Gå til innhold

Dere som har tatt tear trough filler under øynene :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan man se filleren under huden i enkelte lys eller vinkler? Som en slags renne ( i mangel på bedre ord) liksom?

Kan man kjenne filleren når man sover med ansiktet trykket ned i puten eller risikere at det flytter på seg sånn?

Og mitt viktigste spørsmål: Opplever dere at dere ser værre ut enn i utgangspunktet før filler, når filleren går ut?

Jeg vil så gjerne ta tear trough for søkk under øynene men det er urealistisk å fortsette med det hvert år til jeg dør, så jeg vil ikke gjøre området værre enn det er ved å ødelegge huden med filler eller noe sånn at jeg vil se helt jævlig ut og enda mere søkk og slapp hud når jeg stopper å fille....

Blir super takknemmelig for erfaringer og råd!

Anonymkode: 7273e...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er fornøyd. Man kan kjenne det om man virkelig kjenner etter med fingrene. 

Anonymkode: 8a54b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner det bare de første dagene. 

Anonymkode: 4b4aa...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kjenne godt etter med fingrene for å kjenne noe der. Jeg tok det for 4 mnd siden, så kan foreløpig ikke si noe om hvordan det blir når det forsvinner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, britz skrev:

Må kjenne godt etter med fingrene for å kjenne noe der. Jeg tok det for 4 mnd siden, så kan foreløpig ikke si noe om hvordan det blir når det forsvinner :-)

Hvor tok du det?:)

Anonymkode: 7685b...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tok du det?:)

Jeg tok det på A2 hudklinikk i Bergen. Jeg er veldig fornøyd med resultatet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 31.3.2018 den 11.43, *Bumblebee* skrev:

Hva er det, kan dere forklare litt om det?:)

Man legger filler under øynene, veldig tynt lag som sprer seg utover, så man får ikke poser ut av underøynene, men det motvirker faktisk looken av blå ringer under øynene, og hvis man har litt markerte/tykkere kinn blir det fort et hudsøkk der som kan jevnes ut slik som dette :

image.png.78d0a4fd20493d8f04a7e0428be96518.png

image.png.5d93797c2b7bc76b8f923cf289f1ac61.png

image.png.ef5477d87f71a391f6076a606557214b.png

Ingen tvil om at mange blir fornøyde med resultatet!

Det eneste som får meg til å nøle er at jeg er redd for at huden under øynene vil bli mere slapp uten filler, om man fyller på med filler en periode, sånn at problemet vil bli værre enn utgangspunktet når man slutter å fille på et tidspunkt... Eller at filleren kan legge seg feil og bli en synlig renne/kant der så det ser ut som en ekstra pose, enten pga filleren eller pga overflødig hud pga filler (antar jeg?!) , for har sett det på noen eldre av disse hollywood damene. Men det er bare noe jeg antar kommer av filler og ikke vet. Så derfor er jeg veldig intr i å høre andres erfaringer!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man legger filler under øynene, veldig tynt lag som sprer seg utover, så man får ikke poser ut av underøynene, men det motvirker faktisk looken av blå ringer under øynene, og hvis man har litt markerte/tykkere kinn blir det fort et hudsøkk der som kan jevnes ut slik som dette :

image.png.78d0a4fd20493d8f04a7e0428be96518.png

image.png.5d93797c2b7bc76b8f923cf289f1ac61.png

image.png.ef5477d87f71a391f6076a606557214b.png

Ingen tvil om at mange blir fornøyde med resultatet!

Det eneste som får meg til å nøle er at jeg er redd for at huden under øynene vil bli mere slapp uten filler, om man fyller på med filler en periode, sånn at problemet vil bli værre enn utgangspunktet når man slutter å fille på et tidspunkt... Eller at filleren kan legge seg feil og bli en synlig renne/kant der så det ser ut som en ekstra pose, enten pga filleren eller pga overflødig hud pga filler (antar jeg?!) , for har sett det på noen eldre av disse hollywood damene. Men det er bare noe jeg antar kommer av filler og ikke vet. Så derfor er jeg veldig intr i å høre andres erfaringer!

De nederste er vel ikke samme damene..?

