Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (10 minutter siden):

Jeg snakker ut fra meg selv og mine omgangsvenner som er i 40 årene og voksne mennesker jeg har intervjuet gjennom jobben.
Vi lar oss ikke påvirke av reklame. 

Kan du komme med noen bedre kilde/grunnlag for dette?

For jeg har sett på økonomien i mangement selskapene for influensere og fordelt over de seks selskapene jeg har på listen (hvor ett av de er managementet til Kristin) så har de totalt 295 ansatte og omsetter for godt over 900 millioner ÅRLIG! Og det er KUN managementene og ikke hva influensere selv tjener eller hva produkteiere betaler for markedsføringen.

Dersom påvirkning ikke virket eller reklame ikke hadde noen effekt så er det en helt hinsides sum å kaste bort på ingenting?

Samtidig vet vi og at målgruppen du snakker om, som og Kristin er en del av, er kanskje den målgruppen som og har mest penger (ferdig med utdannelse og har fast jobb) ELLER størst behov for relasjoner til andre mennesker (ammetåke, småbarn i hus, samlivsbrudd etc).

Så påstanden din gir ingen fornuftig rasjonell mening. Hvilke intervjuer var dette egentlig?

• Liker 15
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle blir påvirket/inspirert i større eller mindre grad. Jeg mener at man rett og slett ikke er ærlige hvis man sier man ikke blir påvirket. Det blir vi alle sammen. Så er selvfølgelig bevissthet og refleksjon ulikt fra person til person ifht alder, utdanning, erfaringer i livet osv. som forteller noe om i hvilken grad vi blir det og hvor negativt det er. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (26 minutter siden):

Jeg snakker ut fra meg selv og mine omgangsvenner som er i 40 årene og voksne mennesker jeg har intervjuet gjennom jobben.

Psykiatrien er bevis på det motsatte.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må vi ikke glemme da når Kristin drar meg seg folk på tur så er målgruppen nettopp ensomme voksne mennesker som ønsker noen å reise med. Og hun får betalt for det.

Begge deler er ok synes jeg, men la oss nå kalle en spade for en spade. Hun gjør det ikke for å være snill. Hun gjør det for å tjene penger.

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er selskapet som arrangerer reisene: https://viljareiser.no/

Fra ofte spurte spørsmål:

Sitat

Hvilken aldersgruppe er det på reisene?

Dette spørsmålet er det mest spurte spørsmålet hos oss :) Aldersspennet varierer mye fra reise til reise, alt fra 20 – 80 år. Om du lurer på en spesiell reise så kan vi gi deg konkrete svar på alder via mail eller telefon. Snittalderen er 35 – 55 år.

Sitat

Kan man melde seg på alene?

JA OG JA!! Faktisk så er det flertall som melder seg på uten å kjenne noen. Det pleier å være ca 70% som ikke kjenner hverandre fra før med noen unntak selvfølgelig. Underveis i ferien blir alle godt kjent og kanskje får du en ny venninne!

Altså bør det ikke være noen tvil om at de retter seg inn mot de som gjerne er ensomme eller vil treffe nye bekjente og mangler nettverk, og de fleste er 35?

Og her er turene til Kristin: https://viljareiser.no/ledere/kristin-gjelsvik#turer

Sitater:

Sitat

Drømmer du om ferie med venner, men mangler nettverk?

Sitat

I disse idylliske omgivelsene kan du berike livet ditt med nye vennskap, sammen med Kristin Gjelsvik

Sitat

og skap minner for livet, sammen med Kristin i Thailand.

Som altså Kristin får lønn for og dekket opphold.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (55 minutter siden):

Synses det sier mye om KG sin hjertevarme og omsorg for andre mennesker at hun får stelt i stand en slik vennereise. 

Like mye hjertevarm og omsorgsfull som alle andre guider i det selskapet, eller andre reiseselskap. Herregud, det handler ikke om omsorg. Det handler om jobb, oppdrag og inntekt. For KG som alle andre reiseguider.

• Liker 11
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Du snakker utifra DEG selv og dine venner🤣 Ærligtalt... Alder har ingenting å si her. Du har en veldig firkantet tankegang. Du fortsetter å kommentere mot alle her inne... Jeg antar du ikke har forståelse da for andres livssituasjon siden du og dine venner ikke blir påvirket av ditt og datt, og du mener alle på 30-40 år er slik og slik,og da er det OK. Snakk om å dra alle under en kam som selvfølgelig ikke er fakta.

Jeg er rundt 40. Skal jeg være sånn og sånn da fordi det er slik vennene dine er,og da er det bare slik😅 Høre du ikke deg selv.... Skjønner du forguder Kristin. Det er helt ok,men skriv til henne da ,ikke her.....

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Xmasclovn skrev (46 minutter siden):

Like mye hjertevarm og omsorgsfull som alle andre guider i det selskapet, eller andre reiseselskap. Herregud, det handler ikke om omsorg. Det handler om jobb, oppdrag og inntekt. For KG som alle andre reiseguider.

Igjen ser null problem at KG får betalt for dette opplegget. Det fortjener hun 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (47 minutter siden):

Husker reisene som ung...reiste med Ving eller var det Apollo (?😂) der vi møtte verdens blideste guide på flyplassen som vi kunne kontakte når som helst under oppholdet. Hun satt fremme i bussen med mikrofon og var vår alles "trygghet" i det ukjente landet.  Det var trygt,hun var norsk og svært service innstilt og selvfølgelig over hyggelig som de fleste selgere på jobb som skal tjene penger. Pen var hun også med colgate smil🤣 Kristin drar også på jobb å tjener penger. Ikke venninne tur, og henvender seg til de sårbare....Bli med på tur!!! Du er ikke lengre ensom. La oss lage verdens beste venninne tur ( så tjener jeg mer penger også).

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel Raad sa i en story (etter spm fra en følger) at hun med sitt reklameinnlegg påvirket salg til bedriften med 1,8 MILIONER!! Bare med å fronte i story.... Følgerne hennes er i hovedsak voksne mennesker.. 

Hun sa påfølgende "derfor er det ekstremt viktig med hva jeg faktisk reklamerer for og kan gå god for når man ser hvilke heftig påvirkning det har av hva jeg anbefaler og deler" 

Når noen er så hardnakket på at de ikke blir påvirket av noen de er så opptatt av så tenker jeg at det da har gått enda noen hakk forbi det å bli "inspirert" 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (6 minutter siden):

Igjen ser null problem at KG får betalt for dette opplegget. Det fortjener hun 😊

Jøss fortjener penger for å dra på venninne tur?🤔 Ehhh nei... Da burde hun markedsføre det litt annerledes enn "la oss bli venninner" ingen skal være ensomme,kom bli med🙈 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (8 minutter siden):

Jeg er helt enig i at hun fortjener å få betalt, for det er en jobb hun gjør der.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 minutt siden):

Jøss fortjener penger for å dra på venninne tur?🤔 Ehhh nei... Da burde hun markedsføre det litt annerledes enn "la oss bli venninner" ingen skal være ensomme,kom bli med🙈 

Hadde hun gjort det av ren godhet så hadde det vært gratis hele greia. Dette er kun butikk for profitt. Heeeelt absurd at noen ikke skjønner det

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heartgirl skrev (10 minutter siden):

Ingen her har vel påstått at hun ikke fortjener å få betalt for det? Så hvorfor argumenterer du slik? Eller kan du vise til et innlegg der noen sier hun ikke fortjener å få betalt?

Klart hun skal få betalt for en jobb eller et oppdrag, på lik linje med alle andre. For det er det det er, en JOBB. Ikke veldedighet fordi hun er omsorgfull og hjertevarm😂

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (3 minutter siden):

Hadde hun gjort det av ren godhet så hadde det vært gratis hele greia. Dette er kun butikk for profitt. Heeeelt absurd at noen ikke skjønner det

Selvfølgelig.

Kristin er en ekstremt god selger. Det ligger i henne. Hun har også jobbet mye med salg i klesbutikk/butikksjef tidligere. Gjorde jeg selv i ungdommen,og at hun raskt ble butikksjef på only eller hva det var er forståelig. Hun er dyktig på å salg,det skal hun ha. Men kynisk...når hun gjør det hun gjør for å tjene penger🤢

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (9 minutter siden):

Husker reisene som ung...reiste med Ving eller var det Apollo (?😂) der vi møtte verdens blideste guide på flyplassen som vi kunne kontakte når som helst under oppholdet. Hun satt fremme i bussen med mikrofon og var vår alles "trygghet" i det ukjente landet.  Det var trygt,hun var norsk og svært service innstilt og selvfølgelig over hyggelig som de fleste selgere på jobb som skal tjene penger. Pen var hun også med colgate smil🤣 Kristin drar også på jobb å tjener penger. Ikke venninne tur, og henvender seg til de sårbare....Bli med på tur!!! Du er ikke lengre ensom. La oss lage verdens beste venninne tur ( så tjener jeg mer penger også).

Jeg lurer egentlig mest på om skosålene eller sprekken til KG smaker godt så mye som det slikkes her…

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...