ibsen Skrevet 31. mars 2018 #1 Del Skrevet 31. mars 2018 Vekt: 64.5 Høyde: 165. Mål: 56 kilo To be continued.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ibsen Skrevet 4. april 2018 Forfatter #2 Del Skrevet 4. april 2018 Snikveide meg idag, og vekten viste 62.0 Det er nok kun vannvekt etter påske.. men likevel - den magiske 60streken nærmer seg! April blir veldig travel på jobb og privat. Så målet mitt denne mnd er å holde meg unna sukker og ta så gode matvalg som jeg kan. Drikker vann som tørstedrikk og mulig det blir en hvit mnd. Mai er roligere og med mange deilige fridag - så tenker at jeg setter inn støtet med trening da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. april 2018 #3 Del Skrevet 5. april 2018 Hva mener du med hvit måned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ibsen Skrevet 9. april 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 9. april 2018 On 4/5/2018 at 9:37 PM, KaDust said: Hva mener du med hvit måned? Ingen alkohol 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ibsen Skrevet 9. april 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 9. april 2018 Det jeg har fått i meg som jeg ikke skulle i helgen; håndfull haribo, lakrisstang, 3 'påskegg', 1 glass appelsinjuice og 1 glass sjokkomelk. Så sukkerfri = fail 🙈 Nå følger 3 dager med seminar/kurs hvor jeg ihvertfall delvis må spise det jeg får servert.. Ikke verdens beste timing. Og neste uke er relativ lik🙄 Får gjøre så godt jeg kan! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. april 2018 #6 Del Skrevet 11. april 2018 Så godt du kan er bra nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ibsen Skrevet 17. april 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 17. april 2018 Da var ny offisielt vekt 61. Har satt meg ett hårete mål om å se 69 tallet innen 1 mai. Noe usikker på om det går. Kurs tirsdag til fredag med måltider inkludert. Det er litt utfordrende. Tenker å ta en lavkarbo-miniuke med telling av kalorier fra 23 til 27. En liten kickstart og så MÅ jeg komme i gang med noe trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå