Nutz Skrevet 2. februar 2024 #61 Del Skrevet 2. februar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ville vurdert laserbehandling, har lest en del om laser og det er det mange som bruker og de hudlegene jeg følger anbefaler det i hele ansiktet, også under øynene. Skal selv prøve det, men lurt å gå til noen som vet hva de holder på med. Anonymkode: c7a90...4ef En laser fyller vel ikke ut hulrom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #62 Del Skrevet 2. februar 2024 Har vært inne på tanken med å operere nedre og øvre øyelokk, men det koster 30 000 og man må jo minst ta en uke ferie om man ikke får sykemelding. Anonymkode: f362b...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #63 Del Skrevet 2. februar 2024 Tok det for ett år siden, veldig fornøyd med resultatet. Man setter nålen inn litt på siden av øyet, sånn ca. på kinnbenet. Deretter går det en tynn slange inn under huden som tar inn filleren. Jeg trodde det kom til å være skikkelig vondt, men jeg kjente det nærmest ikke. Fikk en mikroantydning til blåmerke der nålen hadde gått inn, men det lignet mer på et merke etter en kvise. En concealer skjulte sporene, ingen hevelser. Når jeg kjenner med fingeren kan jeg ikke kjenne at filleren er der, men jeg ser jo rent visuelt at jeg har mindre søkk under øynene så den er jo der uten at den føles noe pølsete eller hard. Anonymkode: e7c58...ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå