinside.dagbladet.no/fritid/tar-sukkergrep/81117791 Endret 6. juni av Moongirl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 6. juni #7716 Del Skrevet 6. juni (endret) Har hun hengt seg på denne? https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/vil-forby-godteri-ved-kassa/16725582/ Endret 6. juni av Moongirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 6. juni #7717 Del Skrevet 6. juni misspinky skrev (På 1.6.2024 den 4.06): Utleverer sønnen på snapchat. Her har han altså hatt venner på besøk og mor står å lytter til samtale dem i mellom. Gjengir noe av hva som blir sakt. Det er ikke greit i mine øyne! Dette er ikke å skjerme barnet. Blir bare mer og mer lik andre influencere. Alt for å "jatte" med skravle med sine " følgere om hun sier er hennes fantastiske" venner. Noen har jo til og med nærmest valgt bort sitt eget liv og sluttet se på tv,de vil heller se på Kristin prate som den bedreviteren hun tror hun er😍 Kjempe sunt👏🏽👏🏽 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullebudeia Skrevet 6. juni #7718 Del Skrevet 6. juni (endret) Alstå, jeg måtte fjerne henne i dag. Alltid hatt litt sansen for dama, men nå er det nok. Er det kun for å lage kontent at hu KONSTANT flytter rundt på stua? Eller det konstant rot i det hode at hun aldri får fred? Endret 6. juni av Tullebudeia 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 6. juni #7719 Del Skrevet 6. juni Det er så enkelt å «mene» noe sterkt som «alle andre» også mener ref godis ved kassa og at folkemord på Gaza er dumt. Altså.. Akkurat slik Ingeborg Senneset også har laget sin karriere. Sterke ytringer» de fleste vil stille seg bak og som mange har ytret før. Tøft altså 🫠 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 6. juni #7720 Del Skrevet 6. juni Tullebudeia skrev (4 timer siden): Alstå, jeg måtte fjerne henne i dag. Alltid hatt litt sansen for dama, men nå er det nok. Er det kun for å lage kontent at hu KONSTANT flytter rundt på stua? Eller det konstant rot i det hode at hun aldri får fred? 😂😂😂😂 nå ser jeg ikke så mye på hennes snap lenger pga den flyttinga som hu holder på med i stua 😂😂 ikke blir det fint, ikke klarer hun å gjøre det fint heller 😂😂😂 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå