Marihone Skrevet 25. februar 2024 #5941 Del Skrevet 25. februar 2024 1 hour ago, SjiraffenLaffen said: Er hun ikke veganer lenger? Nei, hun spiser jo egg og yoghurt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fusetufs Skrevet 25. februar 2024 #5942 Del Skrevet 25. februar 2024 Mina 2 skrev (På 22.2.2024 den 1.14): I kveld sitter hun å skryter over hvor flink hun har vært og er så stolt over å ha klart å få til å kjøpe hus alene. Skjønner ikke hvorfor hun ikke har vært heldig å fått hjelp. For det har hun definitivt. Blir litt for dumt å skryte sånn,når "alle" vet at hun aldri hadde klart det alene. Lol dette sto jo på tv2 allerede i januar at hun hadde fått hjelp så følg med i timen 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 25. februar 2024 #5943 Del Skrevet 25. februar 2024 fusetufs skrev (9 minutter siden): Lol dette sto jo på tv2 allerede i januar at hun hadde fått hjelp så følg med i timen 🫣 https://www.tv2.no/underholdning/kristin-gjelsvik-roper-har-bygget-drommeboligen/16400970/ Lenke til artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 25. februar 2024 #5944 Del Skrevet 25. februar 2024 I dag sier hun på snap at hun ikke ville ha hjelp til flytting, takker alltid nei. Hun hadde gjort det samme i Drammen. Hadde også da fått tilbud om mye hjelp. Men la ikke hun ut en snap fra Drammen om hvor slitsomt det var, at hun måtte ta alt alene? Gråt og alt var helt jæ.... Vet at ting kan være psykisk tungt. Men har for meg at det ikke bare var det. Og om det var det så hjelper det med mennesker rundt seg. Hun fremstilte det som hun stod helt alene og fikk masse sympati. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 25. februar 2024 #5945 Del Skrevet 25. februar 2024 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 25. februar 2024 #5946 Del Skrevet 25. februar 2024 Sharp75! skrev (2 minutter siden): I dag sier hun på snap at hun ikke ville ha hjelp til flytting, takker alltid nei. Hun hadde gjort det samme i Drammen. Hadde også da fått tilbud om mye hjelp. Men la ikke hun ut en snap fra Drammen om hvor slitsomt det var, at hun måtte ta alt alene? Gråt og alt var helt jæ.... Vet at ting kan være psykisk tungt. Men har for meg at det ikke bare var det. Og om det var det så hjelper det med mennesker rundt seg. Hun fremstilte det som hun stod helt alene og fikk masse sympati. Tipper vel heller at hun mente helt alene, som i at hun plutselig ikke lenger hadde en partner, som hun hadde forventet når huset skulle pakkes ned og selges.. ? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 25. februar 2024 #5947 Del Skrevet 25. februar 2024 Queen19 skrev (6 minutter siden): Tipper vel heller at hun mente helt alene, som i at hun plutselig ikke lenger hadde en partner, som hun hadde forventet når huset skulle pakkes ned og selges.. ? Det kan godt være, ikke sikkert han heller hadde fått blitt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 25. februar 2024 #5948 Del Skrevet 25. februar 2024 (endret) Sharp75! skrev (2 timer siden): I dag sier hun på snap at hun ikke ville ha hjelp til flytting, takker alltid nei. Hun hadde gjort det samme i Drammen. Hadde også da fått tilbud om mye hjelp. Men la ikke hun ut en snap fra Drammen om hvor slitsomt det var, at hun måtte ta alt alene? Gråt og alt var helt jæ.... Vet at ting kan være psykisk tungt. Men har for meg at det ikke bare var det. Og om det var det så hjelper det med mennesker rundt seg. Hun fremstilte det som hun stod helt alene og fikk masse sympati. Hun har flytte biler og flytte folk vettu. Bruker heller penger på det enn få hjelp. Det koster mange lapper det,hun som sliter økonomisk😅 Alt er bare motsatt av ord og handling der i gården😅 Dessuten skryter hun hemningsløst av " livets mann",mannen alle damer burde finne seg🤔 Vel min kjæreste hadde forlangt å hjelpe meg flytte,han hadde vært der med meg hele tiden. Ikke noe hjelp fra livets mann der... Endret 25. februar 2024 av