Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Jeg vil også driste meg til å si til ALLE de som føler på ensomhet og blir inspirert av Kristin sine salgstriks som disse såkalte "venninne turene" hun frister med. Istedenfor å betale 14.000 kr for 6 dager i Spania med " apollo reiser + reiselederen Gjelsvik" oppfordrer jeg de heller til å søke opp andre plattform der man kam føle på en tilhørighet🤗

1. Røde kors har mye fint og det er gratis..De arrangerer turer i skog&mark osv

2. Frelsesarmeen gjør mye godt for andre

3. Strikke klubb, kino klubb, Swingersklubb for den saks skyld ( alt etter smak🤣)

Det er MYE å finne på om man bare leter litt, og det er ofte billig eller gratis og du støtter ikke en kynisk industri😉

• Liker 13
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (8 timer siden):

Skjønner godt at KG-kritikerne ikke liker av vi er MANGE som støtter KG fra hetsen som bedrives her inne. Fysj a meg ufyselig oppførsel! Tenk og sitte på sin høye hest og tro at de er bedre enn andre. Kritisere er det eneste som kritikere kan. Nåde den som sier noe positivt for den blir halshugget. 

Men kjære vene. Er det noen som har sittet på som høye hest og trodd de er bedre enn andre så er det jo KG. Det er jo HELE problemet her. Hun har vært moralens vokter og laget seg en stemme pga. det og så faller hun nå lenger ned enn de hun én gang dømte.

• Liker 11
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (13 timer siden):

Så det er greit at kg er kritisk mot andre, men ikke at andre er kritiske mot kg? 

Så det er greit at dere er kritiske mot kg men ikke at andre er kritiske til dere?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmonella skrev (48 minutter siden):

Så det er greit at dere er kritiske mot kg men ikke at andre er kritiske til dere?

Hvem er «dere»?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er ingen god modell for unge jenter, tvert imot. Hun har kommet med utrolig merkelige utsagn. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Hvem er «dere»?

Ja hvem er de andre og hvem er dere. Vet man ikke det så blir dette fryktelig vanskelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salmonella skrev (2 timer siden):

Har ingen problemer med at andre er kritiske, men da må det komme gode argumenter/kritikk. I det siste så har det vært mange gode innlegg om kritikkverdige forhold hos KG, men andre som skal være motparten til dette, eller kritiske til det igjen må komme med noen annet enn kun "KG er best ++++" 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Wald86 said:

Dette beviser ytterligere strategien bransjen har for Gjelsvik. Det er skammelig hvordan de kjører på med aggressiv markedsføring mot sårbare målgrupper. 

Tenker (håper) hun vil bli konfrontert vedr hennes nye profilering som influencer om ikke lenge. Om ikke av lesere, så av andre influencere som har sett sei drittlei Kristins dobbeltmoral og selektive hukommelse. 

Det vil nok være bittert å smake på egen medisin… 

Endret av Nøytral-80
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen forbilder ungdommen har for tiden. Når ble det galt å være  overvektig? De er like bra som KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Wald86 said:

Ja, når du sier det. Her kan en jo lure på hvorfor ikke den alltid så ivrige Ingeborg Senneset har tatt tak i dette? Venninner kanskje? Tryggere å gå etter Berit Nordstrand tenker jeg 😆

Endret av Nøytral-80
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (2 timer siden):

Et eldre blogginnlegg, som viser at Gjelsvik har slitt med tanker rundt kropp, som så mange andre. Det var innlegg som dette mange likte henne for. Men det hjelper lite når det er dobbeltmoralsk. 

https://www.kristingjelsvik.no/drommekropp/

Jeg ønsker å vite hva som ligger til grunn for hennes nylige transformasjon. Hun har blitt betydelig slankere siste året, og er veldig opptatt av å vise dette frem. I lys av debatten rundt hennes Glow -up kurs, der det sto blant annet: «Bli med Kristin på en 21 dagers challenge!»,så er det en voldsom endring av ikke bare utseende, men også  tankesettet rundt. 
Vi ser en enorm økning i bruk av  slankemedisin for normalvektige. Gjelsvik har vært uvanlig stille i den debatten. Hvis noen har en link til uttalelser om dette fra KG, så legg det gjerne ut. Influencere lyver om det meste, og mange hevder at ny og slank kropp er et resultat av livstilsendring, men så viser det seg at de går på slankemedisin. Selveste Oprah Winfrey  ble sparket fra Wightwatchers grunnet dette nylig. 

Leste innlegget. Hun har nok som de fleste andre vært usikker rundt sin kropp,men dessverre har hun blitt helt motsatt av det hun skrek ut om bare for noen få år siden. Fyldige former og dvaskede lår,alt er velkommen holdningen hennes er blitt erstattet av en syltynn kropp som etter mitt syn ser ut til å få for lite næring. Hun trykker i seg disse sunneste knekkebrødene med fisk og grønt. Ingen legger på seg av slikt. Hun rører aldri en sjokolade bit,men hun har garantert et enormt søttsug da hennes kropp nok skriker etter mer vanlig mat🤷 Og da blir dadlene hennes smågodt... For meg ser det nesten ut som en besettelse hvordan hun trykker ned på dadler og er kjempe sulten alltid....  Kroppspress har hun HELT sluttet å prate om. Underlig egentlig,men egentlig ikke . Hvorfor? Fordi hun vet hun har ingenting å komme med lengre. Hun er blitt den kroppfikserte tynne dama som hun selv var i mot før. Og hun elsker det.... Selvmotsigende jepp.

Det er lett å se hvor opptatt hun er av dette når hun poserer med sin tynne kropp tydelig happy med hvor tynne beina blir ,strekker de ut...snur seg...spot on alt hun jamret ut om før var SKADELIG🙈🙈🙈🙈

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmonella skrev (2 timer siden):

Ja hvem er de andre og hvem er dere. Vet man ikke det så blir dette fryktelig vanskelig.

Jeg tenker at når du er den som bruker «dere» i en påstand, så er det naturlig at du definerer det. Men har full forståelse for at det er fryktelig vanskelig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wald86 skrev (8 minutter siden):

Jeg deler din oppfatning. Ekstremt og usunt fokus på "ny livsstil". Jeg vil ikke legge ut bilder og linker til dette, men hun har mistet mange kg på kort tid. Hun var normalvektig på bilder sensommer 2022, nå er hun veldig tynn. @Nøytral-80 nevnte at hun er venninne med Senneset. Et annet utrolig dårlig forbilde, som fronter thinspo og dobbeltmoral. 

Ja, nå er hun like mager som de tynneste av tynneste influenserne. Og kombinert med hennes tidligere skrik og holdninger inkludert TV debatt, samt vunnet en pris "for motstand av kroppspress"  osv så blir hun om ikke mer enn noen andre det dårligste forbilde for mange. Ironisk nok.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser Kristin dele bilde etter bilde av det hun spiser så sliter jeg med å se balanse og sunne relasjoner til mat. Det jeg ser er noen som er svært opphengt i hvordan maten skal se ut og ti best inntrykk. Et relativt negativt bilde som blir fremmet som sundt. Og leser en kommentarene på disse bildene så er det ganske åpenbart at hun treffer en rekker mennesker som heier på henne og skryter hemningsløst av det. Personer som ganske åpenbart ser opp til henne og er påvirket til å tenke at dette er en balansert og god matplan/diett. Og det er farlig.

For samtidig er det relativt åpenbart at hun fronter en ekstremt tynn kropp som mangler muskler. Noe som ikke er så rart når en ser på maten hun spiser. Musklene får jo ikke mat. Og det er kjempefarlig.

Og dette fronter hun. Og folk støtter det.

Dette var grunnen til at mange reagerte på «spis med Kristin» opplegget hun prøvde seg på med Belinda. Hvor er kunnskapen? Hvor er ekspertene?

Kristin er ingen av delene men oppfører seg som om hun er det. Og det er svært farlig.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...