Gå til innhold

Hva bruker dere til jeans? Strømpebukse eller nylonsokker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nylonstrømper unngår jeg så langt det er mulig, og ihvertfall ikke til jeans.

Jeg bruker sokker i bomull eller barbeint, varierer etter hva slags sko jeg bruker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nylonsokker i vinterhalvåret, kun innleggssåler i sommerhalvåret. 

Er jo ingen som skal se hvordan det ser ut under. Bruker jo diverse undertøy og hjelpemidler for å få diverse kjoler til å sitte pent på også. 

Anonymkode: 9d46a...26e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, tomba701 skrev:

kan dere ikke bruke stay ups da ? mye fint der

Til jeans? Da er det enklere å bruke sokker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlige høye sokker i ull eller knestrømper i ull (må være god kvalitet for å holde seg oppe, vel å merke). Synes sko sklir så fælt med sånne tynne strømpebukser/knestrømper, med ull holder skoene seg noen lunde på plass 😉 

Men favoritten er skinny jeans med høye hæler og ingen sokker, da sitter skoene som støpt! Venter så lenge som mulig på høsten med å dra fram sokkene... Og da er det enten hvite ankelsokker eller tynne ullsokker som gjelder, alt etter hvilken type sko det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri hudfarget nylonsokker! Hvis jeg går i boots eller joggesko, bruker jeg vanlige bomullsokker, mens jeg til ballerinasko eller pumps, er barbeint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bruker hverken sokker eller strømpebukse til jeans, alltid barbeint både i sko og støvletter. Sokker brukes til nød bare på trening

 

Anonymkode: 9a6a3...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2018 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Hvorfor den påkledningen når man jobber som Hooters i USA? Har vært der og blitt servert av de, men det er ikke noen dårlig påkledning da :) Strømpebukse kan jeg forstå, at den jevner ut fargen på bena

Anonymkode: 33b8b...de5

Fordi det er uniformen der. Sokkene ble brukt i flere lag både for å få riktig tykkelse, skulle være så fluffy som mulig, og fordi det var mer behagelig når man gikk og stod hele kvelden. Og til halloween for eksempel brukte vår restaurant svarte og oransje sokker under de hvite, i jula røde og grønne under de hvite og 4. Juli røde og blå under de hvite. Hver gang hjemmelaget (fotball) spilte kamp brukte vi lagets tubesokker under to par hvite. Ellers to par hvite eller tre eventuelt. St Åatricks day var grønne under hvite. Strømpebuksene var litt klamme, hadde litt plastikkfølelse. 

 

E73CE77E-BD22-4498-B66B-ABAB4F17E895.jpeg

DEA84B5F-4CEC-42AE-AA04-95BBA73F1CBB.jpeg

B8F4FBF9-B904-475C-9576-9AAD3F536900.jpeg

E490CA2A-59BE-4131-9FB0-D21A5F3D315F.jpeg

CF518A43-343F-42E8-8C57-6AA209B54BC3.jpeg

Anonymkode: c49c8...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...