M.H85 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 26. februar 2024 #5949 Del Skrevet 26. februar 2024 M.H85 skrev (12 timer siden): Hun har flytte biler og flytte folk vettu. Bruker heller penger på det enn få hjelp. Det koster mange lapper det,hun som sliter økonomisk😅 Alt er bare motsatt av ord og handling der i gården😅 Dessuten skryter hun hemningsløst av " livets mann",mannen alle damer burde finne seg🤔 Vel min kjæreste hadde forlangt å hjelpe meg flytte,han hadde vært der med meg hele tiden. Ikke noe hjelp fra livets mann der... Kristin er jo vant til Dennis, så tipper det ikke skal så mye å imponere der i gården 🤭 5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauehode Skrevet 26. februar 2024 #5950 Del Skrevet 26. februar 2024 KG vil drive med pakking alene og uten folk og forstyrrelser, for da hun da kan flekke opp mobilen og lage 400 snaps av prosessen og tjene fete penger. 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg misspinky Skrevet 26. februar 2024 Populært innlegg #5951 Del Skrevet 26. februar 2024 Jeg likte å følge med på Kristin før. Synes hun hadde en sterk stemme og var et friskt pust i influenser verden, men nå må jeg avfølge. Første gang jeg tenkte det, var under dette "spis med meg" kurset. I mine øyne skikkelig kynisk. Har fulgt med litt siden det og jeg får en dårlig følelse. Hun snakker på en intens måte og bruker hele tiden begreper som "vi", altså hun og følgerne. "Vi skal åpne posten", "vi skal spise dadler*, det siste jeg hørte; "vi har kjøpt hus, bli med til huset vårt". Jeg får skikkelig sekt vibber av dette greiene her. Jeg har ikke problemer med å åpne posten, ikke økonomiske problemer, ikke problemer med mat, har min egen bolig. Kan ikke relatere til henne lenger. Hun prøver i mine øyne å treffe en nerve i folk som i ulik grad sliter, Og dette for å tjene penger. Det synes jeg er usselt gjort. 46 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 26. februar 2024 #5952 Del Skrevet 26. februar 2024 misspinky skrev (2 minutter siden): Jeg likte å følge med på Kristin før. Synes hun hadde en sterk stemme og var et friskt pust i influenser verden, men nå må jeg avfølge. Første gang jeg tenkte det, var under dette "spis med meg" kurset. I mine øyne skikkelig kynisk. Har fulgt med litt siden det og jeg får en dårlig følelse. Hun snakker på en intens måte og bruker hele tiden begreper som "vi", altså hun og følgerne. "Vi skal åpne posten", "vi skal spise dadler*, det siste jeg hørte; "vi har kjøpt hus, bli med til huset vårt". Jeg får skikkelig sekt vibber av dette greiene her. Jeg har ikke problemer med å åpne posten, ikke økonomiske problemer, ikke problemer med mat, har min egen bolig. Kan ikke relatere til henne lenger. Hun prøver i mine øyne å treffe en nerve i folk som i ulik grad sliter, Og dette for å tjene penger. Det synes jeg er usselt gjort. Nå avfulgte jeg etter «spis med meg» kurset, men har fulgt med her innimellom og jeg er så enig med deg. Likte henne så godt før, jeg føler hun har mistet seg selv helt. Jeg tenker i alle fall at hun burde hjelpe seg selv før hun burde tenke på å hjelpe noen andre. Hun har vært gjennom vanskelige ting og på meg virker det ikke som hun er helt «helet» ennå. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 26. februar 2024 #5953 Del Skrevet 26. februar 2024 misspinky skrev (3 timer siden): Jeg likte å følge med på Kristin før. Synes hun hadde en sterk stemme og var et friskt pust i influenser verden, men nå må jeg avfølge. Første gang jeg tenkte det, var under dette "spis med meg" kurset. I mine øyne skikkelig kynisk. Har fulgt med litt siden det og jeg får en dårlig følelse. Hun snakker på en intens måte og bruker hele tiden begreper som "vi", altså hun og følgerne. "Vi skal åpne posten", "vi skal spise dadler*, det siste jeg hørte; "vi har kjøpt hus, bli med til huset vårt". Jeg får skikkelig sekt vibber av dette greiene her. Jeg har ikke problemer med å