Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (1 time siden):

Ingen av oss som følger KG er hjernevasket! Voksne følgere som følger KG klarer fint og tenke selv men det vil noen av KG sine kritikere IKKE godta. Kamelen er vond og svelge den.

Har ingen kamel jeg, føler ikke at noen som har vært med på et sånt program har noe som helst og lære meg.  Vært igjennom voldelige forhold og inkassoer som er tatt opp i mitt navn, men har aldri følt at noen, og ihvertfall ingen influensere har noe å lære bort. Vi har heldigvis fagpersoner til dette.

De er gratis også 😄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (Akkurat nå):

Til og ha jobbet innen psykiatrien må jeg si jeg undrer meg litt over hvor lite du forstår🙈 NEI jeg tror ikke nødvendigvis Kari åpner en vin bare fordi Kristin drikker vin mens hun leser opp inkassoene sine for hele Norge, MEN alkohol og økonomi i seg selv er poenget her. Du fortsetter kommentere alle sine innlegg her...kjør på. Det går ikke inn...

I tillegg til det du skriver, så har Kristin i hvertfall ved et tilfelle, på spøk eller ei, oppmuntret til å ta seg et glass vin ved brevåpning. Det var i sammenheng med snakk om å gjøre en greie ut av å åpne inkassobrev, som i å åpne dem sammen og at man kunne gjøre det ved å kose seg med noe godt, et glass etc.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

I tillegg til det du skriver, så har Kristin i hvertfall ved et tilfelle, på spøk eller ei, oppmuntret til å ta seg et glass vin ved brevåpning. Det var i sammenheng med snakk om å gjøre en greie ut av å åpne inkassobrev, som i å åpne dem sammen og at man kunne gjøre det ved å kose seg med noe godt, et glass etc.

Forundrer meg ikke. Jeg har selv erfaring med en person nær meg som var i dyp gjeld og prøvde å ta sitt liv fordi håpløsheten var så stor og så for seg at hen ikke noen gang maktet komme seg ut av det. Det var stor sorg og skam😞 Det er ingenting som heter å kose seg når man åpner inkasso varsel,for mange er det helt jævlig. Altså de som faktisk er i det marerittet. Hun har drukket vin og kosa seg mens hun åpner dette,selvfølgelig for realiteten er jo at hun lever ikke i gjelds helvete som de hun "snakker" til,hun lever i luksus. 

Snakker ikke om meg selv her altså,jeg har hatt mine kamper i livet (ikke økonomi),men alt kommer ofte ned til det samme... Døyve bort de vonde følelser, og jobber du i psykiatrien bør du iallefall vite at rus/alkohol er ofte number one "flykt" metode når livet er vanskelig. 

• Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (31 minutter siden):

Jeg har også jobbet innen psykiatrien med voksne og ungdommer

Jeg har null interesse av og se på Belinda  som du nevner. Ikke aner jeg hvem det er. 

Jeg følger de influencerne jeg personlig har god energi, varme og som er seg selv ❤️❤️❤️

Da bør du iallefall se farene rundt KG. Hva har alkohol i some å gjøre f.eks? 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å drikke alkohol er jo utrolig  negativt. Da har du ikke mye viljestyrke..Og få inkassovarsel  er jo et dårlig tegn..Man må ha ryggrad..

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wald86 skrev (2 timer siden):

Det er helt forferdelig at det kan være lov, å blande alkohol inn i dette. Gjelsvik har helt klart spisset seg inn mot en sårbar målgruppe. Og hun har bygget seg opp moralsk kapital ved hjelp av blant annet Spleis. Denne gruppen mennesker, som sliter med økonomi og kanskje ensomhet etter samlivsbrudd, de er lette ofre for influencer-industrien. De flykter inn i drømmen hun selger, de hører hennes ord om egenkjærlighet, de tar seg kanskje et glass vin eller fler. Og de shopper. Emosjonell shopping øker, forbruksgjeld øker, rusmisbruk øker. Disse menneskene kjøper også bøker og kurs av influenceren de følger og tror på. Influenceren som har ett mål med sin salgskanal: å selge produkter og tjenester. Følgerne er hennes kjøpegruppe. Men hun manipulerer med "Dette ordner vi sammen". Og de ser hennes luksus, og kjøper det hun selger. 

👏🏽👏🏽

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (Akkurat nå):

👏🏽👏🏽

Nå "selger" hun vennskap og. Joda tanken er fin å samles til "venninne tur",men du blir ikke bestevenninne med Kristin. Du reiser på en tur ( du betale ganske mye) og du får en slags reiseleder som du vil møte til visse  tidspunkt som til en felles lunsj osv🙈 Jeg tror mange som reiser tenker at de nå får en ny vennine de kan ligge sammen med i dobbeltsenga på hotellrommet og prate girly talk med å støtte hverandre i livet,mens det i realiteten er "Haga Bussreiser" på tur med reiseleder som garantert vil tjene graps på dette🙈

En venninne tur er noe annet, da reiser jeg på tur med en venninne,ikke med et busslass.....

Jeg reagerer iallefall på det og,det er dette "vi er sammen" og jeg får nye gode venninner ,du og jeg VI som om du får Kristin som personlig venninne. 

🤢

• Liker 10
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (12 minutter siden):

Nå "selger" hun vennskap og. Joda tanken er fin å samles til "venninne tur",men du blir ikke bestevenninne med Kristin. Du reiser på en tur ( du betale ganske mye) og du får en slags reiseleder som du vil møte til visse  tidspunkt som til en felles lunsj osv🙈 Jeg tror mange som reiser tenker at de nå får en ny vennine de kan ligge sammen med i dobbeltsenga på hotellrommet og prate girly talk med å støtte hverandre i livet,mens det i realiteten er "Haga Bussreiser" på tur med reiseleder som garantert vil tjene graps på dette🙈

En venninne tur er noe annet, da reiser jeg på tur med en venninne,ikke med et busslass.....

Jeg reagerer iallefall på det og,det er dette "vi er sammen" og jeg får nye gode venninner ,du og jeg VI som om du får Kristin som personlig venninne. 

🤢

Haga Bussreiser var et knallgodt eksempel.

Det er det Kristin selger. Men jeg tror ikke kundene forstår det. Men kanskje og Haga Bussreiser hadde opplevd en oppsving i kunder om Charter-Svein hadde vært turguide og møtt de reisende i baren hver kveld?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (13 minutter siden):

🤢

Da får de spise med Kristin 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (4 minutter siden):

Da får de spise med Kristin 🙈

Ja spise å drikke vin. Hun utnytter så til grader at hun på mange måter er blitt et idol for følgerne sine.

Hvis jeg som 20 åring kunne melde meg på "venninne" tur med Beyonce hadde jeg reist umiddelbart🙈 Ikke at Kristin er en slik kjendis,men hun begynner å få en god gjeng som forguder og ser opp til henne... Melke melke... Ser nesten for meg 25 stk damer med stjerner i øynene på flyplassen. Litt sånn ungkaren opplegg...ååååå nå kommer hun😍😍

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Ja spise å drikke vin. Hun utnytter så til grader at hun på mange måter er blitt et idol for følgerne sine.

Hvis jeg som 20 åring kunne melde meg på "venninne" tur med Beyonce hadde jeg reist umiddelbart🙈 Ikke at Kristin er en slik kjendis,men hun begynner å få en god gjeng som forguder og ser opp til henne... Melke melke... Ser nesten for meg 25 stk damer med stjerner i øynene på flyplassen. Litt sånn ungkaren opplegg...ååååå nå kommer hun😍😍

Nei nei.

Ikke forguder. Inspirerer......

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
M.H85 skrev (54 minutter siden):

🤢

Det er helt frivillig om en vil være med på denne vennskapsreisen. 

Dere kritikere av KG gjør alt for og sverte henne 😡 

Tipper de som skal på turen får det hyggelig og at de knytter nye vennskap 🥰

Surmagede kritikere av KG hadde uansett ødelagt en slik tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (Akkurat nå):

Det er helt frivillig om en vil være med på denne vennskapsreisen. 

Dere kritikere av KG gjør alt for og sverte henne 😡 

Tipper de som skal på turen får det hyggelig og at de knytter nye vennskap 🥰

Surmagede kritikere av KG hadde uansett ødelagt en slik tur.

Er det sånn å forstå at du mener at reklame/påvirkning ikke virker?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
M.H85 skrev (36 minutter siden):

Tviler sterkt på at en 25 åring melder seg på. Tipper de som er i 30-40 årene er målgruppen. 
De som respekterer andre mennesker og som vet hva respekt er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Er det sånn å forstå at du mener at reklame/påvirkning ikke virker?

Voksne mennesker i alderen 30-40 KAN faktisk reflektere og tenke selv hva de blir påvirket av. 

Denne reisen er helt frivillig og INGEN tvinger noen. Man velger selv om man vil reise eller ikke. 

Synses det sier mye om KG sin hjertevarme og omsorg for andre mennesker at hun får stelt i stand en slik vennereise. 

Så får surmagede kritikere av KG respektere valget til de som vil bli med nettopp fordi de velger det helt frivillig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Voksne mennesker i alderen 30-40 KAN faktisk reflektere og tenke selv hva de blir påvirket av. 

Så folk lar seg påvirke av reklame, men ikke de i alderen 30-40 år?

Jeg spør helt konkret og ærlig her nå, for å forstå om det er det du mener?

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Så folk lar seg påvirke av reklame, men ikke de i alderen 30-40 år?

Jeg spør helt konkret og ærlig her nå, for å forstå om det er det du mener?

Jeg snakker ut fra meg selv og mine omgangsvenner som er i 40 årene og voksne mennesker jeg har intervjuet gjennom jobben.
Vi lar oss ikke påvirke av reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Heartgirl said:

Jeg snakker ut fra meg selv og mine omgangsvenner som er i 40 årene og voksne mennesker jeg har intervjuet gjennom jobben.
Vi lar oss ikke påvirke av reklame. 

Men du har jo sagt at du blir inspirert. Hva tenker du forskjellen på å bli påvirket, og å bli inspirert er?

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...