Anonymkode: d5118...9f5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De nederste er vel ikke samme damene..?

Anonymkode: d5118...9f5

Det er nok de samme. men bare mye mer sminket på "etter" bildet. 

MEN: 
Helt seriøst, vurderer denne filleren selv. Ser ut som et lik på mine dårlige dager. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, da har jeg gjort det!:P

Fungerte ok, men synes varigheten og resultat burde vært bedre. (Jeg har bare gjort det én gang) Jeg har evt tenkt å gjøre det igjen, men er ikke førstevalget mitt nå. Men ble ikke blå eller noe slikt, bare litt puffy rett etter. Ingen kunne se jeg hadde gjort det.

Det lager rar lyd når de injiserer, det var litt uvant. Som kram snø på en måte.. Var ikke spesielt vondt.

Alt i alt synes jeg det var for dyrt i forhold til hva man fikk, jeg betalte vel rundt 6-7K tilsammen. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps; Nei man kjenner/ser ikke filleren, nei huden blir ikke strukket, det blir ikke verre enn før når det går ut. Det forsvinner graadvis, ikke sånn at alt er borte en dag. Man blir bare "back to scratch" igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, *Bumblebee* skrev:

Åå, da har jeg gjort det!:P

Fungerte ok, men synes varigheten og resultat burde vært bedre. (Jeg har bare gjort det én gang) Jeg har evt tenkt å gjøre det igjen, men er ikke førstevalget mitt nå. Men ble ikke blå eller noe slikt, bare litt puffy rett etter. Ingen kunne se jeg hadde gjort det.

Det lager rar lyd når de injiserer, det var litt uvant. Som kram snø på en måte.. Var ikke spesielt vondt.

Alt i alt synes jeg det var for dyrt i forhold til hva man fikk, jeg betalte vel rundt 6-7K tilsammen. :)

Skrev ikke du for to dager siden at du lurte på hva det var?🤣 Eller er jeg blond nå😬

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo haha, visste bare ikke at det het det:)

Jeg var på konsultasjon hos legen og så bestemte vi det der og da, var ikke sånn at jeg bestilte time for akkurat det. Ville at legen skulle se på ansiktet mitt først så visste ikke at det var navnet på det. Jeg kalte det bare "filler under øynene". Dette er flere år siden så var usikker på om det var kommet en ny teknikk nå med annet navn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor lenge varer det?

Anonymkode: d7eaf...6c8

Jeg følte det varte max 6 mnd på meg, var skuffet over at det gikk så fort ut. Effekten dalte fort de første 3 mnd. Litt usikker nå på hvilken type filler det var, men det ble gjort hos anerkjent klinikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

@*Bumblebee*Åja, haha. Lurte på om det hadde klikka helt for meg😂 6-7000 er jo dritdyrt for så liten effekt. Fasan altså! Må finne på noe annet lurt da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som tilbyr denne behandlingen sier at varigheter er 8-12 måneder, og at jo flere ganger man gjør det jo lengre varer effekten.
Prisene her i Oslo varierer fra 2400-4000 kroner for 1 ml (0,5 under begge øyne) og det mener de fleste leger at er nok for de fleste.

Så dumt at det varte så kort på deg Bumblebee! Jeg vet ikke hvorfor, og har jo aldri (foreløpig) tatt dette selv, men kanskje du kan ha fått en annen type filler som varer kortere? Den som er mest brukt til dette området er Teosyal Redensity 2 har jeg skjønt, og den skrives det mye bra om.

PS : Ugghhh gruer meg til den lyden du snakker om, hvis jeg tar det! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har gjort det to ganger og det er at av de beste valgene jeg har gjort! Tok sist sommeren 2016 og først nå begynner det å bli borte. Hun jeg gjør det hos sier at filleren sitter veldig lenge på meg, så jeg trenger bare å fylle på annet hvert år. Jeg har veldig bollekinn og i tillegg veldig søkk under øynene, men nå ser det så mye bedre ut! 

Anonymkode: 975af...ee0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt normalt at det er ute etter 6 mnd, det legges jo en tynnere filler der enn feks i lepper.

Anonymkode: 8a54b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...