åpne posten, ikke økonomiske problemer, ikke problemer med mat, har min egen bolig. Kan ikke relatere til henne lenger. Hun prøver i mine øyne å treffe en nerve i folk som i ulik grad sliter, Og dette for å tjene penger. Det synes jeg er usselt gjort. Det er veldig sant. Hun bygger på den samme venninne- og tilhørighetsfølelsen som flere andre influencere har funnet ut at fungerer for klikk og cash. Det med «vårt hus» har jeg derimot forstått mer som hennes og F sitt, enn henne og følgerne, uten at det endrer helheten. Jeg så dog en kommentar hun la ut fra en følger om at bolihreisen gjorde at det føltes som at det også ble deres (følgernes) hus så skal ikke se bort fra at hun nå spiller videre på det. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 26. februar 2024 #5954 Del Skrevet 26. februar 2024 HerKommerMummi skrev (3 timer siden): Kristin er jo vant til Dennis, så tipper det ikke skal så mye å imponere der i gården 🤭 Eller så er han faktisk en del bedre enn exen når du ser på den overtakknemligheten hun viser over å ha møtt ham. Den er stort sett mer patetisk enn sjarmerende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. februar 2024 #5955 Del Skrevet 26. februar 2024 HerKommerMummi skrev (5 timer siden): Kristin er jo vant til Dennis, så tipper det ikke skal så mye å imponere der i gården 🤭 Tenkte akkurat det samme når jeg skrev innlegget. De fleste vil jeg påstå er "livets mann" kontra Dennis 😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. februar 2024 #5956 Del Skrevet 26. februar 2024 misspinky skrev (5 timer siden): Jeg likte å følge med på Kristin før. Synes hun hadde en sterk stemme og var et friskt pust i influenser verden, men nå må jeg avfølge. Første gang jeg tenkte det, var under dette "spis med meg" kurset. I mine øyne skikkelig kynisk. Har fulgt med litt siden det og jeg får en dårlig følelse. Hun snakker på en intens måte og bruker hele tiden begreper som "vi", altså hun og følgerne. "Vi skal åpne posten", "vi skal spise dadler*, det siste jeg hørte; "vi har kjøpt hus, bli med til huset vårt". Jeg får skikkelig sekt vibber av dette greiene her. Jeg har ikke problemer med å åpne posten, ikke økonomiske problemer, ikke problemer med mat, har min egen bolig. Kan ikke relatere til henne lenger. Hun prøver i mine øyne å treffe en nerve i folk som i ulik grad sliter, Og dette for å tjene penger. Det synes jeg er usselt gjort. Ja du sier noe der.🤔 Alle de snappene hun viser frem,husker en: " takket være deg åpner jeg og min mann postkassen nå! Min mann vurderte selvmord nylig pga økonomiske problemer. Tusen takk beste Kristin❤❤❤ Du skal trå litt varsom da altså når du vet du har følgere som sliter såpass.. Mon tro om de føler seg bedre når hun lever som en dronning og flytter inn i 15millioners hus ....Mennesker som ikke sliter økonomisk ( slike som meg og mange andre vil gjennomskue dette) dobbelt spillet ,men for en stakkars Kari og Ole da som nesten har begått selvmord grunnet økonomiske problemer vil de nok finne en slags trøst i det å "åpne post sammen" osv,men alt er jo fake...hun lever nemlig ikke som Kari og Ole,hun lever jo og bor i luksus. 8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 26. februar 2024 #5957 Del Skrevet 26. februar 2024 (endret) . Endret 2. mars 2024 av Wald86 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 26. februar 2024 #5958 Del Skrevet 26. februar 2024 Likte henne så godt før, men nå har jeg blokkert henne både på snap og insta. Får helt fnatt av den oversnappinga og det hun har utviklet seg til å bli. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 26. februar 2024 #5959 Del Skrevet 26. februar 2024 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol. Admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 26. februar 2024 #5960 Del Skrevet 26. februar 2024 Synes det påfallende ofte er alkohol i bildet (bokstavelig talt)? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå