Katten.2.0 Skrevet 1. april 2018 #121 Skrevet 1. april 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: Takk for gode råd. Men hvorfor er ikke ydmykhet en av mine styrker? Anonymkode: 51158...d88 Du kan også stryke selvinnsikt av lista. Grunnen til at ydmykhet ikke er det, er fordi du kommer hit for å be om hjelp. Du får ingen matcher på tinder, men tviholder på at du er meget attraktiv og har vode bilder. Det er helt greit å være selvsikker, men kombiner det med litt ydmykhet så kommer du mye lengre. Personlig får jeg mye positiv oppmerksomhet for mitt utseende og kropp, men jeg vet at dette er fra folk som har min type utseende og personlighet som preferanse, og at dette ikke gjelder resten av verden. 18 hours ago, SpaceDementia said: Din profil må åpenbart være god. Hva er dine styrker og hvordan spilte du de ut? Synes selv jeg har løyet litt om hvem jeg egentlig er på enkelte bilder - har derfor fjernet bilder som egentlig er gode og prøver å erstatte de med noe som reflekterer meg bedre. Jeg har et problem med at jeg rett og slett mangler gode bilder i sosiale sammenhenger. De få jeg kan velge mellom er fra medium til dårlig. Sjelden noen poster bilder på facebook i disse dager, hvertfall i mine kretser. Vi er stort sett like gutter; folk som nærmest legger stolthet i å være lite aktive på sosiale medier. Får vel bare ta saken i egne hender. Jeg hadde to profiler med til sammem over tusen matcher på rundt ett år. Sveipet overhodet ikke på alle, og matchene mine er milevis i fra hva superkjekke menn eller gjennomsnittlige pene jenter får. Den ene profilen var rettet mot seksualitet (jeg er jo en utøvende BDSMer som tar avstand fra de organiserte miljøene, og da er tinder ypperlig), og en annen var rettet mot vanlige relasjoner. Den første profilen hadde en konsis og kortfattet profiltekst med smakfulle bilder som fremmet litt røffere sex. Den andre profilen (som jeg både hadde mer suksess med og likte best - blir så sykt kjedelig med alle jentene som er nysgjerrig på 50 shades) hadde fire bilder av meg tatt av andre og et hvor det var en selfie med to av mine beste venner. Ett av de sosiale bildene viste meg i en lite selvhøytidelig situasjon. Teksten var også kort og konsis, men gav et mer inntrykk av hvem jeg er som person kontra min seksualitet. Deretter hadde jeg en liten humoristisk vri på slutten. Styrken min er kommunikasjon. Om jeg hadde utvekslet mer enn ti meldinger var jeg nesten garantert å kunne prate henne til sengs ila relativt kort tid. Selvfølgelig var det en del tilfeller hvor det ikke gikk eller at en av oss ikke fulgte opp samtalen av varierende grunner. Det er også viktig å smi mens jernet er varmt, om man ikke har en meeeeget god connection. For min del var nøkkelen å tenne sinnet til jenta, samt få henne til å trives i mitt selskap. Ang bilder: Dra på kafé med ei venninne og få henne til å ta noen gode bilder av deg. 17 hours ago, AnonymBruker said: Kan det anbefales med tinder pluss? Slik at jeg kan sveipe i de større byene? TS Anonymkode: 51158...d88 Om profilen din ikke funker i din by, hvorfor skal den gjøre det i en annen by - hvor du i tillegg ikke er nært dem?
SpaceDementia Skrevet 1. april 2018 #122 Skrevet 1. april 2018 40 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Den andre profilen (som jeg både hadde mer suksess med og likte best - blir så sykt kjedelig med alle jentene som er nysgjerrig på 50 shades) hadde fire bilder av meg tatt av andre og et hvor det var en selfie med to av mine beste venner. Ett av de sosiale bildene viste meg i en lite selvhøytidelig situasjon. Teksten var også kort og konsis, men gav et mer inntrykk av hvem jeg er som person kontra min seksualitet. Deretter hadde jeg en liten humoristisk vri på slutten. Styrken min er kommunikasjon. Om jeg hadde utvekslet mer enn ti meldinger var jeg nesten garantert å kunne prate henne til sengs ila relativt kort tid. Selvfølgelig var det en del tilfeller hvor det ikke gikk eller at en av oss ikke fulgte opp samtalen av varierende grunner. Det er også viktig å smi mens jernet er varmt, om man ikke har en meeeeget god connection. For min del var nøkkelen å tenne sinnet til jenta, samt få henne til å trives i mitt selskap. Ang bilder: Dra på kafé med ei venninne og få henne til å ta noen gode bilder av deg. Haha, ja det er vel en del jenter som er nysgjerrig på BDSM. Selv har jeg aldri vært en fan, med respekt å melde. Den bildemiksen hørtes ganske optimal ut. Selv mangler jeg kanskje et litt formelt bilde. Jeg skal på et eller annet vis få ordnet bedre bilder i sosiale settinger. Men det blir ikke med en veninne på kafé. For det første drar jeg veldig sjelden på kafé. For det andre henger jeg knapt med jenter i det hele tatt, jentevennskapene mine blir alltid så svake at de forsvinner etter en stund, med mindre det har vært sex i bildet. Det får bli en kamerat som tar bilde av meg, på en sosial plass av noe slag :-)
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #123 Skrevet 1. april 2018 På 29.3.2018 den 20.15, AnonymBruker skrev: Kun et fåtall av de hundre kvinne profilene jeg har sveipet gjennom, er det kun 1-2 stk med (profesjonell tekst: Jeg søker en mann som er ute etter et fast forhold, +++"), mens 98 % skriver ingenting i bio, i verste fall er det en klein replikk. Det er kanskje riktig å si at, kvinner har makt på Tinder, mens vi menn på jobbe mer med profilen vår? Jeg overdriver ikke når mitt inntrykk er at 98 % av jentene ikke har noe tekst i bio. -TS Anonymkode: 51158...d88 Kvinner og menn er forskjellige. Du må sammenligne profilen din med andre menns profiler hvis du skal sammenligne, ikke kvinners profiler. Det er jo ikke en heterofil mann du skal tekke. Tinder er for øvrig en overfladisk app. Det er ikke uvanlig at menn trykker liker på alt, og videre velger de mest attraktive blant de matchene de har. Ikke veldig romantisk akkurat. Anonymkode: 4ec9c...64b 1
SpaceDementia Skrevet 1. april 2018 #124 Skrevet 1. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder er for øvrig en overfladisk app. Det er ikke uvanlig at menn trykker liker på alt, og videre velger de mest attraktive blant de matchene de har. Ikke veldig romantisk akkurat. Anonymkode: 4ec9c...64b Fortell meg, er det noe annerledes når du "screener" jentene på en uteplass? Tinder er ikke overfladisk, mennesker generelt er overfladiske. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. april 2018 #125 Skrevet 1. april 2018 På 31.3.2018 den 14.42, Minesveiper skrev: Er ikke så veldig glad i fylla. Vil heller møte damer på tinder, og eller på en eller annen aktivitet hvor begge er edrue. Ja det beste er jo selvsagt å være edru
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. april 2018 #126 Skrevet 1. april 2018 På 31.3.2018 den 14.11, SpaceDementia skrev: Folk treffes jo som før i tiden også. Det ene utelukker ikke det andre, det vet jo du også. Men jeg skjønner at dette var ditt forsøk på å distansere deg fra det. Nei jeg distanserer meg ikke fra noe, bare lurte på hvorfor det var så populært med slike apper. Tar hverken avstand eller noe annet fra det Jeg skjønner jo at man selvsagt kan møtes på mange måter. Håper iallefall du får gode råd her fra de som bruker appen så du får flere treff eller noe. Selv vet jeg ikke hva Tinder ER engang annet enn at det er en date app
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #127 Skrevet 1. april 2018 Damer er kresne, trenger jeg å si mer. Jeg trenger ikke utdype dette vell. Se hvem som får mange matcher og hvem som får få matcher. Gjennomsnittsmannen får ikke sånn kjempemange matcher på tinder. Anonymkode: c02b9...4cf 1
