Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (10 minutter siden):

Hvis noen tar skade av KG sin slanke kroppsfigur sier det mye mer om dem enn om KG og da bør de logge av fra some. 

Når hun åpner disse regningene er det med på og gjøre økonomiske problemer mindre tabubelagt.

I fylla? Ja, fylleangst er også en følge av det 😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartgirl
Fjugur skrev (1 minutt siden):

Samme råd har jeg til den/de (?) som blir fysisk dårlig av å lese her inne… Logg av! 

Det samme til KG-kritikere hvor janteloven herjer at man ikke skal tro at man er noe kan logge ut fra KG sine kanaler. 

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Korsihalsen skrev (1 minutt siden):

I fylla? Ja, fylleangst er også en følge av det 😄

Hvis man ikke tåler og se noen som koser seg med et glass vin på en snap og åpne noen regninger logg av bla videre. Så slipper man og se det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Det er et så typisk argument når noen får kritikk og de som forsvarer den som får kritikk at de som kritiserer er enten sjalu eller misunnelige, og det er vel i 99% av tilfellene helt på jordet

Ikke sant. 

Sjalu på hva? Hadde f... meg aldri solgt sjelen min for penger! Ei heller gitt meg ut på felt jeg absolutt ikke har faglig kompetanse til å gå ut på for å tjene penger! 

Egentlig burde et par brukere ignoreres, da det er helt umulig å diskutere med de, det er som å diskutere med 6-åringen min! 

Men underholdende kan det til tider være.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 minutter siden):

Jeg husker godt denne talen og støtter den 100%. Sannhet med stor S. 

Ja hun hadde 100% rett den gangen. Heie Kristin ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (15 minutter siden):

Det er fordi KG-kritikere ikke tåler at vi som følger KG støtter henne og synes at hun er en flott og ærlig influencer ❤️ Det aksepteres ikke. Janteloven er dessverre den som styrer :( 

Helt feil. Det har ingenting med støtte eller jantelov å gjøre. Motstanden du møter kommer som følge av åpenbar naivitet, tunnelsyn og gjentagende jabbing uten kilder eller annet belegg for påstander utover «jeg og mine venner». 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (14 minutter siden):

Hæ? Bare å gi opp her folkens😅 

Nja, har litt tid til overs🤣🍿

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

De som blir med på turen er folk som selv bestemmer om de ønsker og dra på tur. Denne turen handler om og bli kjent med andre mennesker og knytte nye bekjentskaper. 

Det kom ikke som noen bombe at KG-kritikere misliker en slik tur selv om de aldri kommer til og bli med på denne reisen men det er jo bra for man trenger ikke surmagete kritikere som sitter og ser ned på andre folk de ikke kjenner. 

Mange ensomme mennesker vil hoppe på en sånn ur, fordi de tror det vil gi de venner og en følelse sv tilhørighet 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ditt problem i det hele tatt hva andre mennesker gjør og velger og gjøre. 

Tenker du det om alle mennesker?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Helt feil. Det har ingenting med støtte eller jantelov å gjøre. Motstanden du møter kommer som følge av åpenbar naivitet, tunnelsyn og gjentagende jabbing uten kilder eller annet belegg for påstander utover «jeg og mine venner». 

Heartgirl ser ikke dette selv,nytter ikke😅 Dette er så langt fra Janteloven som det kan komme..... Det er fra Kina og hjem langt 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Heartgirl said:

Hun sa bare sannheten om SE den gangen. 

@Heartgirl @Sansa20 @solietta 

Det holder nå! Dette er et diskusjonsforum. Tåler du ikke en diskusjon eller uenighet så bør du kanskje logge av? 

Det har den siste tiden blitt skrevet utrolig mange gode, saklige og informative innlegg knyttet til influenceren KG og driften av Kristin Gjelsvik AS her inne. 
TAKK!!! TAKK!!! 

Håper en kan la være svare disse (denne?) brukerene som helt tydelig prøver spamme tråden og ta fokus vekk fra en utrolig viktig diskusjon. 

Som influenceren (den såkalte venninna vår) Kristin Gjelsvik selv sier. Alt en influencer legger ut er nøye planlagt - ingenting er tilfeldig. 
Det som har blitt vist i KGs kanaler den siste tiden, hvor man HELT TYDELIG og uten et snev av tvil henvender seg til sårbare grupper, er ekstremt urovekkende.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha for at du ser hva som skjer på tråden. Vi er mange som ser hvordan KG-kritikere og haterne holder på både mot KG og hennes følgere. Rett og slett og rakke ned og dømme. 

Jeg er glad jeg har lært noe viktig i min oppvekst som jeg har videreført til mine barn og det er og aldri dømme og rakke stygt ned på mennesker man IKKE kjenner. 

Hm synes da du rakker ganske mye ned på de som er kritikere jeg da. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (19 minutter siden):

Hvis noen tar skade av KG sin slanke kroppsfigur sier det mye mer om dem enn om KG og da bør de logge av fra some. 

Når hun åpner disse regningene er det med på og gjøre økonomiske problemer mindre tabubelagt.

Så hvorfor kunne ikke bare de unge sårbare som ble påvirket av Sophie Elise bare bla seg videre så de ikke ble påvirket?

• Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (7 minutter siden):

Den videoen så jeg også og jeg heiet på henne for jeg vet det er mange som sliter økonomisk og som ikke tørr og prate om problemene sine. Så heia KG ❤️ 

Kult! Her er en ide: Kan ikke du og Kristin lage en «veien mot gjeldsfrihet- reise» det dere møter de stakkars menneskene og sammen åpner brev mens dere tar dere et glass eller 10. Eksklusivt tilbud til den nette sum av X kroner. Så hjertevarmt og omsorgsfult det ville vært😊❤️🥰

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Heartgirl said:

Hun holder IKKE på med thinspo fordi hun er tynn. 

Null kommentar på resten av din kommentar. Kommentaren er rett og slett hersketeknikk! 

Skjønner nå at KG-haterne (også kritikerne) har store vanskeligheter med og akseptere og respektere valget om at vi er MANGE som synes KG er flink!

Vet du hva thinspo er?

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (43 minutter siden):

Dessverre. Det vitner om at jantelover og sjalusien for andres suksess fremdeles råder :( 

Sjalusi på hva?? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heartgirl skrev (27 minutter siden):

Det er fordi KG-kritikere ikke tåler at vi som følger KG støtter henne og synes at hun er en flott og ærlig influencer ❤️ Det aksepteres ikke. Janteloven er dessverre den som styrer :( 

Virker mer på meg som at enkelte som støtter kg,  ikke tåler at det finnes andre meninger 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Citha skrev (3 minutter siden):

Vet du hva thinspo er?

Jeg vet godt hva thinspo er. Hersketeknikken der kan du legge bort med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heartgirl said:

Jeg vet godt hva thinspo er. Hersketeknikken der kan du legge bort med en gang. 

Jeg spør fordi jeg lurer. Det er ingen hersketeknikk. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (Akkurat nå):

Sjalusi på hva?? 

Å ha direktenummer til personlig saksbehandler hos Skatteetaten og statens innkrevingssentral?

Eller uante menger med inkassobrev?

Eller konstant leve med risiko for tvangssalg?

Eller over 100k i måneden i huslån?

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...