Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Gjest Heartgirl
M.H85 skrev (8 minutter siden):

Heartgirl ser ikke dette selv,nytter ikke😅 Dette er så langt fra Janteloven som det kan komme..... Det er fra Kina og hjem langt 😅

Dette er janteloven ja. Ikke noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (14 minutter siden):

Hvis man ikke tåler og se noen som koser seg med et glass vin på en snap og åpne noen regninger logg av bla videre. Så slipper man og se det. 

😄😄😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Citha skrev (Akkurat nå):

Jeg spør fordi jeg lurer. Det er ingen hersketeknikk. 

Det er hersketeknikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Å ha direktenummer til personlig saksbehandler hos Skatteetaten og statens innkrevingssentral?

Eller uante menger med inkassobrev?

Eller konstant leve med risiko for tvangssalg?

Eller over 100k i måneden i huslån?

Ja der var mye å være sjalu på🙈

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Heartgirl said:

Det er hersketeknikk. 

Du sier Kristin ikke driver med thinspo. Da lurer jeg på hva du tenker thinspo er. Tror i samme slengen at du kan google hva en hersketeknikk er. 

(Der var det muligens en liten en.)

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Å ha direktenummer til personlig saksbehandler hos Skatteetaten og statens innkrevingssentral?

Eller uante menger med inkassobrev?

Eller konstant leve med risiko for tvangssalg?

Eller over 100k i måneden i huslån?

Det er jo det KG-kritikerne har kritisert KG for jo og det at hun er åpen om dette hjelper andre som er i liknende situasjon for dette er dessverre alt for tabubelagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
Citha skrev (1 minutt siden):

Du sier Kristin ikke driver med thinspo. Da lurer jeg på hva du tenker thinspo er. Tror i samme slengen at du kan google hva en hersketeknikk er. 

(Der var det muligens en liten en.)

Det at KG driver med thinspo er noe dere KG-kritikere har fått for dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (5 minutter siden):

Dette er janteloven ja. Ikke noe annet. 

Janteloven handler om det å ikke skal tro man er bedre enn andre eller se ned på andre. Sånn kort..

Jeg tror ikke jeg er bedre enn noen andre her ,jeg ser ikke ned på noen her. Jeg er sterkt kritisk til måten Kristin når ut til sine følgere og metoden hun bruker,men det har du nå sagt i 10000 svar mot alle at det er du uenig i og at vi alle er SJALU på Kristin og driver hersketeknikker mot deg på dine svar.

Jepp😬

Endret av M.H85
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (3 minutter siden):

Det er hersketeknikk. 

Så spørsmål er hersketeknikk?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Heartgirl said:

Det at KG driver med thinspo er noe dere KG-kritikere har fått for dere. 

Jeg er en helt egen person, takk. Ingen dere. Siden jeg mener at hun driver med thinspo, og du mener hun ikke gjør det, så lurer jeg på hva du legger i begrepet thinspo. 

Merker at du ikke gidder å svare på spørsmålet mitt, så du vet kanskje ikke hva det er. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl

Jeg gir opp denne diskusjonstråden og takker for meg på denne tråden. I mine øyne er det dessverre janteloven at man ikke skal tro man er noe som råder. KG sine mest ivrige kritikere finner alt negativt og ta KG på :( KG sine mest ivrige kritikere unner ikke KG suksess og at hun har klart og reise seg opp etter skilsmissen og økonomiske problemer. 

Til og med vi som støtter KG og som tørr skrive våre meninger i tråden blir hetset og for våre meninger. Det er fullstendig respektløst. 

Jeg takker for meg på denne tråden. 

Kommer alltid til og støtte gode, glade, blide, ærlige og omtenksomme Kristin som en av de beste influencerne som finnes ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Jeg gir opp denne diskusjonstråden og takker for meg på denne tråden. I mine øyne er det dessverre janteloven at man ikke skal tro man er noe som råder. KG sine mest ivrige kritikere finner alt negativt og ta KG på :( KG sine mest ivrige kritikere unner ikke KG suksess og at hun har klart og reise seg opp etter skilsmissen og økonomiske problemer. 

Til og med vi som støtter KG og som tørr skrive våre meninger i tråden blir hetset og for våre meninger. Det er fullstendig respektløst. 

Kommer alltid til og støtte gode, glade, blide, ærlige og omtenksomme Kristin som en av de beste influencerne som finnes ❤️ 

Og ingen dømmer deg for det at du elsker K. Det må du få lov til,men de fleste reagerte på at du ikke forstår at nei det handler ikke om at vi tror vi er bedre enn K,handler om måten hun når ut på til mange av de sårbare. Dette forstår ikke du. Håper du får en fin tur til Altea med Kristin og gjengen🙂 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Heartgirl said:

Takk for dine bidrag.

Håper Kristin vet at det skal være med en person på turen som man ikke kan stille spørsmål til, da dette er hersketeknikk. God tur.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Wald86 said:

Takk for link! Dette er altså så kynisk. Gjelsvik har null kompetanse, ingen utdanning, kun videregående. Etter det er det bare reality. Helt hårreisende at bransjen nå spisser henne mot denne sårbare målgruppen. som en slags "venn og rådgiver". Skammelig. Jeg må bare oppfordre alle til å rapportere dette inn. Til alt av instanser som kan være relevant. Også denne vindrikkingen på toppen. Hvordan kan det være lovlig?

Samme oppfordring herfra. Bør ikke være mulig. Kan da virkelig ikke være lovlig? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi er flere som likte KG og fulgte henne på et tidspunkt som er kritiske nå.
For meg handler det om at en som helt uten kompetanse og erfaring faktisk planlegger et kurs som bla inneholder en del som heter «Spis med meg»og rører bort i en av de mest alvorlige sykdommene vi har, aldri kan få min tillit tilbake. Bare det at du har tenkt å gjennomføre noe slikt sier alt jeg trenger å vite. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heartgirl skrev (På 5.3.2024 den 17.04):

Nei hun skader INGEN andre enn “bedrevitende” kritikere som sitter anonyme på nett. 

Så dine venner som har masse penger, hus i millionklassen, skifter ut møbler hvert år etc er dårlige forbilder for dem. 

Du svarte meg ikke på spørsmålet mitt. Hvorfor følger du henne når hun er skadelig som du påstår? Noe blir jo trigget. 

Jeg vet det. Følger henne bevisst for og la seg irritere. 

Jeg følger Kristin. Og jeg liker henne, når det er sagt. Samtidig er det noe dobbeltmoralsk over det hun fronter. I den ene settingen åpner hun inkassovarsler, mens hun i det neste fronter hus, bil, hotellopphold, varige solide kvalitetsmøbler osv. 

Det første (inkassovarsler) er tegn på dårlig håndtering av økonomi, alt det andre er ikke tæring etter næring, om det nå stemmer at det er reelle inkassovarsler hun åpner. Folk med god og sunn økonomi har kontroll og styring. 
Man er naiv om man tenker at det å utsettes for kritikk omhandler sjalusi og misunnelse, når sannheten er at de fleste av oss ikke engang vet når vi utsettes for påvirkning, fordi produktet de fronter er seg selv, kjøpt og betalt av sponsorer. For eks, har jeg sett flere har spurt hvor gulvteppet er kjøpt. Kristin svarer. Vet vi om dette teppet er sponset når vi begynner å søke opp dette teppet på nett? 
Et frodig bad med store, grønne planter. Vet vi at de IKKE er sponset? 
Poenget mitt er at uavhengig av om vi liker personen eller ikke, så påvirkes vi. Og jeg er faktisk glad det er NOEN som holder de litt i ørene. Det er vel også derfor mange influencere retter stikk mot kvinneguiden. Det er ikke bare surmaga trollkjerringer som argumenterer og debatterer i denne tråden og andre. Det er utrolig nok mange konstruktive og tildels riktige påstander som kommer. Og etter det jeg ser, er de fleste saklige. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (16 minutter siden):

Sees, du er vel plutselig tilbake med et nytt brukernavn 🖐

Du må gjerne ha dine egne meninger, men du er helt blind for andres. 

Vil gjerne legge til at jeg likte KG før, dessverre har hun blitt nøyaktig av samme kaliber som de og det hun elsker å kritisere. Utnytting av sårbare mennesker uten faglig kompetanse, kropps og utseendepress osv...  Da mistet hun all troverdighet hos meg.

"Det er en kynisk bransje" er KG's egne ord. Hun er selv en del av den kynismen.

Endret av K_mb
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (9 minutter siden):

Takk for dine bidrag.

Håper Kristin vet at det skal være med en person på turen som man ikke kan stille spørsmål til, da dette er hersketeknikk. God tur.

Lett la seg irritere når en person kaller annenhver mening hersketeknikk,men best la det ligge nå... Når jeg tenker meg om er nok denne personen nettopp en av de litt sårbare følgerene hennes som forguder henne. Og da er det faktisk litt trist. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (19 minutter siden):

Adieu & bon voyage!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...