AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Har vært på Tinder i cirka en uke. Jeg har valgt 3 gode bilder til profilen. To av bildene er ansiktbilder hvor jeg smiler, og det siste bildet er et bilde av hele figuren. Saken er den at jeg ikke matcher med jentene, eller at de ikke matcher med meg. Forstår ikke dette. Utseende mitt er normalt, er fornøyd med meg selv, og bildene er gode. Er det dette jeg kan forvente på Tinder? edit: har ingen tekst i bio, da 90 % av alle mangler dette. Anonymkode: 51158...d88
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Ha tekst. Mange gidder ikke å se på bildene om det ikke er tekst. Vil du noen skal se på bildene og gi deg tilbakemelding? Anonymkode: ba063...ca5 16
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 80/20. Var du blant de 20% så ville du ha visst det og fått napp med en gang på Tinder. I og med at du ikke får napp så er alt håp ute for deg, dessverre. Anonymkode: 2af35...e12 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 80/20. Var du blant de 20% så ville du ha visst det og fått napp med en gang på Tinder. I og med at du ikke får napp så er alt håp ute for deg, dessverre. Anonymkode: 2af35...e12 Tullball. Anonymkode: ba063...ca5 11
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #5 Skrevet 29. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 80/20. Var du blant de 20% så ville du ha visst det og fått napp med en gang på Tinder. I og med at du ikke får napp så er alt håp ute for deg, dessverre. Anonymkode: 2af35...e12 Ehe, så lenge det er liv er det håp. Nei håpet er ikke ute! -TS Anonymkode: 51158...d88
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #6 Skrevet 29. mars 2018 Helt normalt det. Fikk flere hundre matcher med en jenteprofil uten bilde og tekst. Anonymkode: 167fc...db8 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #7 Skrevet 29. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha tekst. Mange gidder ikke å se på bildene om det ikke er tekst. Vil du noen skal se på bildene og gi deg tilbakemelding? Anonymkode: ba063...ca5 Er det ikke bildene folk dømmer på da? TS Anonymkode: 51158...d88
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #8 Skrevet 29. mars 2018 Har du ikke tekst hvor du i det minste beskriver hva du er ute etter: fast forhold vs ONS, så blir det "next". Sorry, men om ikke fyren gidder bruke tid på profilen sin så gidder ikke jeg bruke tid på ham. Anonymkode: e4e42...6f3 14
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #9 Skrevet 29. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bildene folk dømmer på da? TS Anonymkode: 51158...d88 Flere menn som jeg har tenkt "meh" til som jeg har trykka ja på likevel pga koselig bio. Anonymkode: ba063...ca5 21
Kreator Skrevet 29. mars 2018 #10 Skrevet 29. mars 2018 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker said: Har vært på Tinder i cirka en uke. Jeg har valgt 3 gode bilder til profilen. To av bildene er ansiktbilder hvor jeg smiler, og det siste bildet er et bilde av hele figuren. Saken er den at jeg ikke matcher med jentene, eller at de ikke matcher med meg. Forstår ikke dette. Utseende mitt er normalt, er fornøyd med meg selv, og bildene er gode. Er det dette jeg kan forvente på Tinder? edit: har ingen tekst i bio, da 90 % av alle mangler dette. Anonymkode: 51158...d88 Du må ta dine egne hint. Hvis du ønsker å skille deg ut så kan du jo starte med å være blant den ti-prosenten som gidder å skrive noe. Skriv noe gøy, interessant eller bare litt om deg selv. Gjerne kombinert. Hvor lenge har du ventet og hvor mange har du matchet? Det går litt i rykk og napp når folk sviper. Hvis du har hastverk og akkurat har begynt, betal for en måned og svipe HELE brukermassen i området ditt (da kan du svipe høyre mer enn 100 per døgn). Alternativt, men først når du er FORNØYD med profilen din, prøv en boost (ons, fre eller søn kveld), så får du muligens noe å begynne med. Men så lenge du er noenlunde normal og ikke sikter alt for høyt så får du forhåpentligvis noe å jobbe med til slutt. EDIT: Ser nå at du skrev en uke; da har du antageligvis svipet nok høyre og trenger kanskje ikke kjøpe ekstra tilgang. Boost kan fortsatt være noe. Endret 29. mars 2018 av Kreator
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #11 Skrevet 29. mars 2018 Legg til noe tekst. Trenger ikke se ut som verken jobbsøknad eller CV, keep it simple, stupid! Når 90% er uten tekst, så vil du plutselig være i den interessante 10%-delen om du bare gidder å knote ned noen ord. Anonymkode: 97175...adf 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #12 Skrevet 29. mars 2018 Kun et fåtall av de hundre kvinne profilene jeg har sveipet gjennom, er det kun 1-2 stk med (profesjonell tekst: Jeg søker en mann som er ute etter et fast forhold, +++"), mens 98 % skriver ingenting i bio, i verste fall er det en klein replikk. Det er kanskje riktig å si at, kvinner har makt på Tinder, mens vi menn på jobbe mer med profilen vår? Jeg overdriver ikke når mitt inntrykk er at 98 % av jentene ikke har noe tekst i bio. -TS Anonymkode: 51158...d88 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #13 Skrevet 29. mars 2018 4 minutter siden, Kreator skrev: EDIT: Ser nå at du skrev en uke; da har du antageligvis svipet nok høyre og trenger kanskje ikke kjøpe ekstra tilgang. Boost kan fortsatt være noe. Det er på ingen måte aktuelt (for min del) å betale for Tinder. -TS Anonymkode: 51158...d88
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #14 Skrevet 29. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kun et fåtall av de hundre kvinne profilene jeg har sveipet gjennom, er det kun 1-2 stk med (profesjonell tekst: Jeg søker en mann som er ute etter et fast forhold, +++"), mens 98 % skriver ingenting i bio, i verste fall er det en klein replikk. Det er kanskje riktig å si at, kvinner har makt på Tinder, mens vi menn på jobbe mer med profilen vår? Jeg overdriver ikke når mitt inntrykk er at 98 % av jentene ikke har noe tekst i bio. -TS Anonymkode: 51158...d88 Det er en u-kultur på tinder ja, som jeg tror begge kjønn har stor skyld i på hver sin måte. Menn sveiper ja på alt for å "få napp", mens kvinner sveiper nei på ekstremt mye før de finner noe interessant, nesten som om de bler i en katalog. Sånn er det akkurat nå desverre, så menn må nok jobbe litt mer. Skjønner at det kjennes urettferdig. Anonymkode: ba063...ca5 3
Kreator Skrevet 29. mars 2018 #15 Skrevet 29. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Det er på ingen måte aktuelt (for min del) å betale for Tinder. -TS Anonymkode: 51158...d88 Ikke skriv det i profilen i hvertfall. Damene hater gjerrige mannfolk. 1
Kreator Skrevet 29. mars 2018 #16 Skrevet 29. mars 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er på ingen måte aktuelt (for min del) å betale for Tinder. -TS Anonymkode: 51158...d88 Og en kommentar til; prisen og fleksibiliteten på Tinder er milevis foran de fleste alternativene. Inntil du faktisk får dates (som du kanskje også bør bruke noen kroner på) så er kanskje det å bruke noen kroner til å komme så langt verdt det? Ja, Tinder er rigga mot oss mannfolk, som ALLE andre datingsites, og det kan vi hate så mye vi vil. Men det ER der volumet er. Jeg vil heller ikke anbefale noen long-term subscription, bare å bruke litt til du har en "masse" å jobbe med. Så trenger du ikke betale for noe mer, så lenge det fortsetter å dryppe litt inn i ny og ne i hvertfall. Og betal kun for det du faktisk trenger; trenger du mange svipes så betal for Tinder+ i en måned. Trenger du synlighet, kjøp Boost (kommer vel med et par også med abonnement hvis jeg husker rett). Ikke kjøp Tinder Gold, med mindre du har lyst til å ydmyke deg selv i forhold til hvor mange sjanseløse som håper på å få dates med deg (og hvor få hvis noen dritfine..); en øvelse i selvplaging. Endret 29. mars 2018 av Kreator
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #17 Skrevet 29. mars 2018 Hvor stor andel sveiper du selv til høyre da? Hvor stort er utvalget der du bor? Anonymkode: 98a8e...f40
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #18 Skrevet 29. mars 2018 Men når det gjelder tekst, så er det likevel noe skremmende med å utlevere seg selv på en så useriøs app som tinder er. Gir det mening? TS Anonymkode: 51158...d88
SpaceDementia Skrevet 29. mars 2018 #19 Skrevet 29. mars 2018 Bare en liten utblås: det er så sykt lett for jenter på Tinder. Dere har ikke anelse engang, det er så dust. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #20 Skrevet 29. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor stor andel sveiper du selv til høyre da? Hvor stort er utvalget der du bor? Anonymkode: 98a8e...f40 Sveiper høyre på jenter som ser noen lunde oppegående ut, basert på bildene de velger. Tekst mangler omtrent alle, så der har jeg vanskelig å vurdere etter. Andel, cirka 50-60 % kanskje. Utvalget er forsåvidt stort nok, spesielt innen et område på cirka 80 km. TS- Anonymkode: 51158...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå