wintergirl Skrevet 28. mars 2018 #42 Skrevet 28. mars 2018 2 timer siden, lyx22 skrev: Selvfølgelig. Men disse manfolkene er jo i samme kvalitet Jeg sa aldri at tjukke damer ikke kan få seg type. Men når de gjør det så er han mest sannsynelig tjukk også eller mindre tiltrekkende på en annen måte. Overvektige kvinner har en begrenser mengde av menn de kan velge mellom iforhold til slanke. Menn går først og fremst etter utseende. Deal with it. Ikke strø sukker over Jeg vet at menn går etter utseende. Men alle har hver sin smak. Sånn er det. Deal with it! Jeg har da levd noen år på denne kloden selv og fått med meg ting. 2
Brannslangen Skrevet 28. mars 2018 #43 Skrevet 28. mars 2018 Overvekt er en dealbreaker. Liker heller ikke tatoveringer og i hvertfall ikke piercinger. Jeg foretrekker klassiske skjønnheter. Ansiktet må dog være utførlig sminket eller så ser mange jenter ut som gutter. Du må ikke være for høy (idealhøyde 1,65-1,70), være tynn, hvite tenner, slående smil, flotte lunger (C/D-cup) og så MÅ ikke rumpen være for stor. Rumpen skal helst være så liten at jeg får dekket den med begge hendene.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #44 Skrevet 28. mars 2018 Dere som har høye kriterier til kropp er dere veltrent selv? Anonymkode: 911a5...b95 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #45 Skrevet 28. mars 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er nok opptatt av kropp og utseende, men jeg liker bare naturlige kvinner. Silikon og operert alt mulig det synes jeg er turn-off, men kunne klart det om jenta var snill og smart. Anonymkode: 82b92...0c9 Både min eks og nye date var skuffet over at jeg har tatt ut silikon da jeg ønsket å være mer naturlig Anonymkode: fa0f2...346
Thyra Skrevet 28. mars 2018 #46 Skrevet 28. mars 2018 13 timer siden, lyx22 skrev: bitch please . ikke strø sukker over sannheten. menn liker veltrente damer. pupper, sprettrumpe og slank kropp selvfølgelig er kropp viktig, så lenge du er slank og utseende generelt er ok/bra så er det mer enn godt nok...bedre enn det er bare toppers ts nevner at hun er lav...det er bare bra da menn generelt liker lave eller kvinner som er lavere enn dem selv menn liker store pupper mage ? typisk kvinner er å overreagere når de skal være kritisk til eget utseende, da også spesielt mage. jeg tviler på at du har såpass mage at du ikke er attraktiv. Heldigvis er det lett å gjøre noe med Ikke nødvendigvis. Folk er skapt forskjellig. Noen er tynne med stor mage, andre er rundere med flat mage og smal midje. Stlrrelsen kan de fleste gjøre noe med. Fasongen er det ofte verre med ... 1
Severin Skrevet 28. mars 2018 #47 Skrevet 28. mars 2018 (endret) 16 timer siden, lyx22 skrev: bitch please . ikke strø sukker over sannheten. menn liker veltrente damer. pupper, sprettrumpe og slank kropp selvfølgelig er kropp viktig, så lenge du er slank og utseende generelt er ok/bra så er det mer enn godt nok...bedre enn det er bare toppers ts nevner at hun er lav...det er bare bra da menn generelt liker lave eller kvinner som er lavere enn dem selv menn liker store pupper mage ? typisk kvinner er å overreagere når de skal være kritisk til eget utseende, da også spesielt mage. jeg tviler på at du har såpass mage at du ikke er attraktiv. heldigivs er det lett å gjøre noe med Hva i alle dager? Nei. Jeg er ikke tiltrukket av slanke damer med sprettrumpe. Jeg liker store jenter. Og da skal de ha skikkelig mage. Det er fint. Endret 28. mars 2018 av Severin 1
lyx22 Skrevet 28. mars 2018 #48 Skrevet 28. mars 2018 1 time siden, Severin skrev: Hva i alle dager? Nei. Jeg er ikke tiltrukket av slanke damer med sprettrumpe. Jeg liker store jenter. Og da skal de ha skikkelig mage. Det er fint. jada, vi alle har forskjellige smak, men du er en av de få, som tenner på feite damer. vet godt at de finnes, men de er i fåtall 2
Gjest Alterego666 Skrevet 28. mars 2018 #49 Skrevet 28. mars 2018 10 timer siden, lyx22 skrev: 1. er ute så og si hver helg. blir kjent med mange damer hele tiden, men velger selv å ikke bruke mye tid på kvinner som er lite fysisk tiltrekkende, jeg tenner dessverre ikke på overvektige kvinner, slik de fleste menn ikke gjør 2. løgn. overvektige kvinner får ikke hvem som helst. de har en begrense mengde med menn å velge mellom. ikke lyv for å få medvind i argumentene dine spiller ingen rolle hvor smart du er , hvor mange bachelor du har . man kan godt tiltrekkes av smarte kvinner, men kropp og utseende tiltrekker mye mer. mange menn som velger å være sammen med den dumme og deilig framfor den smarte og lite tiltrekkende menn og kvinner er forskjellige, mens kvinner tiltrekkes av status, utseende og en haug andre variabler så er menn mer enkle. har du bra utseende, grei og noenlunde matchende personelighet så er du innenfor. men alt tilsier, forskning også, at menn er mye mer opptatt av utseende på kvinner enn kvinner er på menn...deal with it ....sorry not sorry fra forskning Research indicates that heterosexual men tend to be attracted to young[110] and beautiful women[111] with bodily symmetry. Evolutionary psychologists attribute such attraction to an evaluation of the fertility potential in a prospective mate Cross-cultural data shows that the reproductive success of women is tied to their youth and physical attractiveness[152] please. ikke strø sukker over sannheten, uansett hvor lite behagelig den er Fordi du er enkel, er ikke alle menn enkle. I tillegg bør du lese det jeg skriver. Jeg skriver ikke at alle kvinner vasser i menn uansett, jeg skriver at mange kvinner kan velge og vrake blant menn, og at denne evnen er uavhengig av kroppsform. Du er ganske ung? Bare ta det lugnt, du vil bli eldre og mer erfaren. Bruk den erfaringen til ditt eget beste og du vil oppnå mye.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #50 Skrevet 28. mars 2018 Så lenge de ikke blir for høye går det meste greit for meg. Anonymkode: d65fb...f8f
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #51 Skrevet 28. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har høye kriterier til kropp er dere veltrent selv? Anonymkode: 911a5...b95 Jeg syns ikke jeg har "høye kriterier" når jeg sier jeg vil ha en slank dame. Men ja, jeg er opptatt av å holde meg i form, og en veltrent kropp signaliserer at dama deler denne interessen. En tjukk kropp signaliserer det motsatte. Og her kommer sikkert noen til å tenke at det er mulig å være overvektig og fit. Mulig, men da tenker man "hvorfor er du tjukk når du trener? Hvor mye spiser du egentlig?" Anonymkode: 01e63...d5d
lyx22 Skrevet 28. mars 2018 #52 Skrevet 28. mars 2018 33 minutter siden, Alterego666 skrev: Fordi du er enkel, er ikke alle menn enkle. I tillegg bør du lese det jeg skriver. Jeg skriver ikke at alle kvinner vasser i menn uansett, jeg skriver at mange kvinner kan velge og vrake blant menn, og at denne evnen er uavhengig av kroppsform. Du er ganske ung? Bare ta det lugnt, du vil bli eldre og mer erfaren. Bruk den erfaringen til ditt eget beste og du vil oppnå mye. jada. kanskje når du bikker 50 + blir vell det en realitet, og du har vell rett også....er vell bare alle forskerne og studiene de har tatt som er feil da
lyx22 Skrevet 28. mars 2018 #53 Skrevet 28. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har høye kriterier til kropp er dere veltrent selv? Anonymkode: 911a5...b95 jupp vært proffbokser i tungvekstklassen og driver med mens physique nå
Frøken_fjong1 Skrevet 28. mars 2018 #54 Skrevet 28. mars 2018 Jeg gadd ikke å lese svarene du hadde fått. Men ja kropp er viktig for meg. Det handler mye om hvilke livsstil jeg selv liker og foretrekker. den livsstilen innebærer et sunt kosthold og trening. Dvaske menn/damer som lever en usunn livsstil er i mine øyne turnoff .
Gjest Alterego666 Skrevet 28. mars 2018 #55 Skrevet 28. mars 2018 6 minutter siden, lyx22 skrev: jada. kanskje når du bikker 50 + blir vell det en realitet, og du har vell rett også....er vell bare alle forskerne og studiene de har tatt som er feil da Siterer «alle forskerne» -> Viser til ett utdrag fra én rapport uten henvisning. Kan ikke stave et ord på tre bokstaver. Du er like ensporet i diin jakt på kunnskap som i din jakt på kvinner, eller det siste tar fokuset vekk fra det første?
lyx22 Skrevet 28. mars 2018 #56 Skrevet 28. mars 2018 (endret) 13 minutter siden, Alterego666 skrev: Siterer «alle forskerne» -> Viser til ett utdrag fra én rapport uten henvisning. Kan ikke stave et ord på tre bokstaver. Du er like ensporet i diin jakt på kunnskap som i din jakt på kvinner, eller det siste tar fokuset vekk fra det første? 13 minutter siden, Alterego666 skrev: Siterer «alle forskerne» -> Viser til ett utdrag fra én rapport uten henvisning. Kan ikke stave et ord på tre bokstaver. Du er like ensporet i diin jakt på kunnskap som i din jakt på kvinner, eller det siste tar fokuset vekk fra det første? https://en.wikipedia.org/wiki/Physical_attractiveness her ....hold nå tåta nå...du høres bitter ut...traff vell et ømt punkt kanskje ? trenger vell ikke være rakettforsker for å vite at menn er opptatt av utseende på kvinner at du er feit eller fysisk lite tiltrekkende er ikke min feil, det er din latskap det er en haug med referanser fra den artikkelen vist du ser helt nederst, da kan du se hva alt er basert på Endret 28. mars 2018 av lyx22
Gjest Alterego666 Skrevet 28. mars 2018 #57 Skrevet 28. mars 2018 7 minutter siden, lyx22 skrev: https://en.wikipedia.org/wiki/Physical_attractiveness her ....hold nå tåta nå...du høres bitter ut...traff vell et ømt punkt kanskje ? trenger vell ikke være rakettforsker for å vite at menn er opptatt av utseende på kvinner at du er feit eller fysisk lite tiltrekkende er ikke min feil, det er din latskap det er en haug med referanser fra den artikkelen vist du ser helt nederst, da kan du se hva alt er basert på Det er bare én person i denne dialogen som ikke klarer å la være å laste egen drit over på andre. Du trenger en silikonberte for å føle deg bedre? Håper du finner det. Snart.
lyx22 Skrevet 28. mars 2018 #58 Skrevet 28. mars 2018 11 minutter siden, Alterego666 skrev: Det er bare én person i denne dialogen som ikke klarer å la være å laste egen drit over på andre. Du trenger en silikonberte for å føle deg bedre? Håper du finner det. Snart. nei, silikon er ikke min cup of tea. slank og veltrent er bra nok.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #59 Skrevet 28. mars 2018 43 minutter siden, lyx22 skrev: jupp vært proffbokser i tungvekstklassen og driver med mens physique nå Proffbokser? Hvorfor har ingen hørt om deg før da? Er veldig intressert i boksing, så hadde vært kult å vite. Aldri hørt om en norsk bokser som er profesjonell tungvektsbokser nemmelig. Anonymkode: 1faa5...c82 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #60 Skrevet 28. mars 2018 En gang datet jeg ei som ikke hadde noen kropp. Det var kjedelig, folk tok meg jo ikke seriøst når jeg fortalte dem at jeg funnet drømmedama, ei kvinne som aldri maste hull i hodet på meg eller var utro mot meg. Anonymkode: fefee...467 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå