Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Wald86 skrev (Akkurat nå):

Vi diskuterer hvordan hun fremstiller den på sin salgskanal. Målrettet. 

Det er både frekt OG det er bodyshaming! Jeg er selv kritisk til hvordan influencere fremstår, men ærlig talt så blir dette helt på kanten av hva som er innafor. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Harnoejegvilsi said:

Det er både frekt OG det er bodyshaming! Jeg er selv kritisk til hvordan influencere fremstår, men ærlig talt så blir dette helt på kanten av hva som er innafor. 

Det er lov til å diskutere thinspo.

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (2 minutter siden):

Jeg viser til vinkling av bilder. Jeg bodyshamer ikke.

Endret av Sharp75!
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (5 minutter siden):

Det er lov til å diskutere thinspo.

Mye som er lov, men detxsom skjer nå i denne tråden er virkelig på kanten. Og klart; når man bevisst går inn for å være utidige med andre, så finner man selvsagt regler som finner det innafor. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harnoejegvilsi skrev (10 minutter siden):

Mye som er lov, men detxsom skjer nå i denne tråden er virkelig på kanten. Og klart; når man bevisst går inn for å være utidige med andre, så finner man selvsagt regler som finner det innafor. 

Tja ....Det er verre ting rundt henne som f.eks hennes tilnærming til de sårbare som trenger venninner eller orden  i økonomien sin, så gidder ikke engasjere meg så mye i thinspo debatten her  som jeg gjør i annet rundt henne ,MEN du må også skjønne hvorfor folk her reagerer på dette?? Kanskje noen her sliter selv med mat eller kanskje så opp til henne før, hun som HATET kroppspress og fyrte løs mot alle andre...🤷 Treffer en nerve i folk det vettu. Forståelig mener jeg!

Endret av M.H85
  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (2 minutter siden):

Dette er en salgskanal, der alt er nøye regissert, og ikke random.Gjelsvik har selv uttalt dette. Men da rettet mot andre, som hun kritiserte for kroppspress. 

Så hvilke regler skal gjelde Kristin nå da? Når hun viser seg på en helt vanlig måte  

Kun filme overkropp? Kun gå i baggy klær ?

Endret av duskelapp
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (4 minutter siden):

Så hvilke regler skal gjelde Kristin nå da? Når hun viser seg på en helt vanlig måte  

Kun filme overkropp? Kun gå i baggy klær ?

Normal innstilling på kamera er alltid en god begynnelse. Jeg har veldig tynne bein, men de blir ikke slik på kamera, for jeg stiller ikke på alt det som stilles kan. Og jeg poserer ikke i ulike stillinger for å gjøre de smalere og lengre.

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (4 minutter siden):

Normal innstilling på kamera er alltid en god begynnelse. Jeg har veldig tynne bein, men de blir ikke slik på kamera, for jeg stiller ikke på alt det som stilles kan. Og jeg poserer ikke i ulike stillinger for å gjøre de smalere og lengre.

Det er jo en annen sak.. jeg siktet til bildet hun viste seg helt vanlig i tights 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (16 minutter siden):

Det er jo en annen sak.. jeg siktet til bildet hun viste seg helt vanlig i tights 

Det bildet er også godt innstilt med vinkel og riktig posering.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wald86 skrev (2 minutter siden):

Det var vel ikke helt vanlig tights heller...

Aner ikke🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (7 minutter siden):

Målgruppen henger sammen. Dersom man har problemer på et område i livet, så kan en slik influencer-kanal bidra til å forsterke problemene på andre felt. Følgerne assosierer seg selv med influenceren, og kjøper det de selger.

Ja seff er en helhet..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter i spenning på når neste Spleis dukker opp. Og vi har enda til gode å se bevis på at pengene går til andre enn henne selv. Og da mener jeg bevis, ikke slik tullete dokumentasjon som hun har lagt fram😊

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue-style/og selvfornekting på bildene om dagen. Spørs om det er en infeksjon. En slags some-variant av cordyceps🫠🤡

Endret av blåbærpai
Skrivefeil.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om langvarig selveksponering er god grobunn for å falle i idiotiske fallgruver bare fordi det er så sjukt forlokkende med cash og feedback. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90DE4002-83AB-4696-AA22-913D2CC4E751.thumb.png.88587bc03a81b3aff2b68926498ba6e0.pngHun har jo definitivt gått ned mange kilo. Men lurer på om hun stiller inn kameraet også når hun filmer seg selv? Man kan jo selvfølgelig gå ned i vekt av mange ulike grunner. Men hun fremstilles som sunnheten selv, i og med hun viser frem alt hun spiser, og hun virker lykkeligere enn noen gang (ny mann, hus etc.).

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...