SpaceDementia Skrevet 1. april 2018 #128 Skrevet 1. april 2018 (endret) 3 timer siden, Mysticgirl skrev: Nei jeg distanserer meg ikke fra noe, bare lurte på hvorfor det var så populært med slike apper. Tar hverken avstand eller noe annet fra det Jeg skjønner jo at man selvsagt kan møtes på mange måter. Håper iallefall du får gode råd her fra de som bruker appen så du får flere treff eller noe. Selv vet jeg ikke hva Tinder ER engang annet enn at det er en date app Synes det er rart å komme inn i midten av en tråd som har skrevet "Tinder" i overskriften for å state at man ikke har peiling på hva tinder er. Det er bare demonstrativt. Det hadde tatt deg tjue sekunder å google Tinder. Det at du etter tre-fire poster her inne i tråden sier at du enda ikke vet hva tinder er, bekrefter at du bare var ute etter å distansere deg, og du bidrar dermed med fint lite. Endret 1. april 2018 av SpaceDementia 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. april 2018 #129 Skrevet 1. april 2018 46 minutter siden, SpaceDementia skrev: Synes det er rart å komme inn i midten av en tråd som har skrevet "Tinder" i overskriften for å state at man ikke har peiling på hva tinder er. Det er bare demonstrativt. Det hadde tatt deg tjue sekunder å google Tinder. Det at du etter tre-fire poster her inne i tråden sier at du enda ikke vet hva tinder er, bekrefter at du bare var ute etter å distansere deg, og du bidrar dermed med fint lite. Jo jeg vet at det er en dateapp, men jeg vet jo ikke hvordan den fungerer, siden jeg aldri har lastet den ned? For en kranglefant du er Men slapp av .. skal ikke plage deg mer og rusler rolig ut av denne tråden
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #130 Skrevet 1. april 2018 49 minutter siden, SpaceDementia skrev: Synes det er rart å komme inn i midten av en tråd som har skrevet "Tinder" i overskriften for å state at man ikke har peiling på hva tinder er. Det er bare demonstrativt. Det hadde tatt deg tjue sekunder å google Tinder. Det at du etter tre-fire poster her inne i tråden sier at du enda ikke vet hva tinder er, bekrefter at du bare var ute etter å distansere deg, og du bidrar dermed med fint lite. Dårlig dag eller? Kan faktisk skjønne at du sliter med treff av damer. Ikke akkurat rette måten å gå fram på. Anonymkode: fcc12...4ef 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #131 Skrevet 1. april 2018 På 29.3.2018 den 20.27, SpaceDementia skrev: Bare en liten utblås: det er så sykt lett for jenter på Tinder. Dere har ikke anelse engang, det er så dust. På 29.3.2018 den 20.35, SpaceDementia skrev: Det skjønner jeg. Dere er også da veldig mye mer kresne på en generell basis. Jeg har mange gode matches på tinder nå, men måtte jobbe knallhardt for det. I flere mnd var jeg på tinerdater med jenter som var 2 hakk under meg. Jeg måtte jo bare avvise alle matchene jeg fikk når vi møttes irl. Men det var de beste jeg fikk. Wow.. bare wow Anonymkode: e3b46...97a 2
SpaceDementia Skrevet 2. april 2018 #132 Skrevet 2. april 2018 3 timer siden, Mysticgirl skrev: Jo jeg vet at det er en dateapp, men jeg vet jo ikke hvordan den fungerer, siden jeg aldri har lastet den ned? For en kranglefant du er Men slapp av .. skal ikke plage deg mer og rusler rolig ut av denne tråden Synd, ha det bra da. Men da kan du jo dra og google tinder, så lærer du om det :-) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dårlig dag eller? Kan faktisk skjønne at du sliter med treff av damer. Ikke akkurat rette måten å gå fram på. Anonymkode: fcc12...4ef Jeg har hatt en veldig fin dag! Jeg har ikke problemer med å treffe damer tenk. Men jeg hadde tidligere utfordringer med å få matches på tinder som jeg føler gjenspeiler de jentene jeg gjerne kunne matchet med i virkeligheten. La oss si at man drar 7-ere ute men får maks 5-ere på Tinder. Da er det rom for å forbedre profilen sin. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow.. bare wow Anonymkode: e3b46...97a Hva er galt i å si at jentene som jeg var på date med i det gitte tidspunktet ikke sto til mine forventninger? Jeg prater da her anonymt. Til info: slik kan noen gutter snakke med hverandre om jenter. Og ja, i utgangspunktet er Tinder mye "lettere" for jenter. Det er jo bare fakta.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #133 Skrevet 2. april 2018 På 29.3.2018 den 20.09, AnonymBruker skrev: Har du ikke tekst hvor du i det minste beskriver hva du er ute etter: fast forhold vs ONS, så blir det "next". Sorry, men om ikke fyren gidder bruke tid på profilen sin så gidder ikke jeg bruke tid på ham. Anonymkode: e4e42...6f3 Da får dere har tekst selv! Anonymkode: 98e13...da7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #134 Skrevet 2. april 2018 På 4/1/2018 den 12.07, Katten.2.0 skrev: For min del var nøkkelen å tenne sinnet til jenta, samt få henne til å trives i mitt selskap. Hvordan "tenner man sinnet"? Anonymkode: e3617...74d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #135 Skrevet 3. april 2018 On 30.3.2018 at 10:28 PM, Mysticgirl said: Er det ingen som treffer hverandre på fylla i helgene lengre? Eller blir oppringt og bedt ut av menn? Nå er det datesapper eller datesider det går på ? Fordi mange av oss menn er drita lei av å bli avvist 20 ganger før man får en date, så da er det bedre å bruke en app, da slipper man nemlig å få alle avvisningene slengt i trynet fordi begge er interessert i hverandre når det først blir en match. Anonymkode: b871a...39c 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #136 Skrevet 3. april 2018 Kvinnfolk som er en 4-er og styggere på en skala fra 1-10 opplever det samme som menn som er 6-7 ere. Ergo menn som er 8+ kan fint finne en dame på tinder, alle andre får kanskje et treff pr 200 dame dem sveiper ja på. Bra sykt at det er slik. Kvinner er heldige Anonymkode: 01b4f...5e0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå