Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Hvilke realityprogram har hun ikke deltatt på?!? Er det mulig å være mer PR-kåt🙄Er så driiitlei å se trynet hennes på alt. Og nei, jeg ser ikke på noe reality,men umulig å unngå å se det på reklamene på diverse kanaler. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mariposa__ skrev (23 minutter siden):

Hvilke realityprogram har hun ikke deltatt på?!? Er det mulig å være mer PR-kåt🙄Er så driiitlei å se trynet hennes på alt. Og nei, jeg ser ikke på noe reality,men umulig å unngå å se det på reklamene på diverse kanaler. 

Dette er vel en gjenganger når det kommer til influensere. Det er jo trossalt jobben deres å holde seg aktuelle. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbobla skrev (21 minutter siden):

Jeg spekulerer i om hun er gravid. Bare en feeling jeg har.

Hva som gjør at du har denne feelingen ? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun går i bare store klær. Viser seg lite i helkropp så syntes jeg den røde ullgenseren sto litt langt ute ved magen i story. Mulig det bare var holdningen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbobla skrev (9 timer siden):

Jeg spekulerer i om hun er gravid. Bare en feeling jeg har.

Jeg har lurt på brudd🙈 de er i huset om en annen og tar seg av falk🤷 håper ikke det, favoritt kjendis paret mitt😍 men har stusset på at de er så mye på reis om en annen 🧐

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nøtta skrev (11 timer siden):

Jeg har lurt på brudd🙈 de er i huset om en annen og tar seg av falk🤷 håper ikke det, favoritt kjendis paret mitt😍 men har stusset på at de er så mye på reis om en annen 🧐

Så de for ett par uker siden, de så veldig lykkelig ut 😊 fikk en liten feeling av at de venter barn. Kunne se litt sånn ut 🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (1 time siden):

Så de for ett par uker siden, de så veldig lykkelig ut 😊 fikk en liten feeling av at de venter barn. Kunne se litt sånn ut 🥰

Ja dem har det fint dem :) hvordan fikk du den feelingen ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (7 timer siden):

Så de for ett par uker siden, de så veldig lykkelig ut 😊 fikk en liten feeling av at de venter barn. Kunne se litt sånn ut 🥰

Hurra! Liker de to så godt👏🥰 blir spennende å se😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (6 timer siden):

Hurra! Liker de to så godt👏🥰 blir spennende å se😍

Og mora til Dennis sa i dag at det skjer så mye spennende i livet deres at hun har lyst å fortelle, men får ikke lov, men at de skal muligens fortelle den ene tingen i dag 😍😍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Og mora til Dennis sa i dag at det skjer så mye spennende i livet deres at hun har lyst å fortelle, men får ikke lov, men at de skal muligens fortelle den ene tingen i dag 😍😍

Ja har hatt anelse på at det skjer mye nå , derfor dem har antagelig vært så stille og lite  aktiv på instagram i de siste månedene . 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (På 24.2.2022 den 9.02):

Jeg har lurt på brudd🙈 de er i huset om en annen og tar seg av falk🤷 håper ikke det, favoritt kjendis paret mitt😍 men har stusset på at de er så mye på reis om en annen 🧐

Ikke brudd hvertfall 😀dem har det fint 😀

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er på reise HELE tiden. Husmorferie ditt og datt. Velfortjent husmorsferie etc. Det er ikke mye velfortjent om det er hele tiden!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem har snakket om flytting til Stavanger flere ganger , men ikke sagt når. Dem har vel kommet frem til å flytte nå og funnet drømmehuset . 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

solietta skrev (21 timer siden):

Ja dem har det fint dem :) hvordan fikk du den feelingen ? 

Han strøk henne på magen og kysset henne 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (7 minutter siden):

Han strøk henne på magen og kysset henne 😊

okei , så koselig 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (3 timer siden):

Dem har snakket om flytting til Stavanger flere ganger , men ikke sagt når. Dem har vel kommet frem til å flytte nå og funnet drømmehuset . 🥰

Nå er det bekreftet 🥰❤